Grudziądz: Przewozy zawodników i trenerów klubu na zawody, zgrupowania sportowe i treningi
Numer ogłoszenia: 164488 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Olimpia Grudziądz Spółka Akcyjna , ul. M.J. Piłsudskiego 14, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 461 16 67, faks 56 461 16 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olimpiagrudziadz.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewozy zawodników i trenerów klubu na zawody, zgrupowania sportowe i treningi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przewóz okazjonalny osób, w rozumieniu art. 4 pkt 11 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.), na terenie kraju pojazdami samochodowymi, dla Olimpia Grudziądz S. A. Zamówienie obejmuje usługi transportowe w zakresie przewozu osób, tj. zawodników, trenerów i opiekunów grupy klubu sportowego Olimpia Grudziądz S.A na zawody, zgrupowania sportowe i treningi, od dnia 01.08.2015 r. do dnia 30.06.2016 r. Usługa musi być świadczona sprawnymi technicznie, zarejestrowanymi pojazdami samochodowymi, posiadającymi ważne badania techniczne i niezbędne wyposażenie określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie OC (komunikacyjne posiadaczy pojazdów mechanicznych) i NNW (ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów). Zakres rzeczowy obejmuje usługę przewozu osób na terenie kraju następującymi pojazdami samochodowymi, zwanymi dalej pojazdami: 1) autobus przystosowany technicznie do przewozu 20 osób na miejscach siedzących, nie starszy niż 15 lat, wyposażony w klimatyzację; 2) autobus przystosowany konstrukcyjnie do przewozu 49 osób na miejscach siedzących, nie starszy niż 15 lat, wyposażony w klimatyzację i toaletę; 3) autobus przystosowany konstrukcyjnie do przewozu 52 osób na miejscach siedzących, nie starszy niż 15 lat, wyposażony w klimatyzację i toaletę. Charakterystyka zamówienia: W okresie obowiązywania umowy przewidzianych jest około 376 przewozów osób , w tym 324 przewozy na terenie województwa kujawsko-pomorskiego i 52 przewozy poza województwo kujawsko-pomorskie (cały kraj). Najwięcej przewozów to wyjazdy jednodniowe (we wszystkie dni tygodnia), przewidywana ilość: 324 rocznie. Typowy przewóz jednodniowy składa się z dojazdu na zawody, około 2 - 4 godz. postoju i powrotu. Pozostałe przewozy, to wyjazdy dwudniowe (sobota - niedziela) lub trzydniowe (piątek - niedziela lub wtorek - czwartek), przewidywana ilość: 52 rocznie. Uwaga: Podane wyżej ilości przewozów i proporcje mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie podczas realizacji zamówienia (ilość uzależniona od terminarzy zawodów, zgrupowań i treningów dla wszystkich sekcji klubu sportowego ). Z tytułu niezrealizowania określonej powyżej szacunkowej ilości przewozów (tj. brak zleceń jednostkowych od zamawiającego), wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Wynagrodzenia dla wykonawcy, za każdy przewóz, będzie ustalona w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie wykonawcy. Faktury za świadczone usługi winny wskazywać numer zlecenia, trasę przejazdu, ilość przejechanych kilometrów i ilość godzin postojowych. Wynagrodzenie dla wykonawcy, ustalone w wyżej określony sposób, powinno pokrywać wszelkie koszty związane z wykonywaniem zamówienia, w tym koszty: paliwa, amortyzacji i naprawy pojazdu, wynagrodzeń kierowców, podatku od środków transportu, opłaty za płatne drogi oraz kary za nieprzestrzeganie przepisów w zakresie transportu drogowego nałożone przez organy nadzorujące transport drogowy. Koszty poniesione przez wykonawcę na opłaty parkingowe ponosić będzie zamawiający, przy czym bilety parkingowe, wykonawca będzie obowiązany dołączyć do faktury. Szczegóły przewozów ustalane będą każdorazowo, na podstawie bieżącego zlecenia. Wymagane jest świadczenie usługi przewozu według najkrótszej możliwej trasy. Odstępstwo od tej zasady każdorazowo winno być uzgodnione z opiekunem grupy. Przewozy zamawiane będą z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, poprzez elektroniczne zamówienie na wskazany w ofercie adres poczty elektronicznej. Zamówienie przesłane pocztą elektroniczną wymagać będzie niezwłocznego potwierdzenia odbioru przez wykonawcę. Zamówienie będzie zawierało co najmniej informacje: numer zlecenia, rodzaj pojazdu, data i godzina podstawienia pojazdu, miejsce podstawienia pojazdu, miejsce docelowe przejazdu, ilość uczestników przejazdu, imię i nazwisko opiekuna grupy. W szczególnych i uzasadnionych przypadkach (wynikających z systemu rozgrywania zawodów sportowych, czy też przełożonych meczów) wykonawca zobowiązany jest zapewnić gotowość podstawienia pojazdu z dnia na dzień. Przewozy rozpoczynają się z siedziby zamawiającego lub innego miejsca wskazanego opiekuna grupy na terenie Grudziądza. Zamawiającym zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wyjazdu, najpóźniej 24 godziny przed zgłoszonym wcześniej wyjazdem, w przypadku przesunięcia terminu meczu przez właściwy związek sportowy lub choroby zawodników uniemożliwiającej przeprowadzenie rozgrywek.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ilości nie przekraczającej 50 % wartości umowy podstawowej (przewozy zawodników i trenerów klubu na zawody, zgrupowania sportowe i treningi). Ewentualne zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie przewozów drogowych, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.), przy czym okres ważności zezwolenia nie może kończyć się przed dniem realizacji zamówienia, tj. przed 30.06.2016 r. Uwaga: Zezwolenia (licencje) na wykonywanie transportu drogowego udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów ustawy zachowują moc w sytuacji, gdy nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W powyższym zakresie zamawiający nie precyzuje żadnych warunków szczegółowych; Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W powyższym zakresie zamawiający nie precyzuje żadnych warunków szczegółowych; Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W powyższym zakresie zamawiający nie precyzuje żadnych warunków szczegółowych; Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W powyższym zakresie zamawiający nie precyzuje żadnych warunków szczegółowych; Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty - przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Oryginał (lub poświadczona notarialnie kopia) pełnomocnictwa, określający jego zakres, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy - wyłącznie w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3) Oryginał (lub poświadczona notarialnie kopia) pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - wyłącznie w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98.00
- 2 - Termin płatności - 2.00
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie: 1) wynagrodzenia brutto wykonawcy; 2) sposobu rozliczania usług; 3) sposobu realizacji zamówienia; 4) części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawców; 5) osób nadzorujących realizację zamówienia ze strony zamawiającego i wykonawcy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonywane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast wartości jednostkowe netto pozostaną bez zmian; 2) zarejestrowania się podmiotu zagranicznego, jako czynnego podatnika podatku od towarów i usług, i konieczności powiększenia wynagrodzenia o należny podatek od towarów i usług (VAT); 3) w przypadku zmiany przepisów prawa wymagających dostosowania się którejkolwiek ze stron umowy do wprowadzonych zmian; 4) w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie składania ofert i zawierania umowy; w przypadku, gdy zmiana będzie konieczna dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron i muszą być dokonane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W razie wystąpienia istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 145 ustawy Pzp. W takim przypadku wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olimpiagrudziadz.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Olimpia Grudziądz Spółka Akcyjna, ul. Piłsudskiego 14, 86-300 Grudziądz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 15:00, miejsce: Olimpia Grudziądz Spółka Akcyjna, ul. Piłsudskiego 14, 86-300 Grudziądz sekretariat (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Modern Oddz Psych Dzieci i Młodzieży w Reg Szpit Specjal im. dr. Wł. Bieg w Gdzu, w celu podniesienia bezp pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świad usług w zakresie psych dzieci i młodz
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
- Przeglądy sprzętu pożarniczego - sprawa numer 22/2024
- Wzorcowanie i kalibracja systemu monitoringu zbiorników paliwowych wraz z wymianą detektora DEX-31.K/N w składzie paliw Gardeja- sprawa numer 21/2024
- Dostawy warzyw (świeżych i kiszonych) i owoców
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, ROZSYPANIE, WBUDOWANIE, WYRÓWNANIE I UWAŁOWANIE ŻWIRU, TŁUCZNIA,DESTRUKTU I KRUSZYWA BETONOWEGO DLA GMINY STANISŁAWÓW W 2024 ROKU
- Świadczenie usług w zakresie wynajmu autokarów i busów wraz z kierowcami - transport osób krajowy i międzynarodowy
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
- Obsługa dwóch wyjazdów zagranicznych uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski w ramach programu ERASMUS+
- Wycieczka do Krakowa
- Wykonanie usługi transportowej polegającej na przewozie osób w ramach projektu LIFE17 NAT/PL/000018 pn. "Renaturyzacja śródlądowej delty rzeki Nidy" w podziale na zadania częściowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.