eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi serwisowej instalacji wody lodowej, instalacji klimatyzacyjnych wraz z automatyką, usługi serwisowej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z automatyką, instalacji rekuperacji wraz z automatyką oraz instalacji podnoszącej ciśnieniem wody Ppoż w obiektach BGK zlokalizowanych na terenie Warszawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Warszawa: Świadczenie usługi serwisowej instalacji wody lodowej, instalacji klimatyzacyjnych wraz z automatyką, usługi serwisowej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z automatyką, instalacji rekuperacji wraz z automatyką oraz instalacji podnoszącej ciśnieniem wody Ppoż w obiektach BGK zlokalizowanych na terenie Warszawy
Numer ogłoszenia: 164615 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi serwisowej instalacji wody lodowej, instalacji klimatyzacyjnych wraz z automatyką, usługi serwisowej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z automatyką, instalacji rekuperacji wraz z automatyką oraz instalacji podnoszącej ciśnieniem wody Ppoż w obiektach BGK zlokalizowanych na terenie Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej instalacji klimatyzacji wraz z automatyką (Zadanie 1.) oraz usługi serwisowej instalacji wentylacji wraz z automatyką (Zadanie 2.) w obiektach BGK zlokalizowanych na terenie Warszawy w okresie 48 miesięcy, licząc od pierwszego dnia pełnego miesiąca następującego po zawarciu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zestawienia urządzeń objętych serwisem oraz ich lokalizacji zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 22 0000(słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. 30 dni włącznie z dniem składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 09.08.2016 r. o godz. 11:00 . 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. b) w gwarancjach bankowych c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w/w forma lub formy wadium muszą zostać wniesione - oryginał dokumentu gwarancyjnego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7, Kancelaria Ogólna, Biuro Zamówień Publicznych, osoba do kontaktów: Sylwia Głowala tel. 22 52 29 422 w wymaganym terminie, zaś do oferty należy dołączyć kopię ww. dokumentu e) w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: Postępowanie pn. Świadczenie usługi serwisowej instalacji wody lodowej, instalacji klimatyzacyjnych wraz z automatyką, usługi serwisowej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z automatyką, instalacji rekuperacji wraz z automatyką oraz instalacji podnoszącej ciśnieniem wody Ppoż w obiektach BGK zlokalizowanych na terenie Warszawy. . Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej musi ona zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze (pisemne) żądanie. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 ustawy PZP, to jest: - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 3) zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: - co najmniej dwa (2) zamówienia, polegające na świadczeniu przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy serwisu (wraz z przeglądami) instalacji klimatyzacyjnej, o wartości każdego zamówienia minimum 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) brutto; oraz - co najmniej dwa (2) zamówienia, polegające na świadczeniu przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy serwisu (wraz z przeglądami) instalacji wentylacji mechanicznej, o wartości każdego zamówienia minimum 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych ) brutto. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane .W takim przypadku okres świadczenia usług do terminu składania ofert powinien być nie krótszy niż 12 miesięcy a wynagrodzenie otrzymane przez Wykonawcę za realizację części zamówienia wykonanego do upływu terminu składania ofert musi być nie mniejsze niż 200 000,00 złotych brutto. Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: 1) co najmniej dwoma (2) osobami, ze średnim wykształceniem zawodowym, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi Świadectwo Kwalifikacyjne, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru, w zakresie konserwacji, naprawy i montażu urządzeń i instalacji elektroenergetycznych Grupa I do 1 kV zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89 poz. 828, z póź. zm.), 2) co najmniej dwoma (2) osobami, ze średnim wykształceniem zawodowym które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami na stanowisku eksploatacji i dozoru Grupa 2 wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie programów kursów, przeprowadzania egzaminów oraz wzoru świadectwa kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych (Dz. U. Nr 195, poz. 2009), 3) co najmniej dwoma (2) osobami, ze średnim wykształceniem zawodowym które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi aktualny certyfikat imienny zgodnie z art. 19 Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych ( Dz.U. z 2015 r. poz.881 ) 4) co najmniej dwoma (2) osobami ze średnim wykształceniem zawodowym posiadającymi imienne Certyfikaty potwierdzające przeszkolenia techniczne w zakresie serwisowanych urządzeń klimatyzacyjnych występujących w zamówieniu. Wykonawca przedstawi, co najmniej dwa certyfikaty ze szkoleń dotyczące serwisowanych urządzeń wystawione przez firmy producenckie lub ich upoważnionych przedstawicieli np: Mitsubishi Electric, Mistral, Daikin, Olefini, LG, Sanyo, Samsung, General, Fujitsu, TRANE, MISTRAL, Panasonic,Hayer, Fuji 5) co najmniej dwoma (2) osobami ze średnim wykształceniem zawodowym posiadającymi imienne certyfikaty potwierdzające przeszkolenia techniczne w zakresie serwisowanych urządzeń wentylacyjnych występujących w zamówieniu. Wykonawca przedstawi, co najmniej dwa certyfikaty ze szkoleń dotyczące serwisowanych urządzeń wystawione przez firmy producenckie lub ich upoważnionych przedstawicieli np: LENNOX, EBM, SYSTEMAIR, ZIEHL-ABEGG KLIMOR, GRYFIT, MAICO, VENTURE, METALPLAST, EBM 6) co najmniej jedną osobą ( 1) z wyższym wykształceniem zawodowym do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)), oraz jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia kilku funkcji przez jedną osobą, przy jednoczesnym spełnieniu wymagań dla poszczególnych funkcji. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek opisany w ust. 1 i 2 może spełniać jeden lub łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - przedłużenie okresu gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego, Biuro Zamówień Publicznych Aleje Jerozolimskie 7, 00 - 955 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego Kancelaria Ogólna (dla Biura Zamówień Publicznych) Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: XXX. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY 1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, o miejscu i terminie zawarcia umowy. 2. W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawców działających wspólnie przedłożenia umowy regulującej ich współpracę, najpóźniej w dniu podpisania umowy na wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia (najpóźniej na trzy dni przed planowaną datą zawarcia umowy), niżej wymienionych dokumentów (w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), w celu potwierdzenia spełniania przez osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ: a) Świadectwa Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie konserwacji, naprawy i montażu urządzeń i instalacji elektroenergetycznych D1+E1 do 1 kV (zgodnie z wymaganiami określonymi w cz. VII ust. 2 SIWZ); b) świadectwo(-a) kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń instalacji chłodniczych D2+E2 zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami (zgodnie z wymaganiami określonymi zgodnie z wymaganiami określonymi w cz. VII ust. 2 SIWZ); c) certyfikaty imienny zgodnie z art. 19 Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych ( Dz.U. z 2015 r. poz.881 ) d) certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia technicznego w zakresie serwisowania urządzeń klimatyzacyjnych; Zamawiający oczekuje co najmniej dwóch certyfikatów dotyczących przeszkolenia w zakresie serwisowania urządzeń wystawionych przez firmy np.: np: Mitsubishi Electric, Mistral, Daikin, Olefini, LG, Sanyo, Samsung, General, Fujitsu, TRANE, MISTRAL, Panasonic,Hayer, Fuji; e) certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia technicznego w zakresie serwisowania urządzeń wentylacyjnych (wentylacji mechanicznej); Zamawiający oczekuje co najmniej dwóch certyfikatów dotyczących przeszkolenia w zakresie serwisowania urządzeń wystawionych przez firmy np.: LENNOX, EBM, SYSTEMAIR, ZIEHL-ABEGG KLIMOR, GRYFIT, MAICO, VENTURE, METALPLAST, EBM ,; f) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)), oraz jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego) g) co najmniej cztery Certyfikaty na serwis urządzeń wystawione na firmę Wykonawcy przez producentów lub przedstawicieli producentów na Polskę dotyczące urządzeń klimatyzacyjnych występujących w zamówieniu np: Mitsubishi Elektric, Daikin, Olefini, LG, Sanyo, Samsung, General, Fujitsu, TRANE, MISTRAL, Panasonic, Fuji, h) co najmniej dwa Certyfikaty na serwis urządzeń wystawione na firmę Wykonawcy przez producentów lub przedstawicieli producentów na Polskę dotyczące urządzeń wentylacyjnych występujących w zamówieniu np: Lennox, EBM, SYSTEMAIR, ZIEHL-ABEGG, KLIMOR, GRYFIT, MAICO, VENTURE, METALPLAST, EBM i) dokument potwierdzający wniesienie całości zabezpieczenia należytego wykonania umowy (w przypadku złożenia zabezpieczenia w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu), j) kopii opłaconej polisy ubezpieczeniowej OC, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Umowy, na sumę na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. 4. W przypadku, gdy zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt 3 lit. i, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający wymaga przesłania treści dokumentu gwarancyjnego do akceptacji przed wyznaczonym terminem podpisania umowy. 5. Gdyby Wykonawca nie dostarczył dokumentów, o których mowa w ust. 3, Zamawiający uzna, że Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na Wykonawcy - art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA JAKOŚCI Termin realizacji zamówienia: Umowa będzie zawarta na okres 48 miesięcy, licząc od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego, następującego po dacie podpisania umowy. Jednocześnie Zamawiający informuje, że: a) serwisowanie części urządzeń (zostały one wyraźnie oznaczone w załączniku nr 1 do SIWZ), które objęte są jeszcze gwarancją, rozpocznie się później (termin rozpoczęcia serwisu został dla każdego z tych urządzeń określony w zał. nr 1); dla tych urządzeń usługi świadczone będą przez okres (liczbę miesięcy) wskazany w załączniku nr 4 do SIWZ (Formularz cenowy). b) niektóre spośród urządzeń, dla których świadczenie usług serwisowych rozpocznie się z dniem wejścia umowy w życie, mogą zostać przez Zamawiającego wycofane z serwisu w okresie obowiązywania umowy; Pozostałe terminy związane z realizacją umowy określone zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Okres gwarancji na dostarczone i zamontowane elementy oraz wykonane naprawy wynosić będzie co najmniej 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu z wykonania czynności serwisowych. Dla dostarczonych i zamontowanych elementów, dla których producent (lub dystrybutor) udzielił gwarancji jakości na okres dłuższy niż 12 miesięcy, gwarancja udzielana przez Wykonawcę nie może być krótsza. Uwaga: Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest jednym z elementów oceny oferty (kryterium nr 2), zgodnie z zapisami w cz. XVIII SIWZ. Szczegóły dotyczące biegu okresu gwarancji i jej warunków zostały uregulowane w istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.