eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W SARBINOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Koszalin: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W SARBINOWIE
Numer ogłoszenia: 167129 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 714 01 89, faks 94 714 02 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W SARBINOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania z usługami towarzyszącymi na potrzeby CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ w Sarbinowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - serwer - 1 sztuka (L.p. 1 w załączniku nr 2 do SIWZ); - szafa rack 24U z panelami dystrybucyjnymi i osprzętem - 1 sztuka (L.p. 2 w załączniku nr 2 do SIWZ); - listwa zasilająca - 2 sztuki (L.p. 3a w załączniku nr 2 do SIWZ); - listwa przepięciowa - 6 sztuk (L.p. 3b w załączniku nr 2 do SIWZ); - komputer All-In-One - 18 sztuk (L.p. 4 w załączniku nr 2 do SIWZ); - komputer przenośny - 3 sztuki (L.p. 5 w załączniku nr 2 do SIWZ); - komputer PC - 3 sztuki (L.p. 6 w załączniku nr 2 do SIWZ); - drukarka monochromatyczna A4 - 3 sztuki (L.p. 7 w załączniku nr 2 do SIWZ); - drukarka sieciowa wielofunkcyjna monochromatyczna A4 - 1 sztuka (L.p. 8 w załączniku nr 2 do SIWZ); - kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 sztuka (L.p. 9 w załączniku nr 2 do SIWZ); - projektor (typ 1) - 1 sztuka (L.p. 10 w załączniku nr 2 do SIWZ); - projektor (typ 2) - 1 sztuka (L.p. 11 w załączniku nr 2 do SIWZ); - projektor (typ 3) - 1 sztuka (L.p. 12 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zasilacz awaryjny UPS (typ 1) - 1 sztuka (L.p. 13 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zasilacz awaryjny UPS (typ 2) - 5 sztuk (L.p. 14 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zasilacz awaryjny UPS (typ 3) - 1 sztuka (L.p. 15 w załączniku nr 2 do SIWZ); - system operacyjny klasy PC - 20 sztuk (L.p. 16 w załączniku nr 2 do SIWZ); - pakiet oprogramowania biurowego - 6 sztuk (L.p. 17 w załączniku nr 2 do SIWZ); - przełącznik (typ 1) - 2 sztuki (L.p. 18 w załączniku nr 2 do SIWZ); - przełącznik (typ 2) - 1 sztuka (L.p. 19 w załączniku nr 2 do SIWZ); - system bezpieczeństwa - Firewall - 1 sztuka (L.p. 20 w załączniku nr 2 do SIWZ); - słuchawki z mikrofonem - 4 sztuki (L.p. 21 w załączniku nr 2 do SIWZ); - konsola KVM - 1 sztuka (L.p. 22 w załączniku nr 2 do SIWZ); - klimatyzator przenośny do serwerowni - 1 sztuka (L.p. 23 w załączniku nr 2 do SIWZ); - dysk sieciowy NAS - 1 sztuka (L.p. 24 w załączniku nr 2 do SIWZ); - głośniki - 4 kpl (L.p. 25 w załączniku nr 2 do SIWZ); - mównica prelegenta - 1 sztuka (L.p. 26 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wzmacniacz wielokanałowy - 1 sztuka (L.p. 27 w załączniku nr 2 do SIWZ); - głośniki sufitowe - 10 sztuk (L.p. 28 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wzmacniacz głośnikowy - 8 sztuk (L.p. 29 w załączniku nr 2 do SIWZ); - mikrofon przewodowy zintegrowany z mównicą - 1 sztuka (L.p. 30 w załączniku nr 2 do SIWZ); - mikrofon bezprzewodowy ze statywem - 1 sztuka (L.p. 31 w załączniku nr 2 do SIWZ); - mikrofon bezprzewodowy - 1 sztuka (L.p. 32 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zestaw odbiorników i nadajników bezprzewodowych dla tłumacza - 1 kpl (L.p. 33 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wizualizer - 1 sztuka (L.p. 34 w załączniku nr 2 do SIWZ); - ekran projekcyjny sterowany elektrycznie - 1 sztuka (L.p. 35 w załączniku nr 2 do SIWZ); - odtwarzacz Blue Ray - 1 sztuka (L.p. 36 w załączniku nr 2 do SIWZ); - przełącznik HDMI 4 na 2 - 1 sztuka (L.p. 37 w załączniku nr 2 do SIWZ); - konwerter VGA na HDMI - 1 sztuka (L.p. 38 w załączniku nr 2 do SIWZ); - przełącznik HDMI 1 na 8 portów - 1 sztuka (L.p. 39 w załączniku nr 2 do SIWZ); - konwerter Lan na HDMI - 1 sztuka (L.p. 40 w załączniku nr 2 do SIWZ); - dotykowy wyświetlacz wielkoformatowy - 2 sztuki (L.p. 41 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor LCD 40 cali - 1 sztuka (L.p. 42 w załączniku nr 2 do SIWZ); - aparat telefoniczny systemowy przewodowy - 4 sztuki (L.p. 43 w załączniku nr 2 do SIWZ); - faks na papier termiczny - 2 sztuki (L.p. 44 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor dotykowy 32 cale o dużej jasności 1000cd - 4 sztuki (L.p. 45 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wyświetlacz LCD 7680x1080 pikseli poziomy - 1 sztuka (L.p. 46 w załączniku nr 2 do SIWZ); - jednostka sterująca do obsługi wyświetlacza 7680x1080 pikseli - 1 sztuka (L.p. 47 w załączniku nr 2 do SIWZ); - głośniki sufitowe - 24 sztuki (L.p. 48 w załączniku nr 2 do SIWZ); - jednostka sterująca monitorem - 19 sztuk (L.p. 49 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor dotykowy 32 cale - 4 sztuki (L.p. 50 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor dotykowy 46 cali - 1 sztuka (L.p. 51 w załączniku nr 2 do SIWZ); - obudowa suwnicowa monitora 46 cali - 1 sztuka (L.p. 52 w załączniku nr 2 do SIWZ); - ściana do projekcji wideo - 1 sztuka (L.p. 53 w załączniku nr 2 do SIWZ); - nagłośnienie sufitowe ze wzmacniaczem i źródłem dźwięku kierunkowego - 3 sztuki (L.p. 54 w załączniku nr 2 do SIWZ); - sygnalizator drogowy - 1 sztuka (L.p. 55 w załączniku nr 2 do SIWZ); - sterownik odtwarzający pliki dźwiękowe standardu mp3 - 3 sztuki (L.p. 56 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor full HD 1920x1080 pikseli, 65 cali w obudowie stojącej - 1 sztuka (L.p. 57 w załączniku nr 2 do SIWZ); - czujnik odległości z kamerą - 1 sztuka (L.p. 58 w załączniku nr 2 do SIWZ); - ekspozytor w obudowie wykonanej w postaci stołu - 1 sztuka (L.p. 59 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zabudowany monitor dotykowy 55 cali full HD 1920x1080 pikseli - 1 sztuka (L.p. 60 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wyświetlacz wielkoformatowy - 1 sztuka (L.p. 61 w załączniku nr 2 do SIWZ); - dotykowy monitor 46 cali - 2 sztuki (L.p. 62 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor dotykowy o przekątnej minimum 119 cm - 1 sztuka (L.p. 63 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wózek do monitora dotykowego - 3 sztuki (L.p. 64 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wyświetlacz LCD 7680x1080 pikseli pionowy dotykowy - 1 sztuka (L.p. 65 w załączniku nr 2 do SIWZ); - obudowa wyświetlacza LCD 7680x1080 pikseli pionowego - 1 sztuka (L.p. 66 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monochromatyczna kamera do rejestracji obrazu w podczerwieni - 1 sztuka (L.p. 67 w załączniku nr 2 do SIWZ); - centrala telefoniczna montowana w obudowie rack - 1 sztuka (L.p. 68 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zamek drzwiowy szyfrowy z klawiaturą - 1 sztuka (L.p. 69 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor LCD LED 23 cale - 4 sztuki (L.p. 70 w załączniku nr 2 do SIWZ). - oprogramowanie do obróbki grafiki - 1 sztuka (L.p. 71 w załączniku nr 2 do SIWZ); - oprogramowanie antywirusowe - 30 sztuk (L.p. 72 w załączniku nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę sprzętu i oprogramowania określonego szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ, - transport, - wniesienie, - rozpakowanie, - rozlokowanie we wskazanych pomieszczeniach; - montaż i instalację, - uruchomienie pod klucz; - testy penetracyjne; - wywóz zbędnych opakowań; - serwis gwarancyjny; - inne koszty (jeżeli wystąpią) niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Z MINIMALNYMI WYMAGANIAMI ZAMAWIAJĄCEGO odnośnie poszczególnych elementów dostawy oraz MINIMALNE GWARANCJE i wymagania odnośnie serwisów gwarancyjnych zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM W WYSOKOŚCI 15000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę o wartości min. 500 000,00 PLN brutto obejmującą sprzęt komputerowy i/lub multimedialny oraz oprogramowanie. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych głównych dostaw sporządzony na/wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowód/dowody potwierdzający(e), że dostawa(y) została(y) wykonana(e) należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 500 000,00 PLN. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu odnośnie wiedzy i doświadczenia wykonawcy, w wykazie dostaw głównych należy wykazać minimum jedną dostawę obejmującą sprzęt komputerowy i/lub multimedialny oraz oprogramowanie o wartości min. 500 000,00 PLN brutto zrealizowaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych głównych dostaw sporządzony na/wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowód/dowody potwierdzający(e), że dostawa(y) została(y) wykonana(e) należycie.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; WADIUM (w przypadku wniesienia w formie innej niż pieniężna); PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli występuje); ZOBOWIĄZANIEPODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby (jeżeli występuje). DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają oświadczenia i dokumenty takie jak Wykonawcy polscy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą dotyczące w szczególności: a)przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, b) zmiana podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania całości przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w pkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 2.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POKÓJ 301/302 (III PIĘTRO).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 11:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POKÓJ 301/302 (III PIĘTRO).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu Rozbudowa Międzynarodowego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Sarbinowie, współfinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie oraz z Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca transgraniczna krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia i Rzeczpospolita Polska (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.