eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Dostawa ciągnika do wykorzystania w gospodarce leśnej w Nadleśnictwie Pisz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Pisz: Dostawa ciągnika do wykorzystania w gospodarce leśnej w Nadleśnictwie Pisz
Numer ogłoszenia: 165855 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Pisz , ul. Gdańska 24, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 424 15 00, faks 87 424 15 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.bialystok.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika do wykorzystania w gospodarce leśnej w Nadleśnictwie Pisz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ciągnika do wykorzystania w gospodarce leśnej, o określonych przez Zamawiającego parametrach technicznych. WYMAGANIA OGÓLNE: Sprzęt fabrycznie nowy. Rok produkcji 2016. Sprzęt gotowy do eksploatacji, wolny od wad prawnych o następujących wymaganiach technicznych, wyposażeniu oraz gwarancji opisanej szczegółowo w SIWZ. Sprzęt dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej na podstawie świadectwa homologacji krajowej lub wspólnoty europejskiej spełniający normy spalania minimum EURO IV. WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE Miejsce pracy tereny równinne, wyżynne i górskie. Przeznaczone do: Współpracy z rębakami, rozdrabniaczami do pozostałości pozrębowych np. AHWI FM500 i ich wadze minimum 2,5 tony, oraz 1000 obr.min. na wałku WOM, pługami leśnymi, maszynami do utrzymania dróg leśnych, Holowania przyczepy do podwozu drewna na zrębach i poruszania się po drogach publicznych na terenie Polski i Unii Europejskiej, Pracy z innymi urządzeniami przeznaczonymi do prac leśnych, Przewidywany okres eksploatacji 10 lat. WYMAGANE GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE. Silnik Wysokoprężny 6 cylindrowy z turbodoładowaniem spełniający obowiązujące na dzień składania oferty normę minimum EURO IV, common rail, chłodzony cieczą. Moc znamionowa silnika wg normy ISO 14396 nie mniejsza jak 170 kW. Pojemność silnika nie mniejsza jak 7000 ccm. Masa ciągnika bez dodatkowych obciążników nie większa jak 8 000 kg bez operatora. Obciążniki przodu jednoelementowe lub wieloelementowe o masie nie mniejszej jak 1000 kg mocowane na przednim TUZ. Przystosowany do holowania zespołu pojazdów w konfiguracji hamulców przyczepy hamowanej, co najmniej 30 000 kg lub większej oraz niehamowanej, co najmniej 1 500 kg lub większej. Przystosowany do holowania maksymalnej masy całkowitej ciągnionej przyczepy z osią centralną z hamulcem, co najmniej 30 000 kg lub większej. Wraz z ciągnikiem należy dostarczyć obciążniki kół tylnych o max. masie przewidzianej dla oferowanego ciągnika. KONFIGURACJA WYPOSAŻENIOWA CIĄGNIKA Ogumienie i obręcze kół typu leśnego FOREST NOKIAN producent NOKIAN lub równoważne o parametrach nie gorszych jak INDEKS minimum 14PR Szerokość minimalna opony: Przód 540 mm, Tył 650 mm. Nośność minimalna opony: Przód 65R28, Tył 70R38. Obręcze kół w wersji leśnej rant obręczy ukształtowany zaokrągleniem uniemożliwiającym nabieranie drzazg pomiędzy obręcz i oponą z osłoną wentyla. błotniki kół przednich wykonane z tworzywa sztucznego. Instalacja pneumatyczna do układów hamulcowych przyczep, 2 i 1 przewodowy. Tylny WOM minimum 540 1000 obr. min. Minimalna moc dysponowana wychodząca z WOM nie mniejsza jak 100kW 1000obr udokumentowana w wyciągu ze świadectwa homologacji WE oferowanego ciągnika. Moc przenoszona na WOM przez sprzęgło wielotarczowe mokre za pośrednictwem wałka z końcówką Z 20 fi 45 1000obr. W dostawie komplet wałków TYp 1, 2, 3 do stosowania w oferowanym ciągniku zgodny z obowiązującą normą polską PN86 R 36101. włącznik wyłącznik tylnego WOM dodatkowo na tylnych błotnikach. Tylny TUZ Udźwig tylnego TUZ nie mniejszy jak 10000 kg. Systemem automatycznej kontroli pracy podnośnika ze sterowaniem nastawienia wielkości poślizgu i kompensacją obciążenia. Sterowanie tylnego TUZ z kabiny kierowcy oraz dodatkowo przy pomocy przycisków zamontowanych na tylnych błotnikach. Górne cięgło tylnego TUZ hydrauliczne sterowane z kabiny. Dolne ramiona podnośnika z szybkosprzęgami hakowymi, w dostawie komplet wkładek kulistych II III kategorii . Zaczepy transportowe tylne - górny, dolny rolniczy i do przyczep jednoosiowych typu Hitch. Skrzynia biegów pozwalająca zmieniać biegi pod obciążeniem typu Power Shift lub równoważna Ilość przełożeń P T 30 30 lub więcej półautomatycznie przełączane pozwalające na uzyskanie ekonomicznej prędkości pracy z agregowanymi maszynami i jazdy po drogach publicznych w zakresie 0,7 km h - 55 km h przy obrotach znamionowych. Przekroczenie granicznych prędkości poniżej 0,7 km h i powyżej 55 km h nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Zakres biegów pełzających. W zakresie biegów pełzających liczba biegów do wyboru, co najmniej 5. Komputerowo sterowany układ zmiany biegów pod obciążeniem, programowany i przełączany ręcznie przez kierowcę. Zmiana kierunku jazdy przód tył włączana elektrohydraulicznie bez używania sprzęgła. Układ napędowy 4x4 włączany z wyborem ręczny automatyczny. Blokada napędu tylnego i przedniego mostu z wyborem ręczny automatyczny. Układ kierowniczy sterowany hydrostatycznie. Dodatkowy układ kierowniczy Przystosowany do jazdy tyłem sterowany hydrostatycznie. Druga kierownica umieszczona centralnie w tylnej części kabiny. Układ z pedałami sprzęgła, hamulca i przyśpieszenia. Wybór pomiędzy przednim i tylnym układem kierowniczym niewymagający dodatkowych funkcji przełączania. Układ hamulcowy wyposażony we wzmacniacz siły hamowania. Kabina operatora Wersja leśna o wzmocnionej konstrukcji. Szyby z materiału nietłukącego. Klimatyzacja. Fotel operatora pneumatycznie amortyzowany, obrotowy, pozwalający na zmianę pozycji kierowcy, co najmniej o kąt 180 st. Filtr powietrza wlotowego zapewniający czysty mikroklimat pomieszczenia. Szyba tylna otwierana z wycieraczką i spryskiwaczem. Instalacja radiowa wraz z odbiornikiem z CD. Dodatkowe składane siodełko fotel z pasem bezpieczeństwa dla pomocnika. Gniazdo elektryczne DIN. Kabina operatora amortyzowana. Podgrzewanie bloku silnika napięciem 230V. Oświetlenie dodatkowe: po 4 reflektory z przodu i po 4 reflektory z tyłu ciągnika, po 1 reflektorze po prawej i lewej stronie kabiny oświetlające boczną strefę pracy ciągnika. Kolor zielony preferowany, lub inny do ustalenia. PARAMETRY HYDRAULIKI Hydraulika zewnętrzna o ciśnieniu nie mniejszym jak 19 MPa i przepływie minimum 100 litrów minutę warunkowane współpracą z agregowanymi urządzeniami. Wyjścia hydrauliki zewnętrznej tylnej 8 gniazd i wolnego spływu. Niezależny zbiornik oleju o pojemności nie mniejszej jak 45 litrów. WYMAGANIE SPECJALNE Ciągnik powinien posiadać tzw. leśną zabudowę tj. osłaniającą spód ciągnika zabezpieczającą przed przedostawaniem się gałęzi i uszkodzeniem układu hydraulicznego ciągnika. Metalowy zbiornik na paliwo posiadający homologację. POZOSTAŁE WYMAGANIA Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego Pisz, ul. Gdańska 24 w terminie określonym w umowie na realizacje przedmiotu zamówienia oraz SIWZ. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności koszt dojazdu, robocizny, pobytu serwisantów, transportu maszyny do serwisu, fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych. W miejscu dostawy ciągnika wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatora ciągnika w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i i konserwacji. Nazwy i kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 16700000 2 Ciągniki Dowodem realizacji zamówienia będzie protokół zdawczo odbiorczo rozruchowy potwierdzający bezusterkowy odbiór ciągnika w tym prawidłową z kompletem dokumentów w języku polskim. Najpóźniej w terminie odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty, w tym kartę lub książkę gwarancyjną wraz z warunkami gwarancji, Karty z Wyciągu ze świadectwa homologacji potwierdzające wymagania. Instrukcja obsługi w języku polskim Instrukcja serwisowa czasookresy przeglądów, zakres prac w trakcie przeglądu, rodzaje i ilości wymienianych w trakcie przeglądu środków eksploatacyjnych w języku polskim. Instrukcja naprawcza w języku polskim. Katalog części zamiennych język polski, dopuszczalny język angielski lub niemiecki. Dokumentacja ciągnika musi obejmować wszystkie podzespoły jak również system komputerowy. Wszystkie znaki i komunikaty ostrzegawcze oraz informacyjne na maszynie muszą być w języku polskim. 5 Wykonawca wyposaży ciągnik w zestaw umożliwiający poruszanie się po drogach publicznych lusterka, oświetlenie, w tym ostrzegawcze, kierunkowskazy, tablice ostrzegawcze itp. Wykonawca dostarczy wraz z maszyną zestaw elementów ciągnika, które muszą być wymienione w trakcie dwóch pierwszych przeglądów serwisowych. Wykonawca dostarczy wraz z ciągnikiem leśnym komplet narzędzi zezwalający na: podstawowe regulacje i naprawy ciągnika dokonywane przez operatora; na wymianę płynów eksploatacyjnych oleje i filtry, itp. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przedmiotu zamówienia. Termin płatności: 21 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu. Forma i warunki płatności: jak we wzorze umowy załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w pieniądzu w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 08.08.2016 roku do godziny 1000. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: konto w PKO BP nr 11 1020 3541 0000 5402 0262 8972 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy: SA.270.106.2016. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz Oryginał stosownego dokumentu należy złożyć w Sekretariacie Nadleśnictwa pok. Nr 1 przed upływem terminu składania ofert. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - minimum dwóch dostaw ciągników o głównych parametrach technicznych wymaganych w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody, że zostały wykonane należycie. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości dostaw należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 10 pkt 2.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy, że sprzęt jest sprawny technicznie, nie posiada ukrytych wad znanych Wykonawcy oraz, że wszystkie elementy są oryginalne, dopuszczone przez producenta. Atesty potwierdzające oryginalność metalowego zbiornika paliwa i osłon spodu ciągnika

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy: treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający przekazuje na Załączniku nr 2 do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie. Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację na temat zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania dostawy danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych lub okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany dokonane według zasad zapisanych w umowie. Zmiany technologiczne, w szczególności: Zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. Zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy. Zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z powodu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. Strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego, pisemnego powiadamiania się o zmianach dotyczących określonych w umowie adresów, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. Korespondencję doręczoną pod adresy wskazane w umowie każda ze stron uzna za prawidłowo doręczoną w przypadku niepowiadomienia drugiej strony o zmianie swojego adresu. Każda ze stron przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wszelkie negatywne skutki wynikłe z powodu nie wskazania drugiej stronie aktualnego adresu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_pisz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Pisz, ul. Gdańska 24, 12-200 Pisz, pokój nr 18..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Pisz, ul. Gdańska 24, 12-200 Pisz, pokój nr 1, sekretariat, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 06.09.2016.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.