eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa mycia okien z szybami zespolonymi, okien czteroskrzydłowych , z utrudnionym dostępem oraz metodą alpinistyczną wraz z framugami i parapetami w budynkach podległych pod Biuro Socjalne UW na okres 2 lat

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Warszawa: Usługa mycia okien z szybami zespolonymi, okien czteroskrzydłowych , z utrudnionym dostępem oraz metodą alpinistyczną wraz z framugami i parapetami w budynkach podległych pod Biuro Socjalne UW na okres 2 lat
Numer ogłoszenia: 164631 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa mycia okien z szybami zespolonymi, okien czteroskrzydłowych , z utrudnionym dostępem oraz metodą alpinistyczną wraz z framugami i parapetami w budynkach podległych pod Biuro Socjalne UW na okres 2 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien z szybami zespolonymi, okien czteroskrzydłowych, z utrudnionym dostępem oraz metodą alpinistyczną wraz z framugami i parapetami w budynkach podległych pod Biuro Socjalne UW na okres 2 lat. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia dostępny na stronie www.uw.edu.pl. 3. Łączna powierzchnia okien do mycia wynosi 29 358,86 m2 , w tym: 1) okna zespolone - 23.872,12 m2 2) okna 4-skrzydłowe - 770,18 m2 3) okna z utrudnionym dostępem - 1.678,96 m2 4) okna do mycia metodą alpinistyczną (mycie jednostronne z zewnątrz, strona wewnątrz mycie tradycyjne/ z utrudnionym dostępem) -3037,60 m2 4. Przez usługę umycia 1m2 okna należy rozumieć umycie 1m2 z obu stron, wewnętrznej i zewnętrznej ( dwustronne), a w przypadku okien czteroskrzydłowych czterostronne wraz z framugami wewnętrznymi i zewnętrznymi i parapetami. 5. Stopień trudności w wykonywaniu usługi jest zróżnicowany: w tym również, okna z utrudnionym dostępem oraz okna do mycia metodą alpinistyczną. Należy uwzględnić konieczność korzystania ze sprzętu do prac na wysokości. 6. Usługa obejmuje mycie okien z obu stron, wewnętrznej i zewnętrznej ( dwustronne), a w przypadku okien czteroskrzydłowych czterostronne. 7. Usługi wykonywane będą w czynnych budynkach. 8. Wykonawcy zobowiązani są do: 1) zapoznania się z przedmiotem zamówienia, 2) utrzymania porządku w miejscu wykonywania zamówienia, 3) wykonywania usługi w godzinach pracy administracji danego obiektu po uzgodnieniu z kierownikiem obiektu 9. Usługi muszą być wykonywane zgodnie z należyta starannością, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów, w szczególności bhp i p.poż. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odpowiedniego sprzętu oraz środków do wykonywania usługi. Stosowane środki muszą posiadać polskie atesty i być dopuszczone na rynku krajowym. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych usług oraz zastosowanych środków. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca po każdym zakończeniu prac stanowiących całość danego Etapu wg Umowy wystawi faktury VAT na poszczególne obiekty objęte usługą. 14. Na podstawie art. 29 ust 4 (oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 9 lit d) ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (pełny etat) przez Wykonawcę lub podwykonawcę minimum (1) jednej osoby posiadającej uprawnienia opisane w ust. 14, wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia na mycie okien. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany przeznaczyć do realizacji zamówienia co najmniej 5 osób (1 kierownik grupy oraz 4 pracowników), w tym co najmniej 1 osoba zatrudniona na umowę o pracę - patrz również art. 4 § 3 ust. 3pkt 3 SIWZ. 15. Osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę (pełny etat) przez Wykonawcę lub podwykonawcę, o której mowa w ust.13 powinna posiadać jedne z niżej wymienionych uprawnień: - kierownik grupy, który będzie w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, kierował i nadzorował wykonywanie usługi; - pracownik do przeprowadzania prac wysokościowych na elewacjach budynków BUW posiadające aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 3 metrów oraz mającą uprawnienia do wykonywania prac z wykorzystaniem technik alpinistycznych/w dostępie linowym (ukończony kurs/szkolenia z zakresu wykonywania prac z wykorzystaniem technik alpinistycznych/w dostępie linowym); - pracownik posiadający aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 1 m.; 16. Pozostałe wymagania, w szczególności uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań są określone we wzorze umowy (Rozdział III SIWZ). 17. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 18. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie (poniedziałek - piątek) w godzinach od 9:00 - 13:00 z: 1) Dom Studenta nr 1 - p. Piotr Łowicki - tel. 22 55 47 471 2) Dom Studenta nr 2 - p. Emilia Jasińska - tel. 22 55 48 100 3) Dom Studenta nr 3 - p. Agnieszka Ilczuk - tel. 22 55 30 001 4) Dom Studenta nr 4 - p. Agnieszka Matyjasiak - tel. 22 55 49 202, 5) Dom Studenta nr 5 - p. Beata Piątkowska - tel. 22 55 33 011, 6) Dom Studenta nr 6 - p. - Monika Rot - tel. 22 55 49 401 7) Obiekt świadczący usługi hotelarskie SOKRATES - p. Ewa Kiełtyka - tel. 22 55 33 520, 8) Obiekt świadczący usługi hotelarskie HERA - p. Sylwia Kulińska - tel. 22 55 31 005, 9) Dom Pracownika Naukowego - p. Iwona Borowska - tel. 22 55 33 700. 19. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: § 1 Wysokość wadium i formy jego wniesienia 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium (jeżeli dzień wniesienia wadium wypada dla Zamawiającego w dniu ustawowo wolnym od pracy - stosuje się kurs z pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, obowiązujących w Polsce). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopii przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 7 SIWZ. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z opisem tytułu przelewu: wadium i numer postępowania (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 6. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. § 2 Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 ustawy): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże główne usługi wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 3 (trzech) usług polegających na myciu okien i powierzchni przeszklonych, wartość każdej z tych usług była/jest nie mniejsza niż brutto 40.000,00 zł, przy czym jedna z trzech usług powinna mieć w swoim zakresie wykonywanie mycia powierzchni szklanych metodą alpinistyczną. (w przypadku, gdy Wykonawca jest w trakcie realizacji usługi, do dnia otwarcia ofert usługa ma być na kwotę brutto nie mniejszą niż brutto 40.000,00 zł)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b) Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) Wykonawca zobowiązany jest wykazać osoby: kierownika grupy oraz minimum 4 (czterech) pracowników, (w sumie 5 osób): Wykonawca wykaże osoby spełniające poniższe wymogi: - co najmniej 1 osobę (będącą kierownikiem grupy), która będzie w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, kierowała i nadzorowała wykonywanie usługi; - co najmniej 1 osobę do przeprowadzania prac wysokościowych posiadającą aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 3 metrów oraz mającą uprawnienia do wykonywania prac z wykorzystaniem technik alpinistycznych/w dostępie linowym (ukończony kurs/szkolenia z zakresu wykonywania prac z wykorzystaniem technik alpinistycznych/w dostępie linowym); - co najmniej 3 osoby do wykonywania przedmiotu zamówienia posiadające uprawnienia do przeprowadzania prac wysokościowych posiadającą aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 1 m. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika grupy i pracownika.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Zatrudnienie - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 20, Warszawa pok. 213 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 20, Warszawa pok. 213 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Sposobem porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą (oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) jest forma pisemna lub droga elektroniczna. 2. Natomiast odwołania i wszelka korespondencja związana z odwołaniem winna być przekazywana w formie pisemnej lub faksem (nr faxu 22 55 22 507). 3. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. 4. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną lub faxem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adresy podane art. 5 § 3 ust. 3 SIWZ, przed upływem wymaganego terminu. 6.Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW Nr 34 z dnia 30 października 2015 r. w sprawie dni wolnych od pracy dla pracowników nie będących nauczycielami akademickimi w roku 2016) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00 http://portalinformacyjny.uw.edu.pl/wp-content/uploads/2015/10/m.2015.198.zarz_.34.pdf 7. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Anna Kur - tel. 22 55-23-240 - Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego. 8. Kontakt telefoniczny wyłącznie w sprawach organizacyjnych. Z osobą wymienioną w ust. 7 można kontaktować się w dni robocze. Zgodnie z przepisami ustawy Zamawiający nie udziela informacji telefonicznie. 9. Adres, na który należy przesyłać korespondencję: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 00-927 Warszawa e-mail: anna.kur@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl Korespondencję drogą elektroniczną (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba w.w adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer postępowania: DZP-361-50/2016. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na oba powyżej wymienione adres e-mailowe. Adres, pod którym można składać korespondencję osobiście: UNIWERSYTET WARSZAWSKI ul. Karowa 20, Warszawa pok. 213 (II piętro).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.