eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rejowiec › MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Rejowiec: MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH
Numer ogłoszenia: 166415 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rejowiec , ul. Henryka Dąbrowskiego 1, 22-360 Rejowiec, woj. lubelskie, tel. 82 5688159, faks 82 5688753.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.rejowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi cztery części: 1) Część II - Dostosowanie pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych: II.1 - Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci: umywalka, miski ustępowe ze spłuczka o wysokości 33 cm , podajnik na papier toaletowy, glazura, terakota, II.2- Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż urządzeń: umywalka, miska ustępowa, podajnik na papier toaletowy, suszarka ścienna do rąk, lustro, podajnik na mydło, glazura, terakota, drzwi wewnętrzne. 3) Część III - Wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach i doposażenie kuchni: III.1 - Wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach: odkurzacz z funkcją piorącą, pralka automatyczna, wózek dwuwiaderkowy. III.2 - Wyposażenie lub doposażenie kuchni: podgrzewacz do potraw wraz z grzałka elektryczną, naleśnik arka elektryczna, zmywarka gastronomiczna, obieraczka do ziemniaków, łyżki cedzakowe, blat roboczy podstawa pod garnki, ubijak do ziemniaków, wózek dwuwiaderkowy, taboret gazowy podwójny, pojemnik gastronomiczny z ruchomymi uchwytami wraz z pokrywami z wycięciem na uchwyty i łyżkę, patelnia aluminiowa z powłoką teflonową. 4) Część IV - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych - meble wraz z montażem, wyposażenie wypoczynkowe, szatni oraz innych pomieszczeń gospodarczych, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne: IV.1 - Meble i wyposażenie wraz z montażem: stoliki szkolne dwuosobowe z regulacją, krzesełka szkolne, regał otwarty, regał skrzyniowy z półką odkrytą, regał skrzyniowy czterodrzwiowy, regał niski z szufladami, wykładzina dywanowa, szafka zamykana dwudrzwiowa, szafka ze schowkami, szafka zamykana z półką otwartą, biurko dla nauczyciela, krzesło wysokie, tablica sucho ścieralna magnetyczna lakierowana, rolety okienne. IV.2 - Zakup wyposażenia wypoczynkowego: pufy piankowe, materace piankowe składane. IV.3 - Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych: szafki na ubrania, metalowa szafa gospodarcza, ławeczki do szatni. IV.4 - Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek: klocki z tworzywa różne komplety (budowlane typu DUPLO, inne podobne), kolorowe klocki drewniane, geometryczne kształty z tworzywa, samochód wywrotka, strażacki, betoniarka, koparka, zestaw narzędzi do majsterkowania, piłki, piłki do skakania 45 cm , skakanki, lalki, łóżko drewniane, zestaw małego lekarza, kasa z kalkulatorem, straganik narożny, domek letniskowy dla lalek. IV.5 - Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w grupie przedszkolnej: słuchowiska z bajkami-zestaw edukacyjny, gry planszowe, gry skojarzeniowe i memory, uczymy się słówek-książka z ćwiczeniami, sylabowo, ścienna mapa, polski dla dzieci, gry ćwiczące pamięć dziecka, liczydło na stojaku, magnetyczne liczby, plansze przyrodnicze tematyczne-edukacyjne, magnes do tablic, zestaw historyjek obrazkowych, puzzle ekologiczne, domino alfabet, kalendarztablica magnetyczna, zegar czynności i pór roku. IV.6 - Artykuły plastyczne-komplet artykułów plastycznych: brystol biały A4, papier kolorowy rysunkowy A4, bibuła mix kolorów, nożyczki przedszkolne, taśma samoprzylepna, papier szary A3, markery zmywalne, plastelina, zestaw pędzli do malowania, klej czarodziejski 0,5 l , farby tempera, tektura falista, ołówki, papier ksero. IV.7 - Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; gaśnica, oznaczenie ewakuacyjne, apteczka z kompletnym wyposażeniem, zabezpieczenie gniazdek, skrzynka na klucze ewakuacyjne, instrukcja udzielania pierwszej pomocy, zabezpieczenie grzejników zabudową w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy, osłony grzejnikowe. 5) Część V - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych - sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne z oprogramowaniem, kserokopiarki: V.1 - Zakup sprzętu ICT: laptop z oprogramowaniem systemowym/komputer przenośny/, oprogramowanie biurowe/edytor tekstu, arkusz klkulacyjny/, rzutnik multimedialny- projektor krótkoogniskowy LCD/niezbędny do funkcji tablicy interaktywnej. V.2 - Zakup sprzętu audiowizualnego: telewizor LED, radio z odtwarzaczem CD i MP3, odtwarzacz DVD. V.3 - Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem: tablica interaktywna wraz z oprogramowaniem, specjalistyczne oprogramowanie edukacyjne do tablicy interaktywnej. V.4 - Zakup kserokopiarki: kserokopiarka, V.5 - Wykorzystywanie technologii ICT w zarządzaniu placówką: oprogramowanie służące do zarządzania placówka..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.22.38.00-4, 37.53.52.00-9, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.22.00.00-0, 39.72.00.00-5, 45.10.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie z art 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz robót budowlanych, wykaz dostaw i usług

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z § 9 projektu umowy - załącznik nr 9 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugrejowiec.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rejowiec, Dąbrowskiego 1, 22-360 Rejowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rejowiec, Dąbrowskiego 1, 22-360 Rejowiec (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.1 - Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci: umywalka, miski ustępowe ze spłuczka o wysokości 33 cm , podajnik na papier toaletowy, glazura, terakota, II.2- Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż urządzeń: umywalka, miska ustępowa, podajnik na papier toaletowy, suszarka ścienna do rąk, lustro, podajnik na mydło, glazura, terakota, drzwi wewnętrzne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach i doposażenie kuchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III.1 - Wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach: odkurzacz z funkcją piorącą, pralka automatyczna, wózek dwuwiaderkowy. III.2 - Wyposażenie lub doposażenie kuchni: podgrzewacz do potraw wraz z grzałka elektryczną, naleśnik arka elektryczna, zmywarka gastronomiczna, obieraczka do ziemniaków, łyżki cedzakowe, blat roboczy podstawa pod garnki, ubijak do ziemniaków, wózek dwuwiaderkowy, taboret gazowy podwójny, pojemnik gastronomiczny z ruchomymi uchwytami wraz z pokrywami z wycięciem na uchwyty i łyżkę, patelnia aluminiowa z powłoką teflonową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych - meble wraz z montażem, wyposażenie wypoczynkowe, szatni oraz innych pomieszczeń gospodarczych,pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV.1 - Meble i wyposażenie wraz z montażem: stoliki szkolne dwuosobowe z regulacją, krzesełka szkolne, regał otwarty, regał skrzyniowy z półką odkrytą, regał skrzyniowy czterodrzwiowy, regał niski z szufladami, wykładzina dywanowa, szafka zamykana dwudrzwiowa, szafka ze schowkami, szafka zamykana z półką otwartą, biurko dla nauczyciela, krzesło wysokie, tablica sucho ścieralna magnetyczna lakierowana, rolety okienne. IV.2 - Zakup wyposażenia wypoczynkowego: pufy piankowe, materace piankowe składane. IV.3 - Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych: szafki na ubrania, metalowa szafa gospodarcza, ławeczki do szatni. IV.4 - Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek: klocki z tworzywa różne komplety (budowlane typu DUPLO, inne podobne), kolorowe klocki drewniane, geometryczne kształty z tworzywa, samochód wywrotka, strażacki, betoniarka, koparka, zestaw narzędzi do majsterkowania, piłki, piłki do skakania 45 cm , skakanki, lalki, łóżko drewniane, zestaw małego lekarza, kasa z kalkulatorem, straganik narożny, domek letniskowy dla lalek. IV.5 - Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w grupie przedszkolnej: słuchowiska z bajkami-zestaw edukacyjny, gry planszowe, gry skojarzeniowe i memory, uczymy się słówek-książka z ćwiczeniami, sylabowo, ścienna mapa, polski dla dzieci, gry ćwiczące pamięć dziecka, liczydło na stojaku, magnetyczne liczby, plansze przyrodnicze tematyczne-edukacyjne, magnes do tablic, zestaw historyjek obrazkowych, puzzle ekologiczne, domino alfabet, kalendarztablica magnetyczna, zegar czynności i pór roku. IV.6 - Artykuły plastyczne-komplet artykułów plastycznych: brystol biały A4, papier kolorowy rysunkowy A4, bibuła mix kolorów, nożyczki przedszkolne, taśma samoprzylepna, papier szary A3, markery zmywalne, plastelina, zestaw pędzli do malowania, klej czarodziejski 0,5 l , farby tempera, tektura falista, ołówki, papier ksero. IV.7 - Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; gaśnica, oznaczenie ewakuacyjne, apteczka z kompletnym wyposażeniem, zabezpieczenie gniazdek, skrzynka na klucze ewakuacyjne, instrukcja udzielania pierwszej pomocy, zabezpieczenie grzejników zabudową w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy, osłony grzejnikowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych - sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne z oprogramowaniem, kserokopiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: V.1 - Zakup sprzętu ICT: laptop z oprogramowaniem systemowym/komputer przenośny/, oprogramowanie biurowe/edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny/, rzutnik multimedialny- projektor krótkoogniskowy LCD/niezbędny do funkcji tablicy interaktywnej. V.2 - Zakup sprzętu audiowizualnego: telewizor LED, radio z odtwarzaczem CD i MP3, odtwarzacz DVD. V.3 - Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem: tablica interaktywna wraz z oprogramowaniem, specjalistyczne oprogramowanie edukacyjne do tablicy interaktywnej. V.4 - Zakup kserokopiarki: kserokopiarka, V.5 - Wykorzystywanie technologii ICT w zarządzaniu placówką: oprogramowanie służące do zarządzania placówką..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.