eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa wózków dla potrzeb Centrum Badawczego Nawozów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Puławy: Dostawa wózków dla potrzeb Centrum Badawczego Nawozów
Numer ogłoszenia: 164077 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nowych Syntez Chemicznych , Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 473 14 00, faks 81 473 14 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wózków dla potrzeb Centrum Badawczego Nawozów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących wózków: 1. Wózek akumulatorowy platformowy z kabiną 2. Wózek podnośnikowy paletowy z elektrycznym napędem podnoszenia i jazdy 3. Wózek paletowy ręczny 4. Wózek platformowy z dyszlem 5. Wózek ręczny z dwoma platformami Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 7: 1. Specyfikacja Techniczna Nr 11002-04.01 2. Specyfikacja Techniczna Nr 11002-04.02 3. Specyfikacja Techniczna Nr 11002-04.03 4. Specyfikacja Techniczna Nr 11002-04.04 5. Specyfikacja Techniczna Nr 11002-04.05 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, oraz posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub aprobatą techniczną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.50.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli: wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli wykonawca działa krócej, w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 1 dostawę: a) dla części Nr 1 - wózka akumulatorowego platformowego z kabiną, o wartości co najmniej 45.000 PLN netto, b) dla części Nr 2 - wózka podnośnikowego paletowego z elektrycznym napędem podnoszenia i jazdy, o wartości co najmniej 15.000 PLN netto, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana wraz z dowodami potwierdzającymi należyte jej wykonanie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: - dla części Nr 1 - 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) - dla części Nr 2 - 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    karty katalogowe wraz z podaniem wersji oferowanego modelu i wyposażenia lub opis oferowanego urządzenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

11.6. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 11.6.1. zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w Artykule 2, odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. 11.6.2. terminów realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana: a) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego takich jak utrudnienia, zawieszenia prac lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, b) koniecznością wykonania innej umowy lub czynności powiązanych z niniejszą umową, 11.6.3. osób przewidzianych do koordynacji umowy. 11.6.4. treści Załącznika Nr 2 gdy jest ona spowodowana koniecznością uwzględnienia postępu technicznego, technologią wykonania, dostępnością surowców, półfabrykatów lub komponentów albo koniecznością dostosowania do obowiązujących przepisów prawa, 11.7. Strony zamienią treść w umowy w zakresie dopuszczalnych zmian w sposób następujący: ad.11.6.2.a)- terminy realizacji umowy zostaną zmienione o czas zaistniałej okoliczności ad.11.6.2b) -terminy realizacji umowy zostaną zmienione o czas potrzebny do wykonania innej umowy bądź czynności powiązanych z niniejszą umową. ad.11.6.3.- osoby wskazane w umowie do koordynacji będą zastąpione innymi osobami o niezbędnych kwalifikacjach do prowadzenia koordynacji, jeżeli z jakichkolwiek przyczyn osoby dotychczas wskazane nie mogą powierzonych czynności wykonywać ad.11.6.4. zmiana umowy będzie dokonana pod warunkiem, że zmiana nie powoduje pogorszenia cech przedmiotu umowy oraz nie powoduje zmiany ceny za realizację przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Nowych Syntez Chemicznych Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 24-110 Puławy Budynek E40, pokój 250.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Instytut Nowych Syntez Chemicznych Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 24-110 Puławy Budynek E40, pokój 50, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami: Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres: INSTYTUT NOWYCH SYNTEZ CHEMICZNYCH Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24 - 110 PUŁAWY lub na adres e-mail: ins@ins.pulawy.pl Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa wyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej. Wykonawcy i Zamawiający porozumiewać się będą pisemnie drogą korespondencji elektronicznej lub telefaksu - nr 081 473 17 48. Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje przekazane za pomocą telefaksu lub korespondencji elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami. Oferta wspólna: W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty. Przedstawiciel wiodący/partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć stosowne oświadczenie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał przekazania kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) umowy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie konsorcjum lub spółki cywilnej, podpisanej przez wszystkich partnerów lub wspólników przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum lub spółki cywilnej nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Podwykonawstwo Wykonawca może zlecić wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wózek akumulatorowy platformowy z kabiną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek przeznaczony do transportu surowców i produktów nawozowych w opakowaniach oraz luzem, do przewozu sprzętu technicznego po drogach wewnątrzzakładowych. Wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesiące od daty dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Nr 11002-04.01..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwearancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wózek podnośnikowy paletowy z elektrycznym napędem podnoszenia i jazdy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek przeznaczony do przemieszczania surowców i produktów nawozowych zarówno w poziomie jak i w pionie. Wymagany minimalny okres gwarancji 12 miesięcy od daty dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna Nr 11002-04.02..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wózek paletowy ręczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek przeznaczony do przestawiania palet z ładunkiem, głównie z opakowanymi surowcami i produktami nawozowymi. Wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesiące od daty dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna Nr 11002-04.03..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wózek platformowy z dyszlem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek przeznaczony do przewożenia surowców i produktów nawozowych w opakowaniach oraz do przewozu sprzętu. Wymagany minimalny okres gwarancji 12 miesięcy od daty dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna Nr 11002-04.04..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wózek ręczny z dwoma platformami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek przeznaczony do przewożenia cięższego sprzętu laboratoryjnego. Wymagany minimalny okres gwarancji 12 miesięcy od daty dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna Nr 11002-04.05..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.