Ciechanów: Dostawa pralnico-wirówki wolnostojącej, wysokoobrotowej do pralni Domu Pomocy Społecznej ul.Krucza 32,06-400 Ciechanów
Numer ogłoszenia: 163600 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Krucza 32, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0-23 672-33-05, faks 0-23 672 97 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pralnico-wirówki wolnostojącej, wysokoobrotowej do pralni Domu Pomocy Społecznej ul.Krucza 32,06-400 Ciechanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej pralnico-wirówki wolnostojącej, wysokoobrotowej do pralni Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie, ul. Krucza 32. Dane techniczne: ładowność bębna 55kg, moduł załadunkowy 1:10, podgrzew elektryczny, prędkość wirowania min. 830 obr./min., współczynnik odwirowania G min. 350, w pełni programowalny sterownik, pozwalający na zmianę kluczowych, parametrów prania, menu w języku polskim, klawiatura numeryczna, pozwalająca na łatwy wybór programu prania, wolnostojąca, nie wymagająca kotwiczenia do podłoża, bęben wewnętrzny i zewnętrzny wykonany ze stali nierdzewnej, okno wsadowe i przedni panel wykonane ze stali nierdzewnej, spawana rama pralnicy, nie zawierająca nitowanych połączeń, duże drzwi załadunkowe min. śr. 530mm, duża średnica zaworu spustowego 2x śr. 76mm. Pralnico-wirówka powinna być dostarczona w dniach roboczych - od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 14:00. Dostarczona pralnico-wirówka musi być dopuszczona do użytkowania na terenie Polski, na podstawie obowiązujących przepisów. Dostawa transportem i na koszt wykonawcy. Dostarczony artykuł wykonawca wniesie, ustawi i uruchomi w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Montaż i uruchomienie musi być wykonane przez osoby mające stosowne uprawnienia i umiejętności (elektryk). Wszelkie koszty przeróbek instalacji elektrycznej i sanitarnej (jeżeli będą konieczne), mające na celu montaż pralnico-wirówki, ponosi wykonawca. Zamawiający informuje, iż przed złożeniem oferty istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej i zapoznania się z pomieszczeniem pralni, w którym przewidziano montaż pralnicy. Wykonawca dokona, na swój koszt przeszkolenia personelu pralni odnośnie obsługi dostarczonego urządzenia. Oferowana przez wykonawcę pralnico-wirówka musi być urządzeniem nowym (data produkcji min. 2014 rok). Wykonawca udziela minimum 24 m-ce gwarancji. Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych w okresie minimum 5 lat od daty zakupu. W przypadku zaistnienia w okresie gwarancji usterek, bądź awarii wykonawca zapewni serwis pozwalający na naprawę dostarczonego artykułu. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie maksymalnie 24 godziny (czas usunięcia usterki maksymalnie 5 dni). W okresie trwania gwarancji, wykonawca zapewni bezpłatne przeglądy. Wykonawca poda dane osoby odpowiedzialnej za serwisowanie sprzętu, dokładny adres i nr telefonu. Wszystkie dokumenty (w języku polskim), dotyczące przedmiotu zamówienie muszą być dostarczone wraz z artykułem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.60.00 - Maszyny do prania, czyszczenia na sucho i suszenia 42.71.61.20 - Pralki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (,a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 75000,00 zł brutto i dołączy dokument potwierdzający, że zostały wykonane w sposób należyty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsciechanow.pl, www.stciechanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Krucza 32, 06-400 Ciechanów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, ul. Krucza 32, 06-400 Ciechanów, pok. nr 2 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Dostawa i montaż mebli do obiektu hotelowo-gastronomicznego hotel "Olimpijski" w Ciechanowie
- Modernizacja placu zabaw , doposażenie w sprzęt związany z rozwojem kompetencji cyfrowych, modernizacja sieci informatycznej, oraz dostawa urządzeń udrażniania dróg oddechowych w Ciechanowie .
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych nitrylowych niesterylnych.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych mrożonych
- Modernizacja systemu oświetlenia zewnętrznego poprzez budowę instalacji fotowoltaicznej na terenie Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie.
- BUDOWA ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W SIERPCU, UL. DWORCOWA
więcej: przetargi w Ciechanowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.