eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaszczów › Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zimnie i dostawa wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Nabrożu-Kolonii w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Łaszczów: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zimnie i dostawa wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Nabrożu-Kolonii w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Numer ogłoszenia: 165163 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaszczów , ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów, woj. lubelskie, tel. 084 6611505, faks 084 6611505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/laszczow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zimnie i dostawa wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Nabrożu-Kolonii w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie Nr 1 Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zimnie. Zakres robót obejmuje: wykonanie podbudowy i nawierzchni placów zabaw oraz ciągów komunikacyjnych, ogrodzeń, zieleni, elementy małej architektury ( elementy wyposażenia placów zabaw ). Pełny zakres zamówienia określają załączone: przedmiar ( załącznik nr 7 do SIWZ), projekt budowlano-wykonawczy (załącznik nr 8 do SIWZ), oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ). Wykonawca obowiązany jest sprawdzić plac budowy, zabezpieczyć ten plac we własnym zakresie i uwzględnić w cenie poniesione z tego tytułu koszty. Wykonawca wykona wszystkie niezbędne prace pomiarowe i dokona inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych robót. Zadanie Nr 2 Dostawa wyposażenia sanitarnego. Ilości i rodzaje zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ) Zadanie Nr 3 Dostawa mebli. Ilości i rodzaje zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ) Zadanie Nr 4 Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych. Ilości i rodzaje zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ) Zadanie Nr 5 Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, komputerowego i sprzętu do utrzymania czystości. Ilości i rodzaje zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ) 2. Każde z zadań stanowi odrębną część zamówienia. 3. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego transportem własnym do magazynu Zamawiającego i uwzględnić w cenie poniesione z tego tytułu koszty. Miejscem spełnienia świadczenia jest Urząd Miejski w Łaszczowie. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia u Zamawiającego ponosi Zamawiający we własnym zakresie. 4.Materiały dydaktyczne muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 ze zm.). 5. Użyte nazwy w SIWZ służą uszczegółowieniu opisu przedmiotu zamówienia z dopuszczeniem zastosowania równoważnych jakościowo materiałów i produktów. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 36.53.52.00-2, 45.40.00.00-1, 45.26.20.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.27.10-5, 45.34.20.00-6, 44.41.10.00-4, 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 32.30.00.00-6, 39.71.30.00-3, 30.20.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin zakończenia robót budowlanych może ulec zmianie w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót w dłuższym okresie czasu, c) wystąpienia konieczności usunięcia błędów, uzupełnień bądź wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej powodujących przestoje w robotach budowlanych, d) realizacji robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych wynikających ze zmiany przepisów prawa, e) zmian będących następstwem działania organów administracyjnych, f) wystąpienia robót dodatkowych uniemożliwiających zakończenie robót w przyjętym terminie, g) wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych, terenowych, wodnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/laszczow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łaszczowie. ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów, pok. nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łaszczowie. ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów, pok. nr 14..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zimnie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - wykonanie podbudowy i nawierzchni placów zabaw oraz ciągów komunikacyjnych, ogrodzeń, zieleni - elementy małej architektury ( elementy wyposażenia placów zabaw ). Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 45233000-9, 45400000-1, 45262000-1, 45111200-0, 45112710-5, 36535200-2, 45342000-6 Pełny zakres zamówienia określają załączone: przedmiar ( załącznik nr 7 do SIWZ), projekt budowlano-wykonawczy (załącznik nr 8 do SIWZ), oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ). Wykonawca obowiązany jest sprawdzić plac budowy, zabezpieczyć ten plac we własnym zakresie i uwzględnić w cenie poniesione z tego tytułu koszty. Wykonawca wykona wszystkie niezbędne prace pomiarowe i dokona inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 36.53.52.00-2, 45.40.00.00-1, 45.26.20.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.27.10-5, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia sanitarnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości i rodzaje zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości i rodzaje zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości i rodzaje zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, komputerowego i sprzętu do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości i rodzaje zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.30.00.00-6, 39.71.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.