Rejowiec: MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH
Numer ogłoszenia: 166415 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rejowiec , ul. Henryka Dąbrowskiego 1, 22-360 Rejowiec, woj. lubelskie, tel. 82 5688159, faks 82 5688753.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.rejowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi cztery części: 1) Część II - Dostosowanie pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych: II.1 - Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci: umywalka, miski ustępowe ze spłuczka o wysokości 33 cm , podajnik na papier toaletowy, glazura, terakota, II.2- Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż urządzeń: umywalka, miska ustępowa, podajnik na papier toaletowy, suszarka ścienna do rąk, lustro, podajnik na mydło, glazura, terakota, drzwi wewnętrzne. 3) Część III - Wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach i doposażenie kuchni: III.1 - Wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach: odkurzacz z funkcją piorącą, pralka automatyczna, wózek dwuwiaderkowy. III.2 - Wyposażenie lub doposażenie kuchni: podgrzewacz do potraw wraz z grzałka elektryczną, naleśnik arka elektryczna, zmywarka gastronomiczna, obieraczka do ziemniaków, łyżki cedzakowe, blat roboczy podstawa pod garnki, ubijak do ziemniaków, wózek dwuwiaderkowy, taboret gazowy podwójny, pojemnik gastronomiczny z ruchomymi uchwytami wraz z pokrywami z wycięciem na uchwyty i łyżkę, patelnia aluminiowa z powłoką teflonową. 4) Część IV - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych - meble wraz z montażem, wyposażenie wypoczynkowe, szatni oraz innych pomieszczeń gospodarczych, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne: IV.1 - Meble i wyposażenie wraz z montażem: stoliki szkolne dwuosobowe z regulacją, krzesełka szkolne, regał otwarty, regał skrzyniowy z półką odkrytą, regał skrzyniowy czterodrzwiowy, regał niski z szufladami, wykładzina dywanowa, szafka zamykana dwudrzwiowa, szafka ze schowkami, szafka zamykana z półką otwartą, biurko dla nauczyciela, krzesło wysokie, tablica sucho ścieralna magnetyczna lakierowana, rolety okienne. IV.2 - Zakup wyposażenia wypoczynkowego: pufy piankowe, materace piankowe składane. IV.3 - Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych: szafki na ubrania, metalowa szafa gospodarcza, ławeczki do szatni. IV.4 - Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek: klocki z tworzywa różne komplety (budowlane typu DUPLO, inne podobne), kolorowe klocki drewniane, geometryczne kształty z tworzywa, samochód wywrotka, strażacki, betoniarka, koparka, zestaw narzędzi do majsterkowania, piłki, piłki do skakania 45 cm , skakanki, lalki, łóżko drewniane, zestaw małego lekarza, kasa z kalkulatorem, straganik narożny, domek letniskowy dla lalek. IV.5 - Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w grupie przedszkolnej: słuchowiska z bajkami-zestaw edukacyjny, gry planszowe, gry skojarzeniowe i memory, uczymy się słówek-książka z ćwiczeniami, sylabowo, ścienna mapa, polski dla dzieci, gry ćwiczące pamięć dziecka, liczydło na stojaku, magnetyczne liczby, plansze przyrodnicze tematyczne-edukacyjne, magnes do tablic, zestaw historyjek obrazkowych, puzzle ekologiczne, domino alfabet, kalendarztablica magnetyczna, zegar czynności i pór roku. IV.6 - Artykuły plastyczne-komplet artykułów plastycznych: brystol biały A4, papier kolorowy rysunkowy A4, bibuła mix kolorów, nożyczki przedszkolne, taśma samoprzylepna, papier szary A3, markery zmywalne, plastelina, zestaw pędzli do malowania, klej czarodziejski 0,5 l , farby tempera, tektura falista, ołówki, papier ksero. IV.7 - Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; gaśnica, oznaczenie ewakuacyjne, apteczka z kompletnym wyposażeniem, zabezpieczenie gniazdek, skrzynka na klucze ewakuacyjne, instrukcja udzielania pierwszej pomocy, zabezpieczenie grzejników zabudową w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy, osłony grzejnikowe. 5) Część V - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych - sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne z oprogramowaniem, kserokopiarki: V.1 - Zakup sprzętu ICT: laptop z oprogramowaniem systemowym/komputer przenośny/, oprogramowanie biurowe/edytor tekstu, arkusz klkulacyjny/, rzutnik multimedialny- projektor krótkoogniskowy LCD/niezbędny do funkcji tablicy interaktywnej. V.2 - Zakup sprzętu audiowizualnego: telewizor LED, radio z odtwarzaczem CD i MP3, odtwarzacz DVD. V.3 - Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem: tablica interaktywna wraz z oprogramowaniem, specjalistyczne oprogramowanie edukacyjne do tablicy interaktywnej. V.4 - Zakup kserokopiarki: kserokopiarka, V.5 - Wykorzystywanie technologii ICT w zarządzaniu placówką: oprogramowanie służące do zarządzania placówka..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.22.38.00-4, 37.53.52.00-9, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.22.00.00-0, 39.72.00.00-5, 45.10.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie z art 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz robót budowlanych, wykaz dostaw i usług
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z § 9 projektu umowy - załącznik nr 9 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugrejowiec.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rejowiec, Dąbrowskiego 1, 22-360 Rejowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rejowiec, Dąbrowskiego 1, 22-360 Rejowiec (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.1 - Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci: umywalka, miski ustępowe ze spłuczka o wysokości 33 cm , podajnik na papier toaletowy, glazura, terakota, II.2- Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż urządzeń: umywalka, miska ustępowa, podajnik na papier toaletowy, suszarka ścienna do rąk, lustro, podajnik na mydło, glazura, terakota, drzwi wewnętrzne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach i doposażenie kuchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III.1 - Wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach: odkurzacz z funkcją piorącą, pralka automatyczna, wózek dwuwiaderkowy. III.2 - Wyposażenie lub doposażenie kuchni: podgrzewacz do potraw wraz z grzałka elektryczną, naleśnik arka elektryczna, zmywarka gastronomiczna, obieraczka do ziemniaków, łyżki cedzakowe, blat roboczy podstawa pod garnki, ubijak do ziemniaków, wózek dwuwiaderkowy, taboret gazowy podwójny, pojemnik gastronomiczny z ruchomymi uchwytami wraz z pokrywami z wycięciem na uchwyty i łyżkę, patelnia aluminiowa z powłoką teflonową..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych - meble wraz z montażem, wyposażenie wypoczynkowe, szatni oraz innych pomieszczeń gospodarczych,pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV.1 - Meble i wyposażenie wraz z montażem: stoliki szkolne dwuosobowe z regulacją, krzesełka szkolne, regał otwarty, regał skrzyniowy z półką odkrytą, regał skrzyniowy czterodrzwiowy, regał niski z szufladami, wykładzina dywanowa, szafka zamykana dwudrzwiowa, szafka ze schowkami, szafka zamykana z półką otwartą, biurko dla nauczyciela, krzesło wysokie, tablica sucho ścieralna magnetyczna lakierowana, rolety okienne. IV.2 - Zakup wyposażenia wypoczynkowego: pufy piankowe, materace piankowe składane. IV.3 - Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych: szafki na ubrania, metalowa szafa gospodarcza, ławeczki do szatni. IV.4 - Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek: klocki z tworzywa różne komplety (budowlane typu DUPLO, inne podobne), kolorowe klocki drewniane, geometryczne kształty z tworzywa, samochód wywrotka, strażacki, betoniarka, koparka, zestaw narzędzi do majsterkowania, piłki, piłki do skakania 45 cm , skakanki, lalki, łóżko drewniane, zestaw małego lekarza, kasa z kalkulatorem, straganik narożny, domek letniskowy dla lalek. IV.5 - Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w grupie przedszkolnej: słuchowiska z bajkami-zestaw edukacyjny, gry planszowe, gry skojarzeniowe i memory, uczymy się słówek-książka z ćwiczeniami, sylabowo, ścienna mapa, polski dla dzieci, gry ćwiczące pamięć dziecka, liczydło na stojaku, magnetyczne liczby, plansze przyrodnicze tematyczne-edukacyjne, magnes do tablic, zestaw historyjek obrazkowych, puzzle ekologiczne, domino alfabet, kalendarztablica magnetyczna, zegar czynności i pór roku. IV.6 - Artykuły plastyczne-komplet artykułów plastycznych: brystol biały A4, papier kolorowy rysunkowy A4, bibuła mix kolorów, nożyczki przedszkolne, taśma samoprzylepna, papier szary A3, markery zmywalne, plastelina, zestaw pędzli do malowania, klej czarodziejski 0,5 l , farby tempera, tektura falista, ołówki, papier ksero. IV.7 - Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; gaśnica, oznaczenie ewakuacyjne, apteczka z kompletnym wyposażeniem, zabezpieczenie gniazdek, skrzynka na klucze ewakuacyjne, instrukcja udzielania pierwszej pomocy, zabezpieczenie grzejników zabudową w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy, osłony grzejnikowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych - sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne z oprogramowaniem, kserokopiarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: V.1 - Zakup sprzętu ICT: laptop z oprogramowaniem systemowym/komputer przenośny/, oprogramowanie biurowe/edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny/, rzutnik multimedialny- projektor krótkoogniskowy LCD/niezbędny do funkcji tablicy interaktywnej. V.2 - Zakup sprzętu audiowizualnego: telewizor LED, radio z odtwarzaczem CD i MP3, odtwarzacz DVD. V.3 - Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem: tablica interaktywna wraz z oprogramowaniem, specjalistyczne oprogramowanie edukacyjne do tablicy interaktywnej. V.4 - Zakup kserokopiarki: kserokopiarka, V.5 - Wykorzystywanie technologii ICT w zarządzaniu placówką: oprogramowanie służące do zarządzania placówką..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa mebli na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Poprawa dostępności przestrzeni publicznej poprzez budowę ogólnodostępnego placu zabaw
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.