Warszawa: Przetarg nieograniczony na wykonanie przeglądów i kalibracji wraz z utrzymaniem w sprawności aparatury na stacjach SOJP Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie (znak sprawy: 9/PN/2016)
Numer ogłoszenia: 165519 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie , ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6510707 w. 2008, faks 022 6510676.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie przeglądów i kalibracji wraz z utrzymaniem w sprawności aparatury na stacjach SOJP Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie (znak sprawy: 9/PN/2016).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i kalibracji wraz z utrzymaniem w sprawności aparatury na stacjach SOJP Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie. Zamówienie zostało podzielone na 8 części: Zadanie 1 - Przegląd i kalibracja analizatorów gazowych do pomiarów jakości powietrza Zadanie 2 - Przegląd i kalibracja analizatorów BTX Zadanie 3 - Przegląd i kalibracja manualnych poborników pyłu Zadanie 4 - Przegląd i kalibracja Airpointera (kompaktowego systemu do pomiarów jakości powietrza) Zadanie 5 - Przegląd i kalibracja analizatora rtęci Zadanie 6 - Przegląd i kalibracja zestawów kalibracyjnych zero/span Zadanie 7 - Przegląd i kalibracja analizatorów ciągłego pomiaru pyłów Zadanie 8 - Przegląd i kalibracja wzorców wyższego rzędu zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia tego warunku, Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej a) na zadanie 1 - co najmniej dwa zamówienia (umowy) o wartości co najmniej 15 000 zł brutto każde, polegające na wykonaniu usług przeglądu i kalibracji analizatorów gazowych do pomiarów jakości powietrza; b) na zadanie 2 - co najmniej jedno zamówienie (umowę) o wartości co najmniej 5 000 zł brutto, polegające na wykonaniu usług przeglądu i kalibracji analizatora/ów benzenu oraz generatora/ów wodoru i powietrza zerowego, służących do monitoringu powietrza; c) na zadanie 3 - co najmniej jedno zamówienie (umowę) o wartości co najmniej 3 000 zł brutto, polegające na wykonaniu usług przeglądu i kalibracji manualnych poborników pyłu służących do monitoringu powietrza; d) na zadanie 4 - co najmniej jedno zamówienie (umowę) o wartości co najmniej 1 500 zł brutto, polegające na wykonaniu usług przeglądu i kalibracji analizatora/ów służącego/służących do monitoringu powietrza; e) na zadanie 5 - co najmniej jedno zamówienie (umowę) o wartości co najmniej 1 500 zł brutto, polegające na wykonaniu usług przeglądu i kalibracji analizatora/ów rtęci służącego/służących do monitoringu powietrza; f) na zadanie 6 - co najmniej jedno zamówienie (umowę) o wartości co najmniej 5 000 zł brutto, polegające na wykonaniu usług serwisowych zestawów kalibracyjnych zero/span i/lub usług przeglądu i kalibracji analizatorów gazowych do pomiarów jakości powietrza służących do monitoringu powietrza; g) na zadanie 7 - co najmniej jedno zamówienie (umowę) o wartości co najmniej 2 000 zł brutto, polegające na wykonaniu usług serwisowych analizatorów ciągłego pomiaru pyłów służących do monitoringu powietrza; h) na zadanie 8 - co najmniej jedno zamówienie (umowę) o wartości co najmniej 1 000 zł brutto, polegające na wykonaniu usług serwisowych wzorców wyższego rzędu służących do monitoringu powietrza; Wykonawca musi przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia tego warunku, Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) Na zadanie 1 - dysponować minimum dwoma serwisantami, którzy zostaną skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia, z których każdy posiada minimum 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych sprzętu do analizatorów gazowych do pomiarów jakości powietrza. Oddelegowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoby muszą posiadać odpowiednie doświadczenie, tj.: Każda z osób powinna w stosunku do każdego urządzenia wymienionego w rozdziale II SIWZ (dla zadania 1): odbyć przeszkolenie u producenta urządzenia z jego obsługi serwisowej lub wykonać wcześniej usługę jego serwisowania. b) Na zadanie 2 - dysponować minimum jednym serwisantem, który zostanie skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającym minimum 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych analizatorów BTX, Oddelegowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoba musi posiadać odpowiednie doświadczenie, tj.: powinna w stosunku do każdego urządzenia wymienionego w rozdziale II SIWZ (dla zadania 2): odbyć przeszkolenie u producenta urządzenia z jego obsługi serwisowej lub wykonać wcześniej usługę jego serwisowania. c) Na zadanie 3 - dysponować minimum jednym serwisantem, który zostanie skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadający minimum 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych poborników manualnych służących do monitoringu powietrza. Oddelegowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoba musi posiadać odpowiednie doświadczenie, tj.: powinna w stosunku do każdego pobornika wymienionego w rozdziale II SIWZ (dla zadania 3): odbyć przeszkolenie u producenta urządzenia z jego obsługi serwisowej lub wykonać wcześniej usługę jego serwisowania. d) Na zadanie 4 - dysponować minimum jednym serwisantem, który zostanie skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającym minimum 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych Airpointera (kompaktowego systemu do pomiarów jakości powietrza). Oddelegowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoba musi posiadać odpowiednie doświadczenie, tj.: powinna w stosunku do Airpointera (kompaktowego systemu do pomiarów jakości powietrza) wymienionego w rozdziale II SIWZ (dla zadania 4): odbyć przeszkolenie u producenta urządzenia z jego obsługi serwisowej lub wykonać wcześniej usługę jego serwisowania. e) Na zadanie 5 - dysponować minimum jednym serwisantem, który zostanie skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającym minimum 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych analizatora rtęci. Oddelegowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoba musi posiadać odpowiednie doświadczenie, tj.: powinna w stosunku do modelu analizatora rtęci wymienionego w rozdziale II SIWZ (dla zadania 5): odbyć przeszkolenie u producenta urządzenia z jego obsługi serwisowej lub wykonać wcześniej usługę jego serwisowania. f) Na zadanie 6 - dysponować minimum jednym serwisantem, który zostanie skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadający minimum 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych zestawów kalibracyjnych zero/span służących do monitoringu powietrza. Oddelegowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoba musi posiadać odpowiednie doświadczenie, tj.: powinna w stosunku zestawów kalibracyjnych zero/span wymienionych w rozdziale II SIWZ (dla zadania 6): odbyć przeszkolenie u producenta urządzenia z jego obsługi serwisowej lub wykonać wcześniej usługę jego serwisowania. g) Na zadanie 7 - dysponować minimum jednym serwisantem, który zostanie skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadający minimum 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych analizatorów ciągłego pomiaru pyłów służących do monitoringu powietrza. Oddelegowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoba musi posiadać odpowiednie doświadczenie, tj.: powinna w stosunku analizatorów ciągłego pomiaru pyłów wymienionych w rozdziale II SIWZ (dla zadania 7): odbyć przeszkolenie u producenta urządzenia z jego obsługi serwisowej lub wykonać wcześniej usługę jego serwisowania. h) Na zadanie 8 - dysponować minimum jednym serwisantem, który zostanie skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadający minimum 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych wzorców wyższego rzędu służących do monitoringu powietrza. Oddelegowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoba musi posiadać odpowiednie doświadczenie, tj.: powinna w stosunku do wzorców wyższego rzędu wymienionych w rozdziale II SIWZ (dla zadania 8): odbyć przeszkolenie u producenta urządzenia z jego obsługi serwisowej lub wykonać wcześniej usługę jego serwisowania. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (serwisantów), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór zawiera załącznik nr 4). Dla każdego Zadania Wykonawca winien złożyć oddzielny wykaz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia tego warunku, Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz oferty, wraz z zawartymi nim oświadczeniami, którego wzór zawiera Rozdział III SIWZ. Dokumenty potwierdzające, że dokumentację przetargową podpisała osoba do tego umocowana.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Przedłużenie gwarancji na utrzymanie w sprawności urządzeń - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy dopuszczalna będzie w granicach dopuszczonych przez ustawę Prawo zamówień publicznych w art. 144 ust. 1. Zamawiający przewiduje, iż zmiany umowy mogą zachodzić w przypadkach wskazanych w Ogólnych Warunkach Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie, Ul. Bartycka 110 A, 00-716 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie, Ul. Bartycka 110 A, 00-716 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa wideoskopów
- Naprawy, kalibracje i wzorcowania / legalizacje urządzeń pomiarowych (13 zadań częściowych)
- SZPiFP-33-24 Świadczenie usług na policyjnych urządzeniach pomiarowych
- OBSŁUGA SERWISOWA URZĄDZEŃ DO POMIARU STĘŻENIA ALKOHOLU W WYDYCHANYM POWIETRZU ORAZ URZĄDZEŃ DO POMIARU PRĘDKOŚCI PORUSZAJĄCYCH SIĘ POJAZDÓW
- Usługi w zakresie przeglądów technicznych, adiustacji, kalibracji oraz napraw urządzeń do wstępnego badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu oraz analizatorów spalin
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.