eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Lublinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Warszawa: Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 164735 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 661 73 79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Lublinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV: 90.91.92.00-4 (Usługi sprzątania biur). 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie Oddziału Terenowego ARR, mieszczącej się w Lublinie, w budynku przy ulicy Leszka Czarnego 3 oraz zaopatrzenie OT w Lublinie w środki higieny osobistej. 2. Powierzchnia pomieszczeń biurowych, z uwzględnieniem jej podziału poprzez wprowadzenie ścianek działowych, wynosi 812,9m2. Pomieszczenia biurowe, konferencyjne oraz korytarz zlokalizowany w części biurowej posiadają wykładziny dywanowe, pomieszczenia w których zlokalizowane są archiwa i magazyny posiadają terakotę, w pozostałych pomieszczeniach na podłodze znajduję się terakota, w toaletach i pomieszczeniach socjalnych ściany częściowo wyłożone są glazurą. 3. W budynku, w którym świadczona będzie przedmiotowa usługa zatrudnionych jest do 57 pracowników. Lokal jest wyposażony łącznie w 2 toalety (4 muszle ustępowe, 2 pisuary, 3 umywalki) oraz 2 pomieszczenia socjalne (2 zlewozmywaki). Dla użytku interesantów przeznaczona jest 1 toaleta. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi sprzątania opisanej w Istotnych Postanowieniach Umowy dalej IPU , a w szczególności w Wykazie czynności (Załącznik nr 1 do IPU) przy użyciu własnych środków, narzędzi i materiałów (m.in. środków czystości, detergentów, past, płynów, worków na śmieci, ręczników papierowych, papieru toaletowego, mydła w płynie, osprzętu elektrycznego itp.). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do IPU (Wykaz czynności)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, Kancelaria Ogólna, hol główny, parter, wejście D/A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający oświadcza, iż przewiduje wizję lokalną. Zgłoszenia chęci uczestnictwa w wizji lokalnej (max. 2 osoby ze strony Wykonawcy) należy kierować do Pana Krzysztofa Garwolińskiego lub Pani Magdaleny Filipek, fax. (81) 444-45-32, e-mail: k.garwolinski@arr.gov.pl lub m.filipek@arr.gov.pl wraz z podaniem danych osobowych, tj. imienia i nazwiska osoby, która będzie dokonywała wizji lokalnej, rodzaju i numeru dokumentu tożsamości, nazwy i adresu Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego, nie później niż na 2 dni robocze przed planowanym terminem wizji lokalnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.