eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Remont budynku nr 21 - garaż oraz pomieszczeń w budynku nr 101 - biuro przepustek na terenie JW 1560 w m. Sochaczew

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-06

Radom: Remont budynku nr 21 - garaż oraz pomieszczeń w budynku nr 101 - biuro przepustek na terenie JW 1560 w m. Sochaczew
Numer ogłoszenia: 166528 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4938 , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 261 511 500, faks 261 511 300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.42blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 21 - garaż oraz pomieszczeń w budynku nr 101 - biuro przepustek na terenie JW 1560 w m. Sochaczew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe:odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej, demontaż skrzydeł drzwiowych drewnianych i stalowych, wykucie z muru ościeżnic drewnianych drzwiowych i okiennych, wykucie krat okiennych, demontaż wrót garażowych, wykucie z muru wrót garażowych, skucie tynków elewacji, rozebranie posadzek betonowych, rozbiórka elementów konstrukcji betonowych o grub. do 15 cm, rozbiórka podłoża z betonu żwirowego o grub. do 10 cm, korytowanie pod podjazd z kostki brukowej Roboty ogólnobudowlane - Roboty wewnętrzne: gruntowanie podłoży, powierzchnie poziome stropy, wykonanie nowych tynków na stropach, wykonanie nowych tynków na ścianach, przecieranie starych tynków wewnętrznych, montaż nowej stolarki okiennej PCV, montaż drzwi stalowych, montaż wrót garażowych, wykonanie nowych tynków na ościeżach, montaż krat okiennych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków na ścianach i stropach. Roboty zewnętrzne: wykonanie nowych tynków kat. III na ścianach, wykonanie tynków akrylowych dekoracyjnych na ścianach, wykonanie opaski betonowej, korytowanie pod podjazd do pomieszczeń garażowych, wykonanie podsypki cementowo - wapiennej, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, wykonanie podjazdu z kostki brukowej gr. 80 mm. Roboty elektryczne: demontaż części instalacji elektrycznej, demontaż instalacji odgromowej, demontaż osprzętu elektrycznego, demontaż opraw oświetleniowych żarowych, montaż odcinków instalacji elektrycznej, odgałęźników, łączników, gniazd, puszek, przewodów kabelkowych, montaż osprzętu elektrycznego, montaż rozdzielnicy NN, montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych, wymiana lampy rtęciowej zewnętrznej, montaż nowej instalacji odgromowej, pomiary instalacji elektrycznej, pomiary instalacji odgromowej. Prace porządkowe: uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie gruzu i ziemi, plantowanie terenu.Specyfikacja techniczna drzwi zewnętrznych:drzwi wejściowe: drzwi stalowe pełne mocowane do ościeżnicy co najmniej na 3 zawiasach wyposażone w: dwa zamki w tym jeden klasy 4, uchwyt do plombowania, samozamykacz,charakterystyka techniczna wrót garażowych: wrota garażowe dwuskrzydłowe wykonane z płyty warstwowej z rdzeniem z poliuretanu PUR w obramowaniu stalowym grubości 80 mm, wrota mocowane do ościeżnicy wykonanej z kształtownika stalowego na trzech zawiasach kulowych, ościeżnica stalowa mocowana do muru kotwami stalowymi fi 20 mm o długości 300 mm rozmieszczonych na całym obwodzie ościeżnicy max. co 600 mm uszczelniona pianką uszczelniającą i zaprawą, wrota wyposażone w:dwa zamki, jeden wpuszczany bramowy, drugi wierzchni bramowy certyfikowany klasy 4,blokadę rozporową do zamykania jednego skrzydła góra - dół, pochwyty umożliwiające otwieranie i zamykanie skrzydeł bramy, uchwyty umożliwiające zamknięcie na kłódkę o sworzniu fi12 mm, blokadę w pozycji otwarte zabezpieczającą przed samoczynnym ruchem, zestaw do plombowania. Szczegółowy zakres rzeczowy robót wraz z opisem określony jest w przedmiarze robót. ZAKRES PRAC - budynek nr 101 - biuro przepustek. Roboty rozbiórkowe: rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, rozebranie posadzek betonowych, rozebranie okładzin ściennych z płytek glazurowanych, odbicie tynków wewnętrznych, wykucie z muru stolarki okiennej, wykucie z muru stolarki drzwiowej, wykucie z muru podokienników wewnętrznych, wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych, demontaż skrzydeł drzwiowych drewnianych. Roboty ogólnobudowlane: montaż stolarki okiennej PCV:obsadzenie podokienników prefabrykowanych, obsadzenie w murze ościeżnic drzwiowych stalowych, montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych, obsadzenie w ścianach kratek wentylacyjnych, naprawa tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i stropach, wykonanie izolacji przeciwwodnych i przeciwwilgociowych poziomych i pionowych, licowanie ścian płytkami glazurowanymi, wykonanie posadzki z płytek gress, gruntowanie powierzchni sufitów i ścian preparatami typu uni-grunt, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni sufitów i ścian, wykonanie tynków cienkowarstwowych żywiczno - mineralnych.Roboty sanitarne:rozebranie części instalacji wodociągowej z rur stalowych ocynkowanych, rozebranie części instalacji kanalizacyjnej z rur żeliwnych i PCV, demontaż armatury sanitarnej: umywalek, baterii umywalkowych, muszli klozetowych, pisuarów, zaworów, wężyków przyłączeniowych, kratek ściekowych, demontaż grzejnika c. o. aluminiowego, wykonanie instalacji wodociągowej z rur stalowych ocynk, wykonanie instalacji kanalizacyjnej z rur PCV, montaż armatury sanitarnej: umywalek, baterii umywalkowych, baterii natryskowych, muszli klozetowych, pisuarów, brodzików, zaworów, wężyków przyłączeniowych, kratek ściekowych, montaż grzejnika c. o. aluminiowego G-500, montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych i powrotnych, wykonanie próby ciśnieniowej instalacji wodociągowej, wymiana elektrycznego podgrzewacza wody . Roboty elektryczne wewnętrzne: demontaż części instalacji elektrycznej, demontaż osprzętu elektrycznego, demontaż opraw oświetleniowych świetlówkowych i żarowych, montaż części instalacji elektrycznej, montaż osprzętu elektrycznego, montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych i żarowych, pomiar instalacji elektrycznej.Prace porządkowe: uprzątnięcie placu budowy i wywiezienie gruzu.Szczegółowy zakres rzeczowy robót wraz z opisem określony jest w przedmiarze robót.CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA drzwi stalowych i stolarki okiennej - dyżurka:charakterystyka drzwi stalowych:Montowane drzwi stalowe muszą spełniać następujące warunki techniczne:drzwi stalowe klasy RC 4 wg. PN-EN 1627:2011. Skrzydło drzwiowe stalowe, gładkie z uszczelką EPDM na czterech krawędziach, ościeżnica stalowa w kolorze skrzydła drzwiowego z uszczelką, próg stalowy w kolorze ościeżnicy, 3 łożyskowane zawiasy, 3 blokady przeciwwyważeniowe, zamek wpuszczany wielozastawkowy klasy 4 wyposażony od zewnątrz w gałkę, od wewnątrz w klamkę, zamek wierzchni typu GERDA ZX 1000, samozamykacz, wizjer szerokokątny, element do plombowania z miseczką na plastelinę, kolor do uzgodnienia z ogólnej palety RAL.Charakterystyka stolarki okiennej PCV - dyżurka: ościeżnica i skrzydła antywłamaniowe, szyba klasy P 4 ODBIÓR ROBÓT Odbiorowi robót będą podlegać następujące roboty: budynek nr 21: roboty rozbiórkowe, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie nowych tynków, naprawa starych tynków oraz przygotowanie powierzchni do malowania, malowanie emulsyjne i olejne, montaż opraw oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego, wykonanie opaski betonowej, wykonanie podjazdu z kostki brukowej.Budynek nr 101 Odbiorowi robót będą podlegać następujące roboty: roboty rozbiórkowe, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej, wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie izolacji przeciwwodnych i przeciwwilgociowych, wykonanie nowych posadzek z płytek i wykładzin, naprawa tynków oraz przygotowanie powierzchni do malowania, malowanie emulsyjne i olejne, montaż opraw oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego, montaż urządzeń i armatury sanitarnej..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Remont budynku nr 21 - garaż oraz pomieszczeń w budynku nr 101 - biuro przepustek na terenie JW 1560 w m. Sochaczew-zakres robót może być zwiększony max 30% wartości zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 822,55 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 trzech robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie). W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia co najmniej trzech dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 9 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 5 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 5 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca będzie dysponował przez cały okres trwania umowy polisą ubezpieczeniową lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust l pkt 1 - 4 ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ).2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 24 ust 1, 2 i 2a ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6 do SIWZ).3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 7 do SIWZ).4.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 4 do SIWZ).5.Wykonawca, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b).Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (art. 26 ust. 2e). 6.Kserokopię wniesienia wadium - w przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.7.Pełnomocnictwo - w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, musi zostać złożone pełnomocnictwo w formie oryginału (wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze) lub kserokopii poświadczonej notarialnie.Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w SIWZ. 3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 4.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1)uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2)z powodu okoliczności siły wyższej. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji umowy pod warunkiem zapewnienia/przydzielenia w planie finansowym środków finansowych na wykonanie zadania. W przypadku braku środków finansowych umowa zostanie rozwiązana w trybie natychmiastowym. 7.Uzupełnianie, zmiany lub rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4938, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, budynek Sztabu, nr pokoju 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4938, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, budynek Sztabu, nr pokoju 242 Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.