eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Usługi kompleksowego ubezpieczenia grupy zakupowej Gminy Miasta Częstochowy oraz jednostek organizacyjnych i spółek na lata 2016-2018 - 3 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Częstochowa: Usługi kompleksowego ubezpieczenia grupy zakupowej Gminy Miasta Częstochowy oraz jednostek organizacyjnych i spółek na lata 2016-2018 - 3 części.
Numer ogłoszenia: 163803 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kompleksowego ubezpieczenia grupy zakupowej Gminy Miasta Częstochowy oraz jednostek organizacyjnych i spółek na lata 2016-2018 - 3 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego ubezpieczenia grupy zakupowej Gminy Miasta Częstochowy oraz jednostek organizacyjnych i spółek na lata 2016-2018 w podziale na następujące CZĘŚCI: 1. CZĘŚĆ 1, w tym: 1.1.Pakiet 1 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych i spółek biorących udział we wspólnym programie ubezpieczeniowym; 1.2.Pakiet 2 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZGM-TBS Sp. z o.o. w Częstochowie oraz obowiązkowe ubezpieczenie zarządcy nieruchomości na rzecz ZGM -TBS Sp. z o.o. w Częstochowie. 2. CZĘŚĆ 2 - Ubezpieczenia komunikacyjne. 3.CZĘŚĆ 3 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej (OSP). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załączniki nr 7A, 7B i 7C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. Oferty na poszczególne CZĘŚCI winny odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w tym opisom zawartym w załączniku nr 7A, 7B i 7C i pozostałych załącznikach z grupy 7. Pozostałe załączniki z grupy 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowane zostały na potrzeby szczegółowej oceny ryzyka przez wykonawcę. Wykonawca musi zapewnić osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, za pomocą których wykonawca wykonuje czynności ubezpieczeniowe na terenie województwa śląskiego i zapewni sprawną obsługę na terenie prowadzenia działalności przez zamawiającego w godzinach jego urzędowania. Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach podlegających ubezpieczeniu zgodnie z wymogami opisanymi w załączniku nr 7A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na tę okoliczność wykonawca winien złożyć pisemną prośbę do zamawiającego.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50% zamówienia podstawowego, w następujących przypadkach: 1) ubezpieczenia innej jednostki organizacyjnej lub spółki Gminy Miasta Częstochowa niż objęte niniejszym postępowaniem; 2) zmianie ryzyka ubezpieczeniowego, polegającego na zmianie przepisów prawa, rozszerzenia zakresu podstawowego ubezpieczenia oraz innych przyczyn niż wymienione w niniejszym punkcie; 3) udzielenia zamówienia po zakończeniu obowiązywania umowy generalnej, a przed rozpoczęciem biegu nowej umowy generalnej, która winna być zawarta w wyniku rozstrzygnięcia nowego postępowania przetargowego na usługi ubezpieczeniowe. Zamawiający przewiduje podział zamówień uzupełniających w ramach poszczególnych CZĘŚCI: 4) dla CZĘŚCI 1 do wysokości 50 % zamówienia podstawowego; 5) dla CZĘŚCI 2 do wysokości 50 % zamówienia podstawowego; 6) dla CZĘŚCI 3 do wysokości 50 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Wadium ustala się w wysokości: a) dla CZĘŚCI 1 - 35.000,00 zł (słownie: Trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100); b) dla CZĘŚCI 2 - 2.700,00 zł (słownie: Dwa tysiące siedemset złotych 00/100); c) dla CZĘŚCI 3 - 300,00 zł (słownie: Trzysta złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21.12.2015 r. do godz. 10.30

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie RP we wszystkich grupach ryzyka, których dotyczy przedmiot zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 20 sierpnia 2015 r., poz. 1206 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy Udokumentują wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na kompleksowym ubezpieczeniu (w tym mienia i odpowiedzialności cywilnej) jednostek samorządu terytorialnego, tj. gmin - w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (j.t. Dz.U. z 1 października 2015 r., poz. 1515), powiatów - w rozumieniu ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (j.t. Dz.U. z 22 września 2015 r., poz. 1445) i województw - w rozumieniu ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie województwa (j.t.: Dz.U. z 15 września 2015 r., poz. 1392). Powyższy warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca okaże się dokumentem, z którego będzie wynikać, że w jednym zamówieniu, za okres 12 miesięcy uzyskał za wykonanie usługi składkę przypisaną w wysokości nie niższej niż 300.000 zł brutto. Wykonawca winien okazać się minimum dwoma dokumentami o wskazanej wartości. UWAGA: Warunek opisany w pkt. 5.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczy wyłącznie przedmiotu zamówienia -CZĘŚĆ 1 opisanego w pkt. 3 specyfikacji. Warunki opisane w punktach od 5.1 do 5.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczą całego przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ 1, 2 i 3 opisanego w punkcie 3 specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi, o których mowa w ustawie z 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 20 sierpnia 2015 r., poz. 1206 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz.U. z 12 grudnia 2003 r., Nr 211, poz. 2060 z późn. zm.). Powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada minimum 100% pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi na dzień 31.12.2014 r.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Drugim dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia musi być oświadczenie, że wykonawca posiada pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi, o których jest mowa w ustawie z 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 20 sierpnia 2015 r., poz. 1206 z późn. zm.), a także na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu oraz minimalnego kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. z 12 grudnia 2003 r., Nr 211, poz. 2060 z późn. zm.) - na poziomie minimum 100 % na 31.12.2014 r. - zawarte w druku OFERTA. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, żądany w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia dotyczy wyłącznie potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 5.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ 1 opisanego w pkt. 3 specyfikacji. 3. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach od 6.1. do 6.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 3.1. W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. 3.2. Dokumenty o których mowa w punktach 6.1.e) i 6.4.a) SIWZ winny być złożone w oryginale. Dokumenty, o których mowa w punktach 6.1.b), 6.1.c), 6.1.d), 6.1,f), 6.1.g), 6.1.h), 6.2.a), 6.3.a) i 6.4.b) SIWZ winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Oświadczenia złożone na druku OFERTA, o których mowa w punktach 6.1.a) i 6.3.b) SIWZ traktowane będą, jako złożone w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.b), 6.1.c), 6.1.d) i 6.1.g) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.f) i 6.1.h) SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Dokumenty, o którym mowa w podpunkcie 1)a) i 1)c) oraz w podpunkcie 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis podpunktu 3) stosuje się odpowiednio. 3.4. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 Prawa zamówień publicznych, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 3.5. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. SIWZ (lub w punkcie 6.5.2. SIWZ - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentami wymienionymi w punkcie 6.1.a) i 6.1.e) specyfikacji). Pozostałe dokumenty będą traktowane, jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 3.6. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3.7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.3 oraz 5.4 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 4. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz informację, czy wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej, stanowiący dla CZĘŚCI 1 - załącznik nr 2A, dla CZĘŚCI 2 - załącznik nr 2B, dla CZĘŚCI 3 - załącznik nr 2C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Wypełnione szczegółowe formularze cenowe - stanowiące załączniki nr 3A i 3B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Komplet ogólnych warunków ubezpieczenia. d) Dowód wpłaty wadium. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Warunki fakultatywne - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) dla CZĘŚCI 1: 1.1) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących okolicznościach: a) gdy Zamawiający dokona inwestycji/modernizacji/remontu/ulepszeniu w środku trwałym, podniesie lub obniży jego wartość, a także dokona zbycia lub nabycia środka trwałego; b) gdy konieczne będzie podwyższenie sum gwarancyjnych związanych ze zmianą obowiązującego na dzień zawarcia umowy prawa lub gdy sumy gwarancyjne wyczerpią się lub okażą się za niskie; c) gdy konieczne będzie zwiększenie lub zmniejszenie sum ubezpieczenia związane z ich aktualizacją; d) gdy konieczne będzie do uzupełnienie wartości limitów w związku z ich wyczerpaniem lub stwierdzeniem, że na dzień zawarcia umowy ich wysokość okazała się niewystarczająca; e) gdy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę ogólnych warunków ubezpieczenia obowiązujących w dniu zawarcia umowy, gdyż okaże się, że nowe ogólne warunki ubezpieczenia są korzystniejsze dla Zamawiającego; f) gdy zmiany przepisów prawa wpłyną na zmianę zakresu ubezpieczenia; g) gdy na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyrazi zgodę na rozszerzenie zakresu ubezpieczenia względem wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i złożonej oferty; h) gdy pojawi się nowe ryzyko ubezpieczeniowe, które nie było ujęte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ani w ofercie; i) gdy wymagane będą zmiany w zakresie ubezpieczenia przewidziane w klauzulach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; j) gdy powstaną zmiany organizacyjne, w tym przekształcenia, połączenia, likwidacje u Zamawiającego lub u Ubezpieczonych, a także, gdy nastąpi zmiana w zakresie prowadzonej działalności lub miejsca jej wykonywania. 1.2) Zmiany umowy mogą polegać w szczególności na: a) Zmianie ilościowo/jakościowej posiadanych i ubezpieczonych przez Zamawiającego środków trwałych; b) Nowych inwestycjach, co będzie miało wpływ na zmianę sum ubezpieczenia; c) Zmianie ilościowo/wartościowej posiadanego i ubezpieczonego przez Zamawiającego mienia na podstawie umów cywilno-prawnych, nakładających obowiązek objęcia tego mienia ochroną ubezpieczeniową, co będzie skutkować wzrostem sum ubezpieczenia; d) Zmniejszeniu, zwiększeniu lub uzupełnieniu sum ubezpieczenia i sum gwarancyjnych, a także uzupełnieniu sum ubezpieczenia i sum gwarancyjnych w przypadku ich konsumpcji; e) Zmniejszeniu, zwiększeniu lub uzupełnieniu limitów sum w przypadku ich konsumpcji lub wyczerpania; f) Likwidacji środka trwałego, czy też inwestycji lub ograniczenia inwestycji, co będzie miało wpływ na zmniejszenie sum ubezpieczenia; g) Zmianie liczby ubezpieczonych w ubezpieczeniu kosztów leczenia, czy ubezpieczeniu poborców podatkowych. 1.3) Zmiany wymienione w w § 5 pkt. 4 i 5 umowy dla części 1 dokonywane będą w oparciu o stawki/składki wskazane w § 7 pkt. 3 umowy i będą miały zastosowanie przez cały okres trwania umowy. Składki będą obliczane i rozliczane wg zasady pro rata temporis. Zwroty składek będą dokonywane na podstawie tej samej zasady, a z należnego zwrotu nie będą strącane koszty manipulacyjne. 2) dla CZĘŚCI 2: 2.1) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących okolicznościach: a) gdy konieczne będzie podwyższenie sum gwarancyjnych związanych ze zmianą obowiązującego na dzień zawarcia umowy prawa lub gdy sumy ubezpieczenia wyczerpią się lub okażą się za niskie; b) gdy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę ogólnych warunków ubezpieczenia obowiązujących w dniu zawarcia umowy, gdyż okaże się, że nowe ogólne warunki ubezpieczenia są korzystniejsze dla Zamawiającego; c) gdy zmiany przepisów prawa wpłyną na zmianę zakresu ubezpieczenia; d) gdy na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyrazi zgodę na rozszerzenie zakresu ubezpieczenia względem wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i złożonej oferty; e) gdy pojawi się nowe ryzyko ubezpieczeniowe, które nie było ujęte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ani w ofercie; f) gdy wymagane będą zmiany w zakresie ubezpieczenia przewidziane w klauzulach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; g) gdy powstaną zmiany organizacyjne, w tym przekształcenia, połączenia, likwidacje u Zamawiającego lub u Ubezpieczonych, a także, gdy nastąpi zmiana w zakresie prowadzonej działalności lub miejsca jej wykonywania. 2.2) Zmiany umowy mogą polegać w szczególności na: a) Zmianie ilościowo/jakościowej posiadanych i ubezpieczonych przez Zamawiającego środków trwałych - pojazdów; b) Zmianie ilościowo/wartościowej posiadanego i ubezpieczonego przez Zamawiającego mienia na podstawie umów cywilno-prawnych, nakładających obowiązek objęcia tego mienia ochroną ubezpieczeniową, co będzie skutkować zawarciem dodatkowych umów ubezpieczenia; c) Zmniejszeniu zwiększeniu lub uzupełnieniu sum ubezpieczenia i sum gwarancyjnych, a także uzupełnieniu sum ubezpieczenia i sum gwarancyjnych w przypadku ich konsumpcji; d) Zmniejszeniu, zwiększeniu lub uzupełnieniu limitów sum w przypadku ich konsumpcji lub wyczerpania; e) Zmianie liczby ubezpieczonych pojazdów w ramach ubezpieczeń komunikacyjnych polegającej na wyłączeniu danego pojazdu z pełnego pakietu ubezpieczenia, włączenia pojazdu do pełnego ubezpieczenia, wyłączenia lub włączenia do pełnego pakietu ubezpieczenia pojazdu nowo nabytego, zbytego lub wyrejestrowanego z przyczyn technicznych. 2.3) Zmiany wymienione w § 5 pkt. 4 i 5 umowy dokonywane będą w oparciu o stawki/składki wskazane w § 7 pkt. 3 umowy i będą miały zastosowanie przez cały okres trwania umowy. Składki będą obliczane i rozliczane wg zasady pro rata temporis. Zwroty składek będą dokonywane w na podstawie tej samej zasady, a z należnego zwrotu nie będą strącane koszty manipulacyjne. 3) dla CZĘŚCI 3: 3.1) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących okolicznościach: a) gdy konieczne będzie podwyższenie sum gwarancyjnych związanych ze zmianą obowiązującego na dzień zawarcia umowy prawa lub gdy sumy gwarancyjne wyczerpią się lub okażą się za niskie; b) gdy konieczne będzie zwiększenie lub zmniejszenie liczby ubezpieczonych związane z ich aktualizacją; c) gdy konieczne będzie do uzupełnienie wartości limitów w związku z ich wyczerpaniem lub stwierdzeniem, że na dzień zawarcia umowy ich wysokość okazała się niewystarczająca; d) gdy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę ogólnych warunków ubezpieczenia obowiązujących w dniu zawarcia umowy, gdyż okaże się, że nowe ogólne warunki ubezpieczenia są korzystniejsze dla Zamawiającego; e) gdy zmiany przepisów prawa wpłyną na zmianę zakresu ubezpieczenia; f) gdy na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyrazi zgodę na rozszerzenie zakresu ubezpieczenia względem wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i złożonej oferty; g) gdy pojawi się nowe ryzyko ubezpieczeniowe, które nie było ujęte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ani w ofercie; h) gdy wymagane będą zmiany w zakresie ubezpieczenia przewidziane w klauzulach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; i) gdy powstaną zmiany organizacyjne, w tym przekształcenia, połączenia, likwidacje u Zamawiającego lub u Ubezpieczonych, a także, gdy nastąpi zmiana w zakresie prowadzonej działalności lub miejsca jej wykonywania. 3.2) Zmiany umowy mogą polegać w szczególności na: a) Zmniejszeniu, zwiększeniu lub uzupełnieniu sum ubezpieczenia i sum gwarancyjnych, a także uzupełnieniu sum ubezpieczenia i sum gwarancyjnych w przypadku ich konsumpcji; b) Zmniejszeniu, zwiększeniu lub uzupełnieniu limitów sum w przypadku ich konsumpcji lub wyczerpania; c) Zmianie liczby ubezpieczonych w ubezpieczeniu dobrowolnym i/lub obowiązkowym. 3.3) Zmiany wymienione w § 5 pkt. 4 i 5 umowy dokonywane będą w oparciu o stawki/składki wskazane w § 7 pkt. 3 umowy i będą miały zastosowanie przez cały okres trwania umowy. Składki będą obliczane i rozliczane wg zasady pro rata temporis. Zwroty składek będą dokonywane w na podstawie tej samej zasady, a z należnego zwrotu nie będą strącane koszty manipulacyjne. 3.4) DLA CZĘŚCI 1, 2 i 3: W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego podatek VAT i ceny brutto umowy. 3.5) DLA CZĘŚCI 1, 2 i 3: W razie zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314), b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. 4) Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50% zamówienia podstawowego, w następujących przypadkach: 4.1) ubezpieczenia innej jednostki organizacyjnej lub spółki Gminy Miasta Częstochowa niż objęte niniejszym postępowaniem; 4.2) zmianie ryzyka ubezpieczeniowego, polegającego na zmianie przepisów prawa, rozszerzenia zakresu podstawowego ubezpieczenia oraz innych przyczyn niż wymienione w niniejszym punkcie; 4.3) udzielenia zamówienia po zakończeniu obowiązywania umowy generalnej, a przed rozpoczęciem biegu nowej umowy generalnej, która winna być zawarta w wyniku rozstrzygnięcia nowego postępowania przetargowego na usługi ubezpieczeniowe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres e-mail: iz@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pokój nr 417, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: tak 2) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji: rozpoczęcie 01.02.2016 r., zakończenie: 31.01.2018 r. Zamówienie zostało podzielone na dwa 12-miesięczne okresy ubezpieczenia, tj.: a) Pierwszy okres ubezpieczenia: od 01.02.2016 r. do 31.01.2017 r. b) Drugi okres ubezpieczenia: od 01.02.2017 r. do 31.01.2018 r. Dla ubezpieczeń, których bieg rozpocznie się w innej dacie niż przewidziane w punktach 4.1 i 4.2 SIWZ również zamawiający przewidział dwa 12-miesięczne okresy ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że drugi okres ubezpieczenia może rozpocząć swój bieg do 31.01.2018 r. 3) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, zmiany SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 4) W prowadzonym postępowaniu porozumiewanie się będzie następowało w języku polskim. 5) Otwarcie ofert odbędzie się 21/12/2015 r. o godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Częstochowy w pokoju nr 417. 6) Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się. Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: 31.10.2017 r. 7) Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 964); b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238). 8) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze oraz źródło gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, POLSKA, adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl tel. +48 224587801, faks: +48 224587800. 9) Ogłoszenie zostało skierowane do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 10.11.2015 r. w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1, w tym:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pakiet 1 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych i spółek biorących udział we wspólnym programie ubezpieczeniowym; 2. Pakiet 2 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZGM-TBS Sp. z o.o. w Częstochowie oraz obowiązkowe ubezpieczenie zarządcy nieruchomości na rzecz ZGM -TBS Sp. z o.o. w Częstochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferty na CZĘŚĆ 1 winny odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w tym opisowi zawartemu w załączniku nr 7A do SIWZ i pozostałych załącznikach z grupy 7. Pozostałe załączniki z grupy 7 do specyfikacji opracowane zostały na potrzeby szczegółowej oceny ryzyka przez wykonawcę. Wykonawca musi zapewnić osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, za pomocą których wykonawca wykonuje czynności ubezpieczeniowe na terenie województwa śląskiego i zapewni sprawną obsługę na terenie prowadzenia działalności przez zamawiającego w godzinach jego urzędowania. Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach podlegających ubezpieczeniu zgodnie z wymogami opisanymi w załączniku nr 7A do SIWZ. Na tę okoliczność wykonawca winien złożyć pisemną prośbę do zamawiającego. Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia: (jeżeli dotyczy) Okres w miesiącach : albo w dniach : (od udzielenia zamówienia) albo Rozpoczęcie: 01/02/2016 (dd/mm/rrrr) Zakończenie: 31/01/2018 (dd/mm/rrrr).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki fakultatywne - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferty na CZĘŚĆ 2 winny odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w tym opisowi zawartemu w załączniku nr 7B do SIWZ i pozostałych załącznikach z grupy 7. Pozostałe załączniki z grupy 7 do specyfikacji opracowane zostały na potrzeby szczegółowej oceny ryzyka przez wykonawcę. Wykonawca musi zapewnić osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, za pomocą których wykonawca wykonuje czynności ubezpieczeniowe na terenie województwa śląskiego i zapewni sprawną obsługę na terenie prowadzenia działalności przez zamawiającego w godzinach jego urzędowania. Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach podlegających ubezpieczeniu zgodnie z wymogami opisanymi w załączniku nr 7B do SIWZ. Na tę okoliczność wykonawca winien złożyć pisemną prośbę do zamawiającego. Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia: (jeżeli dotyczy) Okres w miesiącach : albo w dniach : (od udzielenia zamówienia) albo Rozpoczęcie: 01/02/2016 (dd/mm/rrrr) Zakończenie: 31/01/2018 (dd/mm/rrrr).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki fakultatywne - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej (OSP).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej (OSP). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferty na CZĘŚĆ 3 winny odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w tym opisowi zawartemu w załączniku nr 7C do SIWZ i pozostałych załącznikach z grupy 7. Pozostałe załączniki z grupy 7 do specyfikacji opracowane zostały na potrzeby szczegółowej oceny ryzyka przez wykonawcę. Wykonawca musi zapewnić osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, za pomocą których wykonawca wykonuje czynności ubezpieczeniowe na terenie województwa śląskiego i zapewni sprawną obsługę na terenie prowadzenia działalności przez zamawiającego w godzinach jego urzędowania. Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach podlegających ubezpieczeniu zgodnie z wymogami opisanymi w załączniku nr 7C do SIWZ. Na tę okoliczność wykonawca winien złożyć pisemną prośbę do zamawiającego. Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia: (jeżeli dotyczy) Okres w miesiącach : albo w dniach : (od udzielenia zamówienia) albo Rozpoczęcie: 01/05/2016 (dd/mm/rrrr) Zakończenie: 31/01/2018 (dd/mm/rrrr).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki fakultatywne - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.