eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Wykonanie zagospodarowania terenu wokół Zespołu Szkół przy ul. Św. Kazimierza w Celestynowie - teren w bezpośrednim otoczeniu szkoły

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Celestynów: Wykonanie zagospodarowania terenu wokół Zespołu Szkół przy ul. Św. Kazimierza w Celestynowie - teren w bezpośrednim otoczeniu szkoły
Numer ogłoszenia: 166143 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zagospodarowania terenu wokół Zespołu Szkół przy ul. Św. Kazimierza w Celestynowie - teren w bezpośrednim otoczeniu szkoły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu wokół Zespołu Szkół przy ulicy Św. Kazimierza w Celestynowie - teren w bezpośrednim otoczeniu szkoły, w zakresie: 3.1.1. Prac przygotowawczych terenu które będą polegać na: 3.1.1.1 rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podsypką, spoiny wypełnione piaskiem, o powierzchni 80 m2, 3.1.1.2. rozbiórce krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm, w ilości 53 sztuk, 3.1.1.3. rozbiórce obrzeży chodnikowych o wymiarach 6x20 cm, o długości 50 m, 3.1.1.4. rozbiórce ław podkrawężnikowych, o objętości 2 m3, 3.1.1.5. rozbiórce chodników z płyt chodnikowych o wymiarach 35x35x5, o powierzchni 50 m2, 3.1.1.6. rozebraniu ogrodzeń wraz z bramami, furtkami i podmurówkami, o powierzchni 47 m2, 3.1.1.7. rozebraniu studzienki ściekowej z wykonaniem i zasypaniem wykopu, w ilości 1 sztuki, 3.1.1.8. rozebraniu słupków przeszkodowych, w ilości 25 sztuk, 3.1.1.9. wywozie materiałów i gruzu z rozbiórek, przyjęta odległość 5 km, o łącznej objętości 21 m3, 3.1.1.10 wykonaniu wykopów pod podmurówki ogrodzeń, o łącznej objętości 3m3, 3.1.1.11. odbudowie ogrodzenia od ul. Św. Kazimierza, o długości 8 m, 3.1.1.12. odbudowie ogrodzenia od ul. Wrzosowej, o długości 7 m, 3.1.1.13. obsadzeniu bramy i furtek w odbudowanym ogrodzeniu od ul. Św. Kazimierza, o długości 12m, 3.1.1.14. obsadzeniu bramy i furtki w odbudowanym ogrodzeniu od ul. Wrzosowej, o długości 8 m, 3.1.1.15. wycince i wykarczowaniu drzew o średniej długości 30 cm, w ilości 25 sztuk, 3.1.1.16. wywozie dłużyc z wyciętych drzew, w ilości 6 mp, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3.1.1.17. wywozie gałęzi i drągowiny z wyciętych drzew, w ilości 11 mp, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3.1.1.18. wywozie karpiny z wyciętych drzew, w ilości 4 mp. 3.1.2. Roboty ziemne, które będą polegać na: 3.1.2.1. robotach pomiarowych na długości 0,25 km, 3.1.2.2. mechanicznym wykonaniu koryta o średniej głębokości 40 cm, o powierzchni 2720 m2, 3.1.2.3. mechanicznym wykonaniu koryta o średniej głębokości 15 cm, o powierzchni 1267 m2, 3.1.2.4. ręcznym wykonaniu koryta oraz pogłębieniu i wykończeniu koryt wykonanych mechanicznie na głębokości 10 cm, o powierzchni 4042 m2, 3.1.2.5. ręcznym wykonaniu koryta o średniej głębokości 20 cm, o powierzchni 20 m2, 3.1.2.6. wywozie zhałdowanego gruntu z koryt na odległości 5 km, o objętości 1686 m3. 3.1.3. Roboty drogowe, które polegać będą na: 3.1.3.1. wykonaniu warstwy odsączającej z pospółki o grubości 10 cm, o powierzchni 1132 m2, 3.1.3.2. wykonaniu warstwy odsączającej z pospółki o grubości 20 cm, o powierzchni 2720 m2, 3.1.3.3. wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 20 cm po zagęszczeniu, o powierzchni 1957 m2, 3.1.3.4. wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 15 cm po zagęszczeniu, o powierzchni 1132 m2, 3.1.3.5. wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 23cm po zagęszczeniu, o powierzchni 17 m2, 3.1.3.6. wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o średniej grubości 26 cm po zagęszczeniu, o powierzchni 105 m2, 3.1.3.7. wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 17 cm po zagęszczeniu, o powierzchni 464m2, 3.1.3.8. wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 11 cm po zagęszczeniu, o powierzchni 15 m2, 3.1.3.9. wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 10 cm po zagęszczeniu, o powierzchni 54m2, 3.1.3.10. wykonaniu dodatkowej warstwy podsypki cementowo-piaskowej o grubości 6 cm, o powierzchni 60 m2, 3.1.3.11. wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 15 cm, o powierzchni 15 m2, 3.1.3.12. ułożeniu kostki betonowej żółtej, niefazowanej, o grubości 8 cm, na podsypce cementowo -piaskowej, o powierzchni 162 m2, 3.1.3.13. ułożeniu kostki betonowej czerwonej, niefazowanej, o grubości 8 cm, na podsypce cementowo -piaskowej, o powierzchni 257 m2, 3.1.3.14. ułożeniu nawierzchni z kostki kamiennej, nieregularnej, o wysokości 10 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, o powierzchni 22 m2, 3.1.3.15. ułożeniu żółtych płyt chodnikowych, z wybrzuszeniami przy przejściach dla pieszych, o powierzchni 6 m2, 3.1.3.16. wykonaniu nawierzchni z płyt chodnikowych o wymiarach 50x50x7, na podsypce cementowo-paskowej, o powierzchni 1277 m2, 3.1.3.17. wykonaniu ław z betonu C12/15 pod opaski przy jezdniach, o objętości 7m3, 3.1.3.18.ustawieniu krawężników betonowych wystających, o wymiarach 15x30 na ławie pod krawężnikowej z betonu C12/15, o długości 459 m, 3.1.3.19. ustawieniu krawężników betonowych obniżonych najazdowych, o wymiarach 15x22 na ławie podkrawężnikowej z betonu C12/15, o długości 459 m, 3.1.3.20.ustawieniu krawężników betonowych wtopionych, o wymiarach 15x20 na ławie podkrawężnikowej z betonu C12/15, o długości 92 m, 3.1.3.21.ustawieniu obrzeży chodnikowych, o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, o długości 569 m, 3.1.3.22.ułożeniu ścieku przykrawężnikowego, z dwóch rzędów kostki betonowej o grubości 6 cm, i jednego rzędu kostki o grubości 8 cm, kostka żółta, typu Holland, wypełnienie spoin zaprawą o powierzchni 63 m2, 3.1.3.23.wykonaniu miejsc postojowych z płyt betonowych wielootworowych, o grubości 10 cm, z wypełnieniem otworów białym żwirkiem, o powierzchni 464 m2, 3.1.3.24.wykonaniu warstwy żwiru 4 16 o grubości 5 cm, o powierzchni 464 m2, 3.1.3.24.ułożeniu geowłókniny igłowanej 250g/m2, o powierzchni 464 m2, 3.1.3.25.regulacji wysokościowej zaworu wodociągowego, w ilości 1 szt., 3.1.3.26.regulacji wysokościowej pokryw studni rewizyjnych, w ilości 3 szt., 3.1.3.27.czyszczeniu i skropieniu podbudowy emulsją asfaltową K-61 w ilości 0,8kg/m2 z kruszywa, na powierzchni 1568 m 2, 3.1.3.28.wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 o grubości 6 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 1568 m2, 3.1.3.29.oczyszczeniu i skropieniu warstwy wiążącej emulsją asfaltową K-61 w ilości 0,6kg/m2, na powierzchni 1568 m2, 3.1.3.30.wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 o grubości 5 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 1568 m2. 3.1.4. Wykonanie zieleńców będzie polegać na: 3.1.4.1. obsianiu zieleńców trawą z dosypaniem 10 cm humusu, na powierzchni 1006 m2, 3.1.4.2. plantowaniu powierzchni zieleńców, na powierzchni 1006 m2. 3.1.5. Budowa układu odwodnienia będzie polegać na: 3.1.5.1. wykopach o ścianach pionowych, wykonywanych mechanicznie na odkład, o średniej głębokości 2,25 m, na łącznej objętości 900m3, 3.1.5.2. wykopach o ścianach pionowych wykonywanych ręcznie na odkład, o średniej głębokości 2,25 m, na łącznej objętości 123 m3, 3.1.5.3. oszalowaniu pełnym ścian wykopów, z rozbiórką przy wysokim poziomie wody gruntowej, na powierzchni 1616 m2, 3.1.5.4. wykonaniu podłoża z pospółki, o grubości 15 cm, o łącznej objętości 7 m3, 3.1.5.5. wykonaniu podłoża z pospółki, o grubości 20 cm, o łącznej objętości 17 m3, 3.1.5.6. montażu kanału deszczowego z rur PCV typu S o średnicy 315 mm, na długości 263 m, 3.1.5.7. montażu przykanalików z rur PCV typu S o średnicy 200 mm, na długości 11 m, o długości 114 m, 3.1.5.8. montażu studni rewizyjnej o średnicy 1,2 m i średniej głębokości 2,0 m, w ilości 13 sztuk, 3.1.5.9.montażu studzienek wpustowych typowych z kręgów betonowych z osadnikiem, w ilości 7 sztuk, 3.1.5.10.zasypaniu wykopów o ścianach pionowych, o średniej głębokości 2,25 m, z zagęszczeniem ręcznym, o objętości 928 m3, 3.1.5.11.wywozie nadmiaru gruntu z wykopów na odległość 5 km, o łącznej objętości 95 m3. 3.1.6. Wykonanie organizacji ruchu będzie polegać na: 3.1.6.1. montażu słupków do znaków drogowych, o średnicy 70 mm, w ilości 6 szt., 3.1.6.2. montażu tarcz znaków drogowych typu D, z foli odblaskowej, typu 1, w ilości 10 szt., 3.1.6.3. tabliczki do znaków drogowych z folii odblaskowej, typu 1, w ilości 2 sztuk, 3.1.6.4. wykonaniu oznakowania poziomego, malowanego farbą białą, odblaskową, o długości 3m2., 3.1.6.5. montażu punktowych elementów odblaskowych, barwy białej, w ilości 10 szt.. 3.1.7. Budowa oświetlenia będzie polegać na: 3.1.7.1. demontażu istniejących słupów oświetleniowych, zmufowaniem sieci kablowej, w ilości 3 szt., 3.1.7.2. wykopaniu rowów dla kabli i ułożeniu rur ochronnych, 110 mm, na długości 277 m, 3.1.7.3. zasypaniu rowów dla kabli, na długości 277 m, 3.1.7.4. wykonaniu studzienek SK-1 w miejscach rozgałęzień kabli, w ilości 5 szt., 3.1.7.5. wykonaniu wykopów pod latarnie z zasypaniem, w ilości 12 szt., 3.1.7.6. montażu słupów latarń, o wysokości 8,5 m, wraz z fundamentami i tabliczkami słupowymi, w ilości 12 szt., 3.1.7.7. montażu wysięgników rurowych , w ilości 13 szt., 3.1.7.8. montażu opraw oświetleniowych, energooszczędnych, w ilości 13 szt., 3.1.7.9. wciąganiu przewodów w słupy latarń, w ilości 12 kompletów, 3.1.7.8. wykonaniu uziomów szpilkowych, w ilości 12 szt., 3.1.7.9. ułożeniu kabla YKY 5x16 w rurach ochronnych, na długości 290 m, 3.1.7.10.obróbce kabli na sucho, w ilości 33 kompletów, 3.1.7.11.wykonaniu pomiarów kontrolnych obwodu elektrycznego, w ilości 1 kompletu, 3.1.7.12.wykonaniu pomiarów uziemień, w ilości 12 kompletów, 3.1.7.13.przestawieniu słupa rozkraczonego ze skróceniem i przepięciem sieci, w ilości 1 szt. 3.2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie przebiegała zgodnie z harmonogramem rzeczowym robót, sporządzonym przez wykonawcę na dzień podpisania umowy oraz zaakceptowanym przez zamawiającego i Inspektora nadzoru w terminie do dnia rozpoczęcia robót budowlanych, określającym kolejność wykonywania robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia robót. Aktualizowanie harmonogramu w trakcie wykonywania prac nie będzie powodowało zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia i nie wymaga podpisania aneksu do umowy. Aktualizowanie harmonogramu, o którym mowa wymaga zgody i zatwierdzenia przez zamawiającego. 3.3. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 3.3.1. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo i zabezpieczenia wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, za metody budowy, metody użyte przy przebudowie oraz za ich zgodność z dokumentacją stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi w Polsce normami, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 3.3.2. stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz.883 z późn. zm.); 3.3.3. na każde żądanie zamawiającego lub Inspektora Nadzoru wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami; 3.3.4. niezwłocznego wykonania robót nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; 3.3.5. zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 3.3.6. pisemnego powiadamiania zamawiającego o planowanym odbiorze końcowym z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni; 3.3.7. przekazania zamawiającemu certyfikatów na znaki bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane; 3.3.8. przekazania zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych; 3.3.9. przekazania zamawiającemu receptury, badań i stosownych atestów wbudowywanego materiału najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac w terenie oraz operatu kolaudacyjnego najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych; 3.3.10. ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych punków pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; 3.3.11. zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. W miejscach przylegających do dróg otwartych dla ruchu, wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz koszty zużycia wody, energii i innych mediów, jeżeli takie istnieją; 3.3.12. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót budowlanych oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 3.3.13. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 3.3.14. bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 3.3.15. udzielenia zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na minimalnie 48 miesięcy/ maksymalnie 60 miesiecy w zależności od złożonej oferty, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad. 3.4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. 3.5. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osoby wskazane w ofercie wykonawcy. 3.6. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych. 3.7. We wszystkich pozycjach, gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne zamawiający przyjmuje technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w kosztorysie ofertowym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność zastosowanych przez niego materiałów z urządzeniami i elementami określonymi w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3.8. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy leży po stronie wykonawcy. 3.9. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami w jakich będą przeprowadzane roboty objęte przedmiotem zamówienia. 3.11. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz kosztorys ofertowy stanowi dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia wartości zamówienia. 3.12. Projekty organizacji ruchu zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Przedmiot zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.11.24.00 - Roboty wykopaliskowe 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 22.000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 8.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją Zagospodarowanie terenu wokół Zespołu Szkół przy ulicy Św. Kazimierza w Celestynowie. 8.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. 8.5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy na rachunku zamawiającego zostanie zaksięgowane wadium przed upływem terminu składania ofert. 8.6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp tj.: 1) Wszystkim wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 8.7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 8.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia do oferty oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych, których przedmiotem zamówienia była przebudowa lub budowa dróg o nawierzchni z kostki brukowej i nawierzchni bitumicznej wraz z zagospodarowaniem terenu o wartości minimum 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych) brutto każda. Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże iż dysponuje/będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia: - koparka z wymiennym osprzętem - 1 sztuka; - spycharka - 1 sztuka; - ładowarka - 1 sztuka; - samochód przeznaczony do przewozu mieszanek mineralno-bitumicznych - 1 sztuka; - walec gładki wibracyjny ciężki - 1 sztuka; - walec wibracyjny jednoosiowy - 1 sztuka; - zagęszczarka płytowa wibracyjny - 1 sztuka; - dźwig - 1 sztuka; - podnośnik z koszem - 1 sztuka; - rozściełacz do mieszanek mineralno - bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym - 1 sztuka, - pompa spalinowa do wody - 1 sztuka; - pilarka spalinowa - 1 sztuka.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował minimum 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz minimum 1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub inne, ważne, uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawienia opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak 1.000.000 zł (jeden milion złotych). Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać ochronę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów należy załączyć je do oferty w oryginale. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienie publicznego, w rozumieniu art. 23 Pzp - zamawiający wymaga dołączenia do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienie publicznego. Pełnomocnictwo niniejsze winno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Okres gwarancji - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, która może nastąpić w trybie przewidzianym przez Pzp za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 Pzp, w następującym zakresie: 1.1. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron (jedynie w zakresie wynikającym z tych zmian), 1.2. Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, 1.3. Z powodu okoliczności siły wyższej, niezależnej od zamawiającego i wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 1.4. Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 1.5. Z powodu wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 1.6. W przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część usług wykonywanych po tym terminie ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian, 1.7. Zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności siły wyższej, 1.8. Wydłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, spowodowanego następującymi okolicznościami: 1.8.1. brakami lub wadami w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach budowy, których obowiązek sporządzenia spoczywał na zamawiającym, 1.8.2. opóźnieniami w zakresie dokonywania odbiorów spowodowanymi przez zamawiającego, 1.8.3. szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, 1.8.4. zawieszeniem przez zamawiającego wykonania robót, 1.8.5. okolicznościami siły wyższej, 1.8.6. odkryciem wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, 1.8.7. wstrzymaniem robót na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania, 1.8.8. przerwaniem robót z przyczyn niezależnych od zamawiającego i wykonawcy, 1.8.9. zmian w wyniku postępu techniczno - technologicznego lub wycofania z produkcji zastosowanych materiałów, wyposażenia, urządzeń lub technologii gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od zaprojektowanych, a ich zastosowanie nie spowoduje wzrostu, 1.8.10. zmian korzystnych dla zamawiającego. 1.9. Wystąpienia konieczności zmiany osób (choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których wykonawca lub wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.10. Zmiany w zakresie nazwy zadania, danych Stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 1.11. W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. 1.12. Wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę. 1.13. Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Celestynowie ul. Regucka 3 05-430 Celestynów pok. 33 II pietro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Celestynowie Biuro Obsługi Mieszkańca ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.