Łódź: 1. Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Tuwima 22/26
90-002 Łódź
NIP 725-000-55-74
tel.: 42 664 37 52; faks: 42 664 37 50.
Numer ogłoszenia: 165375 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Tuwima 22/26, 90-002 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6643751, faks 0-42 6643750.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.larr.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Tuwima 22/26 90-002 Łódź NIP 725-000-55-74 tel.: 42 664 37 52; faks: 42 664 37 50..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i usługa wdrożenia Zintegrowanego Systemu do Zarządzania dla Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. składający się z następujących modułów: Finanse - Księgowość Środki Trwałe Kadry i Płace Zarządzanie Projektami Zarządzanie Nieruchomościami Obieg dokumentów - Workflow Raporty i Rachunkowość Zarządcza Moduły wchodzące w skład systemu mają być zintegrowane. Ich integralność oznacza płynną, automatyczną, elektroniczną wymianę informacji oraz danych pomiędzy modułami wchodzącymi w skład systemu bez konieczności wielokrotnego wprowadzania danych manualnie. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 do SIWZ, warunki realizacji zamówienia określone zostały w Załączniku nr 9 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć wyłącznie ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia. Oznaczenie kodu wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48442000-8 pakiety oprogramowania do systemów finansowych 48443000-5 pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości 48900000-7 różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 72263000-6 usługi wdrażania oprogramowania 72267000-4 usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.44.20.00-8, 48.44.30.00-5, 48.90.00.00-7, 72.26.30.00-6, 72.26.70.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na podstawie art. 22 ust. 1 pkt.1 Ustawy PZP. Na podstawie oświadczeń wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia -na podstawie art.22 ust.1 pkt.2 ustawy PZP. Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje: co najmniej trzy usługi wraz z uruchomieniem i wdrożeniem zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie objętej przedmiotem zamówienia, o wartości /usługi wraz z uruchomieniem i wdrożeniem/ nie mniej niż 300 tys. złotych brutto każda w zakresie. Usługa, uruchomienie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego musi obejmować jednocześnie następujące funkcjonalności /moduły/: Finanse - Księgowość Środki Trwałe Kadry i Płace co najmniej jedną usługę wraz z uruchomieniem i wdrożeniem zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania nieruchomościami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie art.22 ust.1 pkt.3 ustawy PZP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie art.22 ust.1 pkt.3 ustawy PZP. Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują co najmniej: jedną osobą posiadającą doświadczenie w charakterze Kierownika Projektu, w co najmniej pięciu wdrożeniach zaoferowanego przez Wykonawcę Zintegrowanego Systemu Informatycznego do Zarządzania, każde na co najmniej 300 tys. zł brutto oraz posiadającego znajomość przynajmniej jednej metodyki zarządzania projektami potwierdzoną posiadaniem zaświadczenia lub certyfikatu: Prince2 lub PMBoK lub IPMA lub równoważnego. Zespołem konsultantów wdrożeniowych przypisanych do tego projektu w liczbie min. 5 osób z co najmniej 3-letnim doświadczeniem wdrożeniowym każda, gwarantującym realizację wdrożenia równolegle w kilku obszarach /modułach/ tego wdrożenia. Każda z tych osób powinna się wykazać doświadczeniem w udziale przy co najmniej trzech wdrożeniach obszaru /modułu/ funkcjonalności do którego została przypisana.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie art.22 ust.1 pkt.4 ustawy PZP. Wykonawca musi udokumentować swoją sytuację ekonomiczną i finansową poprzez: Wykazanie obrotu w wysokości minimum 1 mln złotych w każdym (roku) z 3 ostatnich lat obrachunkowych, a jeśli okres prowadzenia działalności przez niego jest krótszy, to w tym okresie Wykonawca musi wykazać się obrotem w wysokości 1 mln złotych za każdy rok, w którym prowadził działalność / a w przypadku okresu obrachunkowego krótszego niż rok - proporcjonalnie mniej/. Wykazanie, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 250 tysięcy złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oferta, pełnomocnictwo jeżeli konieczne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Stopień spełnienia przez oferowany system wymagań funkcjonalnych określonych w Arkuszu Funkcjonalności Systemu. - 40
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.larr.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego:
Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Tuwima 22/26
90-002 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Tuwima 22/26 90-002 Łódź, sekretariat VII p.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla jednostek garnizonu łódzkiego
- "Wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi"
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2024 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z prawem opcji
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia casco jachtów i OC użytkownika oraz ubezpieczenie pojazdów Uniwersytetu Łódzkiego
- Umowa ramowa na sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali i budynków stanowiących zasób Gminy Miasta Łódź.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie rutera brzegowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Zakup z dostawą nowych licencji na oprogramowanie Microsoft Windows Server 2022
- Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW (EOD), W TYM PORTAL PRACOWNICZY I ELEKTRONICZNA AKCEPTACJA FAKTUR (EAF)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.