eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania chodników, poboczy oddzielonych słupkami blokującymi, ścieżek rowerowych, przejść dla pieszych na drogach krajowych w sezonie zimowym 2015/2016 i świadczenie usług równiarką przy zimowym oraz bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w sezonach 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-13

Rzeszów: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania chodników, poboczy oddzielonych słupkami blokującymi, ścieżek rowerowych, przejść dla pieszych na drogach krajowych w sezonie zimowym 2015/2016 i świadczenie usług równiarką przy zimowym oraz bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w sezonach 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018
Numer ogłoszenia: 165965 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania chodników, poboczy oddzielonych słupkami blokującymi, ścieżek rowerowych, przejść dla pieszych na drogach krajowych w sezonie zimowym 2015/2016 i świadczenie usług równiarką przy zimowym oraz bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w sezonach 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania chodników, poboczy oddzielonych słupkami blokującymi, ścieżek rowerowych, przejść dla pieszych na drogach krajowych w sezonie zimowym 2015/2016 i świadczenie usług równiarką przy zimowym oraz bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w sezonach 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018 z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 : Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania chodników i przejść dla pieszych w ciągu jednego sezonu zimowego tj. 2015/2016 na drogach krajowych zarządzanych przez Oddział w Rzeszowie GDDKiA - Rejon w Rzeszowie. Zadanie nr 2: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania chodników i przejść dla pieszych w ciągu jednego sezonu zimowego tj. 2015/2016 na drogach krajowych zarządzanych przez Oddział w Rzeszowie GDDKiA - Rejon w Lesku. Zadanie nr 3: Świadczenie usług równiarką przy zimowym oraz bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w sezonach 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018 - Rejon w Rzeszowie Równiarka o mocy min 100 KM stanowiąca własność Wykonawcy. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia przy ZUD - 72 w ciągu jednego sezonu. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia przy BUD - 8 w ciągu jednego sezonu. Zadanie nr 4: Świadczenie usług równiarką przy zimowym oraz bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w sezonach 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018 - Rejon w Krośnie Równiarka o mocy min 160 KM stanowiąca własność Wykonawcy. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia przy ZUD - 85 w ciągu jednego sezonu. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia przy BUD - 15 w ciągu jednego sezonu. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszym Ogłoszeniu lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Dla Zadania nr 1 - 4 100,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące sto), Dla Zadania nr 2 - 2 400,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące czterysta), Dla Zadania nr 3 - 1 500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset), Dla Zadania nr 4 - 1 350,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Zadania nr 1-2: - co najmniej 1 zadania polegającego na świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania chodników lub ścieżek rowerowych lub poboczy oddzielonych słupkami blokującymi lub przejść dla pieszych. Zadania nr 3-4: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się dostępem w celu realizacji zamówienia odpowiednimi jednostkami sprzętowymi, środkami transportowymi, wymienionymi poniżej: Zadania nr 1-2: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zadanie nr 3 - co najmniej 1 równiarka o mocy powyżej 100 KM. Zadanie nr 4 - co najmniej 1 równiarka o mocy powyżej 160 KM.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez główne usługi, których dotyczy obowiązek wykazania w Wykazie i załączenia dowodów Zamawiający rozumie usługi, o których mowa w pkt III.3.2) Ogłoszenia. *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub potencjale technicznym innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.a. Jeżeli Wykonawca Wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a.zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.b. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2.c. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt. III.6)2 Ogłoszenia odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.6.1) ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty, wymienione w pkt. III.4.1) ogłoszenia składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę; c) oświadczenie, wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6)3 ogłoszenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; d) lista lub informacja, o której mowa w pkt III.4.4) ogłoszenia powinna być złożona przez każdego Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności faktury VAT - 10 - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zadania od 1 do 2: 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a)gdy wystąpi zmiana przepisów prawnych związanych z realizacją przedmiotu umowy i mająca wpływ na wynagrodzenie, zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia - w zakresie koniecznym, b)gdy wystąpiła siła wyższa rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne niezależne od Stron, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły przeciwdziałać, c)gdy wystąpiły działania osób trzecich niezależnych od stron, uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie zadania - w zakresie koniecznym, d)gdy zmieni się zakres administracyjny dróg zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie. 2.W/w zmiany wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zadania od 3 do 4: 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w przypadku : a)działania sił wyższych, rozumianych jako zdarzenie losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, którego strony nie mogły przewidzieć i im zapobiec - w zakresie koniecznym, b)działania osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie prac niezależnych od stron - w zakresie koniecznym, c)przedłużających się postępowań administracyjnych i uzgadniających w zakresie zmiany terminu wykonania, d)zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, w tym stawek podatku VAT - w zakresie koniecznym, e)gdy zaistniały niezależne od strony wyjątkowe okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, siła wyższa) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących stronę, f)gdy zmienił się zakres administracyjny dróg zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie w zakresie koniecznym, g)zmian standardów zimowego utrzymania dla poszczególnych odcinków dróg krajowych, wynikających z obowiązującego w danym sezonie zimowym Zarządzenia Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, w zakresie koniecznym, h)zmiany terminu dotyczącego wydłużenia zud w związku z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych tj. temperatur ujemnych oraz opadów atmosferycznych. 2.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w siedzibie, pokój nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłany poczta. Cena brutto 5,00 zł+ koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKIA Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III.3) ogłoszenia Wykonawcy wykazują łącznie. 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2014r. poz. 121), ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. poz. 907 z pózn. zm.) 4. Miejsce i termin otwarcia ofert: GDDKiA Oddział Rzeszów, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, pokój nr 7, dnia 23.11.2015r. o godz. 11:10 5. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp , który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 6. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane w terminie: Zadanie nr 1-2 - 1 sezon zimowy tj. 2015/2016 lecz nie później niż do 30.04.2016 r. Zadanie nr 3-4 - 3 sezony tj. 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018 lecz nie później niż do 30.04.2018r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania chodników i przejść dla pieszych w ciągu jednego sezonu zimowego tj. 2015/2016 na drogach krajowych zarządzanych przez Oddział w Rzeszowie GDDKiA - Rejon w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania chodników i przejść dla pieszych w ciągu jednego sezonu zimowego tj. 2015/2016 na drogach krajowych zarządzanych przez Oddział w Rzeszowie GDDKiA - Rejon w Rzeszowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania chodników i przejść dla pieszych w ciągu jednego sezonu zimowego tj. 2015/2016 na drogach krajowych zarządzanych przez Oddział w Rzeszowie GDDKiA - Rejon w Lesku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania chodników i przejść dla pieszych w ciągu jednego sezonu zimowego tj. 2015/2016 na drogach krajowych zarządzanych przez Oddział w Rzeszowie GDDKiA - Rejon w Lesku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług równiarką przy zimowym oraz bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w sezonach 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018 - Rejon w Rzeszowie Równiarka o mocy min 100 KM stanowiąca własność Wykonawcy. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia przy ZUD - 72 w ciągu jednego sezonu. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia przy BUD - 8 w ciągu jednego sezonu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług równiarką przy zimowym oraz bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w sezonach 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018 - Rejon w Rzeszowie Równiarka o mocy min 100 KM stanowiąca własność Wykonawcy. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia przy ZUD - 72 w ciągu jednego sezonu. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia przy BUD - 8 w ciągu jednego sezonu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług równiarką przy zimowym oraz bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w sezonach 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018 - Rejon w Krośnie Równiarka o mocy min 160 KM stanowiąca własność Wykonawcy. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia przy ZUD - 85 w ciągu jednego sezonu. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia przy BUD - 15 w ciągu jednego sezonu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług równiarką przy zimowym oraz bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w sezonach 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018 - Rejon w Krośnie Równiarka o mocy min 160 KM stanowiąca własność Wykonawcy. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia przy ZUD - 85 w ciągu jednego sezonu. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia przy BUD - 15 w ciągu jednego sezonu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.