eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Remont klatek schodowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Kalisz: Remont klatek schodowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części
Numer ogłoszenia: 165683 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatek schodowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu klatek schodowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części: Część 1: Remont klatki schodowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Ciasnej 8 w Kaliszu, Część 2: Remont klatek schodowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Mariańskiej 5 w Kaliszu. 2. Zakres prac obejmuje między innymi: Cześć 1(Ciasna 8): - wymiana stolarki budowlanej - malowanie i regulacja stolarki budowlanej - roboty tynkarsko - malarskie - roboty z wykorzystaniem prefabrykatów gipsowych - naprawa schodów drewnianych - wkucie instalacji teletechnicznych pod tynk - wymian instalacji elektrycznej na klatce i dwóch lokalach mieszkalnych - montaż przeciw porażeniowego wyłącznika prądu. - wywóz i utylizacja materiałów z remontu Część 2 (Mariańska 5): - wymiana stolarki budowlanej - roboty tynkarsko - malarskie - malowanie i regulacja stolarki budowlanej - roboty z wykorzystaniem prefabrykatów gipsowych - remont instalacji elektrycznej i domofonowej - montaż przeciw porażeniowego wyłącznika prądu. - wywóz i utylizacja materiałów z remontu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ oraz jej załącznikach..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 32.55.26.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części : dla części 1 : 1.600 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych), dla części 2 : 2.300 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych). Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla części, której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, może wnieść wadium osobno dla każdej części, jak i łącznie z wyraźnym zaznaczeniem jakich części wniesione wadium dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie budynku, przebudowie budynku lub remoncie budynku w zakresie robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych, o łącznej wartości co najmniej 50.000 zł brutto (każda z robót), które zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - dotyczy części 1 i 2,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje osobą (kierownik robót), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany Formularz oferty, którego wzór (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik. do SIWZ, który należy złożyć w oryginale. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Katalog przewidywanych istotnych zmian postanowień umowy zawarty został w projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzbm.kalisz.pl (zakładka Zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych 62-800 Kalisz ul. Dobrzecka 18, (I piętro pokój nr 104) - druk nieodpłatny lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki ponosi Wykonawca).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 14:00, miejsce: wyłącznie siedziba Zamawiającego, ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, parter - Biuro Obsługi Interesantów (Biuro podawcze)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem (nr faksu 62 598 55 01) lub drogą elektroniczną na adres: zamowieniapubliczne@mzbm.kalisz.pl z zastrzeżeniem pkt. 2 i 4. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienie oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2.Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5/ informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, pełnomocnictwa, powiadomień o złożeniu zmian, poprawek, modyfikacji w ofercie oraz o wycofaniu oferty. 3.Domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu i adres poczty elektronicznej podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony w pkt. 1 oświadczył, iż ww. wiadomości nie otrzymał. 4.Uwaga - złożenie wymaganych oświadczeń lub dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. W sytuacji, kiedy Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub nie złoży pełnomocnictwa albo złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub złoży wadliwe pełnomocnictwo, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie (za wyjątkiem sytuacji, kiedy mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania). Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający uzna je za skutecznie uzupełnione (pod rygorem nieważności), jeżeli zostaną złożone Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym w formie określonej w pkt.6 SIWZ, a w przypadku pełnomocnictw w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej z zgodność z oryginałem przez notariusza (pod rygorem nieważności). 5.Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w zakresie przedmiotu zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia branża ogólnobudowlana - Aleksandra Mielcarek tel. 62 598 55 29, - w zakresie przedmiotu zamówienia branża elektrycznej - Paweł Skóra tel. 62 598 55 32, - w zakresie procedury przetargowej - Grażyna Szulc tel. 62 598 55 38, Paweł Strzałka tel. 62 598 55 37. 6.Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na postawie art.24 ust.1 i art.24 ust.2 pkt 5 ustawy nastąpi metodą: spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę danych (informacji) zawartych w dokumentach i oświadczeniach, do których złożenia zobowiązany jest Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22.ust.1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy i art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców (w tym : członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt. III.3) mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.Jeżeli w załączonych do oferty dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu podane będą wartości w innej walucie niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego Narodowego Banku Polskiego danej waluty z daty zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego postępowania. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy bank Polski nie ogłasza średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs danej waluty ogłoszony przez NBP ostatniego dnia przed dniem zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont klatki schodowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Ciasnej 8 w Kaliszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana stolarki budowlanej - malowanie i regulacja stolarki budowlanej - roboty tynkarsko - malarskie - roboty z wykorzystaniem prefabrykatów gipsowych - naprawa schodów drewnianych - wkucie instalacji teletechnicznych pod tynk - wymian instalacji elektrycznej na klatce i dwóch lokalach mieszkalnych - montaż przeciw porażeniowego wyłącznika prądu. - wywóz i utylizacja materiałów z remontu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 32.55.26.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont klatek schodowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Mariańskiej 5 w Kaliszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana stolarki budowlanej - roboty tynkarsko - malarskie - malowanie i regulacja stolarki budowlanej - roboty z wykorzystaniem prefabrykatów gipsowych - remont instalacji elektrycznej i domofonowej - montaż przeciw porażeniowego wyłącznika prądu. - wywóz i utylizacja materiałów z remontu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 32.55.26.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.