eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kodrąb › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kodrąb

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-23

Kodrąb: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kodrąb
Numer ogłoszenia: 16494 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kodrębie , ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, woj. łódzkie, tel. 044 6819317, 6819325, faks 044 6819317, 6819325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kodrab.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kodrąb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, jest budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kodrąb, zgodnie z poniższym opisem, dokumentacją projektową oraz wzorem umowy. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie i montażu przydomowych oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynków mieszkalnych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, w miejscowościach położonych na terenie gminy Kodrąb o wydajności do 7,5m3/d pracujących w technologii niskoobciążonego osadu czynnego wspomaganego stałym zanurzonym złożem biologicznym, którego stabilizacja następuje w warunkach typowo tlenowych gwarantującym wysoki efekt oczyszczania i dużą odporność na nierównomierność w dopływie ścieków. W celu eliminacji procesów gnilnych dla zmniejszenia ryzyka występowania przykrych zapachów, wymaga się, aby proces oczyszczania ścieków odbywał się bez zastosowania osadnika gnilnego lub komory wstępnej. Odprowadzenie ścieków oczyszczonych następować będzie poprzez studnie chłonne. Wymaga się, aby urządzenia oczyszczalni posiadały pełne raporty z przeprowadzonych badań w laboratoriach notyfikowanych przez Komisję Europejską zgodnie z wykazem dostępnym na stronie: http://ec.europa.eu/ wg procedur określonych w normie PN-EN 12566-3+A1: 2009 dla reprezentatywnego modelu z rodziny urządzeń produkowanych przez producenta (patrz tablica 1 str. 17 normy) w zakresie: - efektywności oczyszczania dla parametrów - zgodnie z załącznikiem B normy (dla najmniejszego modelu z rodziny) i zawierać informacje według punku B.5. - określenie właściwości podstawowych zgodnie z rozdziałem 5 i 6.3 normy. - wytrzymałości konstrukcyjnej zbiorników - zgodnie z rozdziałem 6.2.1 i 6.2.2 normy (dla największego modelu z rodziny) , - wodoszczelności - zgodnie z załącznikiem A, rozdział 6.4 normy (dla wszystkich modeli z rodziny), - trwałości materiału, z którego wykonane są zbiorniki POŚ zgodnie z rozdziałem 6.5 normy. Procedura poświadczenia zgodności - zgodnie z tablicą ZA.1 ww. normy. - wymaga się, aby urządzenia oczyszczalni posiadały wydaną przez Producenta na podstawie pełnych raportów z przeprowadzonych badań w laboratoriach notyfikowanych Deklarację Właściwości Użytkowych zgodną z Załącznikiem III i V Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. oraz udokumentowane oznakowanie CE. - wymaga się, aby urządzenia oczyszczalni posiadały potwierdzoną przez laboratorium notyfikowane, które wykonywało badania zgodnie z Załącznikiem B normy PN-EN 12566-3+A1: 2009, wydaną przez producenta - Dokumentację Techniczno Ruchową (DTR) z przedstawionymi między innymi w jej treści materiałami graficznymi: parametrami wielkościowymi, opisem urządzeń do oczyszczania, z przedstawioną instrukcją montażu oraz instrukcją obsługi i eksploatacji lub oświadczenie producenta urządzeń, że ww. dokumenty są zgodne z dokumentami dostarczonymi wraz z urządzeniami do badania skuteczności oczyszczania zgodnie z procedurami określonymi w pkt. B.2.1, B.2.2, B.2.3 załącznika B normy PN-EN 12566-3+A1:2009 (potwierdzając to przez zaparafowanie każdego z załączonych w/w dokumentów). Opis przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków: - technologia - osad czynny z zanurzonym złożem biologicznym, - zbiorniki oczyszczalni muszą być wykonane jako monolityczne z włókna szklanego lub stali nierdzewnej, - możliwość posadowienia zbiornika oczyszczalni bez obsypki piaskowo-cementowej na głębokości 1,2 m p.p.t. licząc do rzędnej wlotu rury ścieku surowego, - proces technologiczny oczyszczania ścieków musi odbywać się samoczynnie i w pełni automatycznie. Nie dopuszcza się zarządzania procesem technologicznym poprzez zastosowanie sterowników i zegarów czasowych, - zamawiający nie dopuszcza przydomowych oczyszczalni ścieków z osadnikiem gnilnym lub osadnikiem wstępnym, - proces oczyszczania ścieku musi zachodzić w jednym zbiorniku, - zbiornik oczyszczalni ścieku musi posiadać gwarancję na min. 10 lat, - oczyszczalnia może być dodatkowo wyposażona w urządzenie do wybierania osadu bez użycia wozu asenizacyjnego (potwierdzone przez laboratorium notyfikowane badające zgodnie z wymogami normy PN-EN 12566-3+A1:2009), - ze względu na okresową możliwość wahania poziomów wód gruntowych oczyszczalnie, muszą posiadać możliwość zakotwienia do prefabrykowanych elementów betonowych. - zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, zachowania technologii oczyszczania ścieków i wszystkich parametrów technicznych, jakościowych oczyszczonych ścieków i funkcjonalnych lecz nie gorszych od określonych w dokumentacji projektowej. Urządzenia muszą mieć następujące przepustowości nie mniejsze niż: Typ minimalna wydajność dobowa; minimalna wydajność godzinowa, Typ A: 0,80m3/d; 0,28m3/h, Typ B: 1,44m3/d; 0,38m3/h, Typ C: 2,52m3/d, 0,80m3/h, Wykaz elementów i urządzeń objętych zadaniem: a) oczyszczalnia ścieków 0,8 m3/d - 79 szt. b) oczyszczalnia ścieków 1,44 m3/d - 38 szt. c) oczyszczalnia ścieków 2,52 m3/d - 1 szt. d) studnia podnoszenia ścieków oczyszczonych wraz z osprzętem - 117 szt. e) studnia chłonna - 118 szt. f) montaż studni chłonnych - 118 szt. W przypadku konieczności dokonania zmian lokalizacji zaprojektowanych oczyszczalni ścieków (przesunięcia) w ramach tych samych działek ewidencyjnych, spowodowanych np. kolizją z istniejącymi urządzeniami podziemnymi lub obiektami budowlanymi i urządzeniami wybudowanymi po opracowaniu projektów oczyszczalni (nie ujawnionymi na projekcie zagospodarowania terenu), strony dopuszczają możliwość zmiany lokalizacji do 20% ogólnej ilości oczyszczalni objętej przedmiotem umowy przy zachowaniu następujących warunków: a) potrzebę zastosowania zmiany lokalizacji zaprojektowanych oczyszczalni ścieków Wykonawca zgłasza Zamawiającemu za pośrednictwem Inspektora nadzoru inwestorskiego; b) po spisaniu protokołu konieczności zmiany lokalizacji z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, Zamawiający wystąpi z wnioskiem do Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi zaakceptowanie koniecznych zmian lokalizacji oczyszczalni; c) w terminie 10 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisma od Zamawiającego informującego o możliwości zmiany lokalizacji (poprzedzonego zgodą Urzędu Marszałkowskiego), Wykonawca opracuje projekty budowlane (zamienne) oczyszczalni i przekaże je Zamawiającemu w 3 egz.; d) Zamawiający, w terminie 3 dni od dnia otrzymania projektów oczyszczalni od Wykonawcy, dokona zgłoszenia zamiaru budowy przydomowych oczyszczalni ścieków (wg przekazanych projektów uwzględniających zmiany lokalizacji) w Starostwie Powiatowym w Radomsku i przekaże kserokopię potwierdzonego zgłoszenia Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Załączniki nr 8- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; b) Załącznik nr 9- projekty budowlano - wykonawcze..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ESBANK BANK SPÓŁDZIELCZY Nr 58 8980 0009 2002 0012 8720 0003 z dopiskiem: Wadium - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kodrąb Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Inne informacje dotyczące wadium znajdują się w SIWZ rozdział 8

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane związane z gospodarką ściekową o łącznej wartości minimum 2.500.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie minimum 50 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w jednym zadaniu, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonanie w/w robót jest warunkiem koniecznym do tego, aby Zamawiający uznał, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) jedną osobę posiadającą: - kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia; - posiadającą minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w nadzorowaniu budowanymi związanymi z gospodarką ściekową w tym co najmniej jednej roboty polegające na budowie minimum 50 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków. b) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót (branża elektryczna) posiadającą: - określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia; - ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci:- urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; - aparatura kontrolno - pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji. c) co najmniej jedną osobą, która realizować będzie roboty (branża elektryczna), posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, dla następujących urządzeń, instalacji i sieci:- urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; aparatura kontrolno - pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji. Uwaga: Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem, że osoba ta posiada decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych (którą przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy) i prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych); b) osiągnął stabilną sytuację finansową wyrażającą się następującym wskaźnikiem za ostatni rok obrotowy (2013 rok): wskaźnik szybkiej płynności finansowej nie mniejszy niż 1,0 ((aktywa obrotowe - zapasy - krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe) / zobowiązania krótkoterminowe)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający precyzuje, iż wykaz winien zawierać jedynie roboty budowlane niezbędne do wykazania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wymaga podania informacji o robotach budowlanych niewykonanych i wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom przez Zamawiającego Wykonawca złoży: a) Deklarację Właściwości Użytkowych zgodną z Załącznikiem III i V Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011r. oraz udokumentowane oznakowanie CE. b) Pełne raporty (wraz z wszystkimi załącznikami) z przeprowadzonych badań w laboratoriach notyfikowanych w UE wg procedur określonych w normie PN-EN 12566- 3+A1:2009 dla reprezentatywnego modelu z rodziny urządzeń produkowanych przez producenta (patrz tablica 1 str. 17 normy) w zakresie: - efektywności oczyszczania dla parametrów - zgodnie z załącznikiem B normy (dla najmniejszego modelu z rodziny) i zawierać informacje według punku B.5. Określenie właściwości podstawowych zgodnie z rozdziałem 5 i 6.3 normy; - wytrzymałości konstrukcyjnej zbiorników - zgodnie z rozdziałem 6.2.1 i 6.2.2 normy (dla największego modelu z rodziny) ; - wodoszczelności - zgodnie z załącznikiem A, rozdział 6.4 normy (dla wszystkich modeli z rodziny); - trwałości materiału, z którego wykonane są zbiorniki POŚ zgodnie z rozdziałem 6.5 normy. Procedura poświadczenia zgodności - zgodnie z tablicą ZA.1 w/w normy; c) Dokumentację techniczną proponowanej oczyszczalni ścieków, opisy i rysunki dokumentujące minimalną wytrzymałość na zgniatanie wytrzymałość hydrostatyczną oraz, że zbiornik bioreaktora oczyszczalni może być posadowiony bez obsypki piaskowo cementowej na głębokości, co najmniej 1,2 m. p.p.t. licząc do rzędnej wlotu rury ścieków surowych, potwierdzoną przez laboratorium notyfikowane, które wykonywało badania zgodnie z Załącznikiem B normy PN-EN 12566-3+A1: 2009, wydaną przez producenta z przedstawionymi między innymi w jej treści materiałami graficznymi: parametrami wielkościowymi, opisem urządzeń do oczyszczania, z przedstawioną instrukcją montażu oraz instrukcją obsługi i eksploatacji lub oświadczenie producenta urządzeń, że w/w dokumenty są zgodne z dokumentami dostarczonymi wraz z urządzeniami do badania skuteczności oczyszczania zgodnie z procedurami określonymi w pkt B.2.1, B.2.2, B.2.3 załącznika B normy PN-EN 12566-3+A1:2009

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Gwarancja - 10
  • 3 - Konstrukcja zbiornika - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany oraz określenie warunków zmian zawarte zostały we wzorze umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kodrab.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kodrąb, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kodrąb, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budowa jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, objętego PROW na lata 2007-2013, w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.