eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Nowy Targ: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu.
Numer ogłoszenia: 165469 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ , ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu. 2. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim w ramach przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zadania pn.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu i znajduje się na stronach internetowych Urzędu Miasta Nowy Targ pod adresem: http://www.nowytarg.pl/jb_wys_dane.php?zm=5040&zm_art=1 3. Przedmiot zamówienia na pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu obejmuje wszystkie czynności związane z realizacją w/w zadania od wprowadzenia na plac budowy wykonawcy robót po uczestnictwo we wszelkich niezbędnych czynnościach, aż do wygaśnięcia terminów rękojmi wynoszących 60 miesięcy na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały z wyłączeniem poziomego oznakowania drogowego dla którego gwarancja wynosi 12 miesięcy. 4. Inspektor nadzoru zabezpieczy nadzór nad robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: 1/ drogowej, 2/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 5. Inspektor nadzoru inwestorskiego poprzez złożoną ofertę potwierdza, że zapoznał się z zakresem nadzorowanych robót oraz, że wycenił wszystkie elementy usługi niezbędne do jej kompleksowego wykonania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Inspektor za efekt podwykonawstwa lub jego zaniechanie odpowiada jak za działanie własne. 7. Do obowiązków inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określonych w art. 25, art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz 1409) wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy. 8. Ponadto inspektor nadzoru zobowiązany jest do: 1/ wykonywania czynności nadzoru zgodnie z : a) Prawem budowlanym (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 1409), b) Prawem zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), c) umową, sztuką budowlaną i innymi obowiązującymi przepisami prawa. 2/ pobytu na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, każdy pobyt na budowie w czasie prowadzonych robót ma być potwierdzony wpisem ustaleń do dziennika budowy. Dodatkowo inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do przybycia na budowę na wezwanie zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby w terminie 3 godz. od telefonicznego powiadomienia (godziny rozliczane będą w ramach standardowego czasu pracy 700-1500). Zamawiający naliczy kary umowne w przypadku przekroczenia terminu godzin stawienia się na wezwanie telefoniczne, 3/ w razie konieczności codziennego telefonicznego kontaktu z zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, 4/ kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo, bezwzględnie obowiązującymi przepisami w tym BHP, p.poż. oraz sztuką budowlaną, 5/ udzielania wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, 6/ wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 7/ organizacji oraz przewodniczenia naradom technicznym na budowie dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, sporządzanie na bieżąco protokołu z narad i przekazywanie jego kopi zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad, 8/ monitorowania postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowania zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót. Powiadamiania zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy, 9/ dopuszczania materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i / lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z projektem lub równoważnych (po jednoczesnym zaakceptowaniu materiałów równoważnych przez projektantów i zamawiającego), 10/ zatwierdzania receptur i technologii wykonania proponowanych przez wykonawcę robót, 11/ zgłaszania projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub zamawiającego do rozwiązań projektowych i dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień przy równoczesnym informowaniu zamawiającego i jego udziale w podejmowanych ustaleniach. 12/ wnioskowania o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta i zamawiającego na te zmiany z zachowaniem zasady nie wykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 13/ informowania zamawiającego i uzyskanie jego akceptacji w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu inwestycji, 14/ żądania od wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt wykonawcy robót, 15/ w razie konieczności określenia zakresu wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów przez niezależnego inspektora, 16/ zatwierdzania w uzgodnieniu z zamawiającym rysunków wykonawczych warsztatowych sporządzanych przez wykonawcę robót, 17/ weryfikowania w uzgodnieniu z zamawiającym rysunków powykonawczych sporządzanych przez wykonawcę robót, 18/ kontrolowania wykonanych robót i powiadomienia wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, 19/ poświadczania usunięcia przez wykonawcę robót stwierdzonych wad, 20/ przygotowania do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót przez sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów, wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót i uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, 21/ poświadczenia terminu zakończenia robót, 22/ zweryfikowania operatu kolaudacyjnego pod kątem jego kompletności i prawidłowości, 23/ rozliczenia umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia lub zerwania przez jakąkolwiek ze stron, 24/ wystawiania wszelkich dokumentów niezbędnych podczas realizacji inwestycji i wymaganych przez zamawiającego, 25/ udziału w rozwiązywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji, 26/ udzielania w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania wykonawcy robót, 27/ wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy, 28/ zaopiniowanie propozycji wykonawcy robót odnośnie zmiany kierownika budowy na inną osobę niż wskazana w ofercie wykonawcy, 29/ wspierania zamawiającego w negocjacjach dotyczących roszczeń i sporów z wykonawcą robót, 30/ określenia zakresu usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie, 31/ wnioskowania do zamawiającego o przywołanie nadzoru autorskiego, 32/ zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt transportu w celu realizacji czynności nadzoru inwestorskiego wynikających z umowy, 33/uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym pogwarancyjnym oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 9. Inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest uprawniony do podejmowania samodzielnie decyzji niosących skutki finansowe dla zamawiającego. 10. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 11. Rozliczenie pomiędzy stronami za wykonane roboty będzie następować sukcesywnie po złożeniu w siedzibie zamawiającego faktur wystawionych przez inspektora nadzoru inwestorskiego na podstawie protokołów częściowych odbioru czynności nadzoru inwestorskiego w wysokości proporcjonalnej do wartości zrealizowanych robót budowlanych. Maksymalna wysokość wszystkich wystawionych faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wartości wynagrodzenia ryczałtowego. Pozostała część kwoty zostanie wypłacona po ostatecznym, protokolarnym odbiorze robót i rozliczeniu robót na podstawie protokołu końcowego odbioru czynności nadzoru inwestorskiego. 12. W przypadku zatrudnienia podwykonawców obowiązek zapłaty tym podwykonawcom spoczywa na inspektorze nadzoru inwestorskiego. Ostateczna zapłata wynagrodzenia dla inspektora nadzoru inwestorskiego głównego zostanie uregulowana dopiero wtedy, gdy wywiąże się on ze wszystkich swoich zobowiązań finansowych względem podwykonawców. Faktura inspektora nadzoru inwestorskiego obejmująca prace, których wykonanie zostało powierzone podwykonawcom zostanie uregulowana przez zamawiającego po dostarczeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego oświadczenia podwykonawcy o otrzymaniu wszystkich należności z tytułu wykonywanych robót. 13. Nie dostarczenie w/w oświadczenia uprawnia zamawiającego do wstrzymania płatności inspektorowi nadzoru inwestorskiego do czasu otrzymania przedmiotowego oświadczenia. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia z powodu nieprecyzyjnej wyceny zamówienia przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 15. Inspektorowi nadzoru inwestorskiego nie wolno wykorzystywać we własnym interesie rzeczy i praw zamawiającego. 16. Inspektorowi nadzoru inwestorskiego nie wolno wydawać wykonawcy poleceń wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych nie objętych umową o roboty budowlane, bez pisemnej zgody zamawiającego inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest upoważniony do wprowadzania zmian w zakresie realizacji nadzorowanej inwestycji. 17. Zamawiający zobowiązuje się współdziałać z inspektorem nadzoru inwestorskiego celem umożliwienia mu należytego wywiązania się z powierzonych czynności, a w szczególności udzielać mu informacji i wyjaśnień oraz udostępniać potrzebne dokumenty. 18. Zamawiający przekaże inspektorowi nadzoru protokolarnie dokumentację projektową po podpisaniu umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z decyzjami pozwolenia na budowę i potwierdzeniem nie wnoszenia sprzeciwu w przypadku zgłoszenia robót, którą inspektor zobowiązany jest zwrócić po zakończeniu i rozliczeniu robót. 19. Z uwagi na ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, zostaną wyznaczeni koordynatorzy każdej ze stron procesu inwestycyjnego. 20. Inspektor nadzoru ponosi odpowiedzialność wobec zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. 21. Inspektor nadzoru inwestorskiego ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, jeżeli nie zostały one wcześniej zaakceptowane przez zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług związanych z nadzorowaniem robót polegających na budowie dróg, placów i uzbrojenia terenu odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia lub podobnych na łączną kwotę co najmniej 2 500 000,00 zł oraz wykazać, że co najmniej dwie najważniejsze z tych usług zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie przy realizacji niniejszego zamówienia osobami do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach: a) drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale XVIII ust. 6 pkt 3 SIWZ, oraz inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty umożliwiający identyfikację i zgodność podpisu na ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 144 ustawy zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1. Zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody. 2. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 3. Zmiany danych teleadresowych wykonawcy, nazwy wykonawcy, osób reprezentujących firmę, - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, 4. Zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego. 5. Ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ, Sekretariat Burmistrza pok. nr 101, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SIWZ. 4. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 5.Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 1/ rozpoczęcie - od daty podpisania umowy, 2/ zakończenie planowane - 31 październik 2015 r inspektor nadzoru związany będzie umową do końcowego odbioru robót i ich ostatecznego rozliczenia finansowego, a także do końca okresu gwarancyjnego obejmującego nadzorowane roboty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.