Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Ełk: Wykonanie utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Ełk oraz Funduszu Sołeckiego.
Numer ogłoszenia: 165415 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ełk , ul. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 619 45 00, faks 87 619 45 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Ełk oraz Funduszu Sołeckiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 18 zadań: 1) Zadanie 1 - Przebudowa drogi osiedlowej w miejscowości Wityny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1, 7, 8 i 9 do SIWZ. 2) Zadanie 2 - Wykonanie parkingu z kostki cementowej w miejscowości Bajtkowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 3) Zadanie 3 - Budowa chodnika od drogi 667 w miejscowości Bajtkowo w kierunku miejscowości Śniepie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 4) Zadanie 4 - Wykonanie chodnika dla pieszych w miejscowości Barany w kierunku do szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1, 10 i 11 do SIWZ. 5) Zadanie 5 - Budowa chodnika we wsi Białojany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1, 12 i 13 do SIWZ. 6) Zadanie 6 - Podniesienie i utwardzenie terenu wokół wiaty przystankowej we wsi Zdunki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 7) Zadanie 7 - Budowa chodnika z kostki brukowej w Borkach na drodze gminnej, działka nr 40. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 8) Zadanie 8 - Ułożenie kostki brukowej pod wiatą w Buczkach na działce nr 125. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 9) Zadanie 9 - Utwardzenie kostką brukową drogi gminnej w Chełchach, działka nr 25 i 42. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 10) Zadanie 10 - Utwardzenie terenu kostką brukową na przystankach w Kałęczynach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 11) Zadanie 11 - Wykonanie nawierzchni kostką brukową - plac do gry w koszykówkę w Krokociach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 12) Zadanie 12 - Wykonanie chodnika z kostki chodnikowej w Mrozach Wielkich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 13) Zadanie 13 - Zakup i położenie kostki brukowej pod wiatą i przy koszu do koszykówki w Płocicznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 14) Zadanie 14 - Zabezpieczenie skarpy przy placu zabaw w Przykopce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 15) Zadanie 15 - Wykonanie remontu chodnika przy blokach w miejscowości Regielnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 16) Zadanie 16 - Wykonanie chodnika z kostki brukowej w Rymkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 17) Zadanie 17 - Wykonanie chodnika z kostki brukowej w Suczkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 18) Zadanie 18 - Wykonanie chodnika na ul. Szkolnej w Woszczelach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 34.95.33.00 - Chodniki 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w przypadku: 1) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT określonej zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. nr 177, poz. 1054 z późn. zm.) i będzie ona zmieniana w przypadku urzędowej zmiany w trakcie realizacji zamówienia, 2) wprowadzenia oraz zmiany podwykonawców w trakcie trwania umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ełku, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ełku, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- "Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny szpitalnej oraz odzieży roboczej i ochronnej wraz z transportem na potrzeby ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o. o."
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo -Wypoczynkowego Malinówka
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
- Przebudowa drogi gminnej nr 104930D- ul. Szkolna w Wiszni Małej
- Remont drogi nr 120615D w Mokronosie Górnym
- Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Pysznica na dz. o nr ewid. 2483, 2507 Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Jastkowice na dz. o nr ewid. 3224/2
- Przebudowa ulicy Słowackiego wraz z budową kanalizacji deszczowej
więcej: Chodniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.