Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Opole: Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji projektu Wzrost wartości przyrodniczej Parku
w Dąbrowie Niemodlińskiej - godnego ochrony lokalnego hotspotu bioróżnorodności
Numer ogłoszenia: 164877 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji projektu Wzrost wartości przyrodniczej Parku w Dąbrowie Niemodlińskiej - godnego ochrony lokalnego hotspotu bioróżnorodności.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji projektu Wzrost wartości przyrodniczej Parku w Dąbrowie Niemodlińskiej - godnego ochrony lokalnego hotspotu bioróżnorodności, z podziałem na 3 części: Część nr 1: Dostawa sprzętu: Tablicy edukacyjnej ze wzorami budek dla ptaków (wykonanie i montaż), domków (sztucznych schronień) dla owadów społecznych i saproksylicznych (wykonanie i montaż) - 3 szt., sztucznych schronień dla pachnicy dębowej (wykonanie i montaż) - 2 szt., sztucznych schronień dla ptaków i nietoperzy (wykonanie i montaż) - 50 szt. - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Część nr 2: Dostawa Termohigrometrów wraz z zawieszkami oraz czytnikami - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. Część nr 3: Dostawa kamer video (fotopułapka do wykonywania zdjęć i filmów w naturze) - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8, 03.41.91.00-1, 30.19.50.00-2, 38.41.00.00-2, 38.55.20.00-9, 32.33.32.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, jeżeli dotyczy (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii). 3. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Liczba dni kalendarzowych wykonania przedmiotu zamowienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, Dział Zamówień Publicznych, pokój 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, Dział Zamówień Publicznych, pokój 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WO 2014-2020 Wzrost wartości przyrodniczej Parku w Dąbrowie Niemodlińskiej - godnego ochrony lokalnego hotspotu bioróżnorodności. Umowa o dofinansowanie nr RPOP.05.01.00-16-0009/15-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu: Tablicy edukacyjnej ze wzorami budek dla ptaków (wykonanie i montaż), domków (sztucznych schronień) dla owadów społecznych i saproksylicznych (wykonanie i montaż) - 3 szt., sztucznych schronień dla pachnicy dębowej (wykonanie i montaż) - 2 szt., sztucznych schronień dla ptaków i nietoperzy (wykonanie i montaż) - 50 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu: Tablicy edukacyjnej ze wzorami budek dla ptaków (wykonanie i montaż), domków (sztucznych schronień) dla owadów społecznych i saproksylicznych (wykonanie i montaż) - 3 szt., sztucznych schronień dla pachnicy dębowej (wykonanie i montaż) - 2 szt., sztucznych schronień dla ptaków i nietoperzy (wykonanie i montaż) - 50 szt. - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 03.41.91.00-1, 77.23.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa Termohigrometrów wraz z zawieszkami oraz czytnikami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Termohigrometrów wraz z zawieszkami oraz czytnikami - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.55.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kamer video (fotopułapka do wykonywania zdjęć i filmów w naturze).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kamer video (fotopułapka do wykonywania zdjęć i filmów w naturze) - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa cateringu - żywienie pacjentów SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Badania szczegółowe dla szkody w środowisku w m. Brzęczkowice - II termin
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 459 w m. Żelazna" - branża telekomunikacyjna
- PRZEBUDOWA OBIEKTU MOSTOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 461 W M. DĄBRÓWKA ŁUBNIAŃSKA
- Przebudowa infrastruktury elektroenergetycznej na ul. Młodej Polski w Opolu
- Założenie i pielęgnacja kwietników zlokalizowanych na terenie miasta Opola w ramach zakładania i utrzymania terenów zieleni.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu
- Budowa ostróg na odcinku brzegu morskiego w miejscowości Mrzeżyno w km 350,800-352,100 oraz Rogowo w km 348,250-349,050" - Etap I
- Sukcesywna dostawa części zużywalnych i chromatograficznych, 13/ZP/2024
- Dostawa wyposażenia skoczka spadochronowego oraz urządzeń i elementów zabezpieczenia szkolenia spadochronowego
- Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestano własności Skarbu Państwa, wraz z prognozą oddział. na środ. z Gm Brzesko, Czchów, Dębno i Szczurowa
więcej: Produkty z drewna ciętego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.