eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonanie robót drogowych dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sygnalizacji drogowej na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II z ul. Kędzierzyńską w Bytomiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Bytom: Wykonanie robót drogowych dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sygnalizacji drogowej na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II z ul. Kędzierzyńską w Bytomiu.
Numer ogłoszenia: 166092 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót drogowych dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sygnalizacji drogowej na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II z ul. Kędzierzyńską w Bytomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sygnalizacji drogowej na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II z ul. Kędzierzyńską w Bytomiu. 2.Opis stanu istniejącego: 1.Sygnalizacja drogowa od grudnia 2012 roku działa na skrzyżowaniu ulic Al. Jana Pawła II droga wojewódzka nr 911 oraz Kędzierzyńskiej, która od strony zachodniej stanowi drogę powiatową, a od strony wschodniej drogę gminną. 2.Natężenie ruchu drogowego na drodze wojewódzkiej jest jednym z największych na wszystkich drogach bytomskich i dochodzi do ok. 18 tys. pojazdów na dobę. 3.Struktura ruchu jest bardzo niekorzystna dla warunków ruchowych oraz technicznych jezdni, gdyż występuje w niej bardzo duży udział samochodów ciężarowych. 4.Nawierzchnia jezdni na skrzyżowaniu ulic wykonana jest z mieszanki mineralno-asfaltowej wykazującej już bardzo duże zmęczenie z powodu olbrzymiego natężenia ruchu samochodów i praktycznie wyczerpania okresu eksploatacyjnego. 5.Jezdnia Al. Jana Pawła II posiada na wlocie na skrzyżowanie od strony Piekar Śląskich sześć pasów ruchu - po trzy w każdym kierunku - oddzielone od siebie wyspą wyniesiona ponad poziom jezdni. 6.Jezdnia ul. Kędzierzyńskiej na odcinku powiatowym jest jednokierunkową posiadającą dwa pasy ruchu, a na odcinku drogi wewnętrznej dwukierunkową również o dwóch pasach ruchu. Na wylocie ul. Kędzierzyńskiej od strony zachodniej na Al. Jana Pawła II zlokalizowana jest wyniesiona ponad poziom jezdni wysepką kanalizującą ruch dla prawoskrętu. 7.Jezdnia ograniczona jest betonowymi krawężnikami od chodników, bądź zieleńców. Zlokalizowana jest na niej kanalizacja deszczowa ze studniami rewizyjnymi oraz studzienkami wodościekowymi, po obu stronach jezdni, a na odcinku z wyspą studzienki zlokalizowane są również w tym pasie. 8.Na wyspach kanalizujących ruch w Al. Jana Pawła II zabudowane są słupy oświetlenia ulicznego 3.Opis robót drogowych: 1.Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 11 cm na powierzchni 450,00 m2. 2.Destrukt asfaltowy z rozbiórki nawierzchni w ilości 195,50 m3 należy zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach lub zutylizować, a koszt zagospodarowania lub utylizacji uwzględnić w cenie oferty - odległość wywozu do 7 km. 3.Mechaniczne oczyszczenie i skropienie lepikiem asfaltowym na gorąco istniejącej podbudowy bitumicznej pod warstwę wiążącą na powierzchni 450,00 m2. 4.Ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 6 cm na powierzchni 450,00 m2. 5.Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 4 cm na powierzchni 4.100,00 m2. 6.Mechaniczne oczyszczenie i skropienie lepikiem asfaltowym na gorąco warstwy wiążącej pod warstwę ścieralną na powierzchni 4.100,00 m2. 7.Ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 5 cm na powierzchni 4.100,00 m2. 8.Dowóz mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości 592,30 t samochodami samowyładowczymi o ładowności 5-10 t z odległości do 10 km. 9.Na długości 87,00 mb należy rozebrać istniejący krawężnik betonowy. 10.Na długości 180,00 mb należy wykonać rowki pod krawężniki, ułożyć ławę betonową z oporem oraz ułożyć krawężnik betonowy zwykły 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 11.Na długości 14,00 mb zabudować krawężniki łukowe. 12.Gruz po robotach rozbiórkowych w ilości 31,86 m3 należy zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach lub zutylizować, a koszt zagospodarowania lub utylizacji uwzględnić w cenie oferty wywieźć na odległość wywozu 7,0 km. 13.Krawędzie powstałe po frezowaniu nawierzchni jezdni i prostopadłe do kierunku ruchu muszą być złagodzone tak, aby nie było odczuwalne przez kierującego wrażenie uderzenia kół pojazdu o ostrą krawędź. W tym celu należy na długości ok. 2,0 mb i całej szerokości powstałej po frezowaniu krawędzi ukształtować klin nazjazdowy o pochyleniu ok. 5,5procent od 0,0 cm do 11,0 cm. Przed ułożeniem warstwy wiążącej klin należy pozostawić na długości ok. 80 cm od krawędzi powstałej podczas frezowania. Część klina na długości ok. 1,20 m od poziomu zera 0,0 cm do wysokości 6 cm należy przed ułożeniem warstwy wiążącej rozebrać..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9.000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,3)kwotę gwarancji,4)okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą),5)oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. 5.Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - pok. nr 25 - Dział Zamówień Publicznych). 6.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający zwraca wadium na zasadach wskazanych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w ramach budowy lub przebudowy lub remontu (w ilościach co najmniej dwóch) nawierzchnie jezdne z mieszanek mineralno-bitumicznych o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto każda.Zamawiający oceni spełnianie ww warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Wykonawca powinien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami - obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich EFTA, których kwalifikacje zawodowe odpowiadają kwalifikacjom żądanym w warunku i zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - ustawa Prawo budowlane art. 12, pkt 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych cytowanej ustawie. Zamawiający oceni spełnianie ww warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Na podstawie § 1.4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r. poz. 231), Zamawiający określa, że:- wykaz winien obejmować najważniejsze roboty budowlane wykonane we wskazanym wyżej okresie, dotyczące budowy, przebudowy lub remontów nawierzchni jezdnych z mieszanek mineralno bitumicznych; - wykonawca winien załączyć dowody należytego wykonania w odniesieniu do nawierzchni jezdnych z mieszanek mineralno-bitumicznych, których wartość wynosi co najmniej 300.000,00 zł brutto. Zamawiający oceni spełnienie warunku dot. posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie w w oświadczeń i dokumentów. Zamawiający uzna spełnienie w w warunku, o ile Wykonawca wykaże należyte wykonanie nawierzchni jezdnych z mieszanek mineralno-bitumicznych, których wartość wynosi co najmniej 300.000,00 zł brutto.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, wówczas zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę, że korzystając z zasobów innego podmiotu trzeciego w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu faktyczną możliwość dysponowania tymi zasobami, przedstawiając w tym celu wszelkie konieczne dokumenty.W szczególności może to być zobowiązanie podmiotu trzeciego. Zobowiązanie takie powinno szczegółowo określać: - podmiot trzeci udostępniający swoje zasoby, - Wykonawcę, na rzecz którego udostępniane są zasoby, - nazwę zamówienia, dla realizacji którego udostępniane są zasoby, - zasoby, które podmiot trzeci udostępnia, - czas, na jaki zasoby te są udostępnione, - formę, w jakiej podmiot trzeci będzie uczestniczył w wykonywania zamówienia, jeżeli udostępnienie dotyczy zasobów wiedzy i doświadczenia. Z uwagi na to, że zasoby wiedzy i doświadczenia są nierozerwalnie związane z podmiotem je udostępniającym i niemożliwe do samodzielnego obrotu, zobowiązanie powinno wprost wskazywać na formę, w jakiej podmiot trzeci będzie uczestniczył w wykonywania zamówienia, np. podwykonawstwo, doradztwo, współpraca w określonym zakresie itp. Zobowiązanie podmiotu trzeciego powinno być podpisane przez osobę osoby posiadające prawo reprezentowania podmiotu trzeciego, zgodnie z zasadą reprezentacji określoną we właściwym rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej tego podmiotu lub osobę osoby posiadające prawo reprezentowania podmiotu trzeciego na podstawie odrębnego umocowania (pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo to, w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub dany podmiot trzeci, musi zostać załączone do oferty. Zobowiązanie podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów winno zostać złożone w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1)możliwość zmiany podwykonawcy i lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2)spowodowane innymi przyczynami zewnętrznymi, których nie można było przewidzieć, a mających wpływ na możliwość rozpoczęcia, kontynuowania lub zakończenia robót, takich jak konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, zmian technicznych czy organizacyjnych lub innych zmian, które warunkują prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, 3)możliwość zmian wskutek wystąpienia innych okoliczności zewnętrznych niezawinionych przez Wykonawcę i Zamawiającego, 4)spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności klęski żywiołowe, lub inne warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację robót tj. mróz, temperatura, opady śniegu, deszczu itp. 2.Dokonanie zmiany jw wymaga pisemnego wniosku wykazującego zasadność jej wprowadzenia i zgody drugiej strony na jej dokonanie. 3.Jakiekolwiek zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w formie aneksu. 4.Jakiekolwiek zmiany umowy nie mogą powodować zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w § 4 ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro, pok. nr 25 - Dział Zamówień Publicznych i Archiwizacji Dokumentacji).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro, pok. nr 25 - Dział Zamówień Publicznych i Archiwizacji Dokumentacji).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.