eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siennica › UTWORZENIE OGRODÓW DYDAKTYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Siennica: UTWORZENIE OGRODÓW DYDAKTYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 165547 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie, tel. 025 7572020, faks 025 7572095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWORZENIE OGRODÓW DYDAKTYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dwie części. Część I Utworzenie ogrodu dydaktycznego 5 zmysłów przy Szkole Podstawowej w Starogrodzie Część II Utworzenie ogrodu dydaktycznego: zielone przedszkole przy Gminnym Przedszkolu w Siennicy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    karty katalogowe wszystkich oferowanych produktów. Do każdej karty Wykonawca ponadto obowiązkowo musi dołączyć szczegółowy opis oferowanego produktu z podaniem wymiarów i zdjęciem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji na dokonane nasadzenia roślinne - 5
  • 3 - okres gwarancji na dostarczone i zamontowane pomoce naukowe - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych; b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego trenu budowy Wykonawcy; d) lub innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy. 2) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia i w związku z tym zmniejszenia wynagrodzenia; 3) zmiana wynagrodzenia odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe określone w kalkulacja uproszczonej; 4) zmiany wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, po-mimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsiennica.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Siennicy, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Siennicy, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, sekretariat pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utworzenie ogrodu dydaktycznego 5 zmysłów przy Szkole Podstawowej w Starogrodzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Dostawy i sadzenia drzew liściastych(przygotowanie gleby, palikowanie i ściółkowanie)7 szt., 2. Dostawa i sadzenia krzewów (przygotowanie gleby i ściółkowanie) 400 szt.; 3. Dostawy i sadzenia bylin (przygotowanie gleby i ściółkowanie 580 szt.; 4. Dostawy i montażu tablicy edukacyjnej interaktywnej GRY EDUKACYJNEJ - LEŚNE PUZZLE 1 szt.; 5. Utworzenia ścieżki sensorycznej 1 szt., 6. Dostawy i montażu tablicy edukacyjnej interaktywnej -Labirynty natury 3 szt.; 7. Dostawy i montażu tablicy edukacyjnej 2 szt.; 8. Dostawy i montażu poziomej tablicy edukacyjnej 2 szt.; 9. Dostawy i montażu domków dla owadów 3 szt.; 10. Dostawy i montażu domków dla ptaków 10 szt., 11. Dostawy i montażu skrzynek- podwyższonych rabat do obserwacji i monitorowania wzrostu roślin 3 szt.; 12. Dostawy i montażu podpór do monitorowania i badania wzrostu pnączy 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na dokonane nasadzenia roślinne - 5
    • 3. okres gwarancji na dostarczone i zamontowane pomoce naukowe - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utworzenie ogrodu dydaktycznego: zielone przedszkole przy Gminnym Przedszkolu w Siennicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Dostawy i sadzenia drzew (przygotowanie gleby, palikowanie i ściółkowanie) 5 szt.; 2. Dostawy i sadzenia krzewów (przygotowanie gleby i ściółkowanie) 350 szt.; 3. Dostawy i sadzenia bylin (przygotowanie gleby i ściółkowanie) 300 szt.; 4. Dostawy i montażu tablica edukacyjnej interaktywnej GRY EDUKACYJNEJ - LEŚNE PUZZLE 2 szt.; 5. Utworzenia tablicy edukacyjnej na ścianie 1 szt.; 6. Dostawy i montażu Światowida - gry edukacyjnej interaktywnej 3 szt.; 7. Dostawy i montażu gry edukacyjnej luźne patyko-klocki 3 szt.; 8. Dostawy i montażu poziomej tablicy edukacyjnej 2 szt.; 9. Dostawy i montażu domków dla owadów 3 szt.; 10. Dostawy i montażu domków dla ptaków 10 szt.; 11. Dostawy i montażu skrzynki do obserwacji i monitorowania wzrostu roślin 5 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na dokonane nasadzenia roślinne - 5
    • 3. okres gwarancji na dostarczone i zamontowane pomoce naukowe - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.