eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwąKWALIFIKACJA WSTĘPNA PRZYSPIESZONA C lub D

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Zgierz: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: KWALIFIKACJA WSTĘPNA PRZYSPIESZONA C lub D
Numer ogłoszenia: 165532 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7164941, faks 042 7174160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupzgierz.pl; bip.pupzgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: KWALIFIKACJA WSTĘPNA PRZYSPIESZONA C lub D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szkolenie Kwalifikacja wstępna przyspieszona C lub D przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu, posiadających aktualne prawo jazdy kat. C lub D oraz orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy. 2.Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do przystąpienia do testu kwalifikacyjnego w celu uzyskania świadectwa kwalifikacji zawodowej odpowiednio dla kategorii prawa jazdy C lub D. 3.Szkolenie jest częścią projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie zgierskim (I), realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. 4.Organizacja szkolenia: 1)szkolenie obejmować będzie: a.przeprowadzenie kursu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi, b.niezwłoczne ustalenie terminu i opłacenie jednorazowo dla każdego uczestnika testu kwalifikacyjnego, o którym mowa w Rozdziale 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 01 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (tekst jedn.Dz. U. z 2014 r. poz. 1005). Koszt testu kwalifikacyjnego należy uwzględnić w cenie szkolenia. 2)Szkolenie musi zostać przeprowadzone dla nie więcej niż 10 osób w jednej grupie, z możliwością podziału na podgrupy, jeżeli na szkolenie zostaną skierowani jednocześnie bezrobotni posiadający kategorie prawa jazdy C lub D, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia przy skierowaniu przez Zamawiającego co najmniej 8 osób w grupie. 3)Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, z zastrzeżeniem, że Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzania zajęć w soboty. 4)Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika musi być zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 01 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1005) i wynosić nie więcej niż 140 godzin. Do liczby godzin szkolenia nie wlicza się czasu trwania testu kwalifikacyjnego. 5)Szkolenie musi odbywać się na terenie Powiatu Zgierskiego z zastrzeżeniem, że Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych poza terenem powiatu zgierskiego pod warunkiem, że Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dojazd ze Zgierza do i z miejsca w którym przeprowadzone będą te zajęcia. Koszt tego dojazdu leży po stronie Wykonawcy. 6)Wykonawca musi dysponować odpowiednią kadrą dydaktyczną co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości. 7)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i kadrą dydaktyczną spełniającymi warunki, o których mowa w art. 39 g ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.) 8)Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 9)Termin zakończenia realizacji całości zamówienia: 31 października 2015 roku. 5.Program szkolenia 1)Szkolenie musi odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 2)Program szkolenia musi zawierać: a)nazwę i zakres szkolenia, b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d)cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, e)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f)opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h)przewidziane sprawdziany i egzaminy. 3)Wykonawca musi wykorzystać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w § 69, ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 667). 4)Wykonawca, w przypadku ukończenia przez uczestnika szkolenia, musi wydać osobie bezrobotnej: a.zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zgodne z § 71 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 667), według wzoru Zamawiającego zawierające: a)numer z rejestru, b)imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c)nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d)formę i nazwę szkolenia, e)okres trwania szkolenia, f)miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, g)tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h)podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, na papierze kredowym matowym o gramaturze min. 150 g b.certyfikat według wzoru Zamawiającego i gdy Wykonawca jest do tego uprawniony: c.zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 662), d.oraz w przypadku osób, które uzyskają pozytywny wynik testu kwalifikacyjnego, świadectwo kwalifikacji zawodowej, zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 01 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1005). Ww. zaświadczenia i certyfikat powinny być wydane w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony. 6.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, nieposiadających prawa do stypendium, oraz osoby, które w trakcie szkolenia podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, po otrzymaniu pisemnej informacji (fax, e-mail lub inna forma) od Zamawiającego lub w przypadku otrzymania informacji o podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej od osoby biorącej udział w szkoleniu, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca może obciążyć zamawiającego kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza kosztów szkolenia. 7.Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes - format A-4 oraz długopis. 8.Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia także materiały dydaktyczne w formie drukowanej (minimum skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia). 9.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia przez cały czas szkolenia imiennej listy obecności, indywidualnej dla każdego uczestnika szkolenia i odrębnej za każdy miesiąc kalendarzowy, według wzoru Zamawiającego. Terminy przekazywania list obecności określi zawarta umowa szkoleniowa. 10.Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć serwis kawowy (herbatę, kawę, wodę, drobne ciastka) - nie dotyczy zajęć praktycznych. 11.Na zakończenie szkolenia Wykonawca musi przeprowadzić wśród uczestników szkolenia ankietę, według wzoru Zamawiającego, oceniającą dane szkolenie. 12.Wykonawca musi przed rozpoczęciem szkolenia oznakować pomieszczenia, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów realizowanych w latach 2014-2020, zamieszczonymi na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi. 13.Oznakowanie polegać będzie w szczególności na umieszczeniu znaku Funduszy Europejskich z nazwą Programu, znaku Unii Europejskiej z nazwą Europejskiego Funduszu Społecznego, a także informacji o fakcie realizacji projektu w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Wszystkie dokumenty sporządzane na potrzeby szkolenia (materiały szkoleniowe, korespondencja, listy obecności, protokół zakończenia szkolenia, dziennik zajęć, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, sala wykładowa - plakaty itp.) zostaną oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z wytycznymi, o których mowa w ust. 12. 14.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania przed rozpoczęciem szkolenia wszelkich materiałów promocyjno-informacyjnych w postaci plików oraz plakatów spełniających wymogi Unii Europejskiej w zakresie promocji i informacji. 15.Wykonawca zobowiązuje się do zarejestrowania szkolenia w internetowej bazie ofert szkoleniowych i bieżącego aktualizowania danych o szkoleniu. Szkolenie musi być zarejestrowane poprzez internetowy formularz elektroniczny dostępny na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl 16.Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie zgierskim (I)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie: - posiadanie przez wykonawcę wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych uprawnionych do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 149 z późn. zm.) prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy, aktualizowanego zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego na druku Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. - posiadanie przez Wykonawcę wpisu do Rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkoleniowe, o którym mowa w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.) prowadzonego przez wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o posiadaniu ww. wpisu sporządzonego na druku Zamawiającego stanowiącego Załącznik Nr 5a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie, przeszkolenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 grupy co najmniej 10 - o osobowej na szkoleniu obejmującym zagadnienia w zakresie podobnym do zakresu szkolenia będącego przedmiotem niniejszego zamówienia. Przez szkolenia o podobnym zakresie Zamawiający rozumie szkolenia kierowców w zakresie kwalifikacji wstępnej lub kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C lub D. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Załącznika Nr 6 do niniejszej specyfikacji oraz załączonych dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Na spełnienie warunku udziału w postępowaniu wymagane jest wykazanie jednego szkolenia spełniającego ww. warunki. Wykazane w przedmiotowym wykazie szkolenia w liczbie ponad jedno wymagane na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będą równocześnie stanowiły podstawę do ustalenia liczby szkoleń w kryterium oceny ofert - liczba przeszkolonych grup o podobnym zakresie. W przypadku szkoleń o szerszej tematyce, ale obejmujących swym zakresem tematycznym zagadnienia związane z przedmiotem niniejszego zamówienia, w odpowiednich kolumnach Wykazu wykonanych usług szkoleniowych należy podać nazwę bloku, modułu lub części szkolenia o tematyce odpowiadającej niniejszemu zamówieniu i liczbę godzin jaka była przeznaczona na tę tematykę. Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług szkoleniowych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi te zostały wykonane, na druku zamawiającego stanowiącym załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączonych dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający rozumie: a) Zapewnienie do realizacji teoretycznej części szkolenia pomieszczeń odpowiednio wyposażonych do jego przeprowadzenia, adekwatnych dla grupy dziesięcioosobowej, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz spełniające wszystkie wymogi określone przepisami z zakresu BHP. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie informacji zawartych w odpowiednim polu Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b)Dla celów realizacji zajęć praktycznych wykonawca musi dysponować pojazdami spełniającymi warunki, o których mowa w § 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 01 kwietnia 2010 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1005) w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy, w tym co najmniej jednym samochodem ciężarowym i jednym autobusem. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie informacji zawartych w Wykazie Pojazdów przeznaczonych do realizacji zajęć praktycznych wraz z oświadczeniem o dysponowaniu miejscem do realizacji zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych lub urządzeniem do symulowania jazdy w warunkach specjalnych, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, stanowiącym Załącznik Nr 15 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c)Dla celów realizacji zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych, Wykonawca musi dysponować miejscem przeznaczonym do jazdy w warunkach specjalnych spełniającym warunki, o których mowa w § 3, ust. 2, pkt 1 - 3 i ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 01 kwietnia 2010 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1005) w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy lub urządzeniem technicznym do symulowania jazdy w warunkach specjalnych o którym mowa w art.39g. ust. 11 pkt 2 ustawy z dnia 06 września 2001 o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.) posiadającym odpowiedni certyfikat wydany przez jednostkę akredytowaną w polskim systemie akredytacji. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie informacji zamieszczonych w załączniku Nr 15, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie posiadanie przez kadrę wykładowców kwalifikacji do prowadzenia danego szkolenia Kwalifikacje kadry dydaktycznej muszą być zgodne z art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.), Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonego do oferty Wykazu kadry dydaktycznej uczestniczącej w realizacji szkolenia, stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dla uznania, że wykonawca spełnia ten warunek, zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., na druku Zamawiającego stanowiącym załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - druk formularza ofertowego, Załącznik nr 2 - druk oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Załącznik nr 3 - druk oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Załącznik nr 5 - druk oświadczenia o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych uprawnionych do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych, Załącznik nr 5a - druk oświadczenia o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia. Załącznik nr 6 - druk wykazu wykonanych usług szkoleniowych, Załącznik nr 7 - druk wykazu kadry dydaktycznej uczestniczącej w realizacji szkolenia, Załącznik nr 8 - druk oświadczenia ofertowego, Załącznik nr 9 - druk preliminarza kosztów szkolenia, Załącznik nr 15 - wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji zajęć praktycznych wraz z oświadczeniem o dysponowaniu odpowiednim miejscem lub urządzeniem do symulowania jazdy w warunkach specjalnych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - udział kosztów bezpośrednich do łącznego kosztu szkolenia - 25
  • 3 - liczba przeszkolonych grup w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy szkoleniowej tylko w sytuacjach niedających się przewidzieć do dnia upływu terminu składania ofert lub do dnia zawarcia umowy w zakresach: 1)zmiany miejsca szkolenia, pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia zagwarantuje wszystkie podane w ofercie i zawartej umowie warunki lokalowe i wyposażenie w urządzenia, w tym dydaktyczne, nie gorsze niż określone w ofercie, na podstawie której zawarto umowę, zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek wykonawcy po uzyskaniu akceptacji zamawiającego. 2) zmiany terminu rozpoczęcia i w dalszej konsekwencji zakończenia szkolenia z przyczyn leżących po stronie zamawiającego polegających na braku możliwości skompletowania odpowiedniej do zawartej umowy liczby uczestników szkolenia. Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupzgierz.pl/zamówienia publiczne i bip.pupzgierz.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, pok. 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz Sekretariat I piętro od poniedziałku do piątku w godz. od 07:45 do 15:15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie jest częścią projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie zgierskim (I), realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.