eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubniewice › Przebudowa oraz rozbudowa istniejącego wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Zespole Szkół Samorządowych w Lubniewicach wraz z niezbędnymi elementami towarzyszącymi i infrastrukturą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Lubniewice: Przebudowa oraz rozbudowa istniejącego wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Zespole Szkół Samorządowych w Lubniewicach wraz z niezbędnymi elementami towarzyszącymi i infrastrukturą
Numer ogłoszenia: 165691 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubniewice , ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice, woj. lubuskie, tel. 95 755 70 52, faks 95 755 70 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa oraz rozbudowa istniejącego wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Zespole Szkół Samorządowych w Lubniewicach wraz z niezbędnymi elementami towarzyszącymi i infrastrukturą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) przebudowę i rozbudowę wielofunkcyjnego boiska sportowego o wym. 24 x 48 m i nawierzchni z trawy syntetycznej (sztucznej) o wys. 50 mm, wykonanej w technologii trawy tkanej, 2) wykonanie bieżni prostej (60 m) i okólnej (ok. 187 m) o nawierzchni poliuretanowej o gr. min. 13 mm, 3) wykonanie skoczni w dal, 4) wykonanie skoczni wzwyż, 5) wykonanie rzutni do pchnięcia kulą, 6) wykonanie piłkochwytów o wysokości 5,0 m, 7) budowę ogrodzenia o wysokości 2 m wokół projektowanej inwestycji, 8) wykonanie trybun, 9) budowę komunikacyjnych ciągów pieszych, 10) budowę odwodnienia wielofunkcyjnego boiska sportowego z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, 11) wymianę słupów oświetlenia o wysokości do 10 m wraz z oprawami, 12) zakup i dostarczenie wyposażenia lekkoatletycznego dla obiektu (szczegółowe zestawienie wyposażenia opisano w wytycznych do wyceny, stanowiących załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ). 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje prac przewidzianych do realizacji w zakresie umocnienia skarpy gazonami na długości do 50 m od Osiedla Słowiańskiego. 4. Przedmiot zamówienia wg kodu CPV: 45 21 22 00 - 8: roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych. 5. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie Zespołu Szkół Samorządowych, z uwzględnieniem stosownego etapowania robót oraz zapewnieniem należytego bezpieczeństwa dla pracowników i uczniów przebywających w Placówce, 2) udzielił minimum 60 miesięcy gwarancji (5 lat) na wszystkie wykonane prace budowlane; 3) zaoferował gwarancje producenta na zamontowane urządzenia; 4) wykonał przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 209) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy O/Lubniewice, nr konta 19 8369 0008 0050 0018 2000 0040. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 16.08.2016 r. do godz. 10:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum dwóch robót budowlanych, obejmujących swoim zakresem budowę, modernizację lub przebudowę bieżni okólnej o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 1000 m2 każda, wyposażonej w skocznię do skoku w dal, skocznię do skoku wzwyż i rzutnię do pchnięcia kulą; oraz minimum dwóch robót budowlanych, obejmujących swoim zakresem budowę, modernizację lub przebudowę boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej (sztucznej) o powierzchni min. 1000 m2 każda, w tym co najmniej jedna robota budowlana wykonana w technologii trawy tkanej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (będą nadzorowały realizację zadania), posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wykonawczym bez ograniczeń w branżach: a) inżynieryjnej drogowej (kierownik budowy), b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót), c) instalacyjnej w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych i wentylacyjnych (kierownik robót), a także wskaże podstawę do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca jest zobowiązany wskazać w przedmiotowym wykazie lub złożonych poświadczeniach roboty budowlane których zakres określony został w sekcji III ust. 3 pkt 2) ogłoszenia;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane oraz zastosowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć: 1) dla nawierzchni poliuretanowej: - certyfikat IAAF Class 1 dla oferowanej nawierzchni o wymaganej grubości na bieżnię; - aktualny kompletny raport z badania na zgodność z regulacjami IAAF, wydany w celu uzyskania certyfikatu produktowego IAAF, potwierdzający wymagania określone w dokumentacji projektowej; - wynik badania ITB lub innego akredytowanego instytutu potwierdzające wymagania określone w dokumentacji projektowej; - aktualny kompletny raport z badania na zgodność z PN-EN 14877:2014; - atest Higieniczny PZH lub równoważny; - kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonane przez niezależne akredytowane przez IAAF laboratorium potwierdzające wymagane minimalne zawartości metali ciężkich przedstawione w dokumentacji projektowej; - kartę techniczną nawierzchni poliuretanowej autoryzowaną przez producenta potwierdzającą spełnienie wymagań technologicznych; - autoryzację producenta systemu upoważniającą do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji; 2) dla nawierzchni z trawy syntetycznej (sztucznej): - autoryzację producenta nawierzchni wystawioną na wykonawcę z określeniem miejsca wykonywania prac (miejsce wbudowania, nazwa inwestycji), - kartę techniczną nawierzchni z trawy syntetycznej (poświadczoną przez producenta) z określeniem miejsca wykonywania prac (miejsce wbudowania, nazwa inwestycji), - aktualny Atest PZH lub równoważny dla trawy i wypełnienie z granulatu SBR, - kompletne raporty z badań nawierzchni potwierdzające technologie produkcji sztucznej trawy, potwierdzający określone w dokumentacji parametry oraz spełnianie wymogów FIFA Quality Concept for Football Turf z określeniem wszystkich elementów systemu nawierzchni wykonane przez autoryzowane laboratorium (np.: Labosport, ISA Sport, Sportslabs, Ercat), - badanie na zgodność z normą PN- EN 15330-1:2013; - gwarancję producenta na oferowaną nawierzchnię.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2) kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej; 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Liczba dodatkowych miesięcy gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się nieistotne zmiany w umowie oraz te, które Zamawiający przewidział poniżej, tj.: 1) możliwość wydłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z następujących przyczyn: a) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia uwarunkowań technicznych wykonania prac, b) konieczność wykonania dodatkowych badań niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, c) wstrzymania prac, przez uprawnione podmioty lub Zamawiającego, o którym mowa w § 2 ust. 4 umowy, d) wystąpienia warunków atmosferycznych utrudniających lub uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, 2) możliwość zmian, korzystnych dla Zamawiającego, których nie przewidziano w chwili zawarcia umowy, 3) możliwość wystąpienia robót zamiennych albo rezygnacji z określonych prac.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubniewicach, ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice - pokój nr 11 na I pietrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubniewicach, ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice - sekretariat na I piętrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.