eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Bieżąca konserwacja i utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6, stacji meteorologicznych oraz elementów BRD z podziałem na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Kraków: Bieżąca konserwacja i utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6, stacji meteorologicznych oraz elementów BRD z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 164147 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie , ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 44 65 700, 44 65 810, faks 12 44 65 702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja i utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6, stacji meteorologicznych oraz elementów BRD z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie awarii i usterek oraz bieżącą konserwację i utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6, stacji meteorologicznych oraz urządzeń BRD wraz z wymianą lub naprawą uszkodzonych lub zużytych podzespołów na pełnosprawne w ramach pięciu zadań.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: zadanie nr 1 - 3.500,00 zł, zadanie nr 2 - 4.000,00 zł, zadanie nr 3 - 6.000,00 zł, zadanie nr 4 - 5.000,00 zł, zadanie nr 5 - 6.500,00 zł,

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował usługę (usługi) bieżącej konserwacji i utrzymania w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6 oraz stacji meteorologicznych, na kwotę (w przypadku wykazania więcej niż jednej usługi - na kwotę łączną) minimum 300.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje: 1. podnośnikiem montażowym koszowym na cały okres realizacji zadania 2. pojazdem wyposażonym w podnośnik HDS o udźwigu nie mniejszym niż 600 kg 3. samochodem dostawczym - serwisowym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje: 1. kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi 2. minimum dwoma osobami do pełnienia funkcji konserwatora urządzeń BRD posiadającymi uprawnienia SEP do minimum 1 kV w zakresie pomiarów i eksploatacji urządzeń elektrycznych 3. minimum jedną osobą posiadającą przeszkolenie (potwierdzone certyfikatem) w zakresie obsługi sterowników sygnalizacji świetlnej EC2, ASTER 4.0, ASTER IT oraz stacji meteorologicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w WYKAZIE USŁUG winien wskazać jedynie usługi określone w ramach warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia (cz. II pkt 1.2 SIWZ) oraz złożyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dziennik Ustaw z dnia 19.02.2013 poz. 231) dowodami, o których mowa w Wykazie usług są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 2) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa pkt. 1. W przypadku gdy zamawiający, jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w Wykazie usług, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju, miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w cz. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminie kreślonym w cz. III.4.3.1. Pisemne zobowiązanie - w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Skrócenie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, także istotnej, w szczególności w następujących przypadkach: 1) zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in. przewiduje się możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, na zasadach określonych w umowie; 2) niezależnej od Wykonawcy zmiany dotyczącej osób kluczowych dla realizacji umowy, zmiana tych osób musi być uzasadniona przez wykonawcę i zaakceptowana przez zamawiającego. Kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne 3) zmiana trybu realizacji zamówienia w zakresie: a) rezygnacji z podwykonawstwa dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, b) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej umowie, 4) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul. Głowackiego 56 p.314 po uzgodnieniu tel. 12 44 65 812 lub za zal. poczt.- materiały płatne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul. Głowackiego 56 p.220.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W kryterium skrócenie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe ocenie podlegać będzie skrócenie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe w stosunku do terminu czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe określonego przez Zamawiającego (maksymalnego), tj. 2 godz. 30 min., przy czym najkrótszy możliwy termin czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe, jaki może zaproponować Wykonawca, wynosi 1 godz. 30 min. UWAGA! Wykonawca w formularzu oferty winien wskazać deklarowany przez siebie czas reakcji na zgłoszenie serwisowe określony w godzinach i minutach, nie dłuższy niż 2 godz. 30 min i nie krótszy niż 1 godz. 30 min..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżąca konserwacja i utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6, stacji meteorologicznych oraz elementów BRD z podziałem na zadania. Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie awarii i usterek oraz bieżącą konserwację i utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6, stacji meteorologicznych oraz urządzeń BRD wraz z wymianą lub naprawą uszkodzonych lub zużytych podzespołów na pełnosprawne. Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach 1) droga woj. nr. 775 m. Ispina, most na rzece Wiśle sygnalizacja akomodacyjna 2) droga woj. nr. 775 m. Ispina, most na rzece Wiśle stacja meteorologiczna 3) droga woj. nr. 783 m. Wolbrom sygnalizacja ostrzegawcze D-6 4) droga woj. nr. 783 m. Wolbrom stacja meteorologiczna 5) droga woj. nr. 791 m. Klucze sygnalizacja wzbudzana przez pieszego 6) droga woj. nr. 794 m. Trzyciąż sygnalizacja ostrzegawcza D-6 7) droga woj. nr. 794 m. Trzyciąż - stacja meteorologiczna 8) droga woj. nr. 794 m. Zielonki - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 9) droga nr. 965 m. Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego sygnalizacja wzbudzana przez pieszego 10) droga woj. nr. 965 m. Bochnia, skrzyżowanie ulic Konstytucji 3-go Maja - Karosek - sygnalizacja akomodacyjna 11) droga woj. nr. 965 m. Bochnia, skrzyżowanie ulic Konstytucji 3-go Maja - Oracka - sygnalizacja akomodacyjna 12) droga woj. nr. 965 m. Bochnia, skrzyżowanie ulic Kazimierza Wielkiego - Wiśnicka -sygnalizacja akomodacyjna 13) droga woj. nr. 965 m. Bochnia, skrzyżowanie ulic Kazimierza Wielkiego - Wiśnicka - stacja meteorologiczna 14) droga woj. nr. 965 m. Bochnia, skrzyżowanie ulic Konstytucji 3-go Maja - Partyzantów sygnalizacja akomodacyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżąca konserwacja i utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6, stacji meteorologicznych oraz elementów BRD z podziałem na zadania. Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie awarii i usterek oraz bieżącą konserwację i utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6, stacji meteorologicznych oraz urządzeń BRD wraz z wymianą lub naprawą uszkodzonych lub zużytych podzespołów na pełnosprawne. Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie 1) droga woj. nr. 973 i 975 m. Żabno, skrzyżowanie ulic Rynek-Jagiełły - sygnalizacja akomodacyjna 2) droga woj. nr. 977 m. Gładyszów, skrzyżowanie ulic DW977-DP1496K - sygnalizacja akomodacyjna 3) droga woj. nr. 977 m. Gładyszów, skrzyżowanie ulic DW977-DP1496K - stacja meteorologiczna 4) droga woj. nr. 977 m. Ciężkowice - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 5) droga woj. nr. 980 m. Siemiechów - stacja meteorologiczna 6) droga woj. nr. 980 m. Siemiechów - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 7) droga woj. nr. 993 m. Dominikowice - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 8) droga woj. nr. 980 m. Domosławice - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 9) droga woj. nr. 984 m. Lisia Góra - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 10) droga woj. nr. 977 m. Tuchów - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 11) droga woj. nr. 977 m. Tuchów - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 12) droga woj. nr. 981 m. Sędziszowa - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 13) droga woj. nr. 981 m. Sędziszowa - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 14) droga woj. nr. 981 m. Sędziszowa - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 15) droga woj. nr. 981 m. Sędziszowa - sygnalizacja ostrzegawcza D-6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżąca konserwacja i utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6, stacji meteorologicznych oraz elementów BRD z podziałem na zadania. Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie awarii i usterek oraz bieżącą konserwację i utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6, stacji meteorologicznych oraz urządzeń BRD wraz z wymianą lub naprawą uszkodzonych lub zużytych podzespołów na pełnosprawne. Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu 1) droga woj. nr. 957 m. Nowy Targ, skrzyżowanie ulic Ludźmierska-Składowa - sygnalizacja akomodacyjna 2) droga woj. nr. 957 m. Nowy Targ, ul. Ludźmierska - sygnalizacja wzbudzana przez pieszego 3) droga woj. nr. 957 m. Nowy Targ, skrzyżowanie ulic Ludźmierska-wyjazd z Jednostki Ratowniczo Gaśniczej - sygnalizacja wzbudzana 4) droga woj. nr. 957 i 958 m. Czarny Dunajec, skrzyżowanie ulic Jana Pawła II-Mościckiego - sygnalizacja akomodacyjna 5) droga woj. nr. 969 m. Waksmund - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 6) droga woj. nr. 969 m. Ostrowsko - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 7) droga woj. nr. 971 m. Muszyna - sygnalizacja akomodacyjna 8) droga woj. nr. 971 m. Krynica, ul. Kraszewskiego sygnalizacja ostrzegawcza D-6 9) droga woj. nr. 971 m. Krynica, skrzyżowanie ulic Kraszewskiego-Czarny Potok - sygnalizacja akomodacyjna 10) droga woj. nr. 971 m. Krynica, skrzyżowanie ulic Kraszewskiego-Czarny Potok - stacja meteorologiczna 11) droga woj. nr. 981 m. Krynica, ul. Piłsudskiego - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 12) droga woj. nr. 969 m. Tylmanowa - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 13) droga woj. nr. 969 m. Tylmanowa - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 14) droga woj. nr. 969 m. Tylmanowa - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 15) droga woj. nr. 969 m. Tylmanowa - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 16) droga woj. nr. 969 m. Tylmanowa - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 17) droga woj. nr. 969 m. Tylmanowa - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 18) droga woj. nr. 969 m. Krościenko - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 19) droga woj. nr. 969 m. Rokiciny Podh.- sygnalizacja ostrzegawcza D-6 20) droga woj. nr. 969 m. Kadcza - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 21) droga woj. nr. 969 m. Kadcza - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 22) droga woj. nr. 968 m. Lubomierz - stacja meteorologiczna 23) droga woj. nr. 981 m. Stróże - aktywne D-6 wraz z oświetleniem 24) droga woj. nr. 981 m. Kąclowa - sygnalizacja wahadłowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bieżąca konserwacja i utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6, stacji meteorologicznych oraz elementów BRD z podziałem na zadania. Zadanie nr 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie zs. w Zabierzowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie awarii i usterek oraz bieżącą konserwację i utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6, stacji meteorologicznych oraz urządzeń BRD wraz z wymianą lub naprawą uszkodzonych lub zużytych podzespołów na pełnosprawne. Zadanie nr 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie zs. w Zabierzowie 1) droga woj. nr. 780 m. Kwaczała - sygnalizacja ostrzegawcze D-6 2) droga woj. nr. 780 m. Chełmek I - sygnalizacja ostrzegawcze D-6 3) droga woj. nr. 780 m. Chełmek II - sygnalizacja ostrzegawcze D-6 4) droga woj. nr. 780 m. Chełmek III - sygnalizacja ostrzegawcze D-6 5) droga woj. nr. 780 m. Żarki - sygnalizacja akomodacyjna 6) droga woj. nr. 781 m. Targanice - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 7) droga woj. nr. 781 m. Targanice - stacja meteorologiczna 8) droga woj. nr. 781 m. Babice - sygnalizacja ostrzegawcze D-6 9) droga woj. nr. 780 m. Alwernia - sygnalizacja ostrzegawcze D-6 10) droga woj. nr. 933 m. Libiąż, ul. Oświęcimska sygnalizacja wzbudzana 11) droga woj. nr. 933 m. Libiąż, ul. Oświęcimska aktywne przejście dla pieszych 12) droga woj. nr. 933 m. Brzeszcze, skrzyżowanie ul. Ofiar Oświęcimia-Nosala - sygnalizacja akomodacyjna 13) droga woj. nr. 933 m. Brzeszcze, skrzyżowanie ulic Dworcowa-Mickiewicza - sygnalizacja akomodacyjna 14) droga woj. nr. 949 m. Brzeszcze, skrzyżowanie ulic Turystyczna-oś. Paderewskiego - sygnalizacja akomodacyjna 15) droga woj. nr. 949 m. Zasole - sygnalizacja akomodacyjna 16) droga woj. nr. 949 m. Zasole - stacja meteorologiczna 17) droga woj. nr. 971 m. Olkusz, skrzyżowanie ulic Obwodnica Olkusza - Biema - sygnalizacja akomodacyjna 18) droga woj. nr. 971 m. Olkusz, skrzyżowanie ulic Obwodnica Olkusza - Biema - stacja meteorologiczna 19) droga woj. nr. 780 m. Chełmek, skrzyżowanie ulic Oświęcimska-Mieszka I - sygnalizacja akomodacyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Bieżąca konserwacja i utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6, stacji meteorologicznych oraz elementów BRD z podziałem na zadania. Zadanie nr 5 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usuwanie awarii i usterek oraz bieżącą konserwację i utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej, podświetlanych znaków D-6, stacji meteorologicznych oraz urządzeń BRD wraz z wymianą lub naprawą uszkodzonych lub zużytych podzespołów na pełnosprawne. Zadanie nr 5 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach 1) droga woj. nr. 946 m. Sucha Beskidzka, skrzyżowanie ulic Mickiewicza-Rynek - sygnalizacja akomodacyjna 2) droga woj. nr. 946 m. Sucha Beskidzka, skrzyżowanie ulic Mickiewicza-Rynek - stacja meteorologiczna 3) droga woj. nr. 946 m. Sucha Beskidzka, skrzyżowanie ulic Mickiewicza-Handlowa - sygnalizacja akomodacyjna 4) droga woj. nr. 953 m. Gołuchowice - sygnalizacja ostrzegawcze D-6 5) droga woj. nr. 955 m. Rudnik - aktywne przejście dla pieszych 6) droga woj. nr. 957 m. Zawoja - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 7) droga woj. nr. 964 m. Wieliczka - sygnalizacja akomodacyjna 8) droga woj. nr. 964 m. Podłęże - sygnalizacja wzbudzana 9) droga woj. nr. 965 m. Młynne - sygnalizacja ostrzegawcze D-6 10) droga woj. nr. 967 m. Gdów - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 11) droga woj. nr. 967 m. Gdów - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 12) droga woj. nr. 966 m. Bilczyce - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 13) droga woj. nr. 966 m. Łazany - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 14) droga woj. nr. 966 m. Łazany - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 15) droga woj. nr. 966 m. Trąbki - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 16) droga woj. nr. 966 m. Przebieczany - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 17) droga woj. nr. 966 m. Tomaszkowice - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 18) droga woj. nr. 967 m. Brzączowice - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 19) droga woj. nr. 967 m. Gierczyce - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 20) droga woj. nr. 965 m. Rozdziele - stacja meteorologiczna 21) droga woj. (DK75) m. Targowisko - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 22) droga woj. (DK75) m. Targowisko - sygnalizacja ostrzegawcza D-6 23) droga woj. (DK75) m. Targowisko - sygnalizacja akomodacyjna 24) droga woj. nr. 964 m. Czasław - aktywne przejście dla pieszych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.