To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-13
Kalisz: Remont 8 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części
Numer ogłoszenia: 165131 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255426 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 8 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont 8 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części : Część 1 (1 lokal):Remont lokalu nr 25 w budynku mieszkalnym przy ul. Szkolnej 4. Część 2 (2 lokale) :Remont lokalu nr 15 w budynku mieszkalnym przy ul. Harcerskiej 10; Remont lokalu nr 28 w budynku mieszkalnym przy ul. Podmiejskiej 2. Część 3 (1 lokal) :Remont lokali nr 24 w budynku mieszkalnym przy ul. Grodzkiej12-14. Część 4 (1 lokal) :Remont lokalu nr 21 w budynku mieszkalnym przy ul. Złotej 35. Część 5 (1 lokal) :Remont lokalu nr 2 w budynku mieszkalnym przy ul. Ciasnej 2. Część 6 (1 lokal) :Remont lokalu nr 9 w budynku mieszkalnym przy ul. Babina 1. Część 7 (1 lokal) :Remont lokalu nr 35 w budynku mieszkalnym przy ul. Hożej 16. 3.2.Zakres prac obejmuje między innymi : a)roboty tynkarsko-malarskie, b)wymiana stolarki okiennej (Szkolna 4/25, Złota 35/21, Ciasna 2/2, Babina 1/9), c)wymiana stolarki drzwiowej (Szkolna 4/25, Harcerska10/15, Grodzka 12-14/24, Złota 35/21, Ciasna 2/2, Babina 1/9,Hoża 16/35) d)remont podłóg, e)roboty zduńskie (Złota 35/21), f)dobudowa przewodu wentylacyjnego (Babina 1/9), g)roboty instalacyjne wod.- kan., h)roboty instalacyjne gazowe (Szkolna 4/25, Grodzka 12-14/24, Złota 35/21, Ciasna 2/2,Babina 1/9, Hoża 16/35), i)ogrzewanie gazowe etażowe (Szkolna 4/25, Grodzka 12-14/24), j)roboty instalacyjne elektryczne, k)wywóz materiałów z remontu wraz z utylizacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ : a)przedmiar robót - zał. nr 5 -12 b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 13. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu prac oraz innych czynności wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik do SIWZ. W przypadku gdy zakres robót obejmuje instalację gazową, protokół próby szczelności instalacji gazu winien być podpisany przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości oraz rozszerzonej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, okres gwarancji dla urządzeń - wg gwarancji udzielanych przez producentów, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000,00 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont lokalu nr 25 w budynku mieszkalnym przy ul. Szkolnej 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALATORSTWO SANITARNE, GAZOWE I OGRZEWANIA WIESŁAW KLUCZNIK
jakie przetargi wygrała firma
INSTALATORSTWO SANITARNE, GAZOWE I OGRZEWANIA WIESŁAW KLUCZNIK
- Instalatorstwo Sanitarne, Gazowe i Ogrzewania Wiesław Klucznik, Cienia Trzecia 6, 62-860 Opatówek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49316,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43762,87
Oferta z najniższą ceną: 43762,87 / Oferta z najwyższą ceną: 513652,52
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonanie usługi streamingowej podczas IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa probówek i sprzętu jednorazowego użytku do badań laboratoryjnych dla RCKiK w Kaliszu (część1-2)
- Dostawa bielizny operacyjnej
- Wydanie monografii naukowych
- Mury średniowiecznego Kalisza - rewaloryzacja piastowskich fortyfikacji obronnych miasta lokacyjnego - relikt zamku kazimierzowskiego.
- Wykonanie usługi cateringu podczas IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
więcej: Wznoszenie pieców »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.