eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Adaptacja budynku przy ul Grunwaldzkiej 4 na Żłobek Nr 1 oraz adaptacja budynku przy ul. Bohaterów Getta 3 na Żłobek Nr 2 w Kłodzku wraz z zakupem wyposażenia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Kłodzko: Adaptacja budynku przy ul Grunwaldzkiej 4 na Żłobek Nr 1 oraz adaptacja budynku przy ul. Bohaterów Getta 3 na Żłobek Nr 2 w Kłodzku wraz z zakupem wyposażenia.
Numer ogłoszenia: 165604 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku przy ul Grunwaldzkiej 4 na Żłobek Nr 1 oraz adaptacja budynku przy ul. Bohaterów Getta 3 na Żłobek Nr 2 w Kłodzku wraz z zakupem wyposażenia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. I. Roboty budowlane CPV: a) 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych. b) 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych. c) 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. d) 45331210-1 Instalowanie wentylacji. e) 45410000-4 Tynkowanie. f) 45421131-1 Instalowanie drzwi. g) 45442100-8 Roboty malarskie. h) 45432110-8 Kładzenie podłóg. i) 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. j) 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw. k) 77211500-7 Koszenie i sianie trawy. Zespół Przedszkolno-Żłobkowy nr 1, ul. Grunwaldzka 4, 57-300 Kłodzko. Bieżąca konserwacja korytarzy i pomieszczeń przeznaczonych na żłobek Zespołu Przedszkolno - żłobkowego nr 1 w Kłodzku. W zakres zadania wchodzi między innymi malowanie pomieszczeń, montaż paneli podłogowych, malowanie stolarki drzwiowej, dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw w ilości 5 sztuk, wywóz donicy, wyrównanie terenu oraz obsianie trawą. Zespół Przedszkolno-Żłobkowy nr 2, ul. Bohaterów Getta 3, 57-300 Kłodzko. Dostosowanie pomieszczeń żłobkowych do wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek wraz z bieżącą konserwacją korytarzy i pomieszczeń Zespołu Przedszkolno - Żłobkowego nr 2 w Kłodzku. W zakres zadania wchodzi między innymi przebudowa sanitariatów, wykonanie wentylacji, instalacja systemu alarmowego wraz z domofonem, montaż opraw świetlówkowych, malowanie pomieszczeń, wymiana drzwi wejściowych oraz montażu daszka okapowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do siwz CZ. II Dostawa wyposażenia. Opis Przedmiotu zamówienia. CPV: 39100000-3- meble 39141000-2 - meble i wyposażenie kuchni 37520000-9 - zabawki Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, wyposażenia kuchni, wyposażenia szatni, biura, sprzętu komputerowego i audio. Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, oryginalnie zapakowany i odpowiadający normom jakościowym, określonych we właściwych aktach prawnych. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek oraz montaż dostarczonego przedmiotu zamówienia do poszczególnych placówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 5 do siwz..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiajacy przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień , zgodnie z art 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.21.10-8, 45.45.00.00-6, 45.11.27.23-9, 39.14.10.00-2, 37.52.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia w/w warunek na zał. nr 2a do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy oświadczają wspólnie na druku zał. nr 2a do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia w/w warunek na zał. nr 2a do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy oświadczają wspólnie na druku zał. nr 2a do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia w/w warunek na zał. nr 2a do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy oświadczają wspólnie na druku zał. nr 2a do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia w/w warunek na zał. nr 2a do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy oświadczają wspólnie na druku zał. nr 2a do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia w/w warunek na zał. nr 2a do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy oświadczają wspólnie na druku zał. nr 2a do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, pok. 231..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, pok. 101- Biuro Obsługi Ludności..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania związane z przekształceniem ZPŻ na Żłobki realizowane będą w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch - edycja 2015..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Przedszkolno-Żłobkowy nr 1, ul. Grunwaldzka 4, 57-300 Kłodzko. Bieżąca konserwacja korytarzy i pomieszczeń przeznaczonych na żłobek Zespołu Przedszkolno - żłobkowego nr 1 w Kłodzku. W zakres zadania wchodzi między innymi malowanie pomieszczeń, montaż paneli podłogowych, malowanie stolarki drzwiowej, dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw w ilości 5 sztuk, wywóz donicy, wyrównanie terenu oraz obsianie trawą. Zespół Przedszkolno-Żłobkowy nr 2, ul. Bohaterów Getta 3, 57-300 Kłodzko. Dostosowanie pomieszczeń żłobkowych do wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek wraz z bieżącą konserwacją korytarzy i pomieszczeń Zespołu Przedszkolno - Żłobkowego nr 2 w Kłodzku. W zakres zadania wchodzi między innymi przebudowa sanitariatów, wykonanie wentylacji, instalacja systemu alarmowego wraz z domofonem, montaż opraw świetlówkowych, malowanie pomieszczeń, wymiana drzwi wejściowych oraz montażu daszka okapowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.21.10-8, 45.45.00.00-6, 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, wyposażenia kuchni, wyposażenia szatni, biura, sprzętu komputerowego i audio. Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, oryginalnie zapakowany i odpowiadający normom jakościowym, określonych we właściwych aktach prawnych. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek oraz montaż dostarczonego przedmiotu zamówienia do poszczególnych placówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony została w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 37.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.