Wołomin: Przewóz uczniów niepełnosprawnych do szkół oraz ośrodków szkolno - wychowawczych, w tym zapewnienie im opiekuna
Numer ogłoszenia: 163844 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Wołominie , ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7762505 w. 117, faks 0-22 7762610.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeasip.wolomin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa j.s.t..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów niepełnosprawnych do szkół oraz ośrodków szkolno - wychowawczych, w tym zapewnienie im opiekuna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przewóz uczniów niepełnosprawnych do szkół oraz placówek szkolno - wychowawczych, w tym zapewnienie im opiekuna w roku szkolnym 2015/2016 (dowożenie do szkół i placówek szkolno-wychowawczych z miejsca zamieszkania do szkoły oraz odwożenie do domów po zakończonych zajęciach) wg następujących tras: Trasa nr 1 Wołomin, ul. Lipińska do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Warszawie, ul. Koźmińska 7 - 1 uczeń Wołomin, ul. Mieszka I do Instytutu Głuchoniemych w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 4/6 - 1 uczeń (zajęcia odbywają się od godz. 8.00 - 16.00) Trasa nr 2 Wołomin, ul. Sikorskiego 88 - 1 uczeń (wózek) Wołomin, ul. Lipińska 87 - 1 uczeń (wózek) Wołomin, ul. Akacjowa - 1 uczeń (wózek) do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Wołominie, ul. Piłsudskiego 13 Wołomin, ul. Mieszka I - 1 uczeń Wołomin, ul. Kobyłkowska - 1 uczeń Wołomin, Lipińska - 1 uczeń (wózek) Wołomin, ul. Prądzyńskiego - 1 uczeń Wołomin, ul. Leśna - 1 uczeń do Zespołu Szkół Specjalnych w Wołominie, ul. Miła 22 (zajęcia odbywają się od godz. 8.00 - 16.00) Trasa nr 3 Stare Grabie, ul. Główna - 1 uczeń (wózek) Wołomin, ul. Szarych Szeregów - 1 uczeń (wózek) Wołomin, ul. Warszawska - 1 uczeń Wołomin, ul. Sikorskiego - 1 uczeń (wózek) do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Wołominie, ul. 1 Maja 36 Duczki, ul. Nowa 15 - 1 uczeń (dowóz w jedną stronę do szkoły) do Zespołu Szkół nr 4 w Wołominie, ul. 1 Maja 19 Lipinki, ul. Barwna 10 - 1 uczeń Zagościniec, ul. Truskawkowa - 1 uczeń Duczki, ul. Jaroszewska - 1 uczeń do Zespołu Szkół Specjalnych w Wołominie, ul. Miła 22 Duczki, ul Szosa Jadowska - 1 uczeń do Niepublicznego Terapeutycznego Punkt Przedszkolnego Vitautia, Wołomin, ul. Wileńska 41 (zajęcia odbywają się od godz. 8.00 - 16.00) Trasa nr 4 Wołomin, ul. Prądzyńskiego - 1 uczeń (poniedziałki i piątki) Wołomin, ul. Wileńska - 1 uczeń Wołomin, ul. Starowiejska - 1 uczeń Wołomin, ul. Długa - 1 uczeń (godz. 8.00 - 12.00) Zagościniec, ul. Mokra - 1 uczeń Lipiny Nowe, ul. Batalionów Chłopskich - 1 uczeń na wózku (godz. 8.00 - 12.15) Nowe Grabie - 1 uczeń do Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrówku, ul. Abpa Z. Felińskiego 1 (zajęcia odbywają się od godz. 8.00 - 16.00) Trasa nr 5 Wołomin, ul. Marszałkowska - 1 uczeń Wołomin, ul. Sikorskiego - 1 uczeń do Zespołu Szkół Specjalnych w Wołominie, ul. Miła 22 (zajęcia odbywają się od godz. 8.00 - 16.00) Wołomin, ul. Starowiejska - 1 uczeń Wołomin, ul. Os. Słoneczna - 1 uczeń do Szkoły Podstawowej nr 7 w Wołominie, ul. Poprzeczna 6 (zajęcia rozpoczynają się i kończą o różnych godzinach) Wołomin, ul. Okopowa - 1 uczeń (wózek) Wołomin, ul. Piłsudskiego - 1 uczeń (wózek) Wołomin, ul. Średnia - 1 uczeń do Zespołu Szkół nr 4 w Wołominie, ul. 1 Maja 19 (zajęcia rozpoczynają się i kończą o różnych godzinach) Trasa nr 6 Wołomin, ul. Konopnickiej - 1 uczeń Majdan, ul. Racławicka - 1 uczeń (wózek) do Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Lesznie (poniedziałki i piątki) Trasa nr 7 Wołomin, ul. Mieszka - 1 uczeń do Zespołu Szkół Specjalnych w Markach, ul. Kasztanowa 21 (zajęcia odbywają się od godz. 8.00 - 15.00) Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianie. Jeżeli będzie to konieczne, Wykonawca uwzględni indywidualny dowóz ucznia na zajęcia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości samoistnego łączenia tras stanowiących przedmiot zamówienia przez Wykonawców z przewozami innych osób. Liczba uczniów dowożonych w roku szkolnym 2015/2016 może ulec zmianie. Zamawiający nie poniesie dodatkowych kosztów w przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów zamieszkałych w obrębie wyznaczonych tras. Lista uczniów wraz z adresami i danymi kontaktowymi zostanie udostępniona Wykonawcy po podpisaniu umowy. Szczegóły dowozów uczniów, np. godziny, dni itp. Wykonawca ustali bezpośrednio z rodzicami każdego dziecka. Wykonawca ustali optymalny harmonogram, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży. Rozkład ten musi być ułożony w taki sposób, aby każde uczeń był dowieziony do szkoły, w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego o czasie zajęć lekcyjnych i zabierane go po zakończonych zajęciach, bez nieuzasadnionego oczekiwania. W trakcie przewozu na trasie dom-szkoła-dom uczniowie muszą mieć zapewnioną opiekę przez osobę pełnoletnią, posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający nie dopuszcza łączenia tej funkcji z funkcją kierowcy środka transportu. Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności: - odbiór uczniów od rodziców/opiekunów prawnych z miejsca zamieszkania i po dotarciu do szkoły odprowadzenie ich do szkoły, - odbiór dzieci ze szkoły i przekazanie ich rodzicom/prawnym opiekunom lub osobom upoważnionym przez rodzica/prawnego opiekuna, - w razie konieczności pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, - bieżąca opieka nad uczniami w czasie transportu, w tym pomoc w razie zagrożenia życia lub zdrowia dzieci, - posiadanie w trakcie wykonywania usługi, telefonu komórkowego zapewniającego nieograniczony kontakt telefoniczny, którego numer Wykonawca przekazuje rodzicom/prawnym opiekunom dzieci dowożonych. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni do wykonania usługi na jeden pojazd jednego kierowcę (mającego co najmniej dziesięcioletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami) i osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Wykonawca powinien dysponować odpowiednią ilością pojazdów umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby pojazdy którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów niepełnosprawnych były w pełni sprawne technicznie. Wyposażenie samochodów musi gwarantować komfort i bezpieczeństwo podróży dzieci (np. poprzez komfortowe siedzenia). Wykonawca musi posiadać pojazdy przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach. Wykonawca nie musi posiadać pojazdu z podnośnikiem lub windą w przypadku gdy niepełnosprawność dziecka pozwala na jego samodzielne poruszanie się..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje powierzenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość ewentualnych zamówień uzupełniających będzie ustalana pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą na drodze szacunku (zestawienie zamówienia uzupełniającego ze stawkami zaproponowanymi w ofercie). Przed powierzeniem ewentualnych zamówień uzupełniających Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji koszt wykonywania zadania uzupełniającego. W przypadku braku porozumienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odnośnie kosztów za zamówienie uzupełniające, zamawiający może powierzyć je innemu podmiotowi
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w formie pieniężnej (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp) należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PEKAO S.A., nr: 67 1240 6074 1111 0010 4009 1432 z adnotacją: WADIUM - przetarg na przewóz uczniów niepełnosprawnych. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi odpowiednią koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania stosownej koncesji, zezwolenia lub licencji w zakresie przedmiotu zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje usługi zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Przez usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie usługi w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych, realizowanych w ramach jednego zamówienia o wartości min. 300.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: wykaz odpowiedniej ilości pojazdów, umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia, których wyposażenie musi gwarantować komfort i bezpieczeństwo podróży dzieci, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7 do SIWZ (wykonawca winien przedłożyć kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów w tym pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych - rok produkcji pojazdu nie wcześniej niż 2008 r., w ilości co najmniej pięć samochodów na wszystkie trasy)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających odpowiednie uprawnienia (opiekun - udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, kierowca - mający co najmniej dziesięcioletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami) - załącznik nr 8 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 300 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ (złożony w oryginale); 2) podpisany wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ 3) dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - ubezpieczenia NNW pasażerów - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeasip.wolomin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, pok. 330.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Wołominie 05-200 Wołomin ul. Ogrodowa 4 pok. 309.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wołomińskiego w roku 2024
- Wykonanie wycen nieruchomości (148 nieruchomości)
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Remont drogi powiatowej nr 4363W ul. Piłsudskiego w Ząbkach na odcinku od ronda na skrzyżowaniu ulic Piłsudskiego i Powstańców do działki 4/11 obr. 03-30 wraz z rondem
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.