Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Wrocław: Obsługa prawna Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu (dyżur 24 godziny tygodniowo)
Numer ogłoszenia: 165875 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu (dyżur 24 godziny tygodniowo).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Obsługa Prawna Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu. Świadczenie usługi wymaga biegłej znajomości przepisów: - ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa /t.j. Dz. U 2012r. poz 1187 z pózn. zm/ - ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami /t.j. Dz.U. z 2014 r poz518 z pózn. zm./. - ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego /t.j Dz.U. z 2012 r. poz. 803 z pózn. zm/. - Ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r.o własności lokali. /t.j. Dz.U.00.80.903 z pózn. zm./ - ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego /t.j. Dz.U.z 2014r. poz. 150 z pózn. zm./ - Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /t.j Dz.U. z 2015 r. poz 199 z pózn. zm./ - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm./. - Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane /t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z pózn. zm./ - Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne /Dz.U. z 2010 r. poz. 1287 z pózn. zm./ 3.2 Świadczenie usługi prawnej w zakresie doradztwa prawnego w sprawach prowadzonych przez ANR OT Wrocław, winno odbywać się zgodnie i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 06.07.1982 r. o radcach prawnych /tekst jednolity: Dz. U. z 2014, poz. 637 wraz z późniejszymi zmianami/, lub Ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze /tekst jednolity: Dz. U. z 2014 poz. 635 ze zm./ a) gospodarowania i obrotu mieniem będącym w dyspozycji Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych. - w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa /t.j. Dz. U 2012r. poz 1187 z pózn. zm/ i ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /t.j. Dz.U. z 2014 r poz518 z pózn. zm./ oraz spraw powierzonych bezpośrednio przez Dyrektora OT ANR we Wrocławiu; b) Zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane udzielanych w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm./ c) Udział w negocjacjach z kontrahentami oraz współudział w formułowaniu treści umów i projektów porozumień rodzących skutki prawne w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa /t.j. Dz. U 2012r. poz 1187 z pózn. zm/ i/lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /t.j. Dz.U. z 2014 r poz518 z pózn. zm. / oraz innych sprawach; e) Współudział w rozpatrywaniu roszczeń, skarg i interwencji oraz windykacji należności w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa /t.j. Dz. U 2012r. poz 1187 z pózn. zm/ i lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /t.j. t.j. Dz.U. z 2014 r poz518 z pózn. zm/ oraz innych sprawach; f) Współudział w formułowaniu treści aktów notarialnych, opiniowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych. 3.3 Wymaga się pełnienia dyżuru przez 24 godz. w tygodniu w biurze Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu mieszczącym się przy ul. Mińskiej 60 i przy ul. Kunickiego 2 i 4 we Wrocławiu zgodnie z harmonogramem podanym w ofercie w godzinach urzędowania Biura po akceptacji przez Zamawiającego. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do wskazania jednej osoby, która będzie pełnić dyżur w siedzibie Zamawiającego spełniającej warunki udziału opisane w SIWZ rozdziale II, lit. c/, pkt 2.5.1. 3.5 Każdorazowa zmiana osoby pełniącej dyżur wymaga akceptacji Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 10 usług prawnych w sprawach rozstrzyganych (Zamawiający przez usługi prawne w sprawach rozstrzyganych rozumie wykonywanie zastępstwa prawnego w postępowaniu cywilnym oraz administracyjnym, do usług tych nie zalicza się porad oraz opinii prawnych) w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (t.j. Dz. U 2012r. poz 1187 z pózn. zm.) lub ustawy dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2014 r poz. 518 z pózn. zm.) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.Wykaz wykonanych usług prawnych z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, usługobiorców 2. Dowody potwierdzające, że usługi z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy usługa została wykonana należycie są: -poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi -oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnień zawodowych określonych w Ustawie z dnia 06 lipca 1982r. o radcach prawnych /Dz. U. z 2014 r., poz. 637 ze zm./ lub ustawie z dnia 26 maja 1982r. Prawo o adwokaturze / Dz. U. z 2014 r., poz. 635 ze zm./ tj: - Osoba, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie pełniła dyżury w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonała przynajmniej 10 usług prawnych w sprawach rozstrzyganych (Zamawiający przez usługi prawne w sprawach rozstrzyganych rozumie wykonywanie zastępstwa prawnego w postępowaniu cywilnym oraz administracyjnym, do usług tych nie zalicza się porad oraz opinii prawnych) w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (t.j. Dz. U 2012r. poz 1187 z pózn. zm) lub ustawy dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2014 r poz518 z pózn. zm). Osoba realizująca zamówienie, w szczególności pełniąca dyżur w siedzibie Zamawiającego winna wykazać się: -posiadaniem od minimum 3 lat wpisu na listę radców prawnych zgodnie z Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych / Dz. U. z 2014 r., poz. 637 ze zm /, lub, -posiadaniem od minimum 3 lat wpisu na listę adwokatów zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze / Dz. U. z 2014 r., poz. 635 ze zm./. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie - 50
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. W przypadku zmiany o której mowa ust 1 lit a) wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów 3. W przypadku zmiany o której mowa ust 1 lit b) wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikające ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmiennego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publiczno prawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia 4. W przypadku zmiany o której mowa ust 1 lit c) wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość całkowitego kosztu wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz zamawiającego 5. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez wykonawcę dowodów wraz oświadczeniem o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust .1. 6. Wprowadzone zmiany wysokości wynagrodzenia obowiązywać będą od dnia zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, pok. 216.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- PRACE PROJEKTOWE dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa Via Regia na terenie Gminy Miejskiej ZŁOTORYJA
- Usługi transportowe przy użyciu mikrobusów i samochodów osobowych
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki-Materiały mix I- na podstawie umowy ramowej
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej w ramach projektu ProtFeed (3 Zadania)
- PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 382 w zakresie budowy ciągu pieszego w ROGOŹNICY
- WM/SZP/TP/25/2024/G_Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - remont dachu w budynku mieszkalnym i usługowym przy ul. Pęgowskiej 14 we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kompleksowego audytu prawno-organizacyjnego Centralnego Ośrodka Informatyki za okres 01.01.2019 r. - 31.12.2023 r.
- Wybór doradcy ekonomiczno-prawno-branżowego w procesie pozyskania inwestora dla Portu Lotniczego Łódź im. Wł. Reymonta sp. z o.o.
- "Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.