eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA W ROLI FACYLITATORA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Pabianice: PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA W ROLI FACYLITATORA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO
Numer ogłoszenia: 163657 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego , ul. Kazimierza 8, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 42 42, faks 42 215 04 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wwww.podn-pabianice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA W ROLI FACYLITATORA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015. 2. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest realizacja usługi szkoleniowej/trenerskiej w roli facylitatora, tj. przeprowadzenie we wrześniu 2014 roku 1 warsztatu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w obrębie granic administracyjnych miasta Pabianic), podzielonego na 4 niezależne równoległe grupy (części). Każda grupa będzie liczyła ok. 15 osób. Czas trwania warsztatu - 3 godziny szkoleniowe (3 x 45 h). Dokładną datę i miejsce realizacji wskaże Zamawiający. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału. 3. Podział na części: 3.1. Część I: Facylitator dla sieci I. 3.2. Część II: Facylitator dla sieci II. 3.3. Część III: Facylitator dla sieci III. 3.4. Część IV: Facylitator dla sieci IV. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) Przygotowania materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia (warsztatu) i informacji niezbędnych do stworzenia narzędzi monitoringu i ewaluacji oraz przekazanie ich w wersji elektronicznej do Koordynatora projektu w terminie 5 dni przed warsztatami. b) Przeprowadzenia warsztatów w wyznaczonym przez Koordynatora projektu miejscu i czasie metodą Open space. c) Udziału w co najmniej 1 spotkaniu w Biurze Projektu z Zespołem Projektowym. d) Przekazywanie Koordynatorowi projektu wszelkich niezbędnych informacji związanych z ewaluacją warsztatów, w tym wypełnianie w określonych przez Zamawiającego terminach dokumentów dotyczących ewaluacji modułu szkoleniowego. e) Sformułowanie głównego tematu warsztatu. f) Wypracowanie tematyki i zarysu planu pracy jednej z 4 sieci samokształcenia i współpracy. Zamawiający dokonuje równolegle wyboru 4 koordynatorów sieci (1 x dyrektorska, 3 x sieci profilowe). Zamawiający zapewnia dla szkoleniowca/trenera materiały szkoleniowe, m.in. typu flipchart, notesy, długopisy, i inne wskazane przez trenera na 5 dni przed szkoleniem, natomiast nie zapewnia kosztów dojazdu na miejsce szkolenia i ewentualnego zakwaterowania. 5. Wymagane jest, aby Wykonawca posiadał umiejętność wykorzystywania metod partycypacyjnych (Open Space Technology, World Cafe, Appreciative Inquiry i in). 6. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne. 7. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): wrzesień 2014 roku. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a) Rozliczenie jednorazowe - płatne z dołu. b) Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia. c) Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). d) Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e) Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień o tym samym charakterze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą łącznie następujące kwalifikacje zawodowe: - ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia, - posiadanie certyfikatu ukończenia szkoły trenerów, - posiadanie certyfikatu facylitatora Open Space Technology i/lub World Cafe i/lub Appreciative Inquiry i itp. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o sprawdzenie oświadczenia, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wykaz (wzór w SIWZ) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wwww.podn-pabianice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pabianice, ul. Kazimierza 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Pabianice, ul. Kazimierza 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Facylitator dla sieci I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) Przygotowania materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia (warsztatu) i informacji niezbędnych do stworzenia narzędzi monitoringu i ewaluacji oraz przekazanie ich w wersji elektronicznej do Koordynatora projektu w terminie 5 dni przed warsztatami. b) Przeprowadzenia warsztatów w wyznaczonym przez Koordynatora projektu miejscu i czasie metodą Open space. c) Udziału w co najmniej 1 spotkaniu w Biurze Projektu z Zespołem Projektowym. d) Przekazywanie Koordynatorowi projektu wszelkich niezbędnych informacji związanych z ewaluacją warsztatów, w tym wypełnianie w określonych przez Zamawiającego terminach dokumentów dotyczących ewaluacji modułu szkoleniowego. e) Sformułowanie głównego tematu warsztatu. f) Wypracowanie tematyki i zarysu planu pracy jednej z 4 sieci samokształcenia i współpracy. Zamawiający dokonuje równolegle wyboru 4 koordynatorów sieci (1 x dyrektorska, 3 x sieci profilowe). Zamawiający zapewnia dla szkoleniowca/trenera materiały szkoleniowe, m.in. typu flipchart, notesy, długopisy, i inne wskazane przez trenera na 5 dni przed szkoleniem, natomiast nie zapewnia kosztów dojazdu na miejsce szkolenia i ewentualnego zakwaterowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Facylitator dla sieci II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) Przygotowania materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia (warsztatu) i informacji niezbędnych do stworzenia narzędzi monitoringu i ewaluacji oraz przekazanie ich w wersji elektronicznej do Koordynatora projektu w terminie 5 dni przed warsztatami. b) Przeprowadzenia warsztatów w wyznaczonym przez Koordynatora projektu miejscu i czasie metodą Open space. c) Udziału w co najmniej 1 spotkaniu w Biurze Projektu z Zespołem Projektowym. d) Przekazywanie Koordynatorowi projektu wszelkich niezbędnych informacji związanych z ewaluacją warsztatów, w tym wypełnianie w określonych przez Zamawiającego terminach dokumentów dotyczących ewaluacji modułu szkoleniowego. e) Sformułowanie głównego tematu warsztatu. f) Wypracowanie tematyki i zarysu planu pracy jednej z 4 sieci samokształcenia i współpracy. Zamawiający dokonuje równolegle wyboru 4 koordynatorów sieci (1 x dyrektorska, 3 x sieci profilowe). Zamawiający zapewnia dla szkoleniowca/trenera materiały szkoleniowe, m.in. typu flipchart, notesy, długopisy, i inne wskazane przez trenera na 5 dni przed szkoleniem, natomiast nie zapewnia kosztów dojazdu na miejsce szkolenia i ewentualnego zakwaterowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Facylitator dla sieci III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) Przygotowania materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia (warsztatu) i informacji niezbędnych do stworzenia narzędzi monitoringu i ewaluacji oraz przekazanie ich w wersji elektronicznej do Koordynatora projektu w terminie 5 dni przed warsztatami. b) Przeprowadzenia warsztatów w wyznaczonym przez Koordynatora projektu miejscu i czasie metodą Open space. c) Udziału w co najmniej 1 spotkaniu w Biurze Projektu z Zespołem Projektowym. d) Przekazywanie Koordynatorowi projektu wszelkich niezbędnych informacji związanych z ewaluacją warsztatów, w tym wypełnianie w określonych przez Zamawiającego terminach dokumentów dotyczących ewaluacji modułu szkoleniowego. e) Sformułowanie głównego tematu warsztatu. f) Wypracowanie tematyki i zarysu planu pracy jednej z 4 sieci samokształcenia i współpracy. Zamawiający dokonuje równolegle wyboru 4 koordynatorów sieci (1 x dyrektorska, 3 x sieci profilowe). Zamawiający zapewnia dla szkoleniowca/trenera materiały szkoleniowe, m.in. typu flipchart, notesy, długopisy, i inne wskazane przez trenera na 5 dni przed szkoleniem, natomiast nie zapewnia kosztów dojazdu na miejsce szkolenia i ewentualnego zakwaterowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Facylitator dla sieci IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) Przygotowania materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia (warsztatu) i informacji niezbędnych do stworzenia narzędzi monitoringu i ewaluacji oraz przekazanie ich w wersji elektronicznej do Koordynatora projektu w terminie 5 dni przed warsztatami. b) Przeprowadzenia warsztatów w wyznaczonym przez Koordynatora projektu miejscu i czasie metodą Open space. c) Udziału w co najmniej 1 spotkaniu w Biurze Projektu z Zespołem Projektowym. d) Przekazywanie Koordynatorowi projektu wszelkich niezbędnych informacji związanych z ewaluacją warsztatów, w tym wypełnianie w określonych przez Zamawiającego terminach dokumentów dotyczących ewaluacji modułu szkoleniowego. e) Sformułowanie głównego tematu warsztatu. f) Wypracowanie tematyki i zarysu planu pracy jednej z 4 sieci samokształcenia i współpracy. Zamawiający dokonuje równolegle wyboru 4 koordynatorów sieci (1 x dyrektorska, 3 x sieci profilowe). Zamawiający zapewnia dla szkoleniowca/trenera materiały szkoleniowe, m.in. typu flipchart, notesy, długopisy, i inne wskazane przez trenera na 5 dni przed szkoleniem, natomiast nie zapewnia kosztów dojazdu na miejsce szkolenia i ewentualnego zakwaterowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.