Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-29
Wrocław: Sporządzanie, dostarczanie
i wydawanie śniadań gościom hotelowym hotelu ORBITA przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 163945 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN sp. z o.o. , ul. Wejherowska 34, 54-239 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563501, 3548172, faks 071 3509766.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartan.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie, dostarczanie i wydawanie śniadań gościom hotelowym hotelu ORBITA przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie, dostarczanie i wydawanie śniadań gościom hotelowym hotelu ORBITA przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu. Wykonawca będzie przygotowywał, dostarczał i wydawał śniadania wg zasad systemu HACCP (Systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli). Dostarczone śniadania muszą posiadać odpowiednią temperaturę, odpowiadać wymogom smakowym i estetycznym. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: - sporządzanie śniadań w kuchni Wykonawcy, zgodnie z higieną żywienia, - dowóz śniadań przez Wykonawcę do hotelu ORBITA przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu, - wydawanie śniadań gościom hotelowym w godzinach od 7:00 do 11:00; na życzenie gości hotelowych - prowiant, dostarczony przez Wykonawcę do godz. 24:00, wydawany w recepcji hotelu, - dostawa i odbiór zastawy stołowej, obrusów, - odbiór i utylizacja resztek pokarmowych, - sprzątanie restauracji po wydaniu śniadań i przekazanie jej Dzierżawcy. Maksymalna dzienna ilość wydawanych śniadań może wynosić do 50, minimalna ilość śniadań, to 1 sztuka. W skali miesiąca ilość wydawanych śniadań waha się od 350 do 700, w zależności od obłożenia hotelu..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca udokumentuje należyte wykonanie lub wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi przygotowywania i wydawania posiłków w okresie nie krótszym niż 4 miesiące (dla usług wykonywanych - co najmniej 4 miesiące usługi już wykonanej) i wartości nie mniejszej niż 50 000zł brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika, 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez wszystkich uczestników konsorcjum
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Nastąpiła ustawowa zmiana wysokości podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulegnie zmianie, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. 2) Jeśli w ramach wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego, który będzie brał udział w realizacji części zamówienia jako podwykonawca - Zamawiajmy dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy jeśli wykaże on, że posiada co najmniej takie doświadczenie jakie wymagane było dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spartan.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Spółka z o.o. ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Spółka z o.o. ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, pokój nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba do kontaktu: Alina Onzol, e-mail: alina.onzol@spartan.wroc.pl, dot. terminu wykonania: do dnia 31.12.2014r., nie wcześniej niż od 01.09.2014r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- PRACE PROJEKTOWE dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa Via Regia na terenie Gminy Miejskiej ZŁOTORYJA
- Usługi transportowe przy użyciu mikrobusów i samochodów osobowych
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki-Materiały mix I- na podstawie umowy ramowej
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej w ramach projektu ProtFeed (3 Zadania)
- PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 382 w zakresie budowy ciągu pieszego w ROGOŹNICY
- WM/SZP/TP/25/2024/G_Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - remont dachu w budynku mieszkalnym i usługowym przy ul. Pęgowskiej 14 we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług gastronomicznych oraz cateringowych na terenie Ośrodka w Rucianem - Nidzie wraz z prawem opcji
- Usługi hotelarskie i gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych na potrzeby organizacji konferencji dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu "Zawodowa Małopolska"
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki"
- Usługi hotelowe - Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego II
- "Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie""
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.