eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków Mazowiecki › Przebudowa ulicy Witosa wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Maków Mazowiecki: Przebudowa ulicy Witosa wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 165863 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Maków Mazowiecki , ul. Moniuszki 6, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 029 7171002, faks 029 7171507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.makowmazowiecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Witosa wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Postanowienia ogólne Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Witosa (na odcinku od skrzyżowania z ulicą DCK - drogą krajową nr 60 do skrzyżowania z ulicą Polną, drogą gminną nr 210436W) wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim. Zakres prac obejmuje:-remont jezdni ulicy Witosa;-budowę w ciągu ulicy Witosa: zatok postojowych; zjazdów (w tym przebudowę istniejących); chodników; napowietrznej linii oświetlenia ulicznego;-budowę parkingu dla samochodów osobowych;-przebudowę kanalizacji deszczowej.1.2. Opis zadania - CZĘŚĆ I Przebudowa ulicy Witosa 1.2.1. Roboty rozbiórkowe (części I zamówienia):-frezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni wraz z wywozem materiału pochodzącego z frezowania (odległość do 5 km) w miejsce wskazane przez Zamawiającego;-rozebranie: chodników, przejść dla pieszych z płyt betonowych, zjazdów z kostki brukowej betonowej, krawężników, obrzeży betonowych, nawierzchni betonowej, słupków blokujących, poręczy ochronnych łańcuchowych;-usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) oraz jej wywóz (odległość do 5 km) i rozplantowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 1.2.2. Branża drogowa (części I zamówienia) Zakres branży drogowej w ciągu ulicy Witosa jest następujący:-remont nawierzchni jezdni; -budowa chodników,- przebudowa zjazdów,- budowa zatok postojowych; 1.2.2-1 Remont nawierzchni jezdni Remont nawierzchni jezdni na odcinku o długości 230 mb należy przeprowadzić w następujący sposób:-frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 4 cm (pow. ok 800 m2);- mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej;-wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne (pow. ok. 1.780 m2);-skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,3 - 0,5 kg/m2;-wykonanie warstwy wyrównawczej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych AC 22 W 50/70 - grubość po zagęszczeniu 4 cm (pow. ok. 1.780 m2); -wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych AC 11 S 50/70 - grubość po zagęszczeniu 4 cm (pow. ok. 1.780 m2). 1.2.2-2 Chodniki Chodniki należy wykonać z betonowej kostki brukowej grub. 6 cm (kolor szary), na podsypce c-p grub. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm. Na przejściach dla pieszych należy wbudować betonowe płyty w kolorze żółtym z guzowatymi wstawkami jako zastosowanie elementów ułatwiających przejście osobom niewidomym oraz słabowidzącym. 1.2.2-3 Zatoki postojowe Zatoki postojowe w ciągu ulicy Witosa należy wykonać z betonowej kostki brukowej grub. 8 cm (kolor szary), na podsypce c-p grub. 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm, warstwie z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa grub. 10 cm oraz warstwie odsączającej z piasku grub. 10 cm. 1.2.2-4 Zjazdy Zjazdy do posesji zlokalizowanych przy ulicy Witosa należy wykonać z betonowej kostki brukowej grub. 8 cm (kolor czerwony), na podsypce c-p grub. 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm, warstwie z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem Rm 5 = MPa grub. 10 cm oraz warstwie odsączającej z piasku grub. 10 cm. UWAGA DO BRANŻY DROGOWEJ: 1. Niweletę, obrzeża, ławy, oporniki oraz krawężniki należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną; 2. Dokumentacja techniczna w zakresie remontu jezdni ulicy Witosa zawiera w swej treści wykonanie warstw podbudowy (odsączającej z piasku; z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie) oraz ułożenie dwóch warstwa bitumicznych (wiążącej 8cm oraz ścieralnej 4cm) - WYKONAWCA zobowiązany jest stosować przywołaną dokumentację techniczną za wyjątkiem warstw podbudowy jezdni ulicy oraz warstw bitumicznych - w tym zakresie WYKONAWCA zobowiązany jest stosować punkt 1.1 zamieszczony powyżej. 1.2.3. Branża sanitarna (części I zamówienia) W zakresie branży sanitarnej zadanie obejmuje rozbudowę kanalizacji deszczowej z rur PCV o ściance litej jednowarstwowej, klasy S, kielichowych, łączonych na uszczelki, o średnicy DN200mm - długość 19,0 mb (w jezdni ulicy Witosa); budowę 5 wpustów ulicznych (w jezdni ulicy Witosa) z kręgów betonowych o500 mm na płycie betonowej o700 mm z osadnikami 0,50 m, wpusty z pierścieniem odciążającym oraz kratą prostokątną żeliwną uchylną z zatrzaskiem klasy D 400- korpus: żeliwo sferoidalne szare GG 20, krata: żeliwo sferoidalne GGG50, sworznie stalowe. Wpusty należy wpiąć do istniejących studni Di3,Di4,Di5. W ramach zadania należy zlikwidować dwa istniejące wpusty uliczne oraz odcinki istniejących przykanalików o łącznej długości 3,5 m. 1.2.4. Branża elektryczna (części I zamówienia) W zakresie branży elektrycznej zadanie obejmuje:-budowę linii napowietrznej oświetlenia ulicznego;-montaż opraw oświetleniowych na wysięgniku;-wymianę zabezpieczeń w złączu kabl-pom i szafie oświetlenia ulicznego. W części ul. Witosa (odcinek od ul. Polnej) przebiega linia oświetlenia ulicznego. Odcinek ul. Witosa od strony ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża nie posiada oświetlenia ulicznego. Wzdłuż ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża przebiega napowietrzna linia komunalna nN, na słupach w/w linii podwieszona jest linia oświetlenia ulicznego typu AL25/AsXSn. Linia zasilana jest ze stacji transformatorowej Maków Technikum Ekonomiczne [13-1526] za pośrednictwem złącza kabl-pom i szafy oświetlenia ulicznego zlokalizowanych na zewnętrznej ścianie stacji. Wobec powyższego projektuje się wykonanie oświetlenie części ul. Witosa od strony ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża, z następującym zakresem: -Dostosowanie - do aktualnej mocy zamówionej 26kW - zabezpieczenia przedlicznikowego/zalicznikowego w złączu kabl-pom, z którego zasilana jest linia oświetlenia ulicznego (zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi przez operatora sieci);-Wymiana zabezpieczeń obwodów odbiorczych linii oświetleniowej w szafie oświetlenia ulicznego (w związku z wymianą zabezpieczeń w złączu kabl-pom);-Wykonanie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego przewodem AsXSn 2x25mm2, podwieszonym na projektowanych słupach Nr1A-4A typu E-10,5/2,5-4,3 (linię wyprowadzić z istniejącego słupa linii komunalnej Nr3/11 i połączyć z istniejącą linią oświetlenia ulicznego ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża);-Montaż opraw oświetlenia ulicznego typu LED o mocy 51W (4 szt.) i 107W (2 szt.) na projektowanych słupach. Każdą oprawę oświetleniową należy zasilić przewodem YKY3x1,5 ułożonym wewnątrz wysięgnika oraz zabezpieczyć za pomocą wkładki topikowej o wartości 6A ;Całość robót należy wykonać zgodnie z Projektem Wykonawczym - budowa oświetlenia ulicznego (Rys1-2 i zestawieniami materiałów i tabelą montażową - tabela 9);-Zapewnienie ochrony od porażeń prądem elektrycznym poprzez zastosowanie izolacji roboczej i ochronnej kabli oraz zastosowanie obudów części czynnych. Dodatkową ochronę zapewnić powinny obudowy aparatów/urządzeń wykonane w II klasie ochronności oraz samoczynne wyłączenie zasilania w układzie TN-C. Uziemienia odgromowe występujące przy słupach linii należy wykorzystać jako dodatkowe uziemienia robocze linii (uziemienia połączyć z przewodem PEN linii). Rezystancja uziemienia nie powinna przekraczać 10?.-Zapewnienie ochrony odgromowej poprzez zastosowanie ograniczników przepięć typu ASA500-5BO (z odłącznikiem) firmy Apator. Ograniczniki należy rozmieścić zgodnie z Rys 1 i 2 Projektu Wykonawczego - budowa oświetlenia ulicznego.Rezystancja uziemienia ograniczników nie powinna przekraczać 10?. 1.2.5. Roboty dodatkowe (części I zamówienia) Zamówienie obejmuje również wykonanie: a)Oznakowania poziomego oraz pionowego poprzez: -Montaż znaków pionowych zgodnie z poniższą tabelą Lp. Typ znaku Rodzaj folii Wielkość Ilość Rura stalowa 2,5 Uwagi Długość Ilość sztuk 1 D-18 I 600x600 1 4,0 1 Wspólny słupek T-30i I 600x250 1 2 A-16 I 600 1 4,50 1 Wspólny słupek D-18 I 600X600 1 T-30i I 600x250 1 3 D-18 I 600x600 1 3,80 1 Wspólny słupek T-3a I 600x250 1 4 D-6 I 600x600 1 4,20 1 Wspólny słupek T-27 I 600x600 1 5 D-6 I 600x600 1 4,20 1 Wspólny słupek T-27 I 600x600 1 6 U-5b II 600 2 7 D-18 I 600X600 1 3,80 1 Wspólny słupek T-30i I 600x250 1 8 D-18 I 600X600 1 3,80 1 Wspólny słupek T-3a I 600x250 1 9 A-16 I 600 1 4,50 1 Wspólny słupek D-18 I 600X600 1 T-30g I 600x250 1 10 D-18 I 600X600 1 3,80 1 Wspólny słupek T-3a I 600x250 1 11 D-18 + strzałki I 600X600 2 3,60 1 Wspólny słupek Razem: 24. - Urządzenie bezpieczeństwa ruchu - azyl modułowy dla pieszych z tworzywa sztucznego,-Malowanie nawierzchni jezdni oraz miejsc postojowych (malowanie strzałek, linii i innych symboli) b) Obsianie gruntu trawą (projektowana zieleń) z zastosowaniem 10 cm warstwy ziemi urodzajnej - dotyczy pasa drogowego ulicy Witosa;c) Regulację znajdujących się w pasie drogowym studni kanalizacji sanitarnej, skrzynek wodociągowych, studni teletechnicznych (w razie stwierdzenia złego stanu technicznego należy dokonać ich wymiany bądź naprawy);d) Regulację (w razie konieczności) bram wjazdowych/furtek na posesje po urządzeniu nowych zjazdów/przebudowie zjazdów (dostosowanie do nowej niwelety). 1.3. Opis zadania - CZĘŚĆ II Budowa parkingu 1.3.1. Roboty rozbiórkowe (części II zamówienia): -rozebranie: krawężników, obrzeży betonowych, nawierzchni betonowej, słupków blokujących, poręczy ochronnych łańcuchowych;-usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) oraz jej wywóz (odległość do 5 km) i rozplantowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;-usunięcie 20 karpin po następujących drzewach: jarzębina o obwodach pni 42, 57, 49, 54, 46, 31, 31, 35, 57, 62, 70, 60, 57, 44, 58, 46, 47, 60 cm, brzoza o obwodach pni 127, 86 cm oraz ich wywóz (odległość do 5 km). 1.3.2. Branża drogowa (części II zamówienia) Zakres branży drogowej obejmuje budowę parkingu dla samochodów osobowych wraz z budową zjazdu publicznego z ulicy Witosa na budowany parking. 1.3.2-1 Parking - jezdnię manewrową parkingu należy wykonać z betonowej kostki brukowej grub. 8 cm (kolor szary);-miejsca postojowe należy wykonać (zgodnie z rysunkiem zamieszczonym w dokumentacji technicznej) z:- płyt ażurowych (płyty należy wypełnić ziemią urodzajną i obsiać trawą) grub. 8 cm (kolor czerwony), - betonowej kostki brukowej grub. 8 cm (kolor czerwony); -podbudowę na powierzchni całego parkingu należy wykonać z: - warstwy odsączającej z piasku - grubość po zagęszczeniu 10 cm,- warstwa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa - grubość po zagęszczeniu 10 cm,- warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o ciągłym uziarnieniu 0/31,5mm - grubość po zagęszczeniu 20 cm,- podsypka cementowo-piaskowa o zawartości cementu 1:4 - grubość 3 cm. 1.3.2-2 Zjazd Zjazd należy wykonać z betonowej kostki brukowej grub. 8 cm (kolor czerwony), na podsypce c-p grub. 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm, warstwie z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa grub. 10 cm oraz warstwie odsączająca z piasku grub. 10 cm. UWAGA DO BRANŻY DROGOWEJ: Niweletę, obrzeża, ławy, oporniki oraz krawężniki należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną; 1.3.3. Branża sanitarna (części II zamówienia) W zakresie branży sanitarnej zadanie obejmuje rozbudowę kanalizacji deszczowej z rur PCV o ściance litej jednowarstwowej, klasy S, kielichowych, łączonych na uszczelki, o średnicy DN200mm - długość 30,0 mb na nowo budowanym parkingu; budowę 4 wpustów ulicznych na nowo budowanym parkingu z kręgów betonowych fi 500 mm na płycie betonowej fi 700 mm z osadnikami 0,50 m, wpusty z pierścieniem odciążającym oraz kratą prostokątną żeliwną uchylną z zatrzaskiem klasy D 400- korpus: żeliwo sferoidalne szare GG 20, krata: żeliwo sferoidalne GGG50, sworznie stalowe. Wpusty należy wpiąć do istniejących studni Di1,Di2,Di3. 1.3.4. Roboty dodatkowe (części II zamówienia) Zamówienie obejmuje również: a) Wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego poprzez:- Montaż znaków pionowych zgodnie z poniższą tabelą Lp. Typ znaku Rodzaj folii Wielkość Ilość Rura stalowa 2,5 Uwagi Długość Ilość sztuk 1 B-2 I 600 1 3,60 1 2 C-9 I 600 1 3,60 1 3 D-18 I 600X600 2 3,80 2 Wspólne słupki Razem:4.-Malowanie nawierzchni jezdni manewrowej oraz miejsc postojowych (malowanie strzałek, linii i innych symboli) b) Obsianie gruntu trawą (projektowana zieleń) z zastosowaniem 10 cm warstwy ziemi urodzajnej - dotyczy powierzchni biologicznie czynnej parkingu; c) Nasadzenie 20 sztuk drzew (dotyczy parkingu), rodzaj świerk, wysokość 1 - 1,2 m..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu - Nr 94891700010012558520000040 z dopiskiem Wadium w postępowaniu WIK.271.ZP.8.2016. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Makowie Mazowieckim pok. 19 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego zadania obejmującego roboty budowlane o wartości min. 300.000,00 zł brutto związane z wykonaniem nawierzchni drogi, parkingu bądź placu lub jej/ jego remontem - z podaniem jego wartości, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (Kierownik budowy) o specjalności drogowej. Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim zasobem osób posiadających stosowne uprawnienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia należy wypełnić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty dołączyć należy: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN (słownie złotych: pięćset tysięcy) - kwota ta musi być kontynuowana przez okres trwania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Udzielona gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub, b) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub, c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub, d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub, e)wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.makowmazowiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul.Moniuszki 6 06-200 Maków Mazowiecki pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miejski ul.Moniuszki 6 06-200 Maków Mazowiecki pokój nr 19 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.