eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › ZAKUP I DOSTAWA POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH - nr postępowania 49/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Radom: ZAKUP I DOSTAWA POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH - nr postępowania 49/16
Numer ogłoszenia: 165005 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH - nr postępowania 49/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa: Zadanie nr 1 dwóch sztuk pojazdów osobowych o podwyższonych parametrach przeznaczonych pod adaptacje na pojazd RD Video w specjalizowanej policyjnej wersji nieoznakowany wraz z usługą przeglądów gwarancyjnych (okresowych) Zadanie nr 2 jednej sztuki pojazdu osobowego kombi-Van/MPV w specjalizowanej policyjnej wersji oznakowany wraz z usługą przeglądów gwarancyjnych (okresowych) 3.1. Zamawiający planuje możliwość w ramach prawa opcji zakupienia dodatkowego pojazdu wraz ze świadczeniem usług przeglądów gwarancyjnych (okresowych):w zakresie Zadania nr 1 w ilości jednej sztuki tj. pojazdu osobowego o podwyższonych parametrach przeznaczonych pod adaptacje na pojazd RD Video w specjalizowanej policyjnej wersji nieoznakowany wraz z usługą przeglądów gwarancyjnych (okresowych). Cena pojazdu wraz z przeglądami gwarancyjnymi (okresowymi) zakupionego w ramach prawa opcji będzie identyczna jak cena pojazdów i przeglądów gwarancyjnych (okresowych) zakupionych w zamówieniu podstawowym. 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: dla Zadania nr 1 załącznik nr 1A, dla Zadania nr 2 załącznik nr 1B. 2.Wszystkie dostarczane pojazdy (w ramach poszczególnych zadań) będą tej samej marki, modelu i wersji wyposażeniowej. 3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostawy pojazdów wraz z wyposażeniem określonym w SIWZ. b) uzgadniania na bieżąco z Zamawiającym sposobu i miejsca montażu w pojeździe wyposażenia, a w szczególności: instalacji zasilania urządzeń łączności radiowej, urządzeń do pomiaru zużycia paliwa, instalacji antenowych, innego specjalistycznego sprzętu służbowego (np. terminal mobilny), c) udzielania konsultacji w zakresie napraw pojazdów, w tym porad technicznych związanych z ich eksploatacją i naprawą. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy: a) były fabrycznie nowe, b) pochodziły z bieżącego roku produkcji dla dostawy. c) były w pełni sprawne, d) były wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, e) posiadały wykonany przez Wykonawcę przegląd zerowy, potwierdzony w książce gwarancyjnej pojazdu. 5.Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy był wykonane zgodnie z: a) specyfikacją techniczną, określoną w załączniku nr: 1A, 1B. b)zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. 6.Wykonawca w dniu dostawy pojazdów przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację dla każdego pojazdu sporządzoną w języku polskim zawierającą między innymi: a) książkę gwarancyjną, b) instrukcję obsługi pojazdu bazowego oraz elementów zabudowy i wyposażenia, która musi zawierać (w postaci opisów, schematów, rysunków i zdjęć) zagadnienia związane m.in. z: obsługą i serwisowaniem pojazdu oraz elementów zabudowy i wyposażenia, miejscami instalacji urządzeń łączności, z trasami i sposobem prowadzenia przewodów antenowych, zasilających, sygnałowych i sterujących, a także miejscem i sposobem podłączenia zasilania (dotyczy zadań nr 1A i 1B). bezpiecznym użytkowaniem i obsługą pojazdu, c) kartę pojazdu, d) książkę przeglądów serwisowych, e) wyciąg ze świadectwa homologacji lub certyfikat zgodności WE dla pojazdu bazowego oraz oświadczenie producenta/importera potwierdzające dane pojazdu nie znajdujące się w certyfikacie a niezbędne do zarejestrowania pojazdu, f)dokument potwierdzający przeprowadzenie pierwszego badania technicznego pojazdu uprzywilejowanego przed pierwszą rejestracją, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012, poz. 1137 z późń. zm.). g) wykaz wyposażenia, h)katalog części zamiennych pojazdu na nośniku elektronicznym. 7.Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczone pojazdy gwarancji bez limitu kilometrów odpowiednio: dla zadania nr 1: 1)na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu - min.24 miesiące,: 2) na powłokę lakierniczą - min. 36 miesięcy (bez wyłączeń), 3) na perforację elementów nadwozia - min. 72 miesiące, 4) na sygnalizację uprzywilejowania w ruchu, na urządzenia sygnalizacji dźwiękowej i świetlnej błyskowej oraz dodatkowe wyposażenie - min. 24 miesiące, liczonych od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru pojazdu/pojazdów. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. dla zadania nr 2: 1) na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu - min.24 miesiące,: 2) na powłokę lakierniczą - min. 36 miesięcy (bez wyłączeń), 3) na perforację elementów nadwozia - min. 72 miesiące, 4) na sygnalizację uprzywilejowania w ruchu, na urządzenia sygnalizacji dźwiękowej i świetlnej błyskowej oraz dodatkowe wyposażenie - min. 24 miesiące, 5) na całość oznakowania pojazdu - min. 36 miesięcy liczonych od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru pojazdu/pojazdów. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. 8.Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji, o której mowa w pkt 7 ppkt 1) będzie zobowiązany do wykonywania przeglądów gwarancyjnych zakupionych w ramach niniejszego postępowania pojazdów. Zamawiający wymaga, aby przeglądy gwarancyjne wykonywane były: dla Zadania nr 1: w stacjach obsługi zlokalizowanych w granicach administracyjnych lub w maksymalnej odległości do 40 km od granic miast: Ostrołęka i Mława dla Zadania nr 2: w stacji obsługi zlokalizowanej w granicach administracyjnych miasta Radom, posiadające wyposażenie pozwalające na wykonanie przeglądów technicznych zaoferowanej marki pojazdu bazowego. Weryfikacja odległości dokonywana będzie na podstawie strony internetowej: mapa.karto.pl/polska 9.Zamawiający wymaga aby dostarczane w ramach realizacji umowy pojazdy spełniały normy wskazane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 10.05.2011r. dla zużycia energii, emisji dwutlenku węgla, emisji zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów. 10.Zamawiający będzie porównywał w fazie dokonywania modyfikacji pojazdu zgodność dokonywanych przez Wykonawcę modyfikacji z wymaganiami zawartymi Specyfikacji Technicznej Pojazdu. Termin realizacji zamówienia - do dnia 17.10.2016r. w przypadku zakupu pojazdu w ramach prawa opcji dla Zadania nr 1 termin realizacji zamówienia do dnia 15.11.2016r., o skorzystaniu z dodatkowego zakupu w ramach prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej do dnia 15.09.2016r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 - kwota wadium -2.900,00 zł Zadanie nr 2 - kwota wadium - 900,00 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: Pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto zamawiającego) Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się uznanie rachunku Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: w art. 46 ust. 4a i 5 prawa zamówień publicznych. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty na rzecz Zamawiającego od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    i)świadectwa zgodności WE pojazdu bazowego. j)oświadczenia odnośnie warunków gwarancyjnych (zgodne w treści z wzorami stanowiącymi Załącznik nr 8.1 dla Zadania nr 1, Załącznik nr 8.2 dla Zadania nr 2, k)oświadczenia dotyczącego konfiguracji zaoferowanego pojazdu pod pojazd nieoznakowany o podwyższonych parametrach przeznaczonego pod adaptację pod pojazd RD Video (zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6.1 dla Zadania nr 1); l)oświadczenia dotyczącego adaptacji pojazdu bazowego na wersję nieoznakowaną o podwyższonych parametrach przeznaczonego pod adaptację pod pojazd RD Video (zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7.1 dla Zadania nr 1); m)oświadczenia dotyczącego konfiguracji zaoferowanego pojazdu pod pojazd OSOBOWY TYPU KOMBI-VAN/MPV oznakowanego (zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6.2 dla Zadania nr 2) n)oświadczenia dotyczącego adaptacji pojazdu bazowego na wersję oznakowaną KOMBI-VAN/MPV (zgodnego w treści z Załącznikiem nr 7.2 dla Zadania nr 2). o)w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1: próbek opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego, tj.: próbek kolorów lakieru. Wykonawca przedstawi propozycję co najmniej 2 stonowanych kolorów lakierów z oficjalnej oferty handlowej producenta/importera pojazdów. Zamawiający dokona wyboru kolorów lakierów spośród zaoferowanych przez Wykonawcę na etapie podpisywania umowy, wskazując ilość pojazdów w wybranym kolorze. Wykonawca zaznaczy oferowane kolory lakierów w oficjalnym katalogu (w języku polskim) producenta/importera pojazdu, który to katalog załączy do oferty. Dokumenty wymienione w pkt i) - m) muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający na podstawie § 6 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2013 r., poz. 231z późn. zm.), odstępuje od żądania potwierdzania za zgodność z oryginałem katalogu producenta/importera pojazdu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2) w przypadku dokumentu określonego w pkt. III.4.3.1. w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego rodzaju dokumentu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia art. 23 ust. 1 ustawy Pzp: W przypadku spółki cywilnej - w przypadku ustanowienia pełnomocnika reprezentującego spółkę należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu umożliwienia sporządzenia umowy zaleca się dołączenie kopii umowy spółki cywilnej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wymagane jest określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię, z którego musi wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) formularz ofertowy wraz z wykazem cennikiem asortymentowo ilościowym - (zgodny w treści z Załącznikiem nr 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - zużycie energii - 4
  • 3 - możliwośc zastosowania biopaliw - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Projekt umowy stanowią Załączniki: Załącznik nr 5a dla Zadania nr 1 Załącznik nr 5b dla Zadania nr 2 Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza po upływie terminu przewidzianego w art. 94 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na określonych poniżej warunkach: a)Dopuszczalne jest obniżenie przy fakturowaniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego; b)Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); c)Dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji zamówienia w zakresie dostawy pojazdów z powodów niezależnych od Wykonawcy; d)dopuszczalne są zmiany spowodowane zmianą wysokości obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy w okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia uwzględniającego obowiązującą stawkę VAT, Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania przez Wykonawcę okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP z siedzibą w Radomiu pokój 801 (8- piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP z siedzibą w Radomiu pokój 801 (8- piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.