eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowanie i naprawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Trzebnica: Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowanie i naprawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 166353 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej , ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3120920, faks 71 3121498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowanie i naprawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług informatycznych, tj.: 1) zarządzanie, serwis, rozbudowa i konfiguracja sieci LAN, VLAN, 2) obsługa i zarządzanie serwerami Windows Server, Linux, Novell NetWare, 3) utrzymanie filtrowania ruchu ze względu na bezpieczeństwo sieci i wirusy komputerowe, 4) monitorowanie i eliminacja zagrożeń pracy sieci i systemów informatycznych, 5) administrowanie lokalną siecią komputerową z uwzględnieniem bezpieczeństwa danych osobowych w systemie informatycznym, 6) administrowanie, konserwacja i obsługa systemu szpitalnego Hipokrates, 7) administrowanie, konserwacja i obsługa systemu kadrowo-płacowego R2Płatnik PRO, Płatnik ZUS, 8) administrowanie, konserwacja i obsługa systemami do rozliczeń z NFZ mMedica, KSPPS, 9) administrowanie i konserwacja oprogramowania finansowo-księgowego, 10) administrowanie, konserwacja i obsługa oprogramowania do obsługi magazynu, 11) administrowanie, konserwacja i obsługa oprogramowania F-Secure, 12) administrowanie i zarządzanie bazami danych Oracle, Postgres, Firebird, MS SQL, 13) aktywny udział w rozliczaniu świadczeń medycznych z NFZ DOW, 14) nadzór i migrowanie danych pomiędzy systemem szpitalnym a systemem do rozliczeń z NFZ także systemem i bazami danych określonymi w ustawie z dnia 28.IV.2011r. o systemie informacji w ochronie zdrowia (Dz.U.2015.636 j.t. z poźn. zm.), 15) dokonywanie zmian konfiguracji zainstalowanego oprogramowania pod kątem dostosowywania go do potrzeb Szpitala, w tym w zakresie SIM (System Informacji w Ochronie Zdrowia), 16) pomoc merytoryczna w organizowaniu niezbędnych zakupów sprzętu informatycznego i oprogramowania, w tym tworzenie opisu przedmiotu zamówienia dla zamówień objętych ustawą PZP, zgodnie z art. 29 i 30 Ustawy Pzp, 17) instalacja i konfiguracja stacji roboczych do pracy w sieci szpitala, 18) czuwanie nad bezpieczeństwem sieci, 19) świadczenie konsultacji, pomocy, pełnienie funkcji Administratora Systemu Informatycznego oraz doradztwa w zakresie zainstalowanego oprogramowania, sprzętu komputerowego, 20) konfiguracja oprogramowania według wytycznych użytkowników w zakresie możliwości systemu, 21) tworzenie i weryfikacja kopii zapasowych systemów używanych przez Zamawiającego, 22) określenie i konsultowanie działań mających na celu rozwój systemu informatycznego Szpitala, 23) administrowanie i obsługa serwera poczty elektronicznej (m.in. zakładanie i likwidowanie kont poczty elektronicznej), 24) rozwijanie i utrzymanie aktualnej strony internetowej Zamawiającego, 25) administrowanie i obsługa stron WWW, DNS, w tym m.in.: - aktualizowanie i modyfikowanie aktualnej strony internetowej Zamawiającego, 26) modyfikacje strony internetowej Szpitala pod kątem technologii flash (action script), java script, php, dom, xhtml, 27) archiwizacja danych na trwałych i nietrwałych nośnikach, 28) modyfikacje skryptów arkuszy kalkulacyjnych visual basic, 29) diagnoza i konserwacja sprzętu komputerowego, 30) serwis, naprawa sprzętu komputerowego (z wyłączeniem sprzętu peryferyjnego).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Sprawdzenie spełnienia powyższego warunku zostanie dokonane na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.1.1 SIWZ wg zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną (1) usługę polegającą na świadczeniu usług informatycznych oraz serwisowania i naprawy sprzętu komputerowego w placówce medycznej, trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy. Sprawdzenie spełnienia powyższego warunku zostanie dokonane na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.1.1 SIWZ oraz dołączonych dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.2 SIWZ, wg zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku dotyczącego potencjału technicznego. Sprawdzenie spełnienia powyższego warunku zostanie dokonane na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.1.1 SIWZ wg zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej jedną (1) osobą posiadającą łącznie: 1) wykształcenie wyższe techniczne w zakresie sieci i systemów komputerowych lub pokrewnych, 2) min. 12 letnie doświadczenie w obsłudze informatycznej. Sprawdzenie spełnienia powyższego warunku zostanie dokonane na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.1.1 SIWZ oraz dołączonych dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.3 SIWZ, wg zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Sprawdzenie spełnienia powyższego warunku zostanie dokonane na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.1.1 SIWZ wg zasady spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji na zgłoszenie awarii - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach na określonych warunkach: a) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń aneks do niniejszej umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, pok. nr 66.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica,w sekretariacie Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.