eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji projektu Wzrost wartości przyrodniczej Parku w Dąbrowie Niemodlińskiej - godnego ochrony lokalnego hotspotu bioróżnorodności



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Opole: Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji projektu Wzrost wartości przyrodniczej Parku w Dąbrowie Niemodlińskiej - godnego ochrony lokalnego hotspotu bioróżnorodności
Numer ogłoszenia: 164877 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji projektu Wzrost wartości przyrodniczej Parku w Dąbrowie Niemodlińskiej - godnego ochrony lokalnego hotspotu bioróżnorodności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji projektu Wzrost wartości przyrodniczej Parku w Dąbrowie Niemodlińskiej - godnego ochrony lokalnego hotspotu bioróżnorodności, z podziałem na 3 części: Część nr 1: Dostawa sprzętu: Tablicy edukacyjnej ze wzorami budek dla ptaków (wykonanie i montaż), domków (sztucznych schronień) dla owadów społecznych i saproksylicznych (wykonanie i montaż) - 3 szt., sztucznych schronień dla pachnicy dębowej (wykonanie i montaż) - 2 szt., sztucznych schronień dla ptaków i nietoperzy (wykonanie i montaż) - 50 szt. - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Część nr 2: Dostawa Termohigrometrów wraz z zawieszkami oraz czytnikami - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. Część nr 3: Dostawa kamer video (fotopułapka do wykonywania zdjęć i filmów w naturze) - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8, 03.41.91.00-1, 30.19.50.00-2, 38.41.00.00-2, 38.55.20.00-9, 32.33.32.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, jeżeli dotyczy (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii). 3. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Liczba dni kalendarzowych wykonania przedmiotu zamowienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, Dział Zamówień Publicznych, pokój 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, Dział Zamówień Publicznych, pokój 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WO 2014-2020 Wzrost wartości przyrodniczej Parku w Dąbrowie Niemodlińskiej - godnego ochrony lokalnego hotspotu bioróżnorodności. Umowa o dofinansowanie nr RPOP.05.01.00-16-0009/15-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu: Tablicy edukacyjnej ze wzorami budek dla ptaków (wykonanie i montaż), domków (sztucznych schronień) dla owadów społecznych i saproksylicznych (wykonanie i montaż) - 3 szt., sztucznych schronień dla pachnicy dębowej (wykonanie i montaż) - 2 szt., sztucznych schronień dla ptaków i nietoperzy (wykonanie i montaż) - 50 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu: Tablicy edukacyjnej ze wzorami budek dla ptaków (wykonanie i montaż), domków (sztucznych schronień) dla owadów społecznych i saproksylicznych (wykonanie i montaż) - 3 szt., sztucznych schronień dla pachnicy dębowej (wykonanie i montaż) - 2 szt., sztucznych schronień dla ptaków i nietoperzy (wykonanie i montaż) - 50 szt. - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 03.41.91.00-1, 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa Termohigrometrów wraz z zawieszkami oraz czytnikami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Termohigrometrów wraz z zawieszkami oraz czytnikami - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.55.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kamer video (fotopułapka do wykonywania zdjęć i filmów w naturze).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kamer video (fotopułapka do wykonywania zdjęć i filmów w naturze) - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.