eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa 2 szt. serwerów, 1 szt. macierzy dyskowej, 1 szt. konsoli KVM, 2 szt. zasilacza awaryjnego UPS, wraz z wdrożeniem, wykonaniem testów i szkoleniem administratorów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Warszawa: dostawa 2 szt. serwerów, 1 szt. macierzy dyskowej, 1 szt. konsoli KVM, 2 szt. zasilacza awaryjnego UPS, wraz z wdrożeniem, wykonaniem testów i szkoleniem administratorów.
Numer ogłoszenia: 165773 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 590 09 23, faks 22 812 07 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 2 szt. serwerów, 1 szt. macierzy dyskowej, 1 szt. konsoli KVM, 2 szt. zasilacza awaryjnego UPS, wraz z wdrożeniem, wykonaniem testów i szkoleniem administratorów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. serwerów, 1 szt. macierzy dyskowej, 1 szt. konsoli KVM, 2 szt. zasilacza awaryjnego UPS, wraz z wdrożeniem, wykonaniem testów i szkoleniem administratorów. Zakres: A. I ETAP (dostawa z instalacją) 1) Dostawa 2 szt. serwerów 2) Dostawa 1 szt. macierzy dyskowej 3) Dostawa 2 szt. zasilaczy awaryjnych UPS 4) Dostawa 1 szt. konsoli KVM 5) Wdrożenie 6) Testy poprawnego działania bazy na dostarczonym sprzęcie i testy aplikacyjne B. II ETAP 1) Wykonanie długoterminowych testów dotyczących poprawnego działania bazy na dostarczonym przez Wykonawcę sprzęcie 2) Szkolenie administratorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zestawieniu parametrów technicznych sprzętu wraz z innymi wymaganiami - w załączniku nr 6 do SIWZ. Oferowany sprzęt poza wymaganymi parametrami technicznymi powinien spełniać następujące wymogi: - być fabrycznie nowy, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego bezusterkowym odbiorem przez zamawiającego. Urządzenia muszą być wyprodukowane zgodnie z normą jakości ISO 9001:2000 lub normą równoważną. Urządzenia muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczyć i zainstalować w budynku Przychodni Rejonowej Nr 1 w Warszawie przy ul. J. Strusia 4/8. Przedmiot zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego musi być dopuszczony do obrotu i użytku na terenie RP i posiadać deklarację zgodności CE. ( dot. serwerów, macierzy, zasilaczy UPS, konsoli) Wymagana gwarancja - 60 miesięcy od dnia dostawy i instalacji sprzętu ( pełen zakres etapu I, o którym mowa w pkt.3.1 A SIWZ) potwierdzonego bezusterkowym protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez Strony. Ponadto Wykonawca będzie realizował usługi gwarancyjne określone we wzorze umowy w paragrafie 12. Serwis urządzeń w ramach gwarancji będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.23.12.00 - Konsole 72.32.10.00 - Usługi o wartości dodanej bazy danych 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium przetargowe Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium zostaje wnoszone na okres związania ofertą i może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku PEKAO S.A., nr rach.: 68 1240 6074 1111 0010 2103 8577. Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytułem: Wadium: dostawa 2 szt. serwerów, 1 szt. macierzy dyskowej, 1 szt. konsoli KVM, 2 szt. zasilacza awaryjnego UPS, wraz z wdrożeniem, wykonaniem testów i szkoleniem administratorów Wadium wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi być wystawione na druku jednostki dokonującej poręczenia lub wydającej gwarancję, w sposób odpowiadający aktualnym przepisom. Okres ważności poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. Poręczenie lub gwarancja stanowiące wadium muszą zawierać między innymi następujące zapisy: a) Nazwa i siedziba wykonawcy i wystawcy poręczenia lub gwarancji. b) Określenie wierzytelności, która będzie zabezpieczona poręczeniem lub gwarancją. c) Zobowiązanie banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu wymienionego w poz. 14.1.2e SIWZ do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty wystosowane przez Zamawiającego, zawierające oświadczenie, że wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zobowiązanie banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu wymienionego w poz. 14.1.2e SIWZ do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty wystosowane przez Zamawiającego, zawierające oświadczenie, że wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. nie złożył odpowiednich dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nie leżących po jego stronie (zgodnie z zapisem zawartym w art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych). e) Okres ważności, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. f) Określenie zasad wygaśnięcia. Oryginał dokumentu stanowiącego wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą w formie oddzielnego dokumentu. Kserokopię ww. dokumentu (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę lub uprawnioną do reprezentowania wykonawcy) wraz z potwierdzeniem przyjęcia oryginału do depozytu (jeżeli oryginał został zdeponowany) należy dołączyć do oferty zgodnie z zapisem pkt 12.5.4 SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, dowód jego wniesienia, tj. oryginał lub kopia dowodu dokonania stosownego przelewu, (poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę lub uprawnioną do reprezentowania wykonawcy) winien zostać dołączony do oferty. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania. Zwrot wadium przetargowego Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem określonym w poz. 14.3.1 SIWZ, b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem w poz. 14.2.1a SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je przelewem na rachunek bankowy wykonawcy, podany w formularzu oferty wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego wykonawcy, może zostać zaliczone przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali min. 3 dostawy o podobnym charakterze o wartości min. 600 000,00 zł brutto każda dostawa (w tym co najmniej jedna dostawa realizowana w branży medycznej). Zamawiający pod pojęciem dostawy o podobnym charakterze rozumie: dostawę sprzętu informatycznego wraz z usługami informatycznymi lub dostawę sprzętu informatycznego. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie min. 3 dostawy, o których mowa powyżej. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku poprzez analizę załączonego do oferty wykazu dostaw ( wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ), załączonych dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie oraz złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że dysponują przynajmniej : - jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do wykonania zamówienia w zakresie kierowania projektem (zamówieniem). Wymaga się od tej osoby: wykształcenia wyższego, doświadczenia w zarządzaniu podobnymi projektami tj. udziału jako kierownik projektu w realizacji co najmniej 2 podobnych zamówień w okresie ostatnich trzech lat oraz posiadania certyfikatu PRINCE 2 lub równoważnego. - jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do wykonania zamówienia w zakresie administrowania systemami operacyjnymi i baz danych. Wymaga się od tej osoby: wykształcenia wyższego informatycznego, doświadczenia na stanowisku administratora systemów operacyjnych i baz danych poprzez realizację co najmniej 2 podobnych zamówień w okresie ostatnich trzech lat oraz posiadania certyfikatu odbycia szkolenia Administracji Oracle lub równoważnego. Spełnienie warunku zamawiający oceni na podstawie złożonego wykazu osób, według załącznika nr 9 do SIWZ oraz złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca dostarczy wraz z ofertą: dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu (deklaracje zgodności CE) - dot. serwerów, macierzy, zasilaczy UPS, konsol oraz certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta serwerów- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem Oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie przez serwery, macierz, konsolę KVM i zasilacze awaryjne wszystkich parametrów technicznych, określonych w zestawieniu parametrów technicznych wraz z innymi wymaganiami oraz oświadczenie producenta, że serwis urządzeń będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wypełniony i podpisany druk zestawienia parametrów technicznych wraz z innymi wymaganiami - wg zał. nr 6 do SIWZ - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy przedłożyć w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonaniu zamówienia - (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) - wzór stanowi załącznik nr 8. Ponadto: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 1 do SIWZ - w oryginale. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia w zakresie ETAPU I - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany: a) zmiana po którejkolwiek ze stron osób odpowiedzialnych za realizację Umowy, b) w przypadku zmian stawek podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian, c) zmiany terminów realizacji z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. d) niezbędna i konieczna jest zmiana terminu wykonania Umowy ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Strony. e) gdy zaproponowany w ofercie Wykonawcy Sprzęt został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, czego nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, a zaproponowany przez Wykonawcę Sprzęt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż Sprzęt wycofany, f) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy. Jako korzystniejsze dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom Zamawiającego w większym stopniu z punktu widzenia kosztów utrzymania, wydajności Sprzętu lub wyższej użyteczności. g) Z przyczyn losowych dopuszcza się zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, określonych w § 5 ust.1 pod warunkiem zastąpienia ich przez osoby o co najmniej równoważnych lub lepszych kwalifikacjach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO Warszawa Wawer ul. J. Strusia 4/8 04-564 Warszawa pok. 308 III piętro budynek A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO Warszawa Wawer ul. J. Strusia 4/8 04-564 Warszawa pok. 301 III piętro budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.