eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › wykonanie usług konserwacyjnych dla zadań pnCzęść 1 zamówienia Potok Nr 5 w km 0+000 - 6+000 - konserwacja bieżąca Część 2 zamówienia Potok Młynówka w km 0+000 - 6+340 - konserwacja bieżąca Część 3 zamówienia Wały potoku Dęba - naprawa śluz, udrożnienie odpływów w km L3+570, P2+040, 3+580, 3+770 Część 4 zamówienia Wały rzeki Żabnica-Breń lewy km 36+840, prawy km 36+710 - naprawa śluz, udrożnienie odpływów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Tarnów: wykonanie usług konserwacyjnych dla zadań pn: Część 1 zamówienia Potok Nr 5 w km 0+000 - 6+000 - konserwacja bieżąca Część 2 zamówienia Potok Młynówka w km 0+000 - 6+340 - konserwacja bieżąca Część 3 zamówienia Wały potoku Dęba - naprawa śluz, udrożnienie odpływów w km L: 3+570, P: 2+040, 3+580, 3+770 Część 4 zamówienia Wały rzeki Żabnica-Breń lewy km 36+840, prawy km 36+710 - naprawa śluz, udrożnienie odpływów
Numer ogłoszenia: 166223 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług konserwacyjnych dla zadań pn: Część 1 zamówienia Potok Nr 5 w km 0+000 - 6+000 - konserwacja bieżąca Część 2 zamówienia Potok Młynówka w km 0+000 - 6+340 - konserwacja bieżąca Część 3 zamówienia Wały potoku Dęba - naprawa śluz, udrożnienie odpływów w km L: 3+570, P: 2+040, 3+580, 3+770 Część 4 zamówienia Wały rzeki Żabnica-Breń lewy km 36+840, prawy km 36+710 - naprawa śluz, udrożnienie odpływów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn: Potok Nr 5 w km 0+000 - 6+000 - konserwacja bieżąca w msc. Pogórska Wola, Ładna, Szynwałd, gm. Skrzyszów, pow. tarnowski. Zamówienie obejmuje wykoszenie i wygrabienie skarp, udrożnienie potoku, ścięcie nawisów ziemnych ze skarp potoku, wycięcie krzewów porastających skarpy, remont ubezpieczenia dna i stopy skarpy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar oraz formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn: Potok Młynówka w km 0+000 - 6+340 - konserwacja bieżąca w msc. Karwodrza, Zabłędza, gm. Tuchów, pow. tarnowski. Zamówienie obejmuje wykoszenie i wygrabienie skarp, udrożnienie potoku, ścięcie nawisów ziemnych ze skarp potoku, wycięcie krzewów porastających skarpy, rozbiórka zatorów, likwidacja odsypisk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar oraz formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Część 3 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadania pn: Wały potoku Dęba - naprawa śluz, udrożnienie odpływów w km L: 3+570, P: 2+040, 3+580, 3+770 w msc. Radgoszcz, gm. Radgoszcz, pow. dąbrowski. Zamówienie obejmuje naprawę rozszczelnionych rurociągów betonowych przez wymianę na rurociągi z rur polietylenowych typu WEHOLITE-SPIRO, usunięcie popękanych odchylonych przyczółków betonowych wraz z ze skorodowaną nieszczelną klapą stalową i zastapienie ich prefabrykowanymi żelbetowymi przyczółkami dokowymi z zastosowaniem klapy zwrotnej skośnej wykonanej z polietylenu wysokiej gęstości HDPE, klapa powinna mieć atest producenta o dopuszczalnym nadciśnieniu roboczym minimum 0,3 bar, wykonanie ubezpieczenia skarp odpływu darniną na płask z przybiciem kołkami, udrożnienie odpływów i dopływów warstwą 20 cm wraz z wyprofilowaniem skarp, wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów ze skarp oraz obsiew mieszanką traw korony i skarp wału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar oraz formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Część 4 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn: Wały rzeki Żabnica-Breń lewy km 36+840, prawy km 36+710 - naprawa śluz, udrożnienie odpływów w msc. Pilcza Żelichowska, Olesno, gm. Olesno, pow. dąbrowski. Zamówienie obejmuje naprawę rozszczelnionych rurociągów betonowych przez wymianę na rurociągi z rur przepustowych dwuściennych, usunięcie popękanych odchylonych przyczółków betonowych wraz z z skorodowanymi nieszczelnymi klapami stalowymi i zastapienie ich prefabrykowanymi żelbetowymi przyczółkami dokowymi z zastosowaniem klap zwrotnych prostych fi60 wykonanych z polietylenu wysokiej gęstości (np. SZAGRU), klapa powinna mieć atest producenta o dopuszczalnym nadciśnieniu roboczym minimum 0,3 bar, wykonanie ubezpieczenia skarp i dna odpływów i dopływów do śluz płytami ażurowymi typu Krata na dł. 2,4 m przy każdym wlocie i wylocie, udrożnienie odpływu, udrożnienie odpływu od śluzy warstwą 20 cm wraz z wyprofilowaniem skarp, wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów ze skarp oraz obsiew mieszanką traw korony i skarp wału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar oraz formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wadium dla części 1 i 2 zamówienia. Dla części 3 wadium wynosi 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) Dla części 4 wadium wynosi 1000 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) 1.1 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie ul. Ostrogskich 5 sekretariat ( I piętro ). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę (potwierdzoną dowodami, że została wykonana należycie) dla części 1 zamówienia - 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla części 2 zamówienia - 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) w zakresie konserwacji bieżącej lub usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, dla części 3 zamówienia - 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) dla części 4 zamówienia - 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w zakresie konserwacji lub naprawy śluz wałowych, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość: dla części 1 zamówienia - 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) dla części 2 zamówienia - 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla części 3 zamówienia - 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) dla części 4 zamówienia - 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach: a.zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b.zmiany kont bankowych, c.wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d.w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e.zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, f.zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 2.Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5 w sekretariacie pok. nr 16..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5 w sekretariacie pok. nr 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Potok Nr 5 w km 0+000 - 6+000 - konserwacja bieżąca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w części ogólnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Potok Młynówka w km 0+000 - 6+340 - konserwacja bieżąca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w części ogólnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wały potoku Dęba - naprawa śluz, udrożnienie odpływów w km L: 3+570, P: 2+040, 3+580, 3+770.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w części ogólnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wały rzeki Żabnica-Breń lewy km 36+840, prawy km 36+710 - naprawa śluz, udrożnienie odpływów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w części ogólnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.