Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Siennica: UTWORZENIE OGRODÓW DYDAKTYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 165547 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie, tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWORZENIE OGRODÓW DYDAKTYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dwie części. Część I Utworzenie ogrodu dydaktycznego 5 zmysłów przy Szkole Podstawowej w Starogrodzie Część II Utworzenie ogrodu dydaktycznego: zielone przedszkole przy Gminnym Przedszkolu w Siennicy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
karty katalogowe wszystkich oferowanych produktów. Do każdej karty Wykonawca ponadto obowiązkowo musi dołączyć szczegółowy opis oferowanego produktu z podaniem wymiarów i zdjęciem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji na dokonane nasadzenia roślinne - 5
- 3 - okres gwarancji na dostarczone i zamontowane pomoce naukowe - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych; b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego trenu budowy Wykonawcy; d) lub innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy. 2) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia i w związku z tym zmniejszenia wynagrodzenia; 3) zmiana wynagrodzenia odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe określone w kalkulacja uproszczonej; 4) zmiany wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, po-mimo zachowania należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsiennica.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Siennicy, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Siennicy, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, sekretariat pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utworzenie ogrodu dydaktycznego 5 zmysłów przy Szkole Podstawowej w Starogrodzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Dostawy i sadzenia drzew liściastych(przygotowanie gleby, palikowanie i ściółkowanie)7 szt., 2. Dostawa i sadzenia krzewów (przygotowanie gleby i ściółkowanie) 400 szt.; 3. Dostawy i sadzenia bylin (przygotowanie gleby i ściółkowanie 580 szt.; 4. Dostawy i montażu tablicy edukacyjnej interaktywnej GRY EDUKACYJNEJ - LEŚNE PUZZLE 1 szt.; 5. Utworzenia ścieżki sensorycznej 1 szt., 6. Dostawy i montażu tablicy edukacyjnej interaktywnej -Labirynty natury 3 szt.; 7. Dostawy i montażu tablicy edukacyjnej 2 szt.; 8. Dostawy i montażu poziomej tablicy edukacyjnej 2 szt.; 9. Dostawy i montażu domków dla owadów 3 szt.; 10. Dostawy i montażu domków dla ptaków 10 szt., 11. Dostawy i montażu skrzynek- podwyższonych rabat do obserwacji i monitorowania wzrostu roślin 3 szt.; 12. Dostawy i montażu podpór do monitorowania i badania wzrostu pnączy 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji na dokonane nasadzenia roślinne - 5
- 3. okres gwarancji na dostarczone i zamontowane pomoce naukowe - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utworzenie ogrodu dydaktycznego: zielone przedszkole przy Gminnym Przedszkolu w Siennicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Dostawy i sadzenia drzew (przygotowanie gleby, palikowanie i ściółkowanie) 5 szt.; 2. Dostawy i sadzenia krzewów (przygotowanie gleby i ściółkowanie) 350 szt.; 3. Dostawy i sadzenia bylin (przygotowanie gleby i ściółkowanie) 300 szt.; 4. Dostawy i montażu tablica edukacyjnej interaktywnej GRY EDUKACYJNEJ - LEŚNE PUZZLE 2 szt.; 5. Utworzenia tablicy edukacyjnej na ścianie 1 szt.; 6. Dostawy i montażu Światowida - gry edukacyjnej interaktywnej 3 szt.; 7. Dostawy i montażu gry edukacyjnej luźne patyko-klocki 3 szt.; 8. Dostawy i montażu poziomej tablicy edukacyjnej 2 szt.; 9. Dostawy i montażu domków dla owadów 3 szt.; 10. Dostawy i montażu domków dla ptaków 10 szt.; 11. Dostawy i montażu skrzynki do obserwacji i monitorowania wzrostu roślin 5 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji na dokonane nasadzenia roślinne - 5
- 3. okres gwarancji na dostarczone i zamontowane pomoce naukowe - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie poboczy dróg gminnych, koszenie terenów zielonych, parków oraz przystanków autobusowych w latach 2024 i 2025
- Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie w roku 2024
- Świadczenie usług związanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów na terenie gminy Złocieniec w 2024 roku
- Wykonanie nasadzeń roślin na terenie zieleni miejskiej w Pruszkowie
- Przebudowa układu drogowego ulicy Mieszka I na odcinku od ul. Kazimierza Wielkiego do ul. Grunwaldzkiej w Sopocie.
- Utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Siewierz w 2024 roku
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.