Szczecin: Kompleksowy program ochrony ubezpieczeniowej Szczecińskiego TBS, zasobów lokalowych i budynkowych stanowiących własność Szczecińskiego TBS oraz zarządzanych przez spółkę nieruchomości Gminy Miasto Szczecin,
Numer ogłoszenia: 164177 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 430 91 00, faks 91 430 91 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.STBS.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy program ochrony ubezpieczeniowej Szczecińskiego TBS, zasobów lokalowych i budynkowych stanowiących własność Szczecińskiego TBS oraz zarządzanych przez spółkę nieruchomości Gminy Miasto Szczecin,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy program ochrony ubezpieczeniowej Szczecińskiego TBS, zasobów lokalowych i budynkowych stanowiących własność Szczecińskiego TBS oraz zarządzanych przez spółkę nieruchomości Gminy Miasto Szczecin, w zakresie określonym poniżej. 2. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje: a) ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych: - mienia i wartości pieniężnych Zamawiającego znajdujących się w jego siedzibie, - mienia Zamawiającego znajdującego się poza jego siedzibą, - zasobów lokalowych i budynkowych stanowiących własność Zamawiającego, - zasobów lokalowych i budynkowych zarządzanych na podstawie umów o zarządzanie lub administrowanie, stanowiących własności Gminy Miasto Szczecin. Zakres ubezpieczenia obejmuje odpowiedzialność za szkody spowodowane przez pożar, uderzenie pioruna, wybuch, upadek statku powietrznego, huragan, powódź, grad, napór śniegu lub lodu, deszcz nawalny, śnieg, dym, sadzę, zapadanie lub osuwanie się ziemi, trzęsienie ziemi, uderzenie pojazdu w ubezpieczony przedmiot, huk ponaddźwiękowy, szkody powstałe w wyniku awarii urządzeń wodno-kanalizacyjnych (szkody wodociągowe). Ubezpieczenie obejmuje także szkody powstałe wskutek akcji ratowniczej, zanieczyszczenia, skażenia, wyburzania i odgruzowywania spowodowane zdarzeniami objętymi zakresem ubezpieczenia. b) ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku: - wartości pieniężnych Zamawiającego w jego siedzibie. - mienie osób trzecich znajdujące się w pomieszczeniu magazynowym stanowiącym własność STBS zlokalizowanym w Szczecinie (kod 70-302) przy ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1 (przekazywane do pomieszczenia magazynowego na podstawie protokołów komorniczych sporządzanych przy eksmisjach) Zakres ubezpieczenia obejmuje szkody powstałe w mieniu wskutek kradzieży z włamaniem i rabunku (zarówno dokonanych jak i usiłowanych), w wyniku których dojdzie do utarty całkowitej lub częściowej mienia w związku z jego zniszczeniem, zaginięciem czy zaborem. Zakres ubezpieczenia obejmuje również koszty naprawy uszkodzonych lub zniszczonych zabezpieczeń (w tym uszkodzeń dachów, okien, drzwi). Zakres ubezpieczenia rozszerza się o ryzyko wandalizmu. Dla mienia osób trzecich zakres ubezpieczenia rozszerza się o ryzyko kradzieży zwykłej. c) ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia znajdujących się w jego siedzibie Zakres ochrony rozszerzony zostaje o koszty postawienia niezbędnych rusztowań w celu dokonania wymiany stłuczonych szyb d) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego i oprogramowania od wszystkich ryzyk: - sprzęt stacjonarny Zamawiającego, - sprzęt przenośny Zamawiającego, - nośniki danych (oprogramowanie) Zamawiającego. e) ubezpieczenie komunikacyjne (odpowiedzialności cywilnej - OC i autocasco - AC) pojazdów mechanicznych stanowiących własność Zamawiającego lub z których Zamawiający korzysta na podstawie umowy użyczenia lub innej umowy oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). f) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC deliktowa i OC kontraktowa), w związku z prowadzoną działalnością Zamawiającego w zakresie: - zarządzania zasobami lokalowymi i budynkowymi stanowiącymi własność Zamawiającego, - zarządzania zasobami lokalowymi i budynkowymi stanowiącymi własność Gminy Miasto Szczecin, - eksploatacji, posiadania i użytkowania zasobów lokalowych i budynkowych. Zakres ubezpieczenia rozszerza się o odpowiedzialność ubezpieczającego za szkody wyrządzone lokatorom i/lub najemcom lokali użytkowych w następstwie: - działania, eksploatacji lub awarii urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania stanowiących część wspólną budynku, - zalania wskutek nieszczelności dachów, stropów, rynien, pionów deszczowych, złączy płyt..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający w ramach niniejszego postępowania może udzielić wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. (art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 roku, poz. 907 z póź. zm.), w przypadku zwiększenia zasobów posiadanego mienia lub objęcia zarządem nowych nieruchomości.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.93.00 - Usługi dodatkowego ubezpieczenia .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych). Ustala się termin wniesienia wadium lub wpłynięcia na konto Szczecińskiego TBS Sp. z o.o. do dnia 11 sierpnia 2014 roku do godz. 1000.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; poprzez wykazanie, że posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 950 z późn. zm.), a w przypadku, gdy rozpoczął działalność przed wejście w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 69, poz. 344 ze zmianami) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie przez Wykonawców, że w okresie od ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali lub wykonują usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Minimalna ilość zrealizowanych usług udzielenia ochrony ubezpieczeniowej jaka uprawnia Wykonawcę do udziału w postępowaniu to wykazanie się realizacją lub zrealizowaniem należycie co najmniej 3 usługi o okresie realizacji co najmniej 12 miesięcy, odpowiadające swoim zakresem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 300 000 brutto PLN każda.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać: a) formularz cenowy sporządzony na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji, podpisany przez pełnomocnika, o którym mowa w części 1. b) ofertę cenową sporządzoną wg formularza stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji; c) Ogólne Warunki Umów w zakresie ryzyk określonych w Opisie przedmiotu zamówienia obowiązujących u Wykonawcy; d) dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu określone w dziale VI i VII specyfikacji. e) upoważnienia i pełnomocnictwa, z których wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z załączonych dokumentów;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych zapisami umowy i SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nabyć w siedzibie Zamawiającego - I piętro, pok. nr 14, na pisemny wniosek lub za zaliczeniem pocztowym Koszty przesyłki pocztowej pokrywa Wykonawca. Koszt powielenia wynosi 0,30 zl/stronę A4...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, I piętro, Sekretariat Zarządu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia rozpoczyna się: - od dnia 1 października 2014 roku (dzień rozpoczęcia okresu ubezpieczenia) i trwa do 30 września 2016 roku dla wszystkich rodzajów ubezpieczeń za wyjątkiem ubezpieczenia komunikacyjnego OC, AC, NNW; - od dnia 21 listopada 2014 roku i trwa do 20 listopada 2015 roku dla pojazdu mechanicznego wymienionego w Załączniku 3 poz. 1 do SIWZ, oraz - od dnia 21 listopada 2015 roku i trwa do 20 listopada 2016 roku dla pojazdu mechanicznego wymienionego w Załączniku 3 poz. 1 do SIWZ, - od dnia 24 czerwca 2015 roku i trwa do 23 czerwca 2016 roku dla pojazdu mechanicznego wymienionego w Załączniku 3 poz. 2 do SIWZ, oraz - od dnia 24 czerwca 2016 roku i trwa do 23 czerwca 2017 roku dla pojazdu mechanicznego wymienionego w Załączniku 3 poz. 2 do SIWZ, 2) Zamawiający informuje, że okres realizacji zamówienia, o którym mowa powyżej, w zakresie aktualizacji sumy ubezpieczenia a tym samym wysokości składki ubezpieczeniowej podzielony będzie na dwa roczne okresy ubezpieczeniowe..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie lasera okulistycznego YAG/SLT z lampą szczelinową.
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających w lokalizacji GSM Przelewice na potrzeby stanowiska kierowania nowo wybudowanej KPP w Pyrzycach
- Usługa przeniesienia Przychodni Stomatologicznej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Budowa zatoki do kontroli pojazdów w ciągu ul. Szczawiowej w Szczecinie.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Usługi edukacyjno-psychologiczne dla studentów
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie Gminy Sicienko
- "Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Chybie w latach 2024-2026"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Łomży
- Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia casco jachtów i OC użytkownika oraz ubezpieczenie pojazdów Uniwersytetu Łódzkiego
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE CZYSTY REGION SP. Z O.O. Z SIEDZIBA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIASTA WĘGRÓW
więcej: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.