eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Docieplenie ścian elewacyjnych dwóch wielorodzinnych budynków - przy ul. Wojciechowskiego 6, oraz przy ul. Rumińskiego 13-15 w Kaliszu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Kalisz: Docieplenie ścian elewacyjnych dwóch wielorodzinnych budynków - przy ul. Wojciechowskiego 6, oraz przy ul. Rumińskiego 13-15 w Kaliszu.
Numer ogłoszenia: 165941 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kaliskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. ks. J. Popiełuszki 3, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. +48 62 7664360, faks +48 62 7663140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian elewacyjnych dwóch wielorodzinnych budynków - przy ul. Wojciechowskiego 6, oraz przy ul. Rumińskiego 13-15 w Kaliszu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Docieplenie ścian elewacyjnych dwóch wielorodzinnych budynków -przy ul. Wojciechowskiego 6, oraz przy ul. Rumińskiego 13-15 w Kaliszu. 2. Wykonawca w ramach danego zamówienia wykona docieplenie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego znajdującego się przy ul. Wojciechowskiego 6 w Kaliszu, gdzie zakres prac do wykonania obejmuje m.in.: ocieplenie płytami styropianowymi EPS: ścian budynku, ościeży otworów, spodów balkonów w systemie dociepleń STO (lub równoważnym); malowanie powierzchni elewacji farbą elewacyjną: zdemontowanie wszystkich występujących obróbek blacharskich i założenie nowych, dostosowanie balustrad balkonowych do zamontowanego docieplenia na ścianach; malowanie farbą olejną nawierzchniową krat i balustrad, wraz z pochwytami. 3. Wykonawca w ramach danego zamówienia wykona docieplenie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego znajdującego się przy ul. Rumińskiego 13-15 w Kaliszu, gdzie zakres prac do wykonania obejmuje m.in.: ocieplenie płytami styropianowymi EPS: ścian budynku, ościeży otworów, spodów balkonów w systemie dociepleń STO (lub równoważnym); malowanie powierzchni elewacji farbą elewacyjną: zdemontowanie wszystkich występujących obróbek blacharskich założenie nowych, zdemontowanie wszystkich występujących rur instalacji deszczowej i założenie nowych; dostosowanie balustrad balkonowych do zamontowanego docieplenia na ścianach; malowanie farbą olejną nawierzchniową krat i balustrad, wraz z pochwytami; malowanie ściany elewacji wiatrołapów; położenie tynku mozaikowego na cokołach ścian wejścia do wiatrołapów; wykonanie pionowej dylatacji ściany w systemie firmy STO (lub równoważnym). 4. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290), ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014r. poz. 883 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z pozwoleniem na budowę, oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane, czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość do zabudowy) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji i zabezpieczenia placu budowy, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób zaleconych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego, oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. We wszystkich czynnościach odbiorowych zobowiązany jest uczestniczyć Kierownik Budowy reprezentujący Wykonawcę. UWAGA! Pomocniczo, z uwagi na przyjęty ryczałtowy charakter wynagrodzenia, Zamawiający przekazuje jako załączniki do SIWZ, przedmiary robót dotyczących przedmiotu zamówienia dla każdego z budynków - nie stanowi on jednak opisu przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający dołącza jako załączniki do SIWZ, rysunki wskazujące strefy dociepleń dla budynku wielorodzinnego przy ul. Wojciechowskiego 6 w Kaliszu oraz dla budynku przy ul. Rumińskiego 13-15 w Kaliszu. W wymienionych załącznikach zostały opisane etapy, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w dowolnej kolejności uznanej przez Wykonawcę. Podział wskazany nawiązuje bezpośrednio do przedmiaru robót określonego przez Zamawiającego w załączniku do SIWZ. 7. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się na terenie realizacji przedmiotu zamówienia z zakresem prac do wykonania. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie i sprzątanie odpadów. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. 10. Wykonawca zobowiązany jest usunąć gruz i odpady powstałe w czasie realizacji robót z terenu placu budowy i unieszkodliwić lub złożyć w miejscu przeznaczonym na składowanie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21). 11. Prace przygotowawcze (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonanie i bieżące utrzymanie dróg wewnętrznych dla terenu budowy). Wykonawca wykonana we własnym zakresie i na własny koszt. 12. Dla potrzeb realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy. 13. Od daty rozpoczęcia robót do daty odbioru końcowego (bez uwag), Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 15. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości oraz rozszerzonej rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 3 lata liczony od daty podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót. 16. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45321000-3 Izolacje cieplne ścian 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45442110-1 Malowanie budynków.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.21.00.00-2, 45.45.00.00-6, 45.44.21.10-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem rachunek Kaliskiego TBS Sp. z o.o. prowadzony przez BGK 40 1130 1033 0018 7964 5820 0001 z dopiskiem Wadium, nr sprawy KTBS - 2/I/2016. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt 12.3. SIWZ Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Kserokopię dowodu wpłaty wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy kserokopię gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: a)wykażą, należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch zamówień polegających na dociepleniu ścian elewacyjnych budynków, o powierzchni dla każdego nie mniejszej niż 2000 m2, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.1.2) SIWZ tylko takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 9.2.1.a) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: a) wykażą, że dysponują lub będą dysponować do celów realizacji zamówienia, osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i pełnić będzie funkcję Kierownika Budowy, Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, odpowiadające im uprawnienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawa z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany Formularz oferty, którego wzór (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SIWZ, który należy złożyć w oryginale. 2. dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt 12 SIWZ; 3. oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 10 SIWZ oraz 14.8. SIWZ, 14.9. SIWZ - pełnomocnictwa -jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na warunkach określonych w SIWZ za zgodą obu stron. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; 2) zmiany terminu realizacji umowy: a) gdy wykonanie zamówienia dodatkowego, robót dodatkowych lub robót zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, c) w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, itp.) uniemożliwiających realizację robót, zgłoszonych na piśmie przez Kierownika budowy i Inspektora nadzoru inwestorskiego - przedłużony termin realizacji uwzględniać będzie czas przez który niemożliwe było prowadzenie prac, jak i okres w którym może nastąpić ich wznowienie ze względów pogodowych, d) w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót, w wyniku wstrzymania przez Zamawiającego robót, (co nie jest następstwem nienależytego wykonania robót przez Wykonawcę), o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kaliskie TBS - Spółka z o.o., al. ks. J. Popiełuszki 3, 62-800 Kalisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Kaliskie TBS - Spółka z o.o., al. ks. J. Popiełuszki 3, 62-800 Kalisz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.