eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Rozbudowa a) serwerowni zapasowej wraz z rozbudową infrastruktury sieciowej b) infrastruktury serwerowej i macierzowej c) oprogramowanie (serwerowe, wirtualizacje ze wsparciem oraz Active Directory) w ramach realizacji projektu pod nazwą Elektroniczna Dokumentacja Medyczna - współpraca dla dobra pacjentów regionu legnicko-glogowsko-lubińskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Proramu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Znak sprawy ZP/13/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Głogów: Rozbudowa a) serwerowni zapasowej wraz z rozbudową infrastruktury sieciowej b) infrastruktury serwerowej i macierzowej c) oprogramowanie (serwerowe, wirtualizacje ze wsparciem oraz Active Directory) w ramach realizacji projektu pod nazwą Elektroniczna Dokumentacja Medyczna - współpraca dla dobra pacjentów regionu legnicko-glogowsko-lubińskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Proramu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Znak sprawy ZP/13/2015
Numer ogłoszenia: 164004 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8373 216, faks 76 8373 377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa a) serwerowni zapasowej wraz z rozbudową infrastruktury sieciowej b) infrastruktury serwerowej i macierzowej c) oprogramowanie (serwerowe, wirtualizacje ze wsparciem oraz Active Directory) w ramach realizacji projektu pod nazwą Elektroniczna Dokumentacja Medyczna - współpraca dla dobra pacjentów regionu legnicko-glogowsko-lubińskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Proramu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Znak sprawy ZP/13/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie urządzeń wymienionych w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ w ramach projektu pn. Elektroniczna Dokumentacja Medyczna - współpraca dla dobra pacjentów regionu legnicko-głogowsko-lubińskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.78.00.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w sposób należyty: - co najmniej dwa zamówienia obejmujące dostawę i wdrożenie (konfigurację) serwerów, macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem serwerowym, Active Directory oraz oprogramowaniem do wirtualizacji o wartości co najmniej 230 000,00 zł brutto każde, - co najmniej dwa zamówienia obejmujące dostawę i wdrożenie (konfigurację) przełączników sieciowych i urządzeń UTM o wartości co najmniej 30 00,00 zł brutto każde. UWAGA: Każde wykazane zadanie może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków. W przypadku złożenia przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów zawierających dane podane w innych walutach niż w złoty polski, dane finansowe należy przeliczyć według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu lub ostatniego kursu sprzed dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu - w przypadku, gdyby w tym dniu kurs nie był podawany

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia spełniające następujące wymagania: Kierownika Projektu (1 osoba): - posiadającego wykształcenie wyższe, - posiadającego minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z pełnieniem funkcji kierownika projektu lub koordynatora projektu w co najmniej dwóch projektach z zakresu IT, o wartości każdego z nich nie mniej niż 300 000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden projekt obejmujący dostawę instalację i uruchomienie sprzętu (serwery, pamięci taśmowe, macierze dyskowe), stanowiącego standardowe wyposażenie serwerowni - posiadającego ważny certyfikat PRINCE2 na poziomie co najmniej (Practitioner) lub równoważny; Za równoważny certyfikat Prince 2 Practitioner uznaje się legitymowanie dokumentem potwierdzającym zdobyciem wiedzy z organizacji i zarządzania projektami. Specjalistę ds. sieciowych (1 osoba): - posiadającego minimum 3 letnie doświadczenie w instalacji, konfiguracji i uruchomieniu sprzętu sieciowego typu routery, przełączniki, urządzenia klasy UTM. Specjalistę ds. adaptacji serwerowni (1 osoba): - posiadającego minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie instalacji i uruchomienia urządzeń w serwerowni tj.: klimatyzacji, systemu kontroli dostępu, ostrzegania ppoż., powiadamiania i ochrony

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk oferty 2. pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. 3. dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.glogow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o., ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, Sekcja zamówień publicznych w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o., ulica Kościuszki 15, 67-200 Głogów, budynek Dyrekcji - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Elektroniczna Dokumentacja Medyczna - współpraca dla dobra pacjentów regionu legnicko-głogowsko-lubińskiego. Projekt współfinansowany ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnoślaśkiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.