eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Rozbiórki budynków gospodarczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Wrocław: Rozbiórki budynków gospodarczych
Numer ogłoszenia: 164325 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórki budynków gospodarczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 6 odrębne przedmioty zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-9, 45.11.12.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych o łącznej kubaturze tych obiektów nie mniejszej niż 1.000,00 m3 - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.2. Wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania 2.3. Dowody potwierdzające, że roboty budowlane z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami potwierdzającymi czy robota została wykonana należycie są: - poświadczenie (referencje) lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie robót budowlanych jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać poświadczenia. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz robót lub dowody potwierdzające czy roboty zostały wykonane należycie budzą wątpliwości zamawiającego, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 2.4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza wniosku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.3 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.2 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej, oraz oświadczenia o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej - wg wzoru formularza ofertowego 2.3 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.4 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 0.05

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy. 1.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: a) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, c) opóźnienia w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego. 1.3 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich. 1.4 Zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. 1.5 Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o. których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. 2. Zmiany Osobowe: a) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych uprawnieniach, b) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 3. Pozostałe Zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.). 4. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul.Mińska 60.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku powierzenia części robót podwykonawcom Zamawiający wymaga wskazania w ofercie zakresu robót, które będą wykonywane przez podwykonawców - wg wzoru formularza ofertowego.(w przypadku niezłożeni w ofercie stosownego dokumentu zamawiający uzna iż wykonawca nie zamierza powierzyć części robót podwykonawcą i cały zakres prac wykona samodzielnie). 2.9 Na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy PZP, Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 2.10 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 ustawy PZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, potwierdzających spełnienie warunków w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy PZP. 2.11 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia. 2.12 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust 2b ustawy PZP, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.13 Uwaga: Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii z poświadczeniem za zgodność z oryginałem. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty). Dokumenty sporządzone w języku obcym winne być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego na działce nr 32/3 w miejscowości Wierzbice, Gmina Kobierzyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego na dz. nr 32/3 w miejscowości Wierzbice, gm. Kobierzyce. Budynek jednokondygnacyjnym z podpiwniczeniem o powierzchni zabudowy 225m2 i kubaturze 375 m3 wybudowany w technologii tradycyjnej z dachem dwuspadowym krytym papą. Rozbiórkę ścian należy wykonać ręcznie z wyjątkiem ściany w linii ogrodzenia ( od strony ulicy) którą należy rozebrać do wysokości istniejącego ogrodzenia murowanego i zakończyć rolką z cegły rozbiórkowej Rozbiórkę prowadzić zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez Eugeniusza Kończyło. Po wyburzeniu obiektu, teren uporządkować, nawieźć ziemią urodzajną grubości 20cm i obsiać trawą. Teren całej działki oczyścić z odpadów komunalnych, krzaków i wykonać jej koszenie. Po zakończeniu robót należy wykonać dokumentację geodezyjną powykonawczą obejmującą: -geodezyjną inwentaryzacja powykonawcza (mapa) -wykaz zmian ewidencyjnych: stan dotychczasowy oraz stan nowy -wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę punktów pomiarowych i ich oznaczeń, a w przypadku likwidacji odtworzenie reperów Szczegółowy zakres prac określony został w Projekcie Budowlanym, przedmiarze i STWiOR wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-9, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego na działce nr 466/30 w miejscowości Grodziszcze 5d, Gmina Stoszowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka budynku gospodarczego położonego na działce 466/30 w Grodziszczu, gmina Stoszowice objętego nakazem Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Ząbkowicach Śląskich (Decyzja nr 480/2015 z dnia 19.11.2015r). Przewidziana technologia robót rozbiórkowych : ręczna (w warunkach szczególnej ostrożności z uwagi na występujące bezpośrednie zagrożenia zawalenia części budynku). Podstawowe Informacje : Powierzchnia zabudowy - 120 m2 Kubatura - 877 m3 Powierzchnia użytkowa (parter + poddasze) 180 m2 Wysokość okapu 4,15 m Wysokość kalenicy 6,60 m Wymiary rzutu 6,30 x 19,05 m Budynek gospodarczy ujęty jest w wykazie zabytków, jako oficyna gospodarcza na terenie zespołu pałacowego i zlokalizowany na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków Decyzją nr A/4184/854/Wł z dn. 18.09.1981 r. Budynek w zabudowie wolnostojącej, położony centralnie na dz. nr 466/30, w sąsiedztwie stawu. Dostęp do działki drogą nieutwardzoną - nawierzchnia ziemna. Budynek z okresu przedwojennego (przed 1945 r., wiek szacunkowy ok. 120 lat). Budynek posiada 2 kondygnacje nadziemne (parter + poddasze), przykryty stromym dachem, brak podpiwniczenia. Dach w układzie dwuspadkowym, o kalenicy biegnącej równolegle do podłużnej linii zabudowy. Okap na poziomie 4,15 m nad terenem, wysokość kalenicy dachu 6,60 m nad terenem. Rzut budynku regularny o wymiarach rzutu 6,60 x 19,05 m. Prace rozbiórkowe należy prowadzić zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez Andrzeja Hryciuka. Po wyburzeniu obiektu, teren uporządkować, nawieźć ziemią urodzajną grubości 20cm i obsiać trawą. Teren całej działki oczyścić z odpadów komunalnych, krzaków i wykonać jej koszenie. Po zakończeniu robót należy wykonać dokumentację geodezyjną powykonawczą obejmującą: -geodezyjną inwentaryzacja powykonawcza (mapa) -wykaz zmian ewidencyjnych: stan dotychczasowy oraz stan nowy -wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę punktów pomiarowych i ich oznaczeń, a w przypadku likwidacji odtworzenie reperów. Szczegółowy zakres prac określony został w Projekcie rozbiórki, przedmiarze i STWiOR, wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-9, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego na działce nr 33/25 we Wrocławiu przy ul. Dolnobrzeskiej, obręb Mokra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego na dz. nr 33/25 we Wrocławiu przy ul. Dolnobrzeskiej, obręb Mokra. Budynek magazynu pasz o wymiarach 29 m x 15,5 m wysokość 7,9m, kubaturze 2800 m3 murowany, pokryty dachówką karpiówką. Budynek położony w pasie drogi co wiąże się z koniecznością opracowania przez wykonawcę robót dokumentacji projektowej związanej z organizacją ruchu zastępczego uzgodnienie jej i poniesienie dodatkowych opłat. Budynek przybudowany jest do budynku mieszkalnego. Zamówienie obejmuje również prace remontowo-zabezpieczające ścianę szczytową ; wykonanie ogniomuru, obróbek blacharskich uzupełnienie otworów po elementach konstrukcyjnych i tynków. Na rozbiórkę wydana jest Decyzja PINB dla miasta Wrocławia nr 626/2016 z dnia 1 marca 2016r. Wymagane sporządzenie planu BIOZ. Po wyburzeniu obiektu, teren uporządkować, nawieźć ziemią urodzajną grubości 20cm i obsiać trawą. Teren całej działki oczyścić z odpadów komunalnych, krzaków i wykonać jej koszenie. Po zakończeniu robót należy wykonać dokumentację geodezyjną powykonawczą obejmującą: -geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (mapa) -wykaz zmian ewidencyjnych: stan dotychczasowy oraz stan nowy -wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę punktów pomiarowych i ich oznaczeń, a w przypadku likwidacji odtworzenie reperów. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-9, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego na działce nr 66/2 w miejscowości Nowa Wieś Goszczańska, Gmina Twardogóra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka budynku gospodarczego - tuczarni na dz. nr 66/2 w miejscowości Nowa Wieś Goszczańska, gm. Twardogóra. Budynek parterowy, murowany, pokrycie dachowe papa asfaltowa. Wymiary 70 m x 12 m, wysokość 4,5 m. Budynek w stanie ruiny. Po wyburzeniu obiektu, teren uporządkować, nawieźć ziemią urodzajną grubości 20cm i obsiać trawą. Teren całej działki oczyścić z odpadów komunalnych, krzaków i wykonać jej koszenie. Po zakończeniu robót należy wykonać dokumentację geodezyjną powykonawczą obejmującą: -geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (mapa) -wykaz zmian ewidencyjnych: stan dotychczasowy oraz stan nowy -wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę punktów pomiarowych i ich oznaczeń, a w przypadku likwidacji odtworzenie reperów. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze i STWiOR, wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-9, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dokończeniu rozbiórki trzech budynków gospodarczych na działce nr 118/2 w miejscowości Brzezina, Gmina Cieszków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokończenie rozbiórki 3 budynków gospodarczych położonych w Brzezicy na działce 118/2. Na rozbiórkę wydana jest Decyzja PINB w Miliczu nr 36/11 z 27.04.2011r. nakazująca rozebrać będących w złym stanie technicznym trzech budynków gospodarczych położonych na działce 118/2 AM 1 w Brzezinie gm. Cieszków. Po wyburzeniu obiektu, teren uporządkować, nawieźć ziemią urodzajną grubości 20cm i obsiać trawą. Teren całej działki oczyścić z odpadów komunalnych, krzaków i wykonać jej koszenie. Po zakończeniu robót należy wykonać dokumentację geodezyjną powykonawczą obejmującą: -geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (mapa) -wykaz zmian ewidencyjnych: stan dotychczasowy oraz stan nowy -wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę punktów pomiarowych i ich oznaczeń, a w przypadku likwidacji odtworzenie reperów. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-9, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rozbiórce budynku garażu przy ulicy Żywopłotowej 3 we Wrocławiu, Obręb Osobowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wrocław ul. Żywopłotowa 3 rozbiórka budynku garażu położonego na działce nr 2/6, 1 /2, 2/4 AM-19. Budynek garażowy murowany, jednokondygnacyjny o powierzchni zabudowy 260 m2 i kubaturze 1062,50 m3. Wysokość od 4 m do 6,50 m. Rozbiórka obejmuje wyburzenie budynku, ław fundamentowych, podłoża betonowego, nawiezienie i rozplantowanie ziemi urodzajnej, zasianie trawy. Szczegółowy zakres prac, sposób ich wykonanie obejmuje projekt budowlany wykonany przez Waldemara Mazanika. W pobliżu budynku znajduje się zabudowa mieszkaniowa wobec czego rozbiórkę należy prowadzić metoda ręczną, a podczas rozbiórki należy zachować szczególną ostrożność w tym ogrodzić i oznakować teren. Konieczne jest również zajecie pasa drogowego co oznacza konieczność wykonania przez wykonawcę robót dokumentacji projektowej związanej z organizacją ruchu zastępczego uzgodnienie i poniesienie dodatkowych opłat ze ZDIG we Wrocławiu. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę punktów pomiarowych i ich oznaczeń, a w przypadku likwidacji odtworzenie reperów. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze, projekcie budowlanym i STWiOR, wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-9, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 0.05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.