Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-29
Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Projektu rozbudowy parkingu dla samochodów osobowych na terenie Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie wraz z wykonaniem odwodnienia i przystosowaniem podjazdów, chodników, jezdni i oznaczeń poziomych i pionowych dla osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 164417 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Projektu rozbudowy parkingu dla samochodów osobowych na terenie Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie wraz z wykonaniem odwodnienia i przystosowaniem podjazdów, chodników, jezdni i oznaczeń poziomych i pionowych dla osób niepełnosprawnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Projektu rozbudowy parkingu dla samochodów osobowych na terenie Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie wraz z wykonaniem odwodnienia i przystosowaniem podjazdów, chodników, jezdni i oznaczeń poziomych i pionowych dla osób niepełnosprawnych. Rozbudowa parkingu obejmuje działkę nr ew. 33/24 obręb 221 oraz działkę 164/21 obręb 213. W pierwszym etapie należy przewidzieć wykonanie około 150 miejsc postojowych na działce nr 164/21 obręb 213 o łącznej powierzchni około 1900 m2. Proponowane lokalizacje dla I etapu: a) przed wjazdem do bramki parkingowej nr 2 po lewej stronie (w miejscu gdzie obecnie są miejsca dla Radio-Taxi oraz teren zielony) - 4 miejsca przeznaczone dla osób niepełnosprawnych, b) na terenie zielonym od strony północnej Zakładu Patomorfologii, c) pomiędzy budynkiem Pralni a budynkiem Magazynu Materiałów Łatwopalnych, d) na terenie zielonym obok nie użytkowanej wiaty śmietnikowej, e) pomiędzy Zakładem Radioterapii a parkingiem wewnętrznym, w miejscu istniejących chłodnic wodnych przeznaczonych do likwidacji, f) po dwóch stronach drogi dojazdowej od ulicy Marusarz w kierunku nieczynnej spalarni odpadów lub na pozostałym terenie nie objętym poprzednią inwestycją za nieczynną spalarnią. W drugim etapie należy przewidzieć wykonanie około 60 miejsc postojowych: 1) około 24 miejsca postojowe na działce nr ew. 33/24 obręb 221 o łącznej powierzchni około 300 m2, które będą zlokalizowane na terenie zielonym pomiędzy ulicą Lwowską a Zasobami Mieszkaniowymi, 2) około 36 miejsc postojowych na działce nr 164/21 obręb 213 o łącznej powierzchni około 500 m2, które będą rozmieszczone w następujących lokalizacjach: a) na terenie zielonym pomiędzy drogą dojazdową do Biura Obsługi Parkingu a wiatą na rowery, b) na terenie zielonym od strony północnej budynku Pralni. W trzecim etapie należy przewidzieć wykonanie około 50 miejsc postojowych na działce nr 164/21 obręb 213 o łącznej powierzchni około 650 m2. Proponowane lokalizacje dla III etapu: a) na terenie zielonym pomiędzy obecnym parkingiem ogólnodostępnym a Zasobami Mieszkaniowymi, b) na terenie zielonym pomiędzy drogą dojazdową do Zasobów Mieszkaniowych i Ośrodka Uzależnień a placem budowy Ośrodka Psychiatrii Zamawiający zaleca wizję lokalną jako czynność pomocniczą przy przygotowaniu oferty. W celu ustalenia terminu wizji proszę o kontakt: P. Janusz Wierzbicki - tel. 14 6315 610. Wizja lokalna na koszt Wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia jest wniesienie wadium ogółem w wysokości: 1 220,00 zł. (jeden tysiąc dwieście dwadzieścia zł. 0/100) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto zamawiającego nr konta 37 8591 0007 0300 0207 1800 1698 - powołując się na nr sprawy 102/14
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
osobą pełniącą funkcję kierownika zespołu projektowego - wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, minimum 5-cio letnie doświadczenia zawodowego, - oraz uprawnionymi projektantami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz.1623 oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. 2006 Nr 73 poz.514.) w branży: elektrycznej, sanitarnej, Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający żąda oświadczenia, że Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia projektowe w zakresie robót przewidzianych w projekcie. Osoby te muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty posiadające odpowiednie uprawnienia i przynależność do izb będą wymagane jako załączniki do podpisywanej umowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w szczególności, gdy : a. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych , lub b. w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczonego sprzętu, lub c. zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d. potrzeba zmiany umowy wynika ze zmiany przepisów prawa lub e. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Dział Logistyki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy: sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku.
- Koszenie traw wraz z ich uprzątnięciem, spakowaniem i wywiezieniem na terenach zarządzanych przez MZB
- Budowa stadionu sportowego przy ul. Traugutta w Tarnowie - etap II - TRZECIE POSTĘPOWANIE
- Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru SSP opartego na technologii POLON 6000 w pomieszczeniach na poziomie minus 1 w budynku Kuchni, Pralni, Patomorfologii i Warsztatów Szpitala
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Skrzyszowskiej w Tarnowie"
- Dostawy: introduktorów zbrojonych do tętnicy udowej, cewników prowadzących do angioplastyki wieńcowej z dostępu promieniowego bez użycia introduktora, urządzeń do zamknięcia tętnicy udowej....
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Projektu oznakowania i oznakowanie nowej siedziby Teatru
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- Opracowanie czterech dokumentacji projektowo - kosztorysowych modernizacji kotłowni lokalnych, w celu maksymalizacji wykorzystania odnawialnych źródeł energii Etap I
- Wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg.
- Zmiana projektowa wybranych elementów zatwierdzonego projektu budowlanego, technicznego, wykonawczego przebudowy budynku Biblioteki Głównej UMCS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.