eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Dostawa różnych wyrobów medycznych ( stosowanych w endoskopii i okulistyce) dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Mysłowice: Dostawa różnych wyrobów medycznych ( stosowanych w endoskopii i okulistyce) dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Numer ogłoszenia: 165918 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach , ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 32 3183300, 3183348, 3183287, faks 32 3183300, 32 3183287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych wyrobów medycznych ( stosowanych w endoskopii i okulistyce) dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku stosowanych w endoskopii i okulistyce dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach w asortymencie i w szacunkowych ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Specyfikacja asortymentowo-ilościowa zawiera 36 pakietów: 1 IGŁY DO OSTRZYKIWANIA 2 SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU 3 TESTY UREAZOWE 4 URZĄDZENIA DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH 5 STAPLER ZAMYKAJĄCO TNĄCY 6 PĘTLA PODWIĄZKOWA DO CHIRURGII 7 SIATKA DO WYCIĄGANIA CIAŁ OBCYCH 8 PĘTLA DO POLIPEKTOMII Z IGŁĄ 9 EWAKUATOR LAPAROSKOPOWY 10 SIATKA IMPLEMENTACYJNA 11 RĘKAWICE DO MIKROCHIRURGII OKA 12 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - NYLON 13 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - JEDWABNE 14 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - POLIESTROWE 15 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - POLIESTROWE 16 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENTOWE 17 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE NYLON 18 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - JEDWABNE 19 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - JEDWABNE 20 SZWY OKULISTYCZNE WCHŁANIALNE 21 SZWY OKULISTYCZNE WCHŁANIALNE 22 SONDY OKULISTYCZNE 23 BUTELKA DO KROPLI OCZNYCH 24 MATERIAŁY DO ABLACJI 25 WYROBY OKULISTYCZNE 26 PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE Z HAPTYKIEM 27 PASKI FLUOROSCEINOWE 28 ZATYCZKI DO CHIRURGII DRÓG ŁZOWYCH 29 PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE 30 ZESTAW DO PODWIESZANIA POWIEK 31 ZESTAW DO INTUBACJI DRÓG ŁZOWYCH 32 NOŻE DO WITREKTOMII 33 NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE 34 NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE 35 NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE 36 ZESTAW DO INIEKCJI DOGAŁKOWYCH.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.16.80.00-5, 33.12.41.31-8, 33.14.11.21-4, 33.14.14.20-0, 33.14.16.41-5, 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-5, 33.14.14.11-4, 33.14.16.20-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 36.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca okaże polisę o wartości nie mniejszej niż podana w tabeli ( w zależności od pakietu). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet należy zsumować wartości dla poszczególnych pakietów. 1 IGŁY DO OSTRZYKIWANIA 1 500 zł 2 SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU 70 zł 3 TESTY UREAZOWE 300 zł 4 URZĄDZENIA DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH 6 000 zł 5 STAPLER ZAMYKAJĄCO TNĄCY 5 000 zł 6 PĘTLA PODWIĄZKOWA DO CHIRURGII 1 500 zł 7 SIATKA DO WYCIĄGANIA CIAŁ OBCYCH 3 500 zł 8 PĘTLA DO POLIPEKTOMII Z IGŁĄ 2 700 zł 9 EWAKUATOR LAPAROSKOPOWY 700 zł 10 SIATKA IMPLEMENTACYJNA 800 zł 11 RĘKAWICE DO MIKROCHIRURGII OKA 1 200 zł 12 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - NYLON 1 100 zł 13 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - JEDWABNE 2 200 zł 14 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - POLIESTROWE 300 zł 15 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - POLIESTROWE 1 300 zł 16 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENTOWE 900 zł 17 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE NYLON 500 zł 18 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - JEDWABNE 150 zł 19 SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - JEDWABNE 50 zł 20 SZWY OKULISTYCZNE WCHŁANIALNE 1 100 zł 21 SZWY OKULISTYCZNE WCHŁANIALNE 200 zł 22 SONDY OKULISTYCZNE 1 400 zł 23 BUTELKA DO KROPLI OCZNYCH 880 zł 24 MATERIAŁY DO ABLACJI 4 200 zł 25 WYROBY OKULISTYCZNE 4 500 zł 26 PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE Z HAPTYKIEM 1 100 zł 27 PASKI FLUOROSCEINOWE 1 000 zł 28 ZATYCZKI DO CHIRURGII DRÓG ŁZOWYCH 4 300 zł 29 PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE 1 000 zł 30 ZESTAW DO PODWIESZANIA POWIEK 6 400 zł 31 ZESTAW DO INTUBACJI DRÓG ŁZOWYCH 4 200 zł 32 NOŻE DO WITREKTOMII 300 zł 33 NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE 1 800 zł 34 NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE 190 zł 35 NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE 3 600 zł 36 ZESTAW DO INIEKCJI DOGAŁKOWYCH 400 zł RAZEM 66 340,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Oferty ( Załącznik nr 1) 2. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy ( Załącznik nr 2) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru (W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi ona być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa). 4. Dokumenty dotyczące Wykonawców występujących wspólnie zgodnie z rozdz. V pkt. G oraz pkt. H SIWZ. 5. Pisemne Zobowiązanie innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, a nadto dokumenty określające stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantujący rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy: a) Zmniejszenie cen określonych w umowie - w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku, w szczególności takich jak zmniejszenie ceny producenckiej, rabat. b) Zmianę cen w przypadkach określonych w § 3 ust. 8. c) Zmianę przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub nie zwiększonej cenie, w przypadku, gdy: a. Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (tj. pod warunkiem, iż odpowiednik znajdzie zastosowanie w tych samych wskazaniach co produkt objęty umową); b. Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; c. Wytwórca wyrobów, będących przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; d. Wykonawca dokona zmian numeru katalogowego e. Wytwórca wyrobów zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. c) Zmianę danych w przypadku wystąpienia zmian podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia. itp.), d) Zmianę terminu realizacji zamówienia - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ. e) Zmianę terminu i formy realizacji sukcesywnych dostaw - w przypadku zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital2myslowice.pl/index.php/zamowienia-publiczne/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach, 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska 41,Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Magazynu - Budynek Dyrekcji Szpitala.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala nr 2 im. dr T. Boczonia w Mysłowicach ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Przykładowe rozwiązanie stanowi załącznik zał. nr 5 do SIWZ. 2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie musi zostać złożone przedmiotowe oświadczenie i podpisane przez tych wykonawców, którzy spełniają postawione warunki. Jeżeli np. wykonawca A spełnia warunek art. 22 ust 1 pkt 1 i 2, a wykonawca B spełnia warunek art. 22 ust 1 pkt 3 i 4, złożenie podpisów tych wykonawców pod jednym oświadczeniem, będzie uznane jako odpowiadające warunkom SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ( podstawa art. 24 ust. 1 ) w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną lub jedno, podpisane przez wszystkich wykonawców składających ofertę. b) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca okaże polisę o wartości nie mniejszej niż podana w tabeli pkt. E ppkt 2 (w zależności od pakietu). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet należy zsumować wartości dla poszczególnych pakietów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: IGŁY DO OSTRZYKIWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IGŁY DO OSTRZYKIWANIA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TESTY UREAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY UREAZOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: URZĄDZENIA DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIA DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: STAPLER ZAMYKAJĄCO TNĄCY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STAPLER ZAMYKAJĄCO TNĄCY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PĘTLA PODWIĄZKOWA DO CHIRURGII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PĘTLA PODWIĄZKOWA DO CHIRURGII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SIATKA DO WYCIĄGANIA CIAŁ OBCYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SIATKA DO WYCIĄGANIA CIAŁ OBCYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PĘTLA DO POLIPEKTOMII Z IGŁĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PĘTLA DO POLIPEKTOMII Z IGŁĄ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: EWAKUATOR LAPAROSKOPOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: EWAKUATOR LAPAROSKOPOWY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SIATKA IMPLEMENTACYJNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SIATKA IMPLEMENTACYJNA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: RĘKAWICE DO MIKROCHIRURGII OKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWICE DO MIKROCHIRURGII OKA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - NYLON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - NYLON.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - JEDWABNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - JEDWABNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - POLIESTROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - POLIESTROWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - POLIESTROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - POLIESTROWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENTOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENTOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE NYLON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE NYLON.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - JEDWABNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - JEDWABNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - JEDWABNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY OKULISTYCZNE NIEWCHŁANIALNE - JEDWABNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: SZWY OKULISTYCZNE WCHŁANIALNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY OKULISTYCZNE WCHŁANIALNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: SONDY OKULISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SONDY OKULISTYCZNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: BUTELKA DO KROPLI OCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BUTELKA DO KROPLI OCZNYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: MATERIAŁY DO ABLACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY DO ABLACJI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: WYROBY OKULISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYROBY OKULISTYCZNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE Z HAPTYKIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE Z HAPTYKIEM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PASKI FLUOROSCEINOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PASKI FLUOROSCEINOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: ZATYCZKI DO CHIRURGII DRÓG ŁZOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZATYCZKI DO CHIRURGII DRÓG ŁZOWYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: ZESTAW DO PODWIESZANIA POWIEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO PODWIESZANIA POWIEK.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: ZESTAW DO INTUBACJI DRÓG ŁZOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO INTUBACJI DRÓG ŁZOWYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: NOŻE DO WITREKTOMII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NOŻE DO WITREKTOMII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: ZESTAW DO INIEKCJI DOGAŁKOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO INIEKCJI DOGAŁKOWYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.