eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › Organizacja i prowadzenie 5-ciu Międzypokoleniowych Klubów Spotkań (MKS) na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego w gminachBieruń, Lędziny, Bojszowy, Imielin, Chełm Śląski dla uczestników projektu pt. Aktywne Wspieranie przez Skuteczne Działanie wraz z otoczeniem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionanalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IX/Działanie 9.1/ Poddziałanie 9.1.6.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Lędziny: Organizacja i prowadzenie 5-ciu Międzypokoleniowych Klubów Spotkań (MKS) na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego w gminach: Bieruń, Lędziny, Bojszowy, Imielin, Chełm Śląski dla uczestników projektu pt. Aktywne Wspieranie przez Skuteczne Działanie wraz z otoczeniem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionanalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IX/Działanie 9.1/ Poddziałanie 9.1.6.
Numer ogłoszenia: 166235 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Lędzińska 24, 43-140 Lędziny, woj. śląskie, tel. 32 324 08 16, faks 32 324 08 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr.powiatbl.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie 5-ciu Międzypokoleniowych Klubów Spotkań (MKS) na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego w gminach: Bieruń, Lędziny, Bojszowy, Imielin, Chełm Śląski dla uczestników projektu pt. Aktywne Wspieranie przez Skuteczne Działanie wraz z otoczeniem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionanalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IX/Działanie 9.1/ Poddziałanie 9.1.6..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 5-ciu Międzypokoleniowych Klubów Spotkań (MKS) na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego w gminach: Bieruń, Lędziny, Bojszowy, Imielin, Chełm Śląski dla uczestników projektu pt. Aktywne Wspieranie przez Skuteczne Działanie wraz z otoczeniem. W ramach każdego z pięciu prowadzonych Międzypokoleniowych Klubów Spotkań zostaną zorganizowane i przeprowadzone następujące warsztaty:1-Warsztaty ze zdrowego stylu żywienia - 40h dydaktycznych zajęć, 2- Warsztaty z samoobrony - 36h dydaktycznych zajęć, 3- Warsztaty sportowe Nordic Walking - 40h dydaktycznych zajęć, 4- Warsztaty z wizażu (makijaż, ubiór, fryzura) - 40h dydaktycznych zajęć, 5-Warsztaty z modelarstwa - 36h dydaktycznych zajęć, 6-Warsztaty z rękodzieła - 40h dydaktycznych zajęć, 7- Warsztaty florystyczne - 40h dydaktycznych zajęć.Zamawiający skieruje na warsztaty łącznie 85 uczestników projektu z maksymalnie 170 osobami z ich otoczenia (max. 2 osoby z otoczenia na 1 uczestnika projektu, co daje łącznie liczbę maksymalnie 255 osób)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zrealizował, zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, co najmniej trzy usługi szkoleniowe o zakresie porównywalnym do przedmiotowego zamówienia. Za taką usługę Zamawiający uzna przeprowadzenie szkoleń, na podstawie nie więcej niż jednej umowy zawartej z tym samym podmiotem, która spełnia łącznie następujące warunki: a) w wyniku wykonania usługi przeszkolono łącznie co najmniej 200 osób (przy czym Zamawiający dopuszcza, aby wymagana liczba 200 osób została osiągnięta wskutek zrealizowania usługi w kilku grupach i w różnych odstępach czasu np. na podstawie 1 umowy zawartej z jednym Zamawiającym Wykonawca przeprowadził szkolenie dla 10 grup po 20 osób każda), b) organizacja usługi szkoleniowej obejmowała wymóg prowadzenia zajęc w minimum trzech różnych lokalizacjach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami:a) pięcioma różnymi osobami posiadającymi wykształcenie minimum ponadgimnazjalne oraz z minimum rocznym doświadczeniem w zakresie wykonywania czynności biurowo-administracyjnych, które będą pełnić obowiązki Liderów-Animatorów Lokalnych odpowiedzialnych za zapewnienie obsługi administracyjno-organizacyjnej warsztatów w każdym z 5-ciu MKS, b) specjalistyczną kadrą do prowadzenia warsztatów gwarantującą profesjonalne wykonanie usługi, tj. co najmniej siedmioma różnymi osobami pełniącymi rolę instruktorów zajęć (po 1 osobie na każdy odrębny temat warsztatów), posiadającymi odpowiednią wiedzę , kwalifikacje oraz udokumentowane doświadczenie w obszarze tematyki, w której będzie prowadzić zajęcia realizując niniejsze zamówienie, w wymiarze minimum 250h dydaktycznych (przez 1h dydaktyczną rozumie się nie mniej niż 45 minut). UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza sytuacji łączenia w zakresie jednej osoby funkcji osób wskazanych w ppkt a) i b) powyżej. Powyższe oznacza także, że każda z osób określonych w ppkt a) i b) (posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie) musi być inną, odrębną osobą tj. zespół osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia musi składać się z minimum 12 różnych osób spełniających odpowiednie warunki. Zajęcia z każdego warsztatu powinien prowadzić instruktor nie prowadzący zajęć z inną grupą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) formularz cenowy, 3) pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej, w szczególności w zakresie: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od obu Stron Umowy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten może ulec przesunięciu za uprzednią zgodą Zamawiającego o termin nie dłuższy, niż o czas trwania tych okoliczności, b) zmiany uczestników warsztatów w przypadku rezygnacji bądź wykreślenia osób z listy uczestników warsztatów - Zamawiający ma wówczas prawo skierować inną osobę na jej miejsce. Przewiduje się w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w przypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ppkt a), b), c). W wypadku zmiany, o której mowa w ppkt a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. W przypadku zmiany, o której mowa w ppkt b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. W przypadku zmiany, o której mowa w ppkt c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ppkt a), wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego wykazania przez Wykonawcę wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ppkt b) i c)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcpr.powiatbl.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum pomocy Rodzinie ul. Lędzińska 24, 43-140 Lędziny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Lędzińskiej 24, 43-140 Lędziny (pokój nr 8).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Aktywne Wspieranie przez Skuteczne Działanie jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.