eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › 1. Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi i zaleceniami, zakresem, problematyką określoną w Załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Nr 2/PO IiŚ/9.3/2013 w ramach IX osi priorytetu-Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego oraz w spójności z programami, planami, dokumentami strategicznymi na poziomie krajowym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym (...).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Zawiercie: 1. Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi i zaleceniami, zakresem, problematyką określoną w Załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Nr 2/PO IiŚ/9.3/2013 w ramach IX osi priorytetu-Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego oraz w spójności z programami, planami, dokumentami strategicznymi na poziomie krajowym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym (...).
Numer ogłoszenia: 163635 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi i zaleceniami, zakresem, problematyką określoną w Załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Nr 2/PO IiŚ/9.3/2013 w ramach IX osi priorytetu-Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego oraz w spójności z programami, planami, dokumentami strategicznymi na poziomie krajowym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym (...)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi i zaleceniami, zakresem, problematyką określoną w Załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Nr 2/PO IiŚ/9.3/2013 w ramach IX osi priorytetu-Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego oraz w spójności z programami, planami, dokumentami strategicznymi na poziomie krajowym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym, 2) stworzenie w Gminie Zawiercie bazy danych zawierającej wyselekcjonowane i usystematyzowane informacje pozwalające na ocenę gospodarki energią w gminie oraz w jej poszczególnych sektorach i obiektach, oraz inwentaryzację źródeł emisji gazów cieplarnianych, 3) przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Gminy Zawiercie na temat problematyki związanej z tworzeniem, realizacją i monitorowaniem planów gospodarki niskoemisyjnej, 4) przeprowadzenie działań promocyjnych i informujących o opracowaniu Planu gospodarki niskoemisyjnej, - w ramach Projektu Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Działanie 9.3. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - plany gospodarki niskoemisyjnej. 1. W ramach zadania pkt. 2) Zamawiający udostępni po zawarciu umowy wyłonionemu Wykonawcy posiadaną bazę danych w formie edytowalnych arkuszy kalkulacyjnych z przeprowadzonej inwentaryzacji źródeł emisji w budynkach mieszkalnych jedno i wielorodzinnych, budynków jednostek podległych Gminie Zawiercie oraz przemysłowych na terenie Gminy Zawiercie. 2. Posiadana baza obejmuje dane pozyskane w wyniku inwentaryzacji w II kwartale 2014 roku informacje: 1) 4303 budynków mieszkalnych jednorodzinnych - lokalizacja budynku (dzielnica, ulica, numer działki i obręb), rodzaj źródła ciepła, producent źródła ciepła, wielkość pieca, rok produkcji, stan użytkowy pieca, roczne zużycie paliwa, powierzchnia budynku, rok budowy budynku, rodzaj okien, ewentualna termomodernizacja ścian zewnętrznych 2) 447 budynków wielorodzinnych - lokalizacja budynku (dzielnica, ulica, numer działki i obręb), właściciel lub władający budynkiem, rodzaj źródła ciepła, producent źródła ciepła, wielkość pieca, rok produkcji, stan użytkowy pieca, roczne zużycie paliwa, powierzchnia budynku, rok budowy budynku, rodzaj okien, ewentualna termomodernizacja ścian zewnętrznych 3) 20 zakładów przemysłowych - lokalizacja budynku (dzielnica, ulica, numer działki i obręb), właściciel lub władający budynkiem, rodzaj źródła ciepła, producent źródła ciepła, wielkość pieca, rok produkcji, stan użytkowy pieca, roczne zużycie paliwa, powierzchnia budynku, rok budowy budynku, rodzaj okien, ewentualna termomodernizacja ścian zewnętrznych 4) 34 budynków jednostek podległych gminie - lokalizacja budynku (dzielnica, ulica, numer działki i obręb), właściciel lub władający budynkiem, rodzaj źródła ciepła, producent źródła ciepła, wielkość pieca, rok produkcji, stan użytkowy pieca, roczne zużycie paliwa, powierzchnia budynku, rok budowy budynku, rodzaj okien, ewentualna termomodernizacja ścian zewnętrznych 2. W ramach zadania pkt 2) Wykonawca zobowiązany jest do: 1) rozbudowy przekazanej bazy danych o informacje niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 1) na podstawie przeprowadzonej we własnym zakresie inwentaryzacji źródeł emisji zanieczyszczeń nie objętych bazą danych wymienioną w ust. 1, powstających w wyniku spalania nośników energii z terenu Gminy Zawiercie obejmującej: a) zużycie energii w budynkach, obiektach, instalacjach usługowych niekomunalnych, oświetleniu drogowym, ciepłowniach lokalnych na terenie Gminy Zawiercie b) zużycie energii w transporcie (transport publiczny, tabor gminny, transport prywatny i komercyjny, transport szynowy) c) produkcję energii (zakłady/instalacje do produkcji energii elektrycznej, ciepła i chłodu) 2) wprowadzenia rozbudowanej bazy danych do oprogramowania bazodanowego, które umożliwi obróbkę, prezentację oraz dalsze wykorzystanie przez Zamawiającego zgromadzonych danych 3. Inwentaryzacja opierała się będzie na: 1) przeprowadzeniu wizji lokalnej - tzw. spisu z natury z pozyskaniem niezbędnych danych 2) ankietyzacji przeprowadzonej wśród właścicieli obiektów, instalacji, w których spis z natury nie był możliwy 4. Baza danych zostanie umieszczona na serwerze Zamawiającego, będzie umożliwiała jednoczesną pracę w aplikacji na 4 stanowiskach komputerowych. Dostęp do aplikacji będzie możliwy na podstawi indywidualnego loginu i hasła dla pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 5. Baza danych zostanie wykonana: 1) w wersji elektronicznej - poprzez utworzenie na 4 wskazanych stanowiskach komputerowych dostępu do aplikacji - bazy danych 2) w wersji papierowej - w formie raportu z inwentaryzacji wraz z bilansem CO2 w 6 egzemplarzach 3) w formie graficznej w skali 1:10000 w 6 egzemplarzach 6. W ramach zadania pkt 1) przedmiot zamówienia wykonany zostanie i przekazany Zamawiającemu w wydrukowanych i oprawionych kompletnych 6 egzemplarzach oraz tożsamej wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD lub DVD. Wykonawca załączy podpisane oświadczenie, że dokument opracowany został zgodnie z warunkami niniejszej umowy oraz szczegółowymi wytycznymi i zaleceniami, zakresem, problematyką określoną w Załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Nr 2/PO IiŚ/9.3/2013 w ramach IX osi priorytetu-Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, złożonym przez Gminę Zawiercie wnioskiem w konkursie, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego oraz w spójności z programami, planami, dokumentami strategicznymi na poziomie krajowym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym. 7. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu umowy należy ponadto: 1) przygotowanie projektu uchwały, w sprawie przyjęcia planu, 2) udział w spotkaniach z mieszkańcami, konsultacjach, naradach promujących realizowane w ramach umowy zadania 3) prezentacje opracowania na posiedzeniach komisji i Rady Miejskiej w Zawierciu 4) przygotowanie projektów pism, ogłoszeń, obwieszczeń, wystąpień do kompetentnych organów oraz niezbędnych opracowań w trakcie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w jego ochronie oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2008 nr 199 poz. 1227 z późn. zmianami) oraz zapewnienie udziału społeczeństwa wraz z analizą złożonych uwag i ich ewentualnym uwzględnieniem i zgodnie z w.w ustawą. Terminy kolejnych etapów postępowania określonego w.w ustawą muszą gwarantować jego skuteczne zakończenie przyjęciem Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie do realizacji przez Radę Gminy Zawiercie przed zakończeniem realizacji przedmiotu umowy. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3) Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego 4 dni robocze szkoleń tj. 32 godziny szkoleniowe (po 45 minut) dla wskazanych pracowników (5 osób) oraz zapewni materiały szkoleniowe, które obejmą tematykę: 1) zbieranie danych dla poszczególnych grup źródeł ciepła oraz ich analiza 2) oszacowanie zapotrzebowania na ciepło dla poszczególnych grup źródeł 3) nadzorowanie przebiegu tworzenia i aktualizacji bazy danych wraz z obsługą oprogramowania bazodanowego 4) określenie emisji na podstawie zużycia energii finalnej 5) określenie zużycia energii ze źródeł odnawialnych wraz ze wskazaniem metodologii obliczeń wielkości emisji za pomocą wskaźników emisji 6) zebranie danych i sprecyzowanie nasuwających się wniosków 9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 4) do obowiązków Wykonawcy należy: 1) utworzenie strony internetowej informującej o realizacji zadania, opracowaniu Planu oraz promującej działania obejmujące instalację alternatywnych i odnawialnych źródeł energii, termomodernizację obiektów, edukującej o ich wpływie na redukcję emisji gazów cieplarnianych 2) samodzielne pozyskanie materiałów i opracowanie na ich podstawie projektu graficznego na potrzebę dostawy 500 sztuk kolorowych plakatów promujących projekt. Projekt plakatu podlega akceptacji przez Zamawiającego 3) wydrukowanie na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu graficznego i dostawa 500 sztuk plakatów oraz wykonanie plakatowania w miejscach udostępnionych przez Zamawiającego na terenie Gminy Zawiercie. Podstawowe parametry plakatu: X rozmiar: A3, X gramatura papieru: 170 g/m2, X rodzaj papieru: kredowy błyszczący, X druk jednostronny 4+0 (CMYK). Produkt musi zawierać nazwę projektu, logo Miasta Zawiercie i stosowne oznaczenia graficzne Programu współfinansującego zadanie, które zostaną udostępnione przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa także wzór umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU Bank PEKAO S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805. z dopiskiem: Wadium - Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach tj: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) - należy złożyć w oryginale najpóźniej wraz z ofertą (oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w taki sposób, aby nie naruszyć integralności oferty, a jednocześnie umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp - np. umieszczony w koszulce lub osobnej kopercie. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej: a) 2 usługi podobne do usług objętych przedmiotem zamówienia, za które Zamawiający uznaje wykonanie opracowania, którego przedmiotem była inwentaryzacja źródeł i poziomu emisji CO2 (dwutlenku węgla) wraz z określeniem zakresu rzeczowego, kosztów oraz efektu ekologicznego zadań prowadzących do redukcji emisji CO2 (dwutlenku węgla) dla obszaru co najmniej 1 gminy lub równoważnej jednostki samorządu terytorialnego, b) 1 usługę polegającą na opracowaniu prognozy oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2008 nr 199 poz. 1227, z późn. zm.) dla dokumentu o charakterze strategicznym wymienionego w art.46 niniejszej ustawy. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie: 1)oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt V ust. 1 ppkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie. 2)wykazu wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowodów, czy zostały wykonane należycie - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Wykaz i dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie należy ograniczyć wyłącznie do usług potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej (pkt V ust. 1 ppkt 2 SIWZ). Dowodami, o których mowa powyżej mogą być: - poświadczenie, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. - będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczenia czy Wykonawca spełnia ww. warunek. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz i dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie należy ograniczyć wyłącznie do usług potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej (pkt V ust. 1 ppkt 2 SIWZ).;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności których podstawą będą obiektywne przesłanki zaakceptowane przez Zamawiającego, 2) zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, jednakże jej zastosowanie nie będzie skutkować zmianą wartości brutto umowy, 3) zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 202)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.07.2014 r. Projekt Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie jest dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Działanie 9.3. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - plany gospodarki niskoemisyjnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.