Ogłoszenie nr 1673 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Tuchola: Przebudowa ul. Dąbrowskiej w Tucholi
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 143497-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, krajowy numer identyfikacyjny
9235115600000, ul.
pl. Zamkowy
1,
89500
Tuchola, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 56 42 500, faks
52 334 21 38, e-mail
przetargi212@tuchola.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miasto.bip.tuchola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Dąbrowskiej w Tucholi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.10.2016.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni ulicy Dąbrowskiej w Tucholi na długości 203,90 mb - z betonowej kostki brukowej. Projekt branży drogowej przewiduje: wykonanie nawierzchni jezdni, wjazdów, chodnika, dojść do posesji, roboty towarzyszące - rozbiórkę nawierzchni drogowej, zabezpieczenie urządzeń infrastruktury podziemnej. 45231300-8 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Dokładne ilości robót związane z wykonaniem w/w zadania zawiera przedmiar robót. Bilans utwardzanej nawierzchni : ? powierzchnia jezdni 1273 m2, ? powierzchnia wjazdów 114 m2, ? powierzchnia chodnika 44 m2, razem: 1431 m2. W ramach wykonania kanalizacji deszczowej planuje się budowę sieci zlokalizowanej w drodze (z włączeniem do istniejącej studni na trasie sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Mickiewicza) z rur polipropylenowych PP o średnicy 250 mm SN 8 oraz przyłącza do wpustów z rur PVC średnicy 150 mm - WP-1 do WP-6. W/w inwestycja nie wymaga wydzielenia terenu. Jest to budowa liniowa zlokalizowana pod powierzchnią terenu. W miejscach włączenia wpustów zaprojektowano studzienki betonowe o średnicy 1200 mm. Długość projektowanej sieci wynosi: PP O 250 mm - 109,00 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: 1. załącznik nr 1 - dokumentacja projektowa (branża drogowa, kanalizacja deszczowa); 2. załącznik nr 2 - Szczegółowe Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót (SSTWIOR); 3. załącznik nr 3 - przedmiary robót. Dokumentami pomocniczymi opisującymi przedmiot zamówienia są przedmiary robót (branża drogowa) oraz kosztorys ofertowy (kanalizacja deszczowa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki: dokumentacja techniczna, SSTWIOR techniczne oraz przedmiary robót - zawarte w załącznikach nr 1, 2 i 3 do niniejszej specyfikacji, przy czym przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi, pozwalającymi na przygotowanie oferty. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z pełnym zakresem robót określonych w przedmiarach i dokonać wyceny oferty. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy na realizację niniejszej części zamówienia będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, dokument ten jest niezbędny do późniejszych rozliczeń wewnętrznych Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres wskazany w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, przy czym, minimalny termin gwarancji wynosi 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane, natomiast na zamontowane materiały / urządzenia na okres gwarancji udzielony przez ich producenta. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót opracował projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskał opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z prowadzonymi robotami w mieniu lub na osobie, chyba że szkoda nastąpiła wskutek siły wyższej albo wyłącznie z winy poszkodowanego lub osoby trzeciej, za którą Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Wszystkie użyte podczas realizacji robót budowlanych materiały winne być równoważne z podanymi w dokumentacji projektowej. Za równoważne materiały Zamawiający uzna te, które odpowiadają parametrom technicznym, funkcjonalnym i użytkowym z tymi podanymi i opisanymi w dokumentacji oraz nie niższej jakości wykonania. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 883, z późn. zm.). Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
II.4) Główny kod CPV:45233220-7
Dodatkowe kody CPV:45231300-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zgodnie z zapisami w § 2 umowy, zawartej w dniu 18.082016 r: "Strony ustalają termie zakończenia robót: do dnia 30 września 2016 r."
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Przesiębiorswo Komunalne w Tucholi Sp. z o.o.,
pk@pk.tuchola.pl,
ul. Świecka 68,
89-500,
Tuchola, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/09/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana umowy dotyczy terminu zakończenia robót: do dnia 15.10.2016 r., zgodnie z § 16 ust. 2 pkt. 5
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na wniosek Wykonawcy z dnia 12.09.2016 roku w sprawie wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas 15 dni, z uwagi wystąpienie nie zinwentaryzowanego betonowego kanału deszczowego, co wymusiło przełączenie go do nowo budowanego kanału oraz przełączenia 3 sztuk przyłączy odprowadzających wodę z rynien.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przy Szosie Bydgoskiej, gmina Tuchola - II etap.
- Budowa, przebudowa dróg na terenie Tucholskiego Związku Powiatowo-Gminnego
- Rozwój infrastruktury społecznej poprzez przebudowę i rozbudowę budynku ośrodka zdrowia w Kęsowie w celu prowadzenia usług społecznych - etap I.
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2024 roku
- Przebudowa ul. Wójtowskiej w Warce wraz z rozwiązaniem skrzyżowania ulic: Wójtowskiej, Polnej i Nowakowskiego
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Świdwie
- Przebudowa ciągów komunikacyjnych przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi
- "Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze. Most w ciągu ul. Jagiellońskiej nad rzeką Bytomką."
- Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Rutka-Tartak
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.