Ogłoszenie z dnia 2017-01-30
Ogłoszenie nr 16373 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.
Wrocław: "Przebudowa sali nr 215 w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia pl. Nowy Targ 1-8 we Wrocławiu w formule zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 337551
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348199
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, krajowy numer identyfikacyjny
109467000000, ul.
pl. Nowy Targ
42377,
50141
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 7779230, 7779231, faks
717 779 229, e-mail
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa sali nr 215 w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia pl. Nowy Targ 1-8 we Wrocławiu w formule zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/89/2016/WOU
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sali nr 215 w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia pl. Nowy Targ 1-8 we Wrocławiu w formule "zaprojektuj i wybuduj". Sala 215 - szer. 8,50 m - dł. 20,00 m - wys. 6,70 m Zaplecze Sali - szer. 3,00 m - dł. 4,20 m - wys. 3,50 m 1. Wykonanie prac projektowych: a) opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach niezbędnych dla realizacji całości zadania z koniecznymi uzgodnieniami, b) uzyskanie wymaganych prawem i miejscem realizacji opinii, uzgodnień, decyzji i protokołów (konserwatorskich, pożarowych, energetycznych, sanitarnych i innych wymaganych), c) uzyskanie pozwolenia na budowę, d) przekazanie praw autorskich. 2. Robót budowlanych i instalacyjnych: a) wykonanie przebudowy i remont sali 215 wraz z zapleczem i balkonem w obiekcie pl. Nowy targ 1-8 we Wrocławiu wraz z wykonaniem podłogi technicznej w pomieszczeniu technicznym ( zapleczu) b) doprowadzenie do sali 215 instalacji teletechnicznych, audiowizualnych, elektrycznych, telefonicznych z miejsca wpięcia w budynku pl. Nowy Targ 1-8, c) wykonanie instalacji elektrycznych, instalacji okablowania strukturalnego, d) wykonanie instalacji środków łączności telefonicznej i komputerowej, e) wykonanie systemu sygnalizacji pożaru, f) wykonanie instalacji wewnętrznych wentylacji i klimatyzacji, g) dostawa i montaż urządzeń określonych w projekcie, 4. Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązki stron określają: - Program Funkcjonalno- Użytkowy- - Projekt Umowy 5. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na budowę na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. 6. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawca przed terminem otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu może dokonać wizji lokalnej, gdzie mają być prowadzone prace. Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom w wyznaczonym przez siebie terminie, przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu Urzędu Miejskiego. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wymóg zatrudnienia osób na umowę o pracę. 1.Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, kierownika budowy oraz conajmniej ośmiu pracowników ogólnobudowlanych wykonujących prace związane z robotami tynkarskimi, posadzkarskimi i malarskimi. 2.Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa w pkt 1 na umowę o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. 3.W okresie realizacji przedmiotu umowy, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych Wykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami. 4.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia oraz dowody odprowadzenia składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne za ostatni miesiąc pracy. 5.Nie przedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, w terminie wskazanym w pkt 3 będzie traktowane jako niedopełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kar umownych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45262700-8
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7,
45453000-7,
45421000-4,
45432100-5,
45432220-2,
45432111-5,
45442100-8,
45300000-0,
45310000-3,
31214500-4,
45314320-0,
32410000-0,
32562100-1,
32562200-2,
45314000-1,
32522000-8,
45312100-8,
45331200-8,
32342400-6,
32321200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1138163.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1097775 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-050/2024, Remont Domu Studenckiego T-9 Politechniki Wrocławskie przy ul. Powstańców Śląskich 137 we Wrocławiu
- KOMPLEKSOWA WYMIANA ROZDZIELNICY GŁÓWNEJ NN W CZYNNYM OBIEKCIE OCHRONY ZDROWIA WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZENIA ROZDZIELNI
- Naprawa i malowanie elewacji od strony dziedzińca z częściową wymianą okien w budynku UMWD we Wrocławiu przy Wyb. J. Słowackiego 12-14
- Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne w ramach zadania pn. "Budowa myjni i malarni w kompleksie wojskowym nr 2925 w Składzie Jastrzębie".
- Modernizacja obiektu UMW, ul. Strzegomska 148, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian przyziemia oraz instalacji poziomów kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z pracami wykończeniowymi.
- Obsługa ratownicza w sezonie letnim 2024 roku ogólnodostępnych płatnych i nieodpłatnych kąpielisk oraz strefy rekreacyjnej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.