eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Wykonanie utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Ełk oraz Funduszu Sołeckiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Ełk: Wykonanie utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Ełk oraz Funduszu Sołeckiego.
Numer ogłoszenia: 165415 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ełk , ul. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 619 45 00, faks 87 619 45 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Ełk oraz Funduszu Sołeckiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 18 zadań: 1) Zadanie 1 - Przebudowa drogi osiedlowej w miejscowości Wityny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1, 7, 8 i 9 do SIWZ. 2) Zadanie 2 - Wykonanie parkingu z kostki cementowej w miejscowości Bajtkowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 3) Zadanie 3 - Budowa chodnika od drogi 667 w miejscowości Bajtkowo w kierunku miejscowości Śniepie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 4) Zadanie 4 - Wykonanie chodnika dla pieszych w miejscowości Barany w kierunku do szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1, 10 i 11 do SIWZ. 5) Zadanie 5 - Budowa chodnika we wsi Białojany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1, 12 i 13 do SIWZ. 6) Zadanie 6 - Podniesienie i utwardzenie terenu wokół wiaty przystankowej we wsi Zdunki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 7) Zadanie 7 - Budowa chodnika z kostki brukowej w Borkach na drodze gminnej, działka nr 40. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 8) Zadanie 8 - Ułożenie kostki brukowej pod wiatą w Buczkach na działce nr 125. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 9) Zadanie 9 - Utwardzenie kostką brukową drogi gminnej w Chełchach, działka nr 25 i 42. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 10) Zadanie 10 - Utwardzenie terenu kostką brukową na przystankach w Kałęczynach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 11) Zadanie 11 - Wykonanie nawierzchni kostką brukową - plac do gry w koszykówkę w Krokociach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 12) Zadanie 12 - Wykonanie chodnika z kostki chodnikowej w Mrozach Wielkich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 13) Zadanie 13 - Zakup i położenie kostki brukowej pod wiatą i przy koszu do koszykówki w Płocicznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 14) Zadanie 14 - Zabezpieczenie skarpy przy placu zabaw w Przykopce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 15) Zadanie 15 - Wykonanie remontu chodnika przy blokach w miejscowości Regielnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 16) Zadanie 16 - Wykonanie chodnika z kostki brukowej w Rymkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 17) Zadanie 17 - Wykonanie chodnika z kostki brukowej w Suczkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ. 18) Zadanie 18 - Wykonanie chodnika na ul. Szkolnej w Woszczelach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 10 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 34.95.33.00 - Chodniki 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w przypadku: 1) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT określonej zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. nr 177, poz. 1054 z późn. zm.) i będzie ona zmieniana w przypadku urzędowej zmiany w trakcie realizacji zamówienia, 2) wprowadzenia oraz zmiany podwykonawców w trakcie trwania umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ełku, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ełku, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.