eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont pomieszczeń w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1, oraz przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Kraków: Remont pomieszczeń w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1, oraz przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24
Numer ogłoszenia: 164863 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1, oraz przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Remont pomieszczenia w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie w zakresie wymiany instalacji elektrycznej i oświetlenia w sali F 101 Opis: wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia w sali F 101 obejmująca : - demontaż istniejących elementów instalacji elektrycznej - wykonanie rozbiórek istniejącej boazerii - wykonanie nowej tablicy rozdzielczej wraz z zasilaniem - wykonanie nowej instalacji światła i siły - montaż nowych opraw oświetleniowych - wykonanie instalacji słaboprądowych (nagłośnienie, sieć strukturalna, sterowanie systemem rolet, okablowaniem dla systemu SAP) zasilanie urządzeń multimedialnych wykonać na osobnych zabezpieczeniach/ - wykonanie nowej katedry wraz z wyposażeniem - wymiana drzwi /drzwi drewniane z ościeżnicą okleina naturalna, przylgowe pełne, zamek antypaniczny z okuciem klamka - klamka, - montaż żaluzji okiennych z napędem elektrycznym wraz z doprowadzeniem zasilania - wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych - malowanie ścian i sufitów - renowacja posadzki Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na montaż i instalacje 3 lata, na urządzenia gwarancja producenta , licząc od daty końcowego odbioru robót. Czas reakcji serwisu do 24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: do 45 dni od daty przekazania placu budowy . Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego Zadanie 2 Remont pomieszczenia w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie w zakresie wymiany oświetlenia w pom. F201 Opis: Wymiana oświetlenia w pom. F201 obejmująca : - wymianę opraw oświetleniowych - wykonanie nowej instalacji światła - wykonanie pomiarów Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na montaż i instalacje 3 lata, na urządzenia gwarancja producenta , licząc od daty końcowego odbioru robót. Czas reakcji serwisu do 24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: do 45 dni od daty przekazania placu budowy. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego Zadania 2 Remont pomieszczeń w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie Opis: Wymiana drzwi do bocznych korytarzy I i II pietra strona zachodnia oraz do pomieszczeń F111, F112, F206/207 , WC I p w zakresie : - demontaż istniejących drzwi - dostawa i montaż nowych drzwi w PT - wykonanie okładziny ościeży- szpalet /wg opisu PT/ - drewno twarde liściaste drzwi typ 2 i 3 / - dostawa i montaż okuć antypanicznych w drzwiach typu D1 i D2 - wykonanie drobnych prac budowlanych / rozbiórki ścian, nadproża , zamurowania otworów uzupełnienia tynków, malowanie, naprawa posadzki / po osadzeniu drzwi Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane 3 lata, na stolarkę 7 lat, licząc od daty końcowego odbioru robót. Czas reakcji serwisu do 24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: do 45 dni od daty przekazania placu budowy. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego Zadanie 4 Przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie, w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa instalacji okablowania strukturalnego w bud. 10-29, WIL, ul. Warszawska 24 Kraków- Zadanie nr 4 Opis: Przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie w zakresie : - tras kablowych oraz gniazd sieciowych - szaf dystrybucyjnych oraz z wyposażeniem - instalacji zasilania gniazd wtykowych dedykowanych w szafach - robót budowlanych towarzyszących, demontaży, wywozy Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane 3 lata, na zamontowane urządzenia gwarancja producenta , licząc od daty końcowego odbioru robót. Czas reakcji serwisu do 24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca winien zapewnić nieodpłatny autoryzowany serwis zgodnie z warunkami gwarancji producenta urządzeń i wykonywać nieodpłatnie i własnym staraniem wszelkie przeglądy serwisowe wymagane przez producentów zainstalowanych urządzeń Termin wykonania zamówienia: do 15 października 2014 roku. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1,2 Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w obiekcie zabytkowym lub podlegającym ochronie konserwatora zabytków co najmniej 2 roboty z których każda polegała na wykonaniu instalacji elektrycznej o wartości i rodzaju odpowiadającej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zadanie nr 3 Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w obiekcie zabytkowym lub podlegającym ochronie konserwatora zabytków co najmniej 2 roboty z których każda polegała na wykonaniu robót ogólnobudowlanych wraz z wykonaniem, wymianą drzwi drewnianych nietypowych , robionych na zamówienie. Zadanie 4 Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem oraz wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uzna roboty polegające na budowie, przebudowie, remoncie instalacji strukturalnych LAN wraz z szafami dystrybucyjnymi i wyposażeniem. Wykaz robót należy przedstawić w Załączniku nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie Wykazu robót - Załącznik nr 4 do SIWZ i dołączonych do niego dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku szczegółowego w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zadania nr 1 Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę, który dysponuje lub będzie dysponował: a) kierownikiem budowy posiadającym: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zaświadczenie konserwatorskie do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym, potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z rozporządzeniem MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 04. 150 lub udokumentowaną co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków - oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa b) kierownikiem branży sanitarnej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa c) kierownikiem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa W zakresie zadania nr 2 Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę, który dysponuje lub będzie dysponował: a) kierownikiem budowy posiadającym: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zaświadczenie konserwatorskie do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym, potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z rozporządzeniem MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 04. 150 lub udokumentowaną co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków - oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa b) kierownikiem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa W zakresie zadania nr 3 Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę, który dysponuje lub będzie dysponował: a) kierownikiem budowy posiadającym: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zaświadczenie konserwatorskie do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym, potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z rozporządzeniem MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 04. 150 lub udokumentowaną co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków - oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa W zakresie zadania nr 4 Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę, który dysponuje lub będzie dysponował: a) kierownikiem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób - wg załączonego wzoru załącznik nr 5 do SIWZ oraz oświadczenia - zał. nr 5 a.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zadań od nr 1 do 3 Za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uzna się Wykonawcę, który na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 złotych W zakresie zadania nr 4 Za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uzna się Wykonawcę, który na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000 złotych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ Kosztorys ofertowy z ilościami, cenami jednostkowymi robót, podstawami nakładów wraz z zestawieniem wszystkich materiałów, z podaniem dokładnych ich nazw handlowych, ilości i cen jednostkowych - wydruk w wersji uproszczonej. Kosztorys ofertowy należy złożyć wraz z jedną kopią spiętą oddzielnie oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w wersji oryginalnych plików w programie kosztorysowym np. Norma, Rodos lub Zuzia lub w plikach możliwych do wczytania w przynajmniej jednym z podanych programów (np. format xml, ath, zuz, rds). Uwaga: kopia kosztorysu powinna zostać opatrzona napisem KOPIA Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów (w oryginale) - załącznik nr 9 do SIWZ ( jeśli dotyczy ) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności: 1) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadkach: a) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac, b) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania robót objętych niniejszą umową, c) wstrzymania robót przez właściwe organy administracji publicznej na podstawie przepisów Prawa budowlanego, d) niedotrzymania przez Zamawiającego warunków umowy: opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, e) konieczności wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, f) wystąpienia istotnych wad lub braków w dokumentacji projektowej mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy, g) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, h) następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, i) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie umownym, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone pismem. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnień rozpoczęcia prac. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy. 2) materiałów zaoferowanych w ofercie, z powodu: a) niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów, b) pojawienia się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót. Każdorazowo na taką zmianę musi wyrazić zgodę Inspektor Nadzoru. 3) Konieczności zastosowania robót zamiennych z powodu: a) uz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczenia w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie w zakresie wymiany instalacji elektrycznej i oświetlenia w sali F 101.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczenia w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie w zakresie wymiany instalacji elektrycznej i oświetlenia w sali F 101 Opis: wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia w sali F 101 obejmująca : - demontaż istniejących elementów instalacji elektrycznej - wykonanie rozbiórek istniejącej boazerii - wykonanie nowej tablicy rozdzielczej wraz z zasilaniem - wykonanie nowej instalacji światła i siły - montaż nowych opraw oświetleniowych - wykonanie instalacji słaboprądowych (nagłośnienie, sieć strukturalna, sterowanie systemem rolet, okablowaniem dla systemu SAP) zasilanie urządzeń multimedialnych wykonać na osobnych zabezpieczeniach/ - wykonanie nowej katedry wraz z wyposażeniem - wymiana drzwi /drzwi drewniane z ościeżnicą okleina naturalna, przylgowe pełne, zamek antypaniczny z okuciem klamka - klamka, - montaż żaluzji okiennych z napędem elektrycznym wraz z doprowadzeniem zasilania - wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych - malowanie ścian i sufitów - renowacja posadzki Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na montaż i instalacje 3 lata, na urządzenia gwarancja producenta , licząc od daty końcowego odbioru robót. Czas reakcji serwisu do 24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: do 45 dni od daty przekazania placu budowy . Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pomieszczenia w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie w zakresie wymiany oświetlenia w pom. F201.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczenia w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie w zakresie wymiany oświetlenia w pom. F201 Opis: Wymiana oświetlenia w pom. F201 obejmująca : - wymianę opraw oświetleniowych - wykonanie nowej instalacji światła - wykonanie pomiarów Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na montaż i instalacje 3 lata, na urządzenia gwarancja producenta , licząc od daty końcowego odbioru robót. Czas reakcji serwisu do 24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: do 45 dni od daty przekazania placu budowy. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń w budynku 11-1 Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Podchorążych 1 w Krakowie Opis: Wymiana drzwi do bocznych korytarzy I i II pietra strona zachodnia oraz do pomieszczeń F111, F112, F206/207 , WC I p w zakresie : - demontaż istniejących drzwi - dostawa i montaż nowych drzwi w PT - wykonanie okładziny ościeży- szpalet /wg opisu PT/ - drewno twarde liściaste drzwi typ 2 i 3 / - dostawa i montaż okuć antypanicznych w drzwiach typu D1 i D2 - wykonanie drobnych prac budowlanych / rozbiórki ścian, nadproża , zamurowania otworów uzupełnienia tynków, malowanie, naprawa posadzki / po osadzeniu drzwi Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane 3 lata, na stolarkę 7 lat, licząc od daty końcowego odbioru robót. Czas reakcji serwisu do 24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: do 45 dni od daty przekazania placu budowy. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie, w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa instalacji okablowania strukturalnego w bud. 10-29, WIL, ul. Warszawska 24 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie, w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa instalacji okablowania strukturalnego w bud. 10-29, WIL, ul. Warszawska 24 Kraków- Zadanie nr 4 Opis: Przebudowa instalacji słaboprądowych (bez części elektrycznej w sieci) w budynku 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej - L1 Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie w zakresie : - tras kablowych oraz gniazd sieciowych - szaf dystrybucyjnych oraz z wyposażeniem - instalacji zasilania gniazd wtykowych dedykowanych w szafach - robót budowlanych towarzyszących, demontaży, wywozy Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane 3 lata, na zamontowane urządzenia gwarancja producenta , licząc od daty końcowego odbioru robót. Czas reakcji serwisu do 24 godzin. Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca winien zapewnić nieodpłatny autoryzowany serwis zgodnie z warunkami gwarancji producenta urządzeń i wykonywać nieodpłatnie i własnym staraniem wszelkie przeglądy serwisowe wymagane przez producentów zainstalowanych urządzeń Termin wykonania zamówienia: do 15 października 2014 roku. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.