eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Stałe utrzymanie w sprawności technicznej cieków wodnych (rowów melioracji szczegółowej otwartych) położonych w m. Morąg przy ul. Pomorskiej, Targowej, Weneckiej, Akacjowej, Narutowicza, Piłsudskiego, Świerkowej, Dąbrowskiego, Żeromskiego, Mazurskiej o łącznej długości 3701 mb w latach 2016 - 2018.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-12

Morąg: Stałe utrzymanie w sprawności technicznej cieków wodnych (rowów melioracji szczegółowej otwartych) położonych w m. Morąg przy ul. Pomorskiej, Targowej, Weneckiej, Akacjowej, Narutowicza, Piłsudskiego, Świerkowej, Dąbrowskiego, Żeromskiego, Mazurskiej o łącznej długości 3701 mb w latach 2016 - 2018.
Numer ogłoszenia: 164721 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stałe utrzymanie w sprawności technicznej cieków wodnych (rowów melioracji szczegółowej otwartych) położonych w m. Morąg przy ul. Pomorskiej, Targowej, Weneckiej, Akacjowej, Narutowicza, Piłsudskiego, Świerkowej, Dąbrowskiego, Żeromskiego, Mazurskiej o łącznej długości 3701 mb w latach 2016 - 2018..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Stałe utrzymanie w sprawności technicznej cieków wodnych (rowów melioracji szczegółowej otwartych) położonych w m. Morąg przy ul. Pomorskiej, Targowej, Weneckiej, Akacjowej, Narutowicza, Piłsudskiego, Świerkowej, Dąbrowskiego, Żeromskiego, Mazurskiej o łącznej długości 3701 mb w latach 2016 - 2018 znak: GR.271.2.2015. Wspólny Słownik Zamówień: 90-70-00-00-4 - usługi środowiska naturalnego 77-31-40-00-4 - usługi utrzymania gruntów, 71-31-11-00-2 - usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45-23-24-51-8 - roboty odwadniające i nawierzchniowe 45-24-64-00-7 - roboty w zakresie ochrony przeciw powodziowej 90-51-36-00-2 - usługi usuwania osadów 77-31-20-00-0 - usługi usuwania chwastów 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest stałe utrzymanie w sprawności technicznej cieków wodnych (rowów melioracji szczegółowej otwartych) położonych w m. Morąg przy ul. Pomorskiej, Targowej, Weneckiej, Akacjowej, Narutowicza, Piłsudskiego, Świerkowej, Dąbrowskiego, Żeromskiego, Mazurskiej o łącznej długości 3701 mb w latach 2016 - 2018. 2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących prac w ramach umowy: a) wykoszenie porostów, traw ze skarp cieku. W miesiącach maj, czerwiec lipiec, sierpień wykaszanie do końca każdego miesiąca. b) usunięcie krzewów (wycinka lub karczunek) rosnących na skarpach; c) systematycznego usuwania zatorów z drzew, gałęzi i śmieci ze skarp i korony rowów; d) systematycznego usuwania roślinności wodnej oraz śmieci z dna rowów; e) ręczne lub mechaniczne usuwanie namułu z dna cieku do 0,40 m i złożenie go na koronie skarpy lub odłożenie na uszkodzonych skarpach; f) rozplantowanie namułu (urobku); g) oczyszczania przepustów. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska. Jeżeli w trakcie wykonywania robót zostaną wytworzone odpady, Wykonawca zobowiązany jest gromadzić i usuwać je zgodnie z właściwymi w tym zakresie przepisami, a po zakończeniu robót, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty świadczące o prawidłowym postępowaniu z odpadami. Wykonawca może używać sprzętu i maszyn powszechnie stosowanych przy wykonywaniu robót będących przedmiotem zamówienia, które zagwarantują należytą jakość wykonywanych prac. 4) W szczególności Wykonawca powinien dysponować następującym sprzętem: a) kosa, łopata, szpadel, siekiera; b) kosiarka i wykaszarka spalinowa; c) piła spalinowa lub piła ręczna; d) koparka lub koparko-odmularka; e) Wymagania dotyczące wykonania robót. 5) Oczyszczenie rowu polega na wybraniu namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowu. Koszenie porostu traw ręczne należy przeprowadzić przy użyciu sprzętu tradycyjnego - konwencjonalnej kosy ręcznej lub kosy spalinowej. W trakcie użytkowania wymienionego sprzętu muszą być zachowane wszelkie wymogi bezpieczeństwa, a operatorzy muszą być przeszkoleni w tym zakresie. Koszenie porostu traw ze skarp cieku należy przeprowadzić do wysokości 4 cm od poziomu gruntu w zależności od sytuacji terenowej. Eksploatacyjny pas wykosić o szerokości min. 1 m od górnej krawędzi skarpy. Usuwanie kożucha roślin pływających prowadzić systematycznie z prowadzeniem pozostałych prac. Zebrane rośliny należy usunąć poza górną krawędź cieku i złożyć na wykoszonych porostach. Wydobyte z cieku porosty roślin korzeniących się w dnie (hakowanie) i darń korzeniową oraz rośliny pływające i pozostałej powierzchni lustra wody wyrzucić poza krawędź skarpy cieku na odległość min. 1m, złożyć w kopki, a następnie wywieźć. 6) Usuwanie krzewów i większych roślin należy przeprowadzić przy użyciu sprzętu tradycyjnego - siekier, pił ręcznych lub pił mechanicznych. W trakcie użytkowania wymienionego sprzętu muszą być zachowane wszelkie wymogi bezpieczeństwa, a operatorzy muszą być przeszkoleni w tym zakresie. Usuwanie krzewów i większych roślin prowadzić w przypadku stwierdzenia takiej konieczności, w sytuacji gdy porastają dno rowu lub skarpy do wysokości 2,5 m od jego dna. Ponadto w rejonie wylotu należy usunąć wszystkie krzewy utrudniające dostęp do obiektu na całej powierzchni skarpy i na odcinku do 20 m poniżej i powyżej wylotu. Zebraną roślinność należy usunąć poza krawędź skarpy cieku na odległość min. 1 m, złożyć w kopki, a następnie wywieźć. 7) Przepusty powinny być oczyszczone z namułów tak, aby był zapewniony stały odpływ. Piasek i drobne namuły usuwa się za pomocą łopaty na długim trzonku. Duże zamulenia wymagać mogą przepłukiwania pompą wysokociśnieniową. Czyszczenie przepustów lub ich przepłukiwanie powinno być wykonywane po wykoszeniu rowu, a przed rozpoczęciem robót związanych z odmuleniem. Wydobyty urobek z czyszczenia przepustów należy rozplantować na poboczu rowu. Wydobyty namuł z cieku wyrzucić na pobocze cieku lub odłożyć w miejscach uszkodzonych skarp. Rozplanowany namuł ubić i wyrównać na uszkodzonych skarpach. Oczyścić pas o szerokości 0,5 m wzdłuż krawędzi cieku. 8) W przypadku stwierdzenia technicznych możliwości prowadzenia odmulania w sposób mechaniczny namuły z cieku wydobywać koparko-odmularkami. Ewentualne szkody spowodowane przez Wykonawcę w korycie cieku bądź istniejących budowlach, zostaną usunięte na Jego koszt. Wydobyty namuł z dna cieku umiejscowić na wykoszonym przybrzeżnym pasie terenu. Wydobyty namuł należy ręcznie rozplantować warstwą o grubości do 20cm..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00 - Usługi środowiska naturalnego 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 71.31.11.00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na załączniku nr 4 do SIWZ wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na załączniku nr 4 do SIWZ wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na załączniku nr 4 do SIWZ wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na załączniku nr 4 do SIWZ wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na załączniku nr 4 do SIWZ wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika do SIWZ nr 3), 2. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wypełniając załącznik nr 2 do SIWZ - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia , zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wyżej wymienione pisemne zobowiązania innych podmiotów należy do oferty załączyć w oryginale. Z treści powyższego zobowiązania podmiotu trzeciego (oświadczenia) lub innego dokumentu potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, 2) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 3) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 4) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, 5) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 5. Informacja dotycząca powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (wg załącznika do SIWZ nr 8). 6. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu (wg załącznika nr 7 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór/projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że zmiana w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych będzie dotyczyła następujących zdarzeń: a. Wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, b. Zmiany techniczne, tj. zmiana adresu siedziby i danych Wykonawcy lub zmiana konta bankowego Wykonawcy. c. Zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i realizujących przedmiot umowy. Zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d. Wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. e. Wystąpienia konieczności zmian osób wykonawcy w przypadku, gdy zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez zamawiającego. f. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. g. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. h. Zmiana zapisów umowy, które staną się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w wyniku wchodzących w życie nowelizacji tych przepisów. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia umowy. Zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. Zmian cen (waloryzacja) w okresie obowiązywania umowy w przypadku (ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu) w zakresie wykonywania usługi przedmiotu umowy. W przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI W MORĄGU 14-300 Morąg ul. 11 Listopada 9 pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W MORĄGU 14-300 Morąg ul. 11 Listopada 9 pok. nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców, którzy złożyli wspólnie ofertę wybraną jako najkorzystniejszą. Wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem wykonawcy). 2. Termin realizacji usługi ustala się na okres od 04.01.2016 r. do 31.12.2018 r. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp wykonawców, w stosunku do których zamawiający wykaże zaistnienie przesłanek wymienionych w tym przepisie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.