Rypin: Szkolenie dla bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 166433 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 280-21-44, faks 0-54 280-24-79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.rypin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie dla bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla16 osób bezrobotnych - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG135.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (podstawa prawna: art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.), co Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia załączonego przez Wykonawcę . atest z Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach (w przypadku gdy ośrodek szkoleniowy nie dysponuje własną bazą szkoleniową atest powinien wskazać bazę, w której ośrodek szkolenia będzie prowadzić szkolenie spawaczy) bądź jednorazowa zgoda Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach na przeprowadzenie kursu dla spawaczy będącego przedmiotem zamówienia (ewentualnie pisemne potwierdzenie z IS w Gliwicach zapewniające, że Wykonawca może uzyskać zezwolenie na przeprowadzenie kursu będącego przedmiotem zamówienia - wówczas należy do oferty dołączyć załącznik nr 6), co zamawiający oceni na podstawie kserokopii atestu lub innego dokumentu, lub odpowiednio poświadczenie oceny ośrodka szkolenia spawaczy oraz poświadczenie oceny ośrodka egzaminowania spawaczy wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, co zamawiający oceni na podstawie kserokopii poświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
doświadczenie w zorganizowaniu co najmniej 3 szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zakresu przedmiotowego szkoleń, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (poświadczenie/referencje), co Zamawiający oceni na podstawie przedstawionych dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
bazą, którą Zamawiający oceni na podstawie wykazów, oświadczenia i opisu przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z rozdz. V pkt 2c, pkt 2d, pkt 2e: Szkolenie powinno zostać zorganizowane na terenie miasta Rypina; istnieje możliwość organizacji szkolenia na terenie powiatu rypińskiego, jednakże Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia bezpośredni dowóz z Rypina do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem, koszty ewentualnego dowozu należy wkalkulować do preliminarza kosztów szkolenia. Baza dydaktyczna do zajęć teoretycznych i praktycznych musi odpowiadać wymogom Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach zgodnie z wytycznymi W-14/IS-41 lub odpowiednio odpowiadać wymogom Urzędu Dozoru Technicznego zgodnie z wytycznymi PS-07/03SPAW. Poza tym pomieszczenia do odbywania szkolenia muszą: być przystosowane do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia (sala wykładowa musi być wielkości min. 40 m2), być wyposażone w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, które będą wykorzystywane podczas zajęć szkoleniowych, posiadać zaplecze socjalne (w każdym dniu szkolenia zapewniony serwis kawowy: kawa, herbata, drożdżówki itp. oraz woda mineralna) i sanitarne. Wykonawca uczestnikom przedmiotowego szkolenia musi zapewnić: warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami ochrony przeciwpożarowej w trakcie trwania szkolenia, w tym: wyposażenie każdego uczestnika szkolenia w odzież ochronną (maski spawalnicze, fartuchy spawalnicze, rękawice itp.) i roboczą; w ramach kosztu szkolenia, wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe i środki dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia oraz materiały piśmiennicze: długopisy, zeszyty itp;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, których Zamawiający oceni na podstawie wykazu i oświadczeń przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z rozdz. V pkt 2f, pkt 2g, pkt 2h; Powierzenie realizacji szkolenia wykładowcom z odpowiednimi kwalifikacjami spełniającymi wymagania wg Wytycznych Instytutu Spawalnictwa nr W-14/IS-41 lub spełniającymi wymagania wg Wytycznych Urzędu Dozoru Technicznego nr PS-07/03SPAW. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie podlega ocenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 55
- 2 - Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 20
- 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4 - Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 10
- 5 - Program szkolenia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana warunków umowy w stosunku do treści oferty jest możliwa tylko za zgodą Zamawiającego, jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. z przyczyn losowych) i mogą dotyczyć następujących przypadków: zmiany wykładowców (kwalifikacje nowych jak i występujących w ofercie wykładowców muszą być równoważne lub wyższe od poprzednich i w ocenie kryterium walifikacje kadry dydaktycznej, proponowani wykładowcy muszą uzyskać tą samą lub wyższą ilość punktów), zmiany miejsca szkolenia (nowe miejsce szkolenia musi spełniać takie same warunki jak poprzednie i w ocenie kryterium baza lokalowa i wyposażenie techniczno-dydaktyczne musi uzyskać tą samą lub wyższą ilość punktów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.rypin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
ul. Nowy Rynek 14
87-500 Rypin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie ul. Nowy Rynek 14 87-500 Rypin pokój nr,4 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kurs realizowany w ramach projektu pn. Razem po etat Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Budowa oświetlenia placu zabaw przy ul. Koszarowej
- Przebudowa drogi gminnej Nr 120621C ul. Dłutka
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych dla młodzieży OHP w wieku 17-25 lat oraz młodzieży ze środowiska lokalnego w wieku 18-25 lat
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursów zawodowych dla uczniów - uczestników projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.